لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی 207 صندوقدار

وقشته ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی ۲۰۷ صندوقدار

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

پژو 207 صندوقدار با رنگ سفید

همه چیز درباره فروش اقساطی پژو 207 صندوقدار

لازم به ذکر است به شما بگوییم که فروش ايران خودرو اقساطی شامل فروش اقساطی پژو 207، فروش اقساطی پژو 207 اتومات و فروش اقساطی پژو 207 صندوقدار می باشد. بنابراین اگر قصد خرید پژو 207 صندوقدار از این خانواده را دارید، توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

رونمایی از پژو 207 صندوق دار

ایران خودرو پس از طی پستی و بلندی های به وجود آمده در تولید پژو 207i، بار دیگر اقدام به ساخت محصولی با ظاهر متفاوت از این خانواده کرد. این خودرو پژو 207 صندوق دار یا پژو 207 SD نام دارد. پژو 207 صندوق دار همراه با انتقادهای همیشگی در اسفندماه سال 1396 رونمایی شد که این روزها فروش قسطی پژو 207 صندوقدار باعث شده بسیاری از خانواده های ایرانی مالک این خودرو شوند.

طراحی ظاهری پژو 207 صندوق دار

اگر قصد شرکت در طرح فروش اقساطی پژو 207 را داشتید به و علت کوچک بودن فضای صندق عقب از در خرید این خودرو مردد شده اید 207 صندق دار گزینه خوبی برای شما میباشد اصلی ترین تفاوت پژو 207 صندوق دار با مدل هاچ بک این خودرو مربوط به نمای ظاهری می شود. سازندگان با طراحی یک صندوق عقب بزرگ تر قصد داشتند مشکل کمبود جا را در مدل هاچ بک برطرف نمایند که البته در این زمینه موفق هم عمل کرده اند.

طول 4211 میلی متر، عرض 1669 میلی متر و ارتفاع 1456 میلی متر ابعاد پژو 207 صندوق دار هستند. همچنین فاصله بین دو محور آن 2443 میلی متر به ثبت رسیده است. طراحی در ابعاد گفته شده و تعبیه تجهیزات ماشین سبب شده تا این خودرو وزن 1113 کیلوگرم داشته باشد. شایان ذکر است که حجم صندوق عقب در مدل صندوق دار 325 لیتر می باشد در حالی که در مدل هاچ بک، شاهد صندوق با حجم 245 لیتر هستیم.

طراحی ظاهری پژو 207 صندوقدار

مشخصات فنی پژو 207 صندوق دار

به طور کلی می توان گفت که پژو 207 صندوق دار از نظر ویژگی های فنی و نوع موتور به کار رفته با مدل هاچ بک این خانواده دقیقا یکسان می باشد. چرا که این خودرو نیز مجهز به موتور 1.6 لیتری با پیشرانه TU5 است. این موتور سبب شده تا پژو 207 صندوق دار از حداکثر قدرت موتور 105 اسب بخار و حداکثر گشتاور 142 نیوتن متر برخوردار باشد.

شما می توانید با رانندگی با این خودرو، شتاب صفر تا صد را در 12.6 ثانیه تجربه کرده و با حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت رانندگی کنید. اما مصرف سوخت پژو 207 صندوق دار دیگر وجه تمایز این خودرو با مدل هاچ بک آن می باشد. نیاز به 10.1 لیتر سوخت برای پیمودن مسافت 100 کیلومتر در داخل شهر و 5.8 لیتر به ازای طی کردن همین مسافت در مسیرهای جاده ای از ویژگی های این خودرو است. در نهایت درباره مصرف سوخت ترکیبی این اتومبیل باید بگوییم که میزان 7.3 لیتر برای آن به ثبت رسیده است.

مدل خودروپژو 207 صندوق دار
پیشرانهتیوفایو TU5
حجم موتور1587cc
قدرت105 اسب بخار
گشتاور142 نیوتن متر
جعبه دنده5 سرعته دستی
مصرف سوخت ترکیبی7.3 لیتر
شتاب صفر تا صد12.6 ثانیه
حداکثر سرعت190 کیلومتر بر ساعت

آپشن ها و امکانات پژو 207 صندوق دار

این خودروی ایرانی نیز بسته به قیمت خود از آپشن ها و قابلیت های جذابی برخوردار است. فرمان برقی یکی از بهترین این آپشن هاست. همچنین آینه های تاشو برقی، کروز کنترل، نمایشگر لمسی 7 اینچی، اسپویلر صندوق، دوربین دید عقب، نویگیشن، دکمه های کنترلی فرمان و … از دیگر امکانات پژو 207 صندوق دار هستند. علاوه بر اینها سازندگان دو ایربگ برای راننده و سرنشین در این خودرو تعبیه کرده اند تا مشتریان با خیالی آسوده اقدام به خرید اقساطی پژو 207 صندوقدار نمایند.

پیشرانه پژو 207 صندوقدار

سیستم‌‌ کمکی رانندهکروز کنترل
سیستم هشدار دهنده‌سنسور عقب
سیستم‌های ترمزتوزیع نیرو ترمز – ترمز ضدقفل – ترمز کمکی – (ترمز عقب دیسکی: سفارشی)
سیستم‌ روشناییدی‌لایت – چراغ مه‌شکن جلو – چراغ مه‌شکن عقب – چراغ بدرقه
فرمانفرمان برقی – دکمه‌های کنترلی روی فرمان – فرمان حساس به سرعت
مالتی مدیامانیتور لمسی 7 اینچی – نویگیشن – دوربین عقب –  6 اسپیکر – سیستم پخش جدید
ایمنی کابین2 ایربگ
رفاهی کابینسیستم تهویه اتومات – صندلی‌ 6 حالته دستی – صندلی سرنشین 4 حالته دستی – ایزوفیکس صندلی

نقاط قوت پژو 207 صندوق دار

اگر در طرح فروش ايران خودرو اقساطی قصد خرید قسطی پژو 207 صندوقدار  دارید باید با ویژگی های مثبت این خودرو بیشتر آشنا شوید پس همچنان با ما همراه بمانید. طراحی مناسب این خودرو علاوه بر جا دار بودن در مقابل مدل هاچ بک، ساختاری زیباتر را در مقایسه با پژو 206 صندوقدار به ارمغان آورده است. دیگر نقطه قوت مربوط ترمزهای قدرتمند است. ترمز از نوع دیسکی، ترمز ضد قفل ABS و توزیع نیروی ترمز الکترونیکی، سیستم قدرتمند ترمز پژو 207 صندوق دار را تشکیل می دهند. همچنین استهلاک کم، صندوق عقب بزرگ، تجهیز این خودرو به امکانات و آپشن های متنوع و ارائه خدمات خوب پس از فروش دیگر محاسن این مدل هستند که خیال شما را از خرید پژو 207 صندوقدار اقساطی آسوده می کنند.

نقاط ضعف پژو 207 صندوق دار

اما این خودرو نیز خالی از ایراد نیست. کیفیت پایین قطعات و متریال استفاده شده در خودرو یکی از بزرگ ترین معایب پژو 207 صندوق دار است که در مدل هاچ بک این اتومبیل نیز مشاهده می شود. گیربکس بی کیفیت نیز دیگر مشکل اساسی این خودرو است که ممکن است عده ای را از خرید پژو 207 صندوقدار قسطی منصرف کند.

شرایط فروش اقساطی پژو 207 صندوقدار

فروش قسطی خودروهای داخلی و خارجی راهی ساده برای خرید خودرو در شرایط اقتصادی فعلی است. راهی که به واسطه آن می توان به سادگی و بدون دریافت وام یا داشتن پول زیاد خودروی دلخواه خود را تهیه کرد. شرایط فروش پژو 207 صندوقدار اقساطی با توجه به مراکز فروش مختلف، متفاوت است بنابراین کسب اطلاع از این شرایط بر همه خریداران واجب است. فروش اقساطی پژو 207 صندوقدار ایران خودرو توسط این شرکت در بازه های زمانی مشخصی امکان پذیر می باشد اما اگر می خواهید در موعد دلخواه و بدون قرعه کشی خودروی مورد نظر خود را خریداری کنید، پیشنهاد ما شرکت کیان خودرو است.

این مرکز با فروش اقساطی خودرو با اقساط 36 ماهه از جمله فروش اقساطی پژو 207 صندوقدار سال 1401 یاری رسان مشتریان عزیز می باشد. شما می توانید با مشاهده جدول فروش اقساطی پژو 207 صندوقدار تعداد اقساط را از 12 ماه تا 36 ماه تعیین کرده و از رانندگی با خودروی ایرانی خود لذت ببرید.

سخن پایانی

همانطور که مطالعه کردید ما در این مقاله سعی کردیم به بررسی پژو 207 صندوق دار پرداخته و ویژگی ها و قابلیت های آن را برای شما شرح دهیم. فروش پژو 207 صندوقدار قسطی خدمتی دیگر از شرکت معتبر کیان خودرو است که می تواند شما را خیلی زود صاحب ماشین کند. بنابراین اگر به دنبال خرید خودرو با امکانات خوب و مناسب با عملکرد موتور قابل قبول، سیستم ترمز قوی، ابعاد متناسب برای یک خانواده، مجهز به تجهیزات به روز و کاربردی و … هستید، پژو 207 صندوق دار یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود.

مقایسه پژو ۲۰۶ صندوقدار و ۲۰۷ صندوقدار

پژو ۲۰۷ صندوقدار با طراحی مدرن‌تر و فضای بیشتر صندوق عقب، نسبت به مدل ۲۰۶ صندوقدار، بهبود قابل توجهی یافته است. این تفاوت، خرید ۲۰۷ صندوقدار را برای خانواده‌هایی که به دنبال فضای بیشتر هستند، جذاب‌تر می‌کند. فروش اقساطی ۲۰۷ صندوقدار نیز به این معناست که خریداران می‌توانند با پرداخت‌های ماهانه و بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ی کلی به طور نقدی، صاحب خودرو شوند. از نظر فنی، هر دو خودرو از موتورهای مشابهی بهره می‌برند، اما ۲۰۷ صندوقدار با آپشن‌های به‌روزتر و امکانات ایمنی بیشتر، ارزش خرید بالاتری دارد.

مقایسه سمند LX و ۲۰۷ صندوقدار

در نظر گرفتن فروش اقساطی پژو ۲۰۷ صندوقدار در مقابل سمند LX می‌تواند برای بسیاری از خریداران ایرانی اهمیت داشته باشد. سمند به عنوان یک سدان خانوادگی با فضای داخلی راحت و قیمت مقرون‌به‌صرفه شناخته می‌شود. اما پژو ۲۰۷ صندوقدار، با وجود قیمتی که ممکن است کمی بالاتر باشد، امکانات و آپشن‌های بیشتری ارائه می‌دهد. خرید اقساطی ۲۰۷ صندوقدار با شرایط مالی بسیاری از خانواده‌ها سازگار است و این امکان را فراهم می‌آورد که با پرداخت‌های اقساطی، خودرویی با استانداردهای بالاتر و امکانات فنی و ایمنی بهتر تهیه کنند.

مقایسه دنا پلاس و ۲۰۷ صندوقدار

دنا پلاس، با طراحی زیبا و امکانات رفاهی جامع، یکی از رقیبان جدی پژو ۲۰۷ صندوقدار در بازار ایران است. دنا پلاس به خصوص در نسخه توربو، از نظر قدرت و عملکرد موتور، برتری قابل توجهی نسبت به ۲۰۷ صندوقدار دارد. با این حال، خرید قسطی ۲۰۷ صندوقدار همچنان گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی است که به دنبال تعادل بین قیمت، کیفیت، و امکانات هستند. فروش قسطی ۲۰۷ صندوقدار به مشتریان این فرصت را می‌دهد که با شرایط مالی مختلف، خودرویی با امکانات کافی و عملکرد مناسب در شهر و جاده تهیه کنند.

رانندگی با پژو ۲۰۷ صندوقدار

تجربه رانندگی با پژو ۲۰۷ صندوقدار، به خصوص برای کسانی که به دنبال خرید قسطی ۲۰۷ صندوقدار هستند، می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. این خودرو با موتور ۱.۶ لیتری خود، تعادل خوبی بین قدرت و کارآمدی سوخت ارائه می‌دهد. شتاب مناسب و عملکرد قابل قبول در سرعت‌های بالا، رانندگی با آن را در هر شرایطی راحت می‌کند. علاوه بر این، فضای داخلی راحت و صدای کم در هنگام رانندگی، تجربه‌ای دلنشین را برای سرنشینان فراهم می‌آورد. فروش اقساطی ۲۰۷ صندوقدار، این فرصت را به خریداران می‌دهد که با شرایط مالی خود، خودرویی با این ویژگی‌های جذاب تهیه کنند.

سوالات متداول

تفاوت پژو 207 صندوقدار با مدل هاچ بک این خودرو در چیست؟

همانطور که از ظاهر این خودروها پیدا است، اصلی ترین تفاوت در نمای اتومبیل می باشد. پژو 207 SD با دارا بودن صندوق بزرگ تر مشکل کم جا بودن این خودرو را حل کرده است. البته اگر دنبال خودرویی هستید که بیشتر در محیط شهر از آن استفاده میکنید میتوانید از طرح فروش اقساطی پژو 207 اتومات هم استفاده کنید.

رقیبان پژو 207 صندوق دار در بازار چه خودروهایی هستند؟

دنا پلاس توربو اتوماتیک و تارا اتوماتیک دیگر محصولات شرکت ایران خودرو هستند که با توجه به قیمت و تجهیزات موجود، اصلی ترین رقیبان پژو 207 صندوق دار به حساب می آیند. البته شایان ذکر است که امکانات بیشتر این خودروها می تواند گزینه بهتری را برای خریداران خودروهای ایرانی رقم بزند.

تفاوت پژو 207 صندوقدار با پژو 206 صندوقدار چیست؟

شاید در یک نگاه کلی بتوان پژو 207 صندوقدار و پژو 206 صندوقدار را بسیار شبیه به هم دانست اما این خودروها در کنار شباهت های موجود، تفاوت هایی نیز با یکدیگر دارند. نوع و حجم موتور، تعداد سیلندر و سوپاپ ها، حجم باک و استاندارد آلایندگی یورو 4 وجه اشتراک دو مدل اتومبیل مذکور هستند.

اما حداکثر توان موتور بیشتر برای خودرو 207 برتری این مدل را در زمینه قدرت موتور نشان می دهد. این در حالی است که پژو 206 صندوق دار از نظر زمان شتاب صفر تا صد، حداکثر سرعت، مصرف سوخت ترکیبی و قیمت در جایگاه بهتری قرار دارد.

طراحی داخلی پژو 207 صندوق دار به چه صورت است؟

به طور کلی تغییر مشهودی در طراحی داخلی این خودرو با مدل هاچ بک آن دیده نمی شود. به طوری که روکش صندلی ها، رودری، داشبورد و … دقیقا مشابه پژو 207i می باشند اما تغییر در غربیلک فرمان و دسترسی سریع به سیستم صوتی با استفاده از کلیدهای روی فرمان از اصلی ترین این تغییرات هستند.

ایمنی پژو 207 صندوق دار به چه صورت است؟

ایربگ راننده و سرنشین جلو، ترمز جلو دیسکی خنک شونده، ترمز عقب دیسکی، سیستم ترمز ABS، EBD و EBA، قفل مرکزی، سیستم قطع کن سوخت و … از اصلی ترین تجهیزات ایمنی خودرو پژو 207 صندوقدار هستند.

آیا پژو 207 صندوقدار دارای مدل پانوراما می باشد؟

بله. سازندگان ایران خودرو پس از استقبال مردم از پژو 207 هاچ بک پانوراما اقدام به طراحی مدل صندوقدار آن کردند. این مدل که در سال 1398 رونمایی شد مجهز به یک سقف شیشه ای می باشد که می توان به صورت دستی آن را باز و بسته کرد. البته لازم به ذکر است که این سقف شیشه ای تنها وجه تمایز این مدل با پژو 207 معمولی می باشد و به غیر از آن نمی توان هیچ تفاوتی دیگری را در مدل های مذکور مشاهده کرد.

آیا خودرو پژو 207 صندوق دار ارزش خریدن دارد؟

قیمت پژو 207 صندوقدار در مقایسه با امکانات و تجهیزات تعبیه شده در این خودرو و عملکرد خوب آن می تواند یک گزینه مناسب را برای شما رقم بزند. البته مقایسه این خودرو با دیگر محصولات ایران خودرو ممکن است نظر شما را تغییر بدهد اما به طور کلی می توان گفت پژو 207 صندوقدار ارزش خرید دارد.

5/5 - (3 امتیاز)

2 پاسخ

  1. سلام
    ببحشید شرایط تحویل 207 صندقدار چطوریه
    خودرو بعد چه مدت تحویل میشه؟

  2. سلام 207 صندقدار قسطی نسخه ی اتومات هستن یا اینکه دنده ای هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *