لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی کاپرا 2 جدید

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی کاپرا 2 جدید

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارزش خرید

کیفیت ساخت

عملکرد فنی

امکانات و آپشن ها

مزایا

  • زیبایی
  • طراحی کابین
  • صندلی برقی

معایب

  • مصرف سوخت بالا
  • ایمینی ضعیف
  • کیفیت ساخت

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

بهمن موتور به عنوان یکی از کمپانی های قوی در صنعت خودرو سازی، این بار از محصول جدید خود در سال 1401 رونمایی کرد. این خودرو که نسخه فیس لیفت شده از محصول قبلی یعنی کاپرا است، به کاپرا 2 جدید یا نیو فیس نیز شناخته می شود. فروش اقساطی کاپرا 2 جدید امکان خرید این محصول از بهمن خودرو را برای هموطنان ساده تر کرده است. قیمت کاپرا 2 جدید تا حدودی بالا است. با توجه به شرایط اقتصادی و تورم بالا، خرید کاپرا 2 نیو فیس اقساطی به صورت تحویل فوری و بدون پیش پرداخت روش خوبی برای تهیه این خودرو است. چرا که لازم نیست کل مبلغ را به صورت یکجا پرداخت کنید که مزیت خوبی به شمار می رود. اما، چگونه؟ برای درک بهتر شرایط فروش فوری قسطی کاپرا 2 جدید و معرفی این خودرو بهتر است ادامه مقاله را دنبال کنید.

معرفی کاپرا 2 جدید

نمای روبرویی از خودرو کاپرا 2 نیوفیس

کاپرا 2 جدید نسخه فیس لیفت کاپرا است که تنها جلو پنجره و قسمت سپر آن تغییراتی نسبت به نسخه های قبل داشته است. به صورتی که سپر جلو این خودرو جایگزین سپر کوچک در نسخه های قبلی شده است و اضافه کردن آب کروم به سپر باعث شده کاپرا 2 جدید لوکس تر از قبل به نظر برسد.

 این خودرو به لحاظ طراحی نمای داخلی و مشخصات فنی تغییر محسوسی نسبت به نسخه های قبل نداشته است. تنها تغییر آن در امکاناتی چون نمایشگر درونی، ایربگ اصلی، بلوتوث، دوربین عقب، فرمان چند کاره و دستگیره برقی است که به کاپرا 2 جدید اضافه شده است. نمایندگی کیان خودرو با فروش اقساطی خودرو با اقساط 36 ماهه و اعطا وام امکان خرید کاپرا 2 جدید اقساطی را بدون پیش پرداخت برای شما مهیا می کند.

از مزایای کاپرا 2 جدید می توان به قابلیت آفرودی بودن این خودرو اشاره کرد. این خودرو قدرت کافی در طی کردن پستی بلندی ها و رفتن در جاده خاکی را دارد و در این قسمت امتیاز بالایی را از آن خود کرده است. اما، اگر بخواهیم معایب آن را بررسی کنیم، باید گفت که مصرف سوخت بالایی دارد و تا حدودی کیفیت ساخت آن پایین است.

در کنار این محصول جدید، اگر حوزه کاری شما با سیستم حمل و نقل درآمیخته است، می توانید شرایط فروش اقساطی وانت کارا دو کابین را نیز بررسی کنید. چرا که این خودرو در عین کاربری آن به عنوان باربر می تواند شما را در کوه و جنگل نیز همراهی کند و قیمت پایین تری نسبت به کاپرا دارد. در عین حال، تا 4 سرنشین را می تواند پشتیبانی کند.  

مشخصات کاپرا 2 جدید

طراحی داخلی بخش سرنشین و راننده کاپرا 2 جدید

کاپرا 2 جدید به لحاظ فنی همان ویژگی های کاپرا را دارد و همانطور که در بالا به این موضوع اشاره شد، تغییراتی در این زمینه صورت نگرفته است. تنها به لحاظ ابعاد بدنه، کمی بزرگتر شده است. با بررسی جدول فروش اقساطی بهمن موتور و شرایط کیان خودرو می توانید این خودرو را به صورت صفر نیز تهیه کنید. شرایط فروش اقساطی کاپرا 2 نیو فیس با اعطا وام و تحویل فوری یکی از ویژه ترین شرایط خرید اقساطی کاپرا 2 جدید است که نباید آن را از دست بدهید. چرا که بدون پرداخت کل مبلغ یا حتی قسط اول، می توانید خودرو را تحویل بگیرید و حین استفاده از آن اقساط را ماهانه پرداخت کنید. از مشخصات فنی کاپرا 2 جدید می توان به موارد زیر اشاره کرد.

·       نام شرکت سازنده: بهمن موتور

·       نوع بدنه: وانت

·       حجم موتور: 2400 سی سی

·       تعداد سیلندر: 4 سیلندر 16 سوپاپ

·       آرایش سیلندر: خطی

·       نوع سوخت: بنزینی

·       مصرف سوخت ترکیبی: 8 لیتر

·       حجم باک: 68 لیتر

·       استاندارد آلایندگی: یورو 4

·       حداکثر قدرت: 125 اسب بخار در هر 5000 دور در دقیقه

·       حداکثر گشتاور: 200 نیوتن متر در 3000 دور در دقیقه

·       گیربکس: 5 سرعته دنده ای

·       انتقال نیرو: چهار چرخ محرک

·       حداکثر سرعت: 180 کیلومتر بر ساعت

·       وزن: 1765 کیلوگرم

·       فاصله محوری: 2900 میلی متر

·       ترمز جلو: دیسکی

·       ترمز عقب: کاسه ای

·       سیستم ترمز: ABS ضد قفل و توزیع نیروی ترمز برقی EBD

·       سیستم فرمان: هیدرولیکی دو حالته دستی

·       مجهز به 2 ایربگ برای سرنشین و راننده

·       سیستم ضد سرقت: ایموبلایزر

·       مجهز به کلید فرمان کنترلی

·       مجهز به دوربین عقب

·       تهویه مطبوع اتوماتیک

·       تعداد صندلی: 4 عدد

·       صندلی عقب ثابت

·       مجهز به چراغ روز یا دی لایت و مه شکن عقب و جلو

·       تنظیم برقی آینه

شرایط فروش اقساطی کاپرا 2 جدید

نمایش جانبی کاپرا بری فروش اقساطی کاپرا 2 جدید

نیاز به خرید خودرو یکی از احتیاجات زندگی عصر نوین است. به ویژه که پای انسان بیش از پیش به دل طبیعت باز شده است و به خودروهایی احتیاج دارد که توان بالایی داشته باشند. به علاوه بتوانند در طبیعت عملکرد خوبی داشته باشند. خودرو کاپرا 2 جدید یکی از همین محصولات است که می توانید با آن آفرود رفته و طبیعت گردی کنید. خبر خوب این است که طرح فروش قسطی کاپرا 2 جدید در نمایندگی کیان خودرو باز است.

برای بررسی جزئیات فروش اقساطی کاپرا 2 جدید بهتر است جدول فروش اقساطی کاپرا 2 نیوفیس را که در سایت این نمایندگی درج شده است مطالعه کنید. برای این کار ابتدا، وارد محصولات بهمن موتور شوید. در آنجا علاوه بر فروش اقساطی کاپرا 2 جدید، با فروش اقساطی وانت کارا تک کابین و دو کابین و سایر محصولات بهمن موتور مواجه خواهید شد.

این نمایندگی به میزان نصف مبلغ خودرو، وامی را به عنوان پیش پرداخت برای خریداران در نظر می گیرد. خودرو را به صورت تحویل فوری به خریدار تحویل می دهد. سپس، از شما می خواهد که طی اقساط 12، 24 یا 36 ماهه، بسته به انتخاب خودتان، اقساط را پرداخت کنید. برای این کار کافی است وارد سایت شوید. مبلغ وام برای پرداخت 36 ماهه که اقساط بلند مدت تری نسبت به 12 و 24 ماه است را مشاهده کنید. سپس، خودرو را سفارش دهید. توجه کنید، هر چه تعداد اقساط بیشتر باشد، مبلغی که ماهانه باید پرداخت کنید کمتر خواهد شد.

می توانید برای انتخاب صحیح تر، لیست قیمت خودرو های داخلی اقساطی  که در این نمایندگی به فروش می رسد را چک کنید. متناسب با میزان بودجه و توانایی پرداخت اقساط خودرو مورد نظر را تهیه کنید. 

سوالات متداول

1.شرایط خرید اقساطی کاپرا 2 نیو فیس به چه صورتی است؟

با انتخاب نمایندگی کیان خودرو  می توانید شرایط بهتری در خرید اقساطی را تجربه کنید. این نمایندگی به اندازه نصف مبلغ خودرو وام اختصاص می دهد و باز پرداخت را به صورت 12، 24 و 36 ماه تعیین می کند.نکته مهم این است که این نمایندگی فروش فوری دارد و بدون پرداخت حتی اولین قسط می توانید خودرو را تحویل گرفته و اقساط را کم کم پرداخت کنید.

2.آیا فروش اقساطی کاپرا 2 جدید صفر موجود است؟

بله، خودرو صفر کاپرا به صورت اقساطی در این نمایندگی به فروش می رسد.

3. قیمت کاپرا 2 فیس لیفت چه قدر است؟

برای براورد دقیق تر هزینه بهتر است با خود نمایندگی فروش تماس برقرار کنید. چرا که با توجه به شرایط بازار، نوسان قیمت بسیار زیاد است و برای اطلاع از قیمت به روز محصول باید با نمایندگی در تماس باشید.

4.ویژگی کاپرا 2 فیس لیفت نسبت به نسخه قدیمی آن چیست؟

در نسخه کاپرا 2 جدید، سپر و جلو پنجره تغییر کرده است و تغییراتی در امکانات خودرو که شامل نمایشگر درونی، ایربگ اصلی، بلوتوث، دوربین عقب، فرمان چند کاره و دستگیره برقی است به خودرو اضافه شده است. اما، به لحاظ فنی تغییری در خودرو جدید نسبت به قبلی اتفاق نیفتاده است.   

Select your comment provider from settings.

5/5 - (1 امتیاز)