لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی نیسان جوک اسکای پک

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

نیسان جوک اسکای پک با رنگ زرد

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

نیسان جوک اسکای پک با رنگ زرد

صفر تا صد طرح فروش اقساطی نیسان جوک اسکای پک

کمپانی نیسان با تولید خودروهای خانواده جوک، توجه زیادی را به سوی خود جلب کرد چرا که این محصولات با ظاهری بسیار خاص و متفاوت تر از ماشین های امروزی طراحی شده اند که البته همین ظاهر منحصر به فرد یکی از دلایل رونق فروش خودرو جوک اسکای پک می باشد. همینطور ناگفته نماند که طرح فروش نيسان جوك اسکای پک اقساطی خود عامل تاثیر گذاری بر این امر بوده است.

با این حال اگر شما هم از مشتاقان سواری با جوک اسکای پک هستید اما با تامین هزینه آن مشکل دارید، باید بدانید که شرکت کیان خودرو با فروش اقساطی نیسان جوک اسکای پک با اقساط بلند مدت آماده خدمت رسانی به شماست. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با خرید نیسان جوک اسکای پک قسطی، قیمت نيسان جوك اسکای‏ پک اقساطی و دیگر نکات حائز اهمیت آشنا کنیم.

نیسان جوک اسکای پک با رنگ سفید از نمای روبرو

معرفی نیسان جوک

جوک محصول شرکت ژاپنی نیسان است که اولین مدل آن در سال 2011 روانه بازار جهانی شد. البته مدت زیادی طول کشید تا شاهد حضور آن در بازار ایران باشیم به طوری که نیسان جوک در مدل های 2016 و 2017 به کشورمان راه یافت. همچنین لازم به ذکر است که نیسان جوک های وارداتی به ایران محصول کشور انگلستان هستند چرا که این خودرو علاوه بر ژاپن در انگلیس و اندونزی نیز تولید می شود.

نیسان اولین بار در نسخه های پلاتینیوم و اسکای پک تولید شد که پس از مدتی با تجهیز به موتور توربوشارژ تحت عنوان نیسان جوک اسپرت راهی بازار شد. بنابراین اگر برای خرید خودرو اقساطی با اقساط بلند مدت خواهان یک شاسی بلند کوچک و منحصر به فرد هستید، تا انتهای این مقاله فروش اقساطی نیسان جوک اسکای پک تحویل فوری با ما همراه باشید.

خودروی نیسان جوک اسکای پک قرمز رنگ از نمای عقب

نمای ظاهری

فرقی نمی کند که به سراغ خرید نیسان جوک اسکای پک بروید و یا نیسان جوک پلاتینیوم را انتخاب کنید، هر دو مدل از نظر ظاهر بسیار مشابه هم هستند. به طوری که شاید تنها تفاوت های جزئی در رینگ ها، چراغ شور و یا مواردی از این قبیل بتوانند مدل خودرو را به شما نشان دهند.

در نمای جلویی ناهماهنگ جوک اسکای پک، چراغ های اصلی گرد، دی لایت های کشیده، جلو پنجره عریض مشبک و کرومی جلب توجه می کنند که لوگوی برند نیسان به عنوان امضای این کمپانی بر روی جلو پنجره حک شده است. این موارد شاید نتوانند مورد استقبال همگان واقع شوند اما ظاهری با نمک و خاص به نیسان جوک اسکای پک 2016 و 2017 بخشیده اند.

در بخش عقب و جانبی خودرو هم، چراغ های بومرنگ شکل، سپر حجیم و خطوط برجسته، سبب شده اند تا جوک اسکای پک نمایی عضلانی و خاص داشته باشد.

همچنین لازم به ذکر است که این شاسی بلند کوچک و جمع و جور در اندازه های 4135 میلی متر طول، 1765 میلی متر عرض و 1570 میلی متر ارتفاع طراحی شده است. فاصله بین محور چرخ ها برابر 2530 میلی متر در نظر گرفته شده و در نهایت وزنی معادل 1172 کیلوگرم دارد. بنابراین اگر خواهان سواری با یک کراس اوور ساب کامپکت هستید، خرید اقساطی نیسان جوک اسکای پک از طریق طرح فروش اقساطی خودرو خارجی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

مشخصات فنی

همیشه خرید خودرو با بهترین شرایط، بزرگ ترین خواسته هر خریداری بوده و هست اما پیش از پیدا کردن مرکز معتبری با چنین شرایطی لازم است تا از مشخصات فنی خودرو اطلاعات دقیقی به دست آوریم. نیسان جوک اسکای پک 2017 مجهز به یک پیشرانه 1598 سی سی با 4 سیلندر و 16 سوپاپ است. این موتور قادر به فراهم آوردن حداکثر توان 117 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 158 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه می باشد.

اگر فروش قسطی جوک اسکای پک را از طرح فروش اقساطی محصولات شرکت نیسان انتخاب کنید، می توانید با اتومبیل دوست داشتنی خود با نهایت سرعت 171 کیلومتر بر ساعت رانندگی کرده و شتاب صفر تا صد را در مدت زمان 11.5 ثانیه تجربه کنید. نیسان جوک اسکای پک برای پیمودن مسافت 100 کیلومتر در داخل شهر به 8.3 لیتر سوخت نیاز دارد که این میزان در جاده به 5.2 لیتر می رسد. همچنین باید بیان کرد که مصرف سوخت ترکیبی این خودرو برابر 6 لیتر عنوان شده است.

در آخر هم لازم است تا به گیربکس اتومات CVTX، استاندارد آلایندگی یورو 5 و گنجایش 46 لیتری باک بنزین اشاره ای داشته باشیم. بنابراین اگر به دنبال خرید یک خودروی خوب با عملکرد فنی قابل قبول هستید، طرح فروش قسطی نیسان جوک اسکای پک می تواند شما را به هدفتان برساند. اما اگر قصد خرید یک اتومبیل توربوشارژ را دارید، نیسان جوک اسپرت همان چیزی است که می خواهید.

فضای داخلی و کابین خودروی نیسان جوک اسکای پک

امکانات و آپشن ها

کروز کنترل، سانروف، سقف پانوراما، نمایشگر لمسی 5.8 اینچی، دوربین عقب، نویگیشن، فرمان برقی حساس به سرعت، کلیدهای کنترلی روی فرمان، چراغ های مه شکن جلو و عقب، دی لایت، چراغ بدرقه و آینه جانبی برقی همراه با گرمکن از جمله آپشن ها و امکانات رفاهی هستند که با خرید اقساطی جوک اسکای پک می توانید از آن ها بهره مند شوید.

علاوه بر موارد فوق، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری، سنسور فشار باد تایرها، ترمز ABS و EBD، ترمز کمکی، 6 ایربگ، تهویه اتومات، قابلیت تنظیم صندلی راننده و سرنشین جلو به صورت دستی، صندلی دو تکه تاشو عقب و ایزوفیکس صندلی از دیگر قابلیت هایی هستند که برای استفاده از آن ها تنها کافیست در طرح فروش اقساطی خودرو نيسان جوك اسکای پک ثبت نام کنید.

شرایط فروش اقساطی نیسان جوک اسکای پک توسط کیان خودرو

اگر با توجه به آنچه که خواندید، شما هم علاقه مند به خرید خودرو جوک اسکای پک شده اید اما با تامین هزینه آن مشکل دارید، نگران نباشید چرا که شرکت کیان خودرو با ارائه تسهیلات بانکی و فراهم آوردن امکان فروش نیسان جوک اسکای پک به صورت نقدی و اقساطی، زمینه خریدی مطمئن و آسان را برایتان مهیا ساخته است. از این رو شما عزیزان می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و با انتخاب یکی از طرح های فروش اقساطی نیسان جوک اسکای پک با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و یا 12 ماهه، بسته به شرایط مالی خود، این ماشین دوست داشتنی را به صورت فوری تحویل بگیرید.

سوالات متداول

مزایای جوک اسکای پک چیست؟

از اصلی ترین ویژگی های مثبت این خودرو می توان به عملکرد قابل قبول فنی، کیفیت ساخت بسیار بالا، ایمنی خوب و قیمت مناسب اشاره کرد.

معایب نیسان جوک اسکای پک چیست؟

مواردی چون فضای محدود صندوق عقب و کابین به خصوص در قسمت انتهایی، تعلیق نسبتا خشک، طراحی نه چندان قابل قبول کابین و آپشن های کمتر از رقبا به عنوان مهم ترین نقاط ضعف این خودرو شناخته می شوند.

آیا جوک اسکای پک ایمن است؟

بله. این خودرو توانسته 5 ستاره ایمنی از موسسه یورو انکپ دریافت کند که در کنار تجهیزات ایمنی به کار گرفته شده در آن، به عنوان یکی از خودروهای ایمن موجود در بازار شناخته می شود.

رقبای نیسان جوک چه خودروهایی هستند؟

از اصلی ترین رقیبان این خودرو می توان به رنو کپچر، تویوتا C-HR و پژو 2008 اشاره کرد.

کدام مدل نیسان جوک را بخریم؟

اگر به دنبال خرید ارزان قیمت ترین مدل این خانواده هستید، جوک اسکای پک بهترین گزینه است اما اگر می خواهید از امکانات بیشتری بهره مند شوید، توصیه ما خرید جوک پلاتینیوم می باشد. در آخر هم اگر شیفته هیجان و سرعت هستید، خرید نیسان جوک اسپرت با موتور توربوشارژ را فراموش نکنید. 

4.5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *