لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی سمند LX

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی سمند LX

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

فروش اقساطی سمند LX

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارزش خرید

کیفیت ساخت

عملکرد فنی

امکانات و آپشن ها

مزایا

  • زیبایی
  • طراحی کابین
  • صندلی برقی

معایب

  • مصرف سوخت بالا
  • ایمینی ضعیف
  • کیفیت ساخت

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

داشتن خودرو به ویژه خودروهای داخلی مانند سمند LX حق طبیعی هر فرد است که با توجه به شرایط اقتصادی امروز، دسترسی به آن دشوارتر شده است. اما، با طرح فروش اقساطی سمند ال ایکس این مسیر هموارتر شده و امکان ماشین دار شدن تقریبا راحت تر شده است. می توانید با توجه به نیاز خود و بودجه ای که دارید،به خرید سمند LX یا سایر انواع خودروهای داخلی و خارجی بپردازید. تنها کافی است، بهترین شرایط فروش اقساطی سمند LX که با شرایط شما همخوانی دارد را بیابید و خودرو مورد نظر را تهیه کنید. اما، پیش از خرید خودرو، بهتر است با مشخصات و امکانت خودرو و در نهایت شرایط فروش آن آشنا شویم.

معرفی سمند LX

نمای روبروی سمند lx اقساطی

سمند LX ورژن ارتقا یافته سمند معمولی است که به عنوان یکی از اولین خودروهای تولید شده کمپانی ایران خودرو محسوب می شود. سمند ال ایکس را نیز مانند سایر خودروها می توانید از طریق خرید قسطی ایران خودرو و نمایندگی های آن تهیه کنید. 

تولید خودرو سمند LX از اسفندماه سال 1381 برنامه ریزی و در نهایت، در سال 1383 وارد عرصه بازار خودرو داخلی شد. از ویژگی های مثبت و پر رنگ سمند ال ایکس، ایمنی و فرمان پذیری آن است که باعث شده است این نسخه از سمند محبوبیت بسیاری پیدا کند. در کنار سمند ال ایکس، نسخه های دیگری نیز تولید شدند. یکی از آن ها سمند SE است که نسخه ارزان تر از سمند LX به حساب می آید. فروش اقساطی سمند SE به صورت قسطی نیز امکان پذیر است. می توانید همچون فروش سمند LX اقساطی تحویل فوری، سمند SE خود را سفارش دهید.

سمند LX در بازار ایران با موتورهای XU7 و EF7 عرضه شده است. در حالی که در نسخه صادراتی آن موتور TU5 نیز روی ماشین استفاده شده است. این خودرو نسبت به نسخه معمولی، مجهز به ترمز ضد قفل، کیسه هوای راننده و سرنشین، رینگ آلومینیومی، امکان تنظیم صندلی سرنشین های جلو، سنسور هشدار دنده عقب و صندوق پران الکتریکی است. با خرید اقساطی سمند LX می توانید در کمترین زمان خودرو مورد نظرتان را تحویل بگیرید.

امکانات سمند LX

هر خودرو با توجه به امکاناتی که دارد محبوبیت خاصی پیدا می کند. اگر چه که امکانات سمند LX در برابر بسیاری از خودروهای خارجی تعریف چندانی ندارد. اما، به نسبت خودروهای داخلی از امکانات خوبی بهره مند است. بهترین شرایط خرید خودرو به صورت اقساطی تحویل فوری و از دم قسط است. چرا که به شما فرصت می دهد تا اقساط را کم کم بازگردانید و خودرو را سریع تحویل بگیرید. اما، قبل از خرید سمند LX اقساطی، این ویژگی ها را بررسی کنید.

  • کیسه هوای راننده و سرنشینان
  • آینه های برقی طرفین خودرو
  • قابلیت تنظیم شیشه بالابر درها به صورت برقی
  • سیستم ترمز ABS و EBD
  • فرمان تلسکوپی
  • امکان تنظیم صندلی سرنشین های جلو
  • سنسور هشدار دنده عقب

مشخصات سمند LX

نمای داخلی از کابین سمند LX لیزینگی

برای خرید خودروهای داخلی اقساطی می توانید خودرو سمند LX را مد نظر قرار دهید. چرا که این خودرو به لحاظ ایمنی کیفیت بالایی داشته و به ویژه برای سفرهای بین شهری خودرویی روان محسوب می شود. به طور مثال، فروش سمند LX  با اقساط بلند مدت این فرصت را به شما می دهد تا بتوانید بازپرداخت هزینه را با حد قسط کمتر و به مدت طولانی تری پرداخت کنید. برای خرید سمند قسطی LX، بهتر است ابتدا، بدانید که توان موتور این خودرو به همراه سایر مشخصات آن به چه صورتی است. در ادامه ویژگی های سمند LX را بررسی خواهیم کرد.

  • نوع موتور: XU7 و EF7
  • حجم متور: 1761 سی سی
  • حداکثر توان موتور: 100 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور: 153 نیوتن متر در 3000 دور در دقیقه
  • استاندارد حد آلایندگی: یورو4
  • سیستم انژکتوری: پاشش چند نقطه ای
  • حداکثر سرعت 185 کیلومتر
  • شتاب صفر تا صد: 14.5 ثانیه
  • سیستم انتقال قدرت: 5 دنده دستی
  • مصرف سوخت در 100 کیلومتر خارج از شهر: 6.8 لیتر
  • مصرف سوخت در 100 کیلومتر ترکیبی: 8.7 لیتر
  • گنجایش مخزن سوخت: 66 لیتر
  • گنجایش صندوق عقب: 500 دسی متر مکعب

شرایط فروش اقساطی سمند LX موتور ملی

سمندهای lx سفید در سالن چک رنگ

خودرو سمند در مدل های مختلفی تا به امروز تولید شده است که هرکدام ویژگی های مخصوص به خود را دارد. اما، در این میان سمند LX یکی از خودروهای با کیفیت و امن تولید داخل است. می توانید این خودرو را از طریق فروش اقساطی خودرو با شرایط تحویل فوری از نمایندگی کیان خودرو تحویل بگیرید. فروش اقساطی سمند LX با شرایط مناسب در این نمایندگی انجام می شود.

تحویل فوری و فروش اقساطی سمند LX به ویژه برای افرادی که با خودرو کار می کنند، امکان خوبی را فراهم می کند تا به محض ثبت نام و انجام کارهای اولیه خودرو را تحویل بگیرند. با آن کار کنند و اقساط خودرو را به کمک کارکرد خودرو خود پرداخت کنند. این ویژگی حتی برای افراد دیگر نیز بسیار خوب است. چرا که می توانند به جای انتظار کشیدن برای تحویل خودرو، ماشین را سریع تحویل بگیرند، از آن استفاده کنند و اقساط را به آهستگی پرداخت کنند.

نمایندگی کیان خودرو شرایط ویژه ای را برای کاربران در نظر گرفته است. شما با خرید سمند LX اقساطی 36 ماهه می توانید در طول سه سال هزینه کل خودرو را بازگردانید. اگر تمایلی برای پرداخت به صورت اقساط بلند مدت ندارید، می توانید از شرایط 12 یا 24 ماهه این نمایندگی استفاده کنید. به این نکته مهم نیز باید توجه کنید که برای خرید اقساطی سمند LX از این نمایندگی، به اندازه نصف مبلغ خودرو وام به شما تعلق می گیرد. مابقی به صورت اقساط، قسط بندی می شوند.

فروش اقساطی سمند LX

فروش اقساطی سمند LX به همراه سایر خودروهای داخلی و خارجی به این شیوه در این نمایندگی انجام می شود. فروش اقساطی سمند LX با شرایط تحویل فوری یک فرصت بسیار ویژه برای خریداران خواهد بود. کافی است، ماشین مورد نظر را از لیست خودروهای موجود انتخاب کنید. سپس، به بخش جدول فروش اقساطی سمند LX مراجعه کرده، هزینه را جایی بنویسید. سپس، آن را در قسمت قسط بندی وارد کنید. از بین لیست اقساط، تعداد ماه مورد نظر را انتخاب کنید تا سیستم به صورت آنلاین تعداد قسط و میزان وام اولیه را بر اساس ماه های بازگشت، برای شما محاسبه کند. به این شیوه می توانید خودرو مورد نظر را سریع تحویل بگیرید.

به طور مثال، شرایط فروش اقساطی سمند سورن معمولی در جدول فروش این نمایندگی به این صورت انجام می شود. بدون ضامن و تحویل فوری برای اقساط 12 ماهه، مبلغ 282،109،000 تومان وام در نظر گرفته می شود. بنابراین، پرداخت هر قسط برابر با 33،698،138 میلیون تومان خواهد بود. در حالی که، این مبلغ برای پرداخت 36 ماهه به صورت وام 324،257،000 میلیون تومان با پرداخت 13،865،822 میلیون تومان به صورت ماهانه و به مدت سه سال خواهد بود.

سوالات متداول

1.آیا فروش اقساطی سمند LX موجود است؟

بله، برای خرید سمند ال ایکس قسطی می توانید به کیان خودرو مراجعه کنید و با توجه به شرایط این نمایندگی و شرایط فردی خود، یکی از روش های پرداخت را انتخاب کنید.

2.آیا خرید اقساطی سمند صفر وجود دارد؟

بله، شرکت ایران خودرو و نمایندگی ها، شرایط خرید سمند صفر را برای مشتریان با شرایط ویژه فراهم می کنند.

3.مزیت خرید سمند LX اقساطی تحویل فوری چیست؟

در حالت تحویل فوری معمولا بدون پرداخت اولین قسط می توانید صاحب خودرو شوید. سپس، طی چندین قسط که بسته به شرایط نمایندگی دارد، هزینه را پرداخت کنید.

4.ویژگی سمند LX چیست؟

سمند LX نسخه به روز رسانی شده از سمند معمولی است که خودرو بسیار خوش دستی است و مجهز به امکانات مختلفی است. این امکانات شامل، شیشه بالابر برقی سرنشینان و صندلی های عقب، ترمز ضد قفل، کیسه هوای راننده و سرنشین و مانند آن است.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *