لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی تویوتا راوفور

وقشته ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

تویوتا راوفور با رنگ نارنجی

تحویل فوری

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

اقساط 12 تا 36 ماهه

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

پرداخت بعد از تحویل

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

تویوتا راوفور با رنگ آبی آسمانی

طرح فروش اقساطی تویوتا راوفور را بهتر بشناسید

راوفور، خودروی نام آشنای ژاپنی است که سال هاست شاهد حضور آن در بازار کشورمان بوده ایم. خودرویی که تاکنون 5 نسل آن به جهانیان عرضه شده است و تنها نسل سوم و چهارم آن روانه بازار ایران شده اند. در سال 2016 و زمانی که هنوز نسل قدیمی راوفور در بازار وجود داشت، نسل جدید این خودرو با ظاهر فیس لیفت شده به بازار آمد که شاهد رونق فروش خودرو تویوتا راوفور بودیم. بنابراین اگر شما هم خواهان خرید این ماشین زیبا و دوست داشتنی هستید اما توان خرید نقدی آن را ندارید، تا انتها با ما همراه باشید.

در ادامه با شرایط فروش اقساطی تویوتا راوفور با اقساط بلند مدت و کوتاه مدت، قیمت تویوتا rav4 قسطی، مشخصات و ویژگی های این ماشین و دیگر نکات حائز اهمیت درباره آن آشنا خواهیم شد.

معرفی تویوتا راوفور

راوفور یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین خودروهای برند ژاپنی تویوتا است که عرضه اولین نسخه از آن به سال 1994 میلادی باز می گردد. خودرویی که به دلیل ویژگی های مثبت فراوان و استقبال گسترده توانست تا به امروز در سبد محصولات این برند نام آشنا باقی مانده و با تولید در 5 نسل مختلف، روز به روز بر طرفداران خود بیفزاید.

البته به دلیل تحریم های ایران و قانون منع ورود خودروهای خارجی، آخرین نمونه های موجود در بازار ایران تویوتا راوفور 2018، 2017 و تویوتا راوفور 2016 هستند. بنابراین اگر شما هم خواهان سواری با این مدل هستید و به دنبال بهترین شرایط خرید خودرو اقساطی می گردید، لیزینگ کیان خودرو با ارائه بهترین قیمت تویوتا راوفور اقساطی در کنار شماست.

تویوتا راوفور مشکی رنگ از نمای جلو

نمای ظاهری

خودرویی که اکنون شاهد حضور آن در بازار داخلی هستیم، راوفور نیوفیس یا راوفور نسل چهارم می باشد. مدلی که به دلیل استقبال گسترده از خرید خودرو تویوتا راوفور در سراسر جهان پا به عرصه گذاشت. راوفور یک کراس اوور جمع و جور شهری است که با کد اتاق XA40 طراحی شده است. این مدل ظاهری متفاوت و اسپرت تر از نسل های پیشین این خانواده دارد که یکی از دلایل محبوبیت طرح فروش اقساطی خودرو تویوتا راوفور را می توان همین مورد دانست.

در نمای جلویی این خودرو، جلو پنجره باریک و کشیده به چشم می خورد که دو سر آن به چراغ های اصلی منحصر به فرد متصل شده اند. این موضوع سبب شده تا راوفور ظاهری خشن و البته جذاب داشته باشد. همچنین بر روی جلو پنجره، المان شرکت تویوتا در اندازه نسبتا بزرگی حک شده است تا امضای این برند را به همگان نشان دهد. همچنین در نمای جانبی، خطوط حجیم و برجسته، ظاهری عضلانی به تویوتا راوفور بخشیده اند. در قسمت انتهایی هم، چراغ های چند ضلعی بزرگ و کشیده به چشم می خورند که طراحی هماهنگی با بخش جلویی ماشین ایجاد کرده اند.

بنابراین اگر شما هم به دنبال یک طرح فروش اقساطی خودرو خارجی هستید که با استفاده از آن بتوانید مالک یک اتومبیل لوکس و اسپرت شوید، خرید خودرو تویوتا راوفور اقساطی می تواند گزینه مناسبی باشد. این شاسی بلند ژاپنی در اندازه های 4600 میلی متر طول، 1845 میلی متر عرض و 1715 میلی متر ارتفاع طراحی شده است. فاصله بین محور چرخ های آن 2660 میلی متر در نظر گرفته شده و در نهایت باید گفت که وزن راوفور معادل 1780 کیلوگرم است.

تویوتا راوفور سفید رنگ از نمای بغل

مشخصات فنی

پیش از اقدام برای خرید خودرو، آگاهی از مشخصات فنی از ضروری ترین نکات می باشد. از این رو در این قسمت قصد داریم تا مروری بر مشخصات فنی تویوتا راوفور 2017 و 2018 داشته باشیم. پیشرانه 2.5 لیتری تنفس طبیعی به همراه 4 سیلندر و 16 سوپاپ، همان چیزی است که تویوتا راوفور به آن مجهز شده است. این موتور می تواند به حداکثر توان 177 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 233 نیوتن متر در 4600 دور در دقیقه برسد.

همچنین نهایت سرعت 200 کیلومتر بر ساعت و مدت زمان 9.7 ثانیه برای رسیدن به شتاب صفر تا صد همان چیزی است که شما با خرید اقساطی خودرو تویوتا راوفور می توانید آن را تجربه کنید. استاندارد آلایندگی این خودرو، یورو 5 بوده و به ازای طی کردن مسافت 100 کیلومتر به صورت ترکیبی به 8.1 لیتر بنزین نیاز دارد. همچنین لازم است اشاره کنیم که گنجایش مخزن سوخت در راوفور برابر 60 لیتر در نظر گرفته شده است.

اگر از طرح فروش اقساطی تویوتا، خرید تویوتا راوفور اقساطی را انتخاب می کنید، باید بدانید که محور حرکت در این مدل به صورت دو دیفرانسیل بوده و مجهز به گیربکس 6 دنده اتومات می باشد.

امکانات و آپشن ها

با ثبت نام در طرح فروش تویوتا راوفور اقساطی و خرید این خودرو شما می توانید از امکاناتی چون کروز کنترل، سانروف سفارشی، نمایشگر لمسی 7 اینچی، نویگیشن و دوربین عقب سفارشی، 6 اسپیکر، فرمان برقی حساس به سرعت، کلیدهای کنترلی روی فرمان، روکش چرمی فرمان، چراغ های مه شکن جلو و عقب، چراغ چرخشی، دی لایت، اتولایت، قابلیت ارتفاع نور اتومات، آینه عقب الکتروکرومیک سفارشی و آینه های جانبی برقی تاشو همراه با گرمکن بهره ببرید.

همینطور علاوه بر موارد فوق، سنسور فشار باد تایرها، ترمز ABS و EBD، ترمز کمکی، 2 ایربگ راننده و سرنشین جلو، 6 ایربگ به صورت سفارشی، سیستم تهویه دستی، دریچه تهویه عقب، قابلیت تنظیم صندلی راننده و سرنشین جلو به صورت 6 حالته دستی، صندلی های عقب دو تکه تاشو، روکش صندلی چرم اسپرت و ایزوفیکس صندلی از دیگر قابلیت هایی هستند که برای استفاده از آن ها تنها کافیست در طرح فروش اقساطی تویوتا rav 4 شرکت نمایید.

کابین خودروی تویوتا راوفور

شرایط فروش اقساطی تویوتا راوفور توسط کیان خودرو

همانطور که مطالعه کردید، دانستیم که تویوتا راوفور در مقایسه با خودروهای امروزی از ویژگی های قابل قبولی برخوردار بوده و ظاهر جذاب و اسپرت آن خود می تواند دلیل محکمی برای ترغیب خریداران باشد. اما اگر اندکی در بازار خرید و فروش خودرو جستجو کرده باشید، می دانید که این روزها قیمت ماشین به خصوص مدل های خارجی دائما رو به افزایش است. همین امر فرصت خرید و سواری با این خودروهای های فوق العاده را از عده زیادی سلب کرده است.

از این رو لیزینگ کیان خودرو با فراهم آوردن زمینه فروش اقساطی تویوتا راوفور تحویل فوری به مشتریان خود خدمت رسانی کرده است. بنابراین شما عزیزان می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و یکی از طرح های فروش اقساطی تویوتا راوفور با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و یا 12 ماهه را انتخاب کنید. ارائه بهترین قیمت تویوتا راوفور 2018 قسطی، خریدی آسان و ایمن و امکان تحویل خودرو به صورت فوری از جمله خدمات این مجموعه هستند. بنابراین پیشنهاد می کنیم شما هم فرصت خرید تویوتا راوفور اقساطی و سواری با این ماشین ژاپنی را از دست ندهید.

 

 

سوالات متداول

نقاط مثبت تویوتا راوفور چیست؟

سواری نرم و راحت، کیفیت ساخت بالا، فضای بزرگ و جادار کابین و صندوق عقب، عملکرد فنی قابل قبول، هزینه نگهداری خوب، استهلاک پایین و بازار دست دوم پر رونق از اصلی ترین ویژگی های مثبت تویوتا راوفور هستند که می توانند رضایت خریداران را به دست آورند.

نقاط ضعف تویوتا راوفور چیست؟

تویوتا راوفور هم مانند دیگر خودروها خالی از اشکال نیست اما در کارنامه آن معایب زیادی به چشم نمی خورد. اگر با هزینه نسبتا بالای این خودرو مشکلی ندارید، باید گفت که کمبود امکانات رفاهی در مقایسه با دیگر رقبا به عنوان اصلی ترین نقطه ضعف این خودرو شناخته می شود.

رقبای تویوتا راوفور چه خودروهایی هستند؟

راوفور، رقیبان خارجی صاحب نامی بر سر راه خود دارد. هیوندای سانتافه، کیا سورنتو، نیسان ایکس تریل و بی ام وی x3 از اصلی ترین رقیبان این محصول ژاپنی در بازار فعلی هستند.

آیا تویوتا راوفور ایمن است؟

تویوتا راوفور لقب یکی از ایمن ترین خودروهای موجود در بازار ایران را به دست آورده است. این اتومبیل در سال 2013 توانست 5 ستاره ایمنی از موسسه یورو انکپ دریافت کند. همچنین کسب بالاترین امتیاز ایمنی از موسسه IIHS آمریکا دیگر افتخار این ماشین می باشد. 2 ایربگ برای راننده و سرنشین جلو، ترمز ABS و EBD و … از جمله تجهیزات ایمنی تویوتا راوفور هستند. لازم به ذکر است که نسل های مختلف این خودرو از نظر امکانات ایمنی تفاوت های چشمگیری با یکدیگر دارند.

آیا تویوتا راوفور ارزش خریدن دارد؟

راوفور ویژگی های مثبت فراوانی دارد که در کنار دوام و استحکام بالا، توانسته این خودرو را به یکی از پرفروش ترین محصولات تویوتا تبدیل کند. از این رو با وجود تمام محدودیت ها و کم کاستی های موجود در بازار ایران، شاهد رونق خرید و فروش این اتومبیل ژاپنی هستیم. اما آنچه که شرایط را برای متقاضیان این خودرو سخت کرده است، قیمت بالای آن می باشد. همین امر عده زیادی را به سمت خرید دیگر رقیبان راوفور که مجهز به امکانات رفاهی بیشتری هستند، سوق داده است.

4.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *