لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی 207MC

وقشته ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی 207MC

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

207 اتومات مولتی کالر

صفر تا صد فروش اقساطی 207MC

همواره خودروهای خانواده پژو 206 و پژو 207 در کشورمان طرفداران بسیاری داشته اند که با عرضه و فروش پژو ۲۰۷ mc بر تعداد این طرفداران افزوده شد. خودرویی که نه تنها به دلیل ویژگی های ظاهری بلکه به واسطه بهبود مشخصات فنی توانسته خود را در دل بسیاری جا کند. اما مشکل قیمت خودرو را چه کنیم؟

این بار هم شرکت کیان خودرو ضمن فراهم آوردن شرایط فروش اقساطی 207 MC با اقساط بلند مدت راه را برای شما هموار ساخته است. بنابراین اگر شما هم خواهان خرید اقساطی پژو 207 ام سی هستید با ما همراه باشید. در انتهای این مقاله پاسخ سوالاتی چون شرایط فروش اقساطی 207MC ایران خودرو، قیمت پژو 207 mc اتوماتیک اقساطی، مهلت بازپرداخت اقساط فروش پژو ۲۰۷ mc قسطی و دیگر نکات حائز اهمیت را خواهید یافت.

معرفی پژو 207 MC

چندین سال پس از استقبال گسترده از طرح فروش اقساطی پژو 207i و حضور موفقیت آمیز این خودرو در کشورمان، بار دیگر با تولید و عرضه مدل MC پژو 207 شاهد درخشش دوباره این ماشین چالاک دوست داشتنی بودیم. پژو 207 MC محصولی متفاوت از گروه ایران خودرو است که با ظاهری اسپرت و جدیدتر توانسته طرفداران بسیاری به خصوص از قشر جوان را به سمت خود جذب کرده و فروش خودرو 207mc قسطی از طرح فروش اقساطی ایران خودرو را با استقبال گسترده روبرو نماید.

کلمه MC بر گرفته شده از عبارت Multi Color است که به دو رنگ بودن این خودرو اشاره دارد. ایده اصلی ساخت این مدل را می توان خودروی کوییک R شرکت سایپا دانست که به دلیل ترکیب رنگ خاص خود توانست محبوبیت بسیاری پیدا کند.

207MC ایران خودرو از نمای جلو

نمای ظاهری

ترکیب رنگ متفاوت پژو 207 MC اصلی ترین وجه تمایز این خودرو با دیگر مدل های خانواده 207 است. استفاده از رنگ قرمز در سقف خودرو، سپر جلو، قاب مه شکن های جلو، آینه های بغل، زه های جانبی، دستگیره درب صندوق، اسپویلر عقب و کالیبرهای ترمز از جمله تغییرات این خودرو هستند که در کنار رنگ مشکی دیگر قسمت ها، جلوه ای خاص و متفاوت به پژو 207 MC بخشیده و فروش اقساطی 207 ام سی را با استقبال روبرو کرده اند.

بنابراین می توان گفت که بجز رنگ متفاوت، 207 MC هیچ تفاوت ظاهری دیگری با 207 معمولی و پانوراما ندارد. همچنین این ترکیب رنگ زیبا در بخش های داخلی ماشین هم به چشم می خورد که می تواند نظر مثبت خاص پسندان را به دست آورده و نگاه دوستداران فروش اقساطی 207 MC اتوماتیک را به سمت خود جلب کند.

این هاچ بک تیز و چالاک در اندازه های 3872 میلی متر طول، 1669 میلی متر عرض و 1441 میلی متر ارتفاع طراحی شده است. فاصله بین محور چرخ های آن برابر 2443 میلی متر بوده و وزنی معادل 1118 کیلوگرم دارد. بنابراین اگر به دنبال خرید اقساطی خودرو داخلی متفاوت و زیبا هستید، پیشنهاد می کنیم فرصت خرید اقساطی 207MC را از دست ندهید.

مشخصات فنی

همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم، تغییرات پژو 207 mc تنها به ترکیب رنگ خودرو محدود نمی شود و تفاوت در بخش فنی یکی از مهم ترین نکات در این باره است. پژو 207 مولتی کالر مجهز به یک پیشرانه 1587 سی سی TU5P می باشد که حداکثر توان آن برابر 113 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور آن برابر 144 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه عنوان شده است.

اگر برای خرید خودرو با بهترین شرایط، خرید اقساطی خودرو 207mc از کیان خودرو را انتخاب می کنید، لازم است بدانید که با این ماشین می توانید در مدت زمان 12.6 ثانیه به شتاب صفر تا صد برسید و رانندگی با نهایت سرعت 189 کیلومتر بر ساعت را تجربه کنید. پژو 207 mc برای طی کردن مسافت 100 کیلومتر در داخل شهر به 10.12 لیتر بنزین نیاز دارد در حالی که این میزان در جاده به 5.87 لیتر می رسد. با توجه به این موارد باید عنوان کرد که مصرف سوخت ترکیبی این ماشین برابر 7.41 لیتر می باشد.

در نهایت خالی از لطف نیست که به دیگر مشخصات مهم این خودرو از جمله گیربکس 6 سرعته اتومات، 4 سیلندر و 16 سوپاپ، گنجایش 50 لیتری باک بنزین و استاندارد آلایندگی یورو 5 اشاره ای داشته باشیم. بنابراین با شرکت در طرح فروش اقساطی پژو 207 اتومات و بهره مندی از بهترین قیمت پژو 207 mc قسطی شما می توانید یک رانندگی خوب و راحت را تجربه کنید.

پیشرانه خودروی پژو 207

امکانات و آپشن ها

اما علاوه بر شرایط فروش خودرو اقساطی که می تواند در تصمیم شما برای خرید خودرو تاثیر به سزایی داشته باشد، امکانات رفاهی و آپشن ها نیز خود دیگر عامل مهم برای خرید هستند از این رو در این قسمت از مقاله فروش پژو ۲۰۷ mc قسطی با امکانات این ماشین آشنا خواهیم شد.

کروز کنترل، دوربین دنده عقب، فرمان هیدرولیکی، کلیدهای کنترلی روی فرمان، چراغ های مه شکن جلو و عقب، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ ها از داخل خودرو، دی لایت، سیستم قطع کن سوخت از جمله آپشن هایی هستند که با خرید خودرو 207 mc اتوماتیک می توانید از آن ها بهره مند شوید.

علاوه بر موارد فوق، سیستم ترمز ABS، EBD و EBA، ایربگ راننده و سرنشین جلو، تهویه اتوماتیک، سنسور دنده عقب، ایموبلایزر، آینه های جانبی برقی راهنمادار، قابلیت تنظیم صندلی راننده و سرنشین جلو به صورت دستی و ایزوفیکس صندلی از دیگر امکاناتی هستند که برای استفاده از آن ها تنها کافیست در طرح فروش اقساطی خودرو 207mc شرکت کنید.

کابین و طراحی داخلی خودروی پژو 207mc

شرایط فروش اقساطی 207MC توسط کیان خودرو

افزایش روز افزون قیمت خودرو، شامل تمامی ماشین های داخلی و خارجی می شود. بنابراین می توان گفت که پژو 207 mc هم از این قاعده مستثنی نمانده و متاسفانه خرید پژو ۲۰۷ mc برای بسیاری دشوار شده است. اما ناراحت نباشید چرا که شرکت کیان خودرو با ارائه تسهیلات بانکی و فروش اقساطی 207 MC تحویل فوری راه را برای شما هموار ساخته است. شما می توانید به سایت این مجموعه مراجعه کرده و یکی از طرح های فروش اقساطی 207 MC با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و یا پژو ۲۰۷ mc اقساطی 12 ماهه را انتخاب نمایید.

لازم به ذکر است که برای خرید خودرو 207 mc اتوماتیک اقساطی لازم است تا نیمی از هزینه ماشین را به عنوان پیش پرداخت به حساب مجموعه واریز نموده و فرد معتبری را برای ضمانت معرفی کنید. در نهایت خوشحال می شویم بتوانیم با فروش قسطی 207 اتومات مولتی کالر شما را یاری کنیم.

سوالات متداول

مزایای پژو 207 mc چیست؟

ظاهر جوان پسند، بهبود عملکرد فنی، فراوانی قطعات یدکی و خدمات پس از فروش گسترده از اصلی ترین مزایای این خودرو هستند.

معایب پژو 207 mc چیست؟

از مهم ترین معایب این ماشین می توان به فضای کم صندوق عقب و قسمت انتهایی کابین، کیفیت ساخت متوسط، عرضه محدود و قیمت نسبتا بالا اشاره کرد.

رقبای پژو 207 mc چه خودروهایی هستند؟

در بازار فعلی می توان خودروهای رنو ساندرو، دانگ فنگ h30 کراس، برلیانس C3، ام وی ام X22 و 315 پلاس را رقیبان اصلی پژو 207 mc دانست.

آیا نمای داخلی پژو 207 mc متفاوت است؟

بله. در بخش داخلی هم شاهد رنگ متفاوت غربیلک فرمان، صندلی ها، کمربندها، قاب دستگیره ها و… هستیم.

پژو 207 معمولی بخریم یا MC؟

پاسخ این سوال به سلیقه، هدف شما از خرید و توان مالی تان بستگی دارد. پژو 207 mc با تجهیز به پیشرانه بهتر و گیربکس اتوماتیک می تواند رانندگی را برای شما دلپذیرتر کند. هر چند که رنگ خاص آن بیشتر مورد استقبال جوانان قرار می گیرد و به پرداختن هزینه بیشتری هم نیاز دارد.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *