لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی نیسان جوک پلاتینیوم

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

نیسان جوک پلاتینیوم زرد رنگ

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

نیسان جوک پلاتینیوم سفید رنگ کنار دریا

با طرح فروش اقساطی نیسان جوک پلاتینیوم آشنا شوید

نیسان با تولید و عرضه خودروهای خانواده جوک، تحول جدیدی در بازار اتومبیل به وجود آورد. نیسان جوک پلاتینیوم با ظاهری بسیار خاص و متفاوت تر از ماشین های امروزی پا به عرصه گذاشت تا طرفداران خاص خود را در جهان پیدا کند. اما از آنجا که قیمت نیسان جوک پلاتینیوم ۲۰۱۶ و 2017 چالش بزرگی بر سر راه خریداران است، شرکت کیان خودرو با ارائه تسهیلات بانکی و فراهم ساختن زمینه فروش نيسان جوك قسطی سعی بر خدمت رسانی به مشتریان خود داشته است.

بنابراین اگر به دنبال مرکزی معتبر برای ثبت نام در طرح فروش نیسان جوک پلاتینیوم هستید که فروش جوک پلاتینیوم 2017 را ارائه دهد، پیشنهاد می کنیم تا انتها با ما همراه باشید. چرا که در انتهای این مقاله با مواردی چون شرایط فروش اقساطی نیسان جوک پلاتینیوم با اقساط بلند مدت، قیمت نیسان جوک پلاتینیوم اقساطی و … آشنا خواهید شد.

نیسان جوک پلاتینیوم نقره ای رنگ

معرفی نیسان جوک

نیسان جوک یکی از متفاوت ترین و خاص ترین خودروهای کمپانی خودروسازی ژاپنی است که نخستین مدل آن در سال 2011 رونمایی شد. علاوه بر ژاپن، نیسان جوک در کشورهای انگلستان و اندونزی نیز تولید می شود و مدل 2016 و 2017 آن به ایران راه یافتند. جوک های وارداتی به ایران را می توان محصول کشور انگلیس دانست.

مدل معمولی نیسان جوک شامل دو مدل پلاتینیوم و اسکای پک است که البته پس از مدتی شاهد حضور نیسان جوک اسپرت نیز در بازار بودیم. از نظر امکانات رفاهی، جوک پلاتینیوم را می توان مشابه نیسان جوک اسپرت دانست با این تفاوت که در مدل اسپورت، آپشن های بیشتر می توانند بر محبوبیت طرح فروش اقساطی نیسان جوک اسپرت بیفزایند.

نیسان جوک پلاتینیوم خاکستری رنگ

نمای ظاهری

همانطور که با مشاهده عکس نیسان جوک پلاتینیوم خواهید دید، این خودرو با ظاهری بسیار خاص و متفاوت طراحی شده است بنابراین شاید نتواند مطابق سلیقه همگان واقع شود اما توانسته در بازار جهانی طرفداران خاص خود را پیدا کند. البته شایان ذکر است که استقبال از این خودرو در بازار ایران، بی ربط به طرح فروش اقساطی خودرو نیسان جوک پلاتینیوم نیست.

بنابراین اگر شما هم خواهان سواری با یک خودروی منحصر به فرد خارجی هستید، خرید قسطی نیسان جوک پلاتینیوم از طرح فروش اقساطی خودرو خارجی تحویل فوری می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. چراغ های اصلی گرد، دی لایت های کشیده که کاملا به صورت ناهماهنگی با چراغ های اصلی طراحی شده اند به همراه جلو پنجره ای عریض و مشبک از جمله عوامل ظاهری نمای جلویی این خودرو هستند.  

چراغ های عقب بومرنگ شکل، سپر بزرگ و حجیم، سقف شیب دار، رینگ های دو رنگ و خطوط برجسته روی بدنه از دیگر موارد حائز اهمیت درباره نمای ظاهری نیسان جوک پلاتینیوم هستند. اگر شما هم از طرح فروش خودرو اقساطی تحویل فوری، فروش قسطی نیسان جوک پلاتینیوم را انتخاب می کنید، باید بدانید که این شاسی بلند کوچک دارای ابعاد 4135 میلی متر طول، 1765 میلی متر عرض و 1570 میلی متر ارتفاع می باشد. همینطور فاصله بین محورهای آن برابر 2530 میلی متر بوده و وزنی معادل 1203 کیلوگرم دارد.

پیشرانه خودرو نیسان جوک پلاتینیوم

مشخصات فنی

جوک پلاتینیوم همچون نیسان جوک اسکای پک مجهز به یک پیشرانه 1598 سی سی تنفس طبیعی می باشد. این موتور می تواند به حداکثر توان 117 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 158 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه برسد. اگر برای ثبت نام در طرح فروش خودرو با قیمت مناسب، به سراغ خرید نيسان جوك پلاتینیوم می روید، باید به شما بگوییم که با این خودرو می توانید به نهایت سرعت 171 کیلومتر بر ساعت رسیده و شتاب صفر تا صد را در مدت زمان 11.5 ثانیه تجربه کنید.

با خرید خودرو جوک پلاتینیوم، اتومبیل شما برای طی کردن مسافت 100 کیلومتر در داخل شهر به 8.3 لیتر بنزین نیاز دارد. این در حالی است که به ازای پیمودن همین مسافت در جاده به 5.2 لیتر سوخت نیازمند خواهد بود. در آخر باید گفت که مصرف سوخت ترکیبی جوک پلاتینیوم برابر 6 لیتر عنوان شده است.

استاندارد آلایندگی یورو 5، ظرفیت 46 لیتری باک بنزین، 4 سیلندر و 16 سوپاپ و گیربکس CVT اتومات از دیگر نکات قابل اهمیت درباره این خودرو می باشند. بنابراین اگر شما هم خواهان سواری با یک ماشین خوب و البته خاص هستید، پیشنهاد می کنیم فرصت خرید اقساطی ماشین نیسان جوک پلاتینیوم را از دست ندهید.

فضای کابین نیسان جوک پلاتینیوم

امکانات و آپشن ها

اگر به دنبال خرید نیسان جوک پلاتینیوم از طرح فروش قسطی محصولات نیسان هستید، باید بگوییم که این خودرو از آپشن هایی چون کروز کنترل، سانروف، سقف پانوراما، نمایشگر لمسی 5.8 اینچی، نویگیشن، دوربین جانبی، دوربین دنده عقب، دوربین 360 درجه، فرمان برقی حساس به سرعت، دکمه های کنترلی روی فرمان، چراغ های مه شکن جلو و عقب، دی لایت، اتولایت، ارتفاع نور اتوماتیک، چراغ بدرقه، آینه جانبی برقی تاشو به همراه گرمکن بهره مند می باشد

همینطور از دیگر امکانات این خودرو می توان به کنترل کشش و پایداری، ترمز ABS و EBD، ترمز کمکی، سنسور باران، سنسور فشار باد تایرها، رادار نقطه کور، رادار تغییر لاین، رادار تشخیص اشیا متحرک، 6 ایربگ، تهویه اتوماتیک، گرمکن صندلی جلو، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای اشاره کرد که با توجه به قیمت نیسان جوک پلاتینیوم ۲۰۱۷ اقساطی، قابلیت های بسیار خوبی به حساب می آیند.

شرایط فروش اقساطی نيسان جوك پلاتینیوم توسط کیان خودرو

همانطور که مطالعه کردید ما در این محتوا سعی کردیم مروری بر مشخصات جوک پلاتینیوم داشته و شما را با خرید اقساطی نیسان جوک پلاتینیوم آشنا کنیم. بنابراین اگر شما هم خواهان سواری با نیسان جوک پلاتینیوم 2017 و یا 2016 هستید اما پول کافی برای خرید نقدی ندارید، طرح فروش اقساطی نیسان جوک پلاتینیوم با تحویل فوری می تواند زمینه خریدی عالی را برایتان فراهم کند.

از این رو کافیست به وب سایت مجموعه کیان خودرو مراجعه کرده و یکی از طرح های فروش اقساطی نیسان جوک پلاتینیوم با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و یا 12 ماهه را انتخاب کنید. ارائه بهترین قیمت نیسان جوک پلاتینیوم اقساطی از خدمات این مجموعه است که شما را از خریدتان پشیمان نخواهد کرد. در آخر خوشحال می شویم بتوانیم با فروش خودرو جوک پلاتینیوم شما را یاری نماییم.

سوالات متداول

مزایای جوک پلاتینیوم چیست؟

عملکرد خوب فنی، کیفیت ساخت بسیار بالا و ایمنی قابل قبول از اصلی ترین ویژگی های مثبت نیسان جوک پلاتینیوم هستند.

معایب جوک پلاتینیوم چیست؟

جوک پلاتینیوم خیلی هم خالی از اشکال نیست و فضای محدود کابین به خصوص برای سرنشینان عقب و طراحی داخلی نه چندان قابل قبول، آپشن های نسبتا محدود، ترمز عقب کاسه ای، تعلیق نسبتا خشک و خدمت پس از فروش ضعیف به عنوان مهم ترین معایب این خودرو به شمار می آیند.

رقبای نیسان جوک چه خودروهایی هستند؟

از اصلی ترین رقیبان نیسان جوک در بازار فعلی می توان به رنو کپچر، تویوتا C-HR و پژو 2008 اشاره کرد.

آیا جوک پلاتینیوم ایمن است؟

بله. این خودرو با دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه یورو NCAP و تجهیزاتی چون 6 ایربگ، کنترل کشش و پایداری، ترمز ABS و EBD، رادار نقطه کور، رادار تغییر لاین و رادار تشخیص اشیا متحرک به عنوان خودرویی ایمن به حساب می آید.

آیا نیسان جوک ارزش خرید دارد؟

به طور کلی نیسان جوک در ایران توانسته نظر طرفداران بسیاری را جلب کند که البته قیمت مناسب این خودرو بی تاثیر بر رونق فروش آن نبوده است. بنابراین اگر به دنبال یک خودروی متفاوت با امکانات خوب و ویژگی های قابل قبول هستید، نیسان جوک پلاتینیوم می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد اما اگر خواهان سواری با یک خودروی مجهز به موتور توربوشارژ هستید، بهتر است به سراغ جوک پلاتینیوم بروید.

4/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *