لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی تویوتا CHR

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

تویوتا CHR قرمز رنگ

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

تویوتا CHR با رنگ آبی

طرح فروش اقساطی تویوتا CHR را بیشتر بشناسید

وقتی سخن از یک ماشین خوب و با دوام به میان می آید، محصولات تویوتا می توانند نگاه های بسیاری را به سمت خود خیره کنند. بنابراین ما در این محتوا قصد داریم شما را با یکی دیگر از خودروهای نام آشنای این کمپانی آشنا کنیم. تویوتا C-HR خودرویی متفاوت از این برند است که از نظر نمای ظاهری و پیچیدگی های فنی تفاوت حائز اهمیتی با دیگر ماشین های تویوتا دارد. 

بنابراین اگر شما هم می خواهید بیشتر با این خودرو آشنا شوید. تا انتها با ما همراه باشید چرا که در ادامه به سوالاتی چون شرایط اقساطی تویوتا CHR، قیمت خودرو تویوتا CHR اقساطی، مهلت بازپرداخت هزینه خرید اقساطی خودرو تویوتا CHR و مواردی از این قبیل پاسخ خواهیم داد. همچنین بررسی جامع مشخصات و ویژگی های تویوتا CHR در دو مدل هیبریدی و توربوشارژ، دیگر هدف ما در این مقاله است.

معرفی تویوتا CHR

کمپانی تویوتا، خودروی CHR را روانه بازار کرد تا با ظاهری متفاوت تر از دیگر محصولات این برند و پیچیدگی های فنی بیشتر به همگان ثابت کند که توان خلق خودرویی جدید و خاص را دارد. تویوتا CHR نخست در سال 2016 در نمایشگاه ژنو رونمایی شد و از سال 2017 واردات آن به بازار جهانی آغاز شد که البته از همان زمان شاهد ورود این خودروی محبوب ژاپنی به کشورمان بودیم. اما متاسفانه به دلیل تحریم های ایران و منع ورود خودروهای خارجی، تویوتا CHR تنها در سال های 2017 و 2018 مهمان کشور ما بود و پس از آن واردات این خودرو متوقف شد. 

لازم به ذکر است که اگر شما هم به دنبال طرح فروش اقساطی محصولات تویوتا هستید و خودروی سی اچ آر را انتخاب می کنید، باید بدانید که این ماشین شامل دو مدل هیبریدی و بنزینی می باشد که در ادامه بیشتر با مشخصات آن ها آشنا خواهیم شد. در کنار تمامی ویژگی های مثبت و ظاهر خاص تویوتا CHR 2018 قیمت بالا به خصوص در مقایسه با دیگر رقبا از اصلی ترین مشکلاتی است که متقاضیان بر سر راه خود دارند. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتها با ما همراه باشید تا به معرفی طرح فروش اقساطی خودرو تویوتا سی اچ آر بپردازیم.

تویوتا CHR نقره ای رنگ از نمای جلو

نمای ظاهری

در اولین نگاه به تویوتا CHR، ظاهر متفاوت، خشن و با ابهت این خودرو می تواند نظر شما را به سمت خود جلب کند. در بدنه این ماشین مانند محصولات پیشین شرکت تویوتا اثری از منحنی های ساده و ملایم نیست و آنچه که بیشتر به چشم می خورد، خطوط برجسته، تیز و زاویه دار هستند. چراغ های اصلی چند ضلعی و کشیده، جلو پنجره باریک، چراغ های مه شکن، لوگوی برند تویوتا، گلگیرها بزرگ، برجستگی های دایره ای شکل، رینگ های بزرگ و چراغ های منحصر به فرد عقب، همه و همه نهایت خلاقیت مهندسان تویوتا را به رخ می کشند.

البته شاید در ابتدا ظاهر شلوغ و متفاوت این خودرو شما را گیج کند اما این همان چیزی است که تویوتا میخواسته است. نمای خشن، اسپرت و کشیده این ماشین می تواند جوانان را به عنوان قشر اصلی متقاضی طرح فروش خودرو تویوتا CHR به سوی خود جذب کند. اگر شما هم خرید تویوتا CHR قسطی را از طرح فروش اقساطی خودرو وارداتی انتخاب می کنید، لازم است بدانید که این شاسی بلند کوچک ژاپنی در اندازه های 4360 میلی متر طول، 1795 میلی متر عرض و 1555 میلی متر ارتفاع طراحی شده است. فاصله بین محور چرخ های آن برابر 2640 میلی متر در نظر گرفته شده و وزنی معادل 1520 کیلوگرم دارد.

بنابراین اگر شما هم خاص پسند هستید و به دنبال سواری با یک ماشین متفاوت می گردید، طرح فروش قسطی تویوتا CHR می تواند شما را به خواسته تان برساند.

تویوتا CHR با رنگ سفید از نمای عقب

مشخصات فنی

همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم، تویوتا CHR در دو مدل توربوشارژ و هیبریدی روانه بازار ایران شده است. پیشرانه کوچک 1.2 لیتری همان چیزی است که مدل توربوشارژ به آن مجهز می باشد. اما اگر خرید تویوتا CHR توربو را کنار بگذارید و به سراغ طرح فروش اقساطی CHR هیبریدی بروید، می توانید از یک پیشرانه 1.8 لیتری همراه با 4 سیلندر تنفس طبیعی بهره مند شوید.

حداکثر توان موتور در این مدل برابر 122 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن برابر 142 نیوتن متر عنوان شده است. همچنین رسیدن به شتاب صفر تا صد در مدت زمان 11 ثانیه و تجربه نهایت سرعت 170 کیلومتر بر ساعت، دیگر نکته حائز اهمیتی است که پیش از خرید قسطی تویوتا CHR هیبریدی باید از آن آگاهی یابید.  

در صورتی که از طرح فروش خودرو اقساطی با اقساط بلند مدت، خرید اقساطی تویوتا CHR را انتخاب می کنید، باید بدانید که مدل هیبریدی این خودرو به ازای طی کردن مسافت 100 کیلومتر به صورت ترکیبی 3.9 لیتر بنزین مصرف خواهد کرد در حالی که برای پیمودن همین مسافت با مدل توربوشارژ تویوتا CHR به 6.3 لیتر سوخت نیاز است. محور حرکت در این ماشین به صورت دیفرانسیل جلو بوده و انتقال نیرو توسط گیربکس E-CVT صورت می گیرد.

در نهایت اگر این مشخصات همان چیزی هستند که شما می خواهید، شرکت کیان خودرو با ارائه بهترین شرایط فروش خودرو می تواند زمینه خرید تویوتا CHR 2018 اقساطی را برایتان فراهم آورد.

امکانات و آپشن ها

با خرید خودرو تویوتا CHR شما می توانید از امکاناتی چون کروز کنترل، نمایشگر لمسی 8 اینچی، نویگیشن، دوربین عقب، 6 اسپیکر، نمایشگر 4.2 اینچی صفحه کیلومتر، فرمان برقی حساس به سرعت، کلیدهای کنترلی روی فرمان، چراغ های مه شکن جلو و عقب، دی لایت، اتولایت، چراغ بدرقه، نورپردازی داخلی، تهویه اتومات دوگانه، آینه عقب الکتروکرومیک و آینه جانبی برقی همراه با گرمکن بهره مند شوید.

همچنین علاوه بر موارد فوق، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل کشش و پایداری، ترمز ABS و EBD، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، سنسور جلو و عقب سفارشی، سنسور باران، سنسور فشار باد تایرها، 6 ایربگ، صندلی عقب دو تکه تاشو و تنظیم صندلی های جلو به صورت دستی از دیگر قابلیت هایی هستند که برای استفاده از آن ها می توانید در طرح فروش اقساطی تویوتا CHR تحویل فوری ثبت نام کنید.

کابین خودروی تویوتا chr

شرایط فروش اقساطی تویوتا CHR توسط کیان خودرو

همانطور که مطالعه کردید، تویوتا CHR دلایل زیادی برای جذب مشتریان خود دارد اما متاسفانه آنچه که خرید را برای متقاضیان سخت می کند، قیمت زیاد این ماشین به خصوص در مقایسه با رقیبان است. اما اگر شما هم علاقه زیادی به خرید تویوتا سی اچ ار دارید، ناراحت نباشید چرا که شرکت کیان خودرو با ارائه تسهیلات بانکی و فراهم آوردن زمینه فروش اقساطی تویوتا CHR با اقساط بلند مدت و کوتاه مدت، بهترین شرایط را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

بنابراین تنها کافیست به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده، یکی از طرح های فروش اقساطی تویوتا CHR با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و یا 12 ماهه را انتخاب کنید و در نهایت با معرفی فرد معتبری به عنوان ضامن و پرداخت نیمی از هزینه ماشین به عنوان پیش پرداخت، از سواری با این خودروی جذاب ژاپنی نهایت لذت را ببرید. در آخر خوشحال می شویم بتوانیم با فروش تویوتا CHR اقساطی شما را یاری کنیم.

سوالات متداول

مزایای تویوتا CHR چیست؟

طراحی خاص و منحصر به فرد، پیشرانه قابل قبول، کیفیت ساخت بالا، مصرف سوخت بهینه، امکانات رفاهی خوب و ایمنی بالا از بارزترین نقاط مثبت تویوتا CHR به شمار می آیند.

معایب تویوتا CHR چیست؟

متاسفانه تویوتا سی اچ آر خالی از اشکال نیست و چندین نقطه ضعف اصلی این خودرو می توانند برخی از متقاضیان را از خرید منصرف کنند. پیچیدگی زیاد فنی، پیشرانه ضعیف، فضای محدود کابین به خصوص برای سرنشینان عقب و کمبود امکانات رفاهی چون سانروف، به عنوان مهم ترین معایب تویوتا CHR شناخته می شوند.

آیا تویوتا CHR ایمن است؟

بله. ایمنی بالا یکی از مزایای این خودرو شمرده می شود. کسب 5 ستاره ایمنی از موسسه یورو NCAP، شش ایربگ برای راننده، سرنشین جلو و ایربگ های جانبی و پرده ای، ترمز ABS و EBD، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، کنترل کشش و پایداری، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی و کنترل سرعت در سرازیری و … از جمله مواردی هستند که تویوتا سی اچ آر را در رده خودروهای ایمن جهان قرار می دهند.

رقبای تویوتا CHR چه خودروهایی هستند؟

در حال حاضر سه رقیب اصلی تویوتا سی اچ آر را می توان خودروهای نیسان جوک، رنو کپچر و میتسوبیشی ASX دانست.

آیا تویوتا CHR ارزش خریدن دارد؟

همانگونه که در مقاله بالا مطالعه کردیم، دانستیم که تویوتا CHR آپشن ها و ویژگی های مثبت بسیاری دارد که می توانند نظر خریداران را به سمت خود جلب کنند. اما آنچه که سبب شده این خودرو نتواند به محبوبیت دیگر رقبا و نیز خودروهای کره ای برسد، قیمت زیاد آن می باشد. از این رو بسیاری از خریدران ترجیح می دهند به ازای پرداخت چنین مبلغی سواری با یک خودروی لوکس تر و فول آپشن تر را تجربه کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

یک پاسخ

  1. سلام بزرگواران. کارمند هستم با چک کارمندی صیادی جدید.لطف میکنین قیمت اقساط کامل با پیش‌پرداخت ۴۰۰ میلیونی و نحوه اقساط ۳۶ ماهه chr تویوتا رو ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *