لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی پژو 207 پانوراما

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی پژو ۲۰۷ پانوراما

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارزش خرید

کیفیت ساخت

عملکرد فنی

امکانات و آپشن ها

مزایا

  • زیبایی
  • طراحی کابین
  • صندلی برقی

معایب

  • مصرف سوخت بالا
  • ایمینی ضعیف
  • کیفیت ساخت

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

پژو 207 پانوراما به لحاظ داخلی و سقف کامل شیشه ای آن، یکی از ماشین های ایران خودرو است که محبوبیت زیادی بین مردم به خصوص نسل جوان دارد. در گذشته، سقف شیشه ای یکی از آپشن های لوکس در ماشین های خارجی به حساب می آمد. اما امروزه با ساخت 207 پانوراما خریدار ایرانی می تواند این حس دل انگیز را با قیمت کمتری تجربه کند. شرایط فروش اقساطی پژو 207 پانوراما با توجه به وضعیت موجود، این امکان را برای خریدار فراهم می کند تا بتواند بدون پرداخت کامل هزینه، خودرو را تهیه کند. سپس، طی چندین قسط و با شرایط مشخص کل هزینه را گام به گام بپردازد. خرید اقساطی پژو 207 پانوراما برای افرادی که پول نقد در دسترس ندارند مناسب است و یک شرایط ویژه به حساب می آید که می توانید خودرو را تهیه کرده و طی چند ماه آن را تسویه کنید. همچنین شما می‌توانید از خدمات فروش اقساطی پژو 207 با تحویل فوری در کیان خودرو بهره‌مند شوید.

مشخصات پژو 207 پانوراما

نمای داخلی پژو 207 پاناروما اقساطی

ایران خودرو ایده طرح اولیه پژو 207 پانوراما را در سال 99 ارائه داد. این مدل تغییرات جوان پسندانه ای نسبت به سایر انواع مدل های پژو داشته است. تغییرات ظاهر پژو 207 پانوراما  از سقف آن شروع می شود. سقف شیشه ای به جای سقف فلزی جایگزین شده است که حس خوبی به مشتری القا می کند. راننده و سایر سرنشینان با تماشای آسمان در تمامی فصول می توانند تجربه دل انگیزی را امتحان کنند. این خودرو به لحاظ ظاهری و تخصصی شبیه به همان پژو 207 است. فرم همیشگی خود را حفظ کرده است و نمای داخلی پژو 207 پانوراما نیز همان شکل قبل را حفظ کرده است. کابین 207 پانوراما نسبت به محصولات هم رده داخلی، سروصدای کمتری را به درون انتقال می دهد. فروش اقساطی خودرو به خصوص پژو 207 پاناروما به شما کمک می کند این خودرو را در بهترین شرایط تهیه کنید.

به همین دلیل، سفر با این خودرو لذت بخش خواهد بود. برای تهیه این خودرو می توانید از خدمات لیزینگ خودرو استفاده کنید. پژو 207 پانوراما به دو صورت دنده ای و اتوماتیک به بازار معرفی شده است. ویژگی پژو 207 دنده ای و اتوماتیک در بخش هایی با هم متفاوت و در بخش هایی دقیقا یک عملکرد و ساختار را دارند. نوع موتور، توان موتور، گشتاور، بیشترین سرعت، حجم صندوق و ظرفیت باک آن ها یکسان است.

·       مصرف سوخت پژو 207 دنده ای کمتر از حالت اتوماتیک است. در حالت دنده ای مصرف سوخت 6.6 و پژو 207 اتوماتیک 7.1 لیتر است.

·       وزن پژو 207 پانوراما دنده ای، 1087 کیلوگرم و وزن پژو 207 پانوراما اتوماتیک، 1118 کیلوگرم است.

·       شتاب 0 تا 100 پژو 207 پانوراما دنده ای، 11.6 و شتاب 0 تا 100 پژو 207 پانوراما اتوماتیک، 12.6 است.

·       گیربکس پژو 207 پانوراما دنده ای، پنج دنده دستی است. در حالی که، گیربکس پژو 207 اتوماتیک چهار سرعته است.

ایمنی پژو 207 پانوراما

با توجه به تعبیه سقف شیشه ای در این خودرو، سوال هایی در ذهن خریداران راجع به ایمنی پژو 207 پانوراما پیش آمد. ایمنی سقف شیشه ای این محصول تا چه حد بالا است؟ آیا ممکن است در شرایط خاص خطر آفرین باشد؟ باید گفت، این خودرو از تمامی تست های مربوط به ایمنی با موفقیت عبور کرده است و سقف آن به هیچ عنوان خطرآفرین یا آسیب زا نیست. در کنار ایمنی، از معایب پژو 207 پانوراما می توان به قطعات نامرغوب، هزینه بالای نگهداری و فضای کم کابین اشاره کرد. اما، به صورت کلی،  این خودرو مجهز به موارد زیر است.

  • دارای دو کیسه هوا برای راننده و سرنشین صندلی جلو
  • دارای سیستم ترمز ضدقفل و مجهز به فناوری‌های ABS و EBD ‌و EBA
  • دارای سیستم ايموبيلايزر
  • مجهز به قفل مركزي با ريموت
  • دارای كمربندهاي ايمني سرنشينان جلو به صورت 3 نقطه اي با قابليت تنظيم ارتفاع
  • دارای كمربند سرنشينان عقب به صورت 3 نقطه اي
  • صندلي عقب مجهز به ايزوفيكس
  • دارای سنسور دنده عقب و دوربين دنده عقب
  • مجهز به چراغ مه شکن جلو و عقب
  • قابلیت تنظیم ارتفاع نور خودرو 

پژو 207 MC چه مدلی است و شرایط فروش آن به چه صورتی است؟

نمای جانبی پژو 207 MC سقف قرمز

پژو 207 MC مدلی از سری های پژو 207 است که به آن پژو چند رنگ یا Multi Color نیز گفته می شود. این خودرو به گونه ای طراحی شده است که در نمای داخل و خارج، شاهد چند رنگ خواهید بود. قسمت سقف، آینه های جانبی، زه ها، دستگیره درب صندوق عقب و قاب مه شکن های جلو قرمز رنگ است. قسمت داخلی خودرو مانند غربیلک فرمان، قاب دستگیره ها، بخش هایی از صندلی ها و کمربندهای ماشین و همینطور قاب دریچه های کولر نیز قرمز است.  شرایط فروش اقساطی 207 MC به خاطر خوب بودن سری 207i از امتیاز بالایی برخوردار است. برای بررسی دقیق شرایط با ادامه با ما همراه باشید تا در مرحله بعدی شرایط قسطی پژو 207 پانوراما و سایر انواع مدل های آن آشنا شوید.

فروش پژو 207 پانوراما اقساطی

شرکت ایران خودرو خدمات مختلفی برای دسترسی آسان تر به محصولاتش را برای خریداران محترم فراهم می کند. خرید اقساطی ایران خودرو یکی از این امکانات است. این نکته را در نظر بگیرید که گاهی ایران خودرو فروش اقساطی خودروهای داخلی را متوقف می کند. اما، طی شرایط خاص دوباره فروش را باز می کند. اگر قصد جدی در خرید پژو 207 سقف شیشه ای دارید، می توانید از تسهیلات نمایندگی های فروش خودرو اقدام کنید. کیان خودرو با رائه تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت به همراه سود بانکی، به شما کمک می کند تا خودرو مورد نظرتان را تهیه کنید. به طور نمونه، فروش اقساطی خودرو 207 پانوراما می تواند به فرم زیر باشد.

فروش اقساطی پژو 207 پانوراما دنده ای

شرایط فروش اقساطی پژو 207 پانوراما تحویل فوری دنده ای در حالت‌های مختلفی امکان پذیر است. می توانید با توجه به شرایط خود یکی از موارد را انتخاب کنید. با توجه به توان مالی خود در پرداخت قسط، تعداد اقساط را مشخص کنید. جدول فروش اقساطی پژو 207 پانوراما برای شما مشخص می‌کند که بعد از قسط بندی، مبلغ پرداختی هر ماه چه قدر باید باشد. می‌توانید سریعا خودرو را بدون پرداخت هزینه و با ضمانت گذاشتن  البته بررسی این مدل تنها یک نمونه است و برای اطلاعات دقیق تر بهتر است با نمایندگی و مرکز فروش 207 پانوراما به صورت اقساطی کیان  خودرو تماس حاصل کنید. 

فروش اقساطی پژو 207 پانوراما اتومات

فروش اقساطی پژو 207 پاناروما و نمایش جانبی خودرو

شرایط فروش اقساطی پژو 207 سقف شیشه ای اتومات همچون حالت دنده ای است. تنها تفاوت، قیمت این دو محصول است.  فروش پژو 207 اتومات اقساطی به صورت قسط 12 تا 36 ماهه انجام می شود. یعنی چیزی حدود یک تا سه سال فرصت دارید مبلغ کل را بپردازید. اما، خودرو فورا به شما تحویل داده می شود. به طور مثال، اگر قیمت پژو 207 پانوراما را 727 میلیون تومان در نظر بگیریم. وامی به میزان 50 درصد قیمت خودرو و به مبلغ حدودی 363,500,000 تومان به شما تعلق می گیرد. اگر مدت زمان پرداخت را 36 ماه در نظر بگیرید، هر ماه باید حدود 16,448,375 تومان پرداخت کنید. مبلغ کل قسط هم حدودا 592,141,500 تومان خواهد بود.

 به همین دلیل، فروش پژو 207 پانوراما اقساطی با شرایطی که کیان خودرو برای مشتریان قرار داده است، راه رسیدن شما به این خودرو را هموارتر می کند. مجموعه کیان خودرو آسان‌ترین شرایط فروش اقساطی پژو 207 در نمایندگی ایران خودرو را در نظر گرفته، تا همه افراد بتوانند از این خودروی مناسب استفاده کنند. کافیست جدول فروش اقساطی پژو 207 سقف شیشه ای 1402 را در وب سایت این مجموعه مورد بررسی قرار بدهید، تا شرایط خرید اقساطی پژو 207 صندوقدار و پانوراما و سایر مدل ها را با مهلت‌های پرداخت مناسب را انتخاب کنید.

سوالات متداول

1.قیمت پژو 207 پاناروما چه قدر است؟

برای اطلاع دقیق و به روز از قیمت خودروهای داخلی و خارجی به خصوص پژو 207 پاناروما می توانید به وب سایت کیان خودرو مراجعه کنید.

2.تفاوت پژو 207 معمولی و مدل پاناروما در چیست؟

پژو 207 پاناروما دارا سقف شیشه است. درحالی که، مدل 207 به صورت گذشته بوده و سقف آن همان حالت فلزی قبل را دارد.

3.تفاوت نمای داخلی پژو 207 پاناروما و پژو 207 معمولی در چیست؟

هر دو از نظر نمای داخلی شکل یکسانی دارند.

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *