لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی کیا اسپورتیج SL

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی کیا اسپورتیج SL

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

کیا اسپورتیج SL با رنگ نارنجی

صفر تا صد طرح فروش اقساطی کیا اسپورتیج SL

کیا اسپورتیج یکی از محبوب ترین مدل های شرکت کره ای کیاموتورز است که به واسطه طرح فروش اقساطی اسپورتیج(Kia Sportage) توانسته در کشور ما از فروش خوبی برخوردار شود.

اما ما در این مقاله به دنبال بررسی شرایط فروش اقساطی اسپورتیج ۲۰۱۶، 2017 و یا دیگر مدل های موجود هستیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتها با ما همراه باشید تا به سوالاتی چون بهترین مرکز برای فروش خودرو کیا اسپورتیج نقدی و قسطی کجاست؟ قیمت کیا اسپورتیج اقساطی چقدر است؟ تعداد اقساط فروش اقساطی کیا اسپورتیج با تحویل فوری چند قسط است؟ و نیز شرایط خرید اقساطی کیا اسپورتیج چگونه است؟ پاسخ داده و مروری هم بر مشخصات این ماشین داشته باشیم.

معرفی کیا اسپورتیج

کیا اسپورتیج یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین کراس اوورهای تولید شده در دنیا است که تاریخچه آن به سال 1993 میلادی باز می گردد. این خودرو تا کنون در چهار نسل روانه بازارهای جهانی شده است که البته هدف ما در این محتوا بیشتر معرفی طرح فروش اقساطی کیا اسپورتیج اس ال و بررسی مشخصات این مدل می باشد.

از این رو لازم است بگوییم که اسپورتیج SL اولین بار در سال 2011 به بازار راه یافت و نسخه فیس لیفت شده آن تحت عنوان SL نیوفیس محصول سال 2014 است. ویژگی های مثبت اسپورتیج SL سبب شد تا این خودرو علاوه بر محبوبیت در بازارهای جهانی، در کشور ما هم طرفداران بسیاری داشته باشد و فروش اسپورتیج اقساطی و نقدی رونق زیادی پیدا کند.

گفتنی است که واردات نسل چهارم این خودرو به ایران در سال 2017 صورت گرفت که متاسفانه به دلیل تحریم های ایران و منع ورود خودروهای خارجی، خرید کیا اسپورتیج نسل 4 نتوانست به محبوبیت نسل قبلی برسد و SL به عنوان محبوب ترین مدل این خانواده در ایران لقب گرفت.

کیا اسپورتیج SL با رنگ سفید

نمای ظاهری

یکی از اصلی ترین عواملی که می تواند شما را برای خرید خودرو با کیفیت و البته ثبت نام در طرح فروش اقساط کیا اسپورتیج ترغیب کند، ظاهر اسپرت و جذاب مدل های مختلف این خودرو است. اسپورتیج SL را می توان جز اولین خودروهای کمپانی کیا دانست که از زبان طراحی جدید این برند بهره برده است. از این رو با مشاهده این کراس اوور زیبا شاهد تفاوت های مشهود و چشم نواز این مدل با خودروهای پیشین کیاموتورز هستیم.

درباره نمای ظاهری کیا اسپورتیج SL باید بگوییم که جلو پنجره مشبک، چراغ های بزرگ و کشیده اصلی، سپر حجیم و چراغ های مه شکن از جمله عوامل زیبایی بخش در قسمت جلویی این خودرو هستند. علاوه بر این ها، سقف شیب دار، خطوط برجسته روی درب ها، گلگیرهای بزرگ و برآمدگی صندوق که نام کیا بر روی آن می درخشد، از دیگر نکات قابل توجه در نمای بیرونی اسپورتیج SL می باشند.

لازم به ذکر است که پس از عرضه مدل اولیه این خودرو در سال 2011، طراحان کیا در سال 2014 از نسخه فیس لیفت شده اسپورتیج SL رونمایی کردند که شامل تغییراتی در جلو پنجره، مه شکن ها، گرافیک چراغ های عقب و رینگ ها می شود.

نمای نزدیک از کیا اسپورتیج SL سفید

مشخصات فنی

در زیر کاپوت کیا اسپورتیج یک پیشرانه 2359 سی سی با 4 سیلندر قرار گرفته است که قادر به فراهم آوردن حداکثر توان 176 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 227 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه می باشد. اگر در طرح فروش اقساطی محصولات کیا، خرید کیا اسپورتیج اقساطی مدل اس ال را انتخاب کنید، می توانید شتاب صفر تا صد را در مدت زمان 10.4 ثانیه تجربه کرده و به نهایت سرعت 180 کیلومتر بر ساعت برسید.

مصرف سوخت کیا اسپورتیج در شرایط مختلف

همینطور لازم به ذکر است که این اتومبیل برای طی کردن مسافت 100 کیلومتر در داخل شهر به 9.5 لیتر بنزین نیاز دارد و مصرف سوخت آن در جاده به 6.3 لیتر می رسد. بنابراین باید گفت که میزان مصرف سوخت ترکیبی اسپورتیج SL برابر با 8.4 لیتر می باشد. در آخر هم اشاره به گیربکس 6 دنده اتوماتیک، دو دیفرانسیل، گنجایش 55 لیتری باک بنزین و استاندارد آلایندگی یورو 4 خالی از لطف نیست که شما با شرکت در طرح فروش كيا اسپورتیج SL اقساطی و خرید این خودرو می توانید از آن ها بهره ببرید.

مدل خودرواسپورتیج SL
پیشرانه4 سیلندر
حجم موتور2359cc
قدرت176 اسب بخار
گشتاور227 نیوتن متر
گیربکس6 سرعته اتوماتیک
مصرف سوخت ترکیبی8.4 لیتر
شتاب صفر تا صد10.4 ثانیه
حداکثر سرعت180 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن ها

چنانچه شما هم دوستدار طرح فروش اقساطی خودرو خارجی تحویل آنی هستید و به دنبال یک ماشین با امکانات رفاهی قابل قبول می گردید، پس این قسمت را به دقت مطالعه نمایید چرا که به معرفی امکانات و آپشن های اسپورتیج SL پرداخته ایم:

اگر خرید قسطی کیا اسپورتیج را انتخاب کنید، می توانید از قابلیت هایی چون نمایشگر لمسی 4.3 اینچی، 4 اسپیکر، نویگیشن و دوربین دنده عقب سفارشی، فرمان برقی حساس به سرعت با روکش چرمی، فرمان سه حالته، کلیدهای کنترلی روی فرمان، چراغ های مه شکن جلو و عقب، دی لایت، اتولایت، کروز کنترل سفارشی، آینه عقب الکتروکرومیک، آینه های جانبی برقی همراه با گرمکن و شیشه بالابر آنتی ترپ بهره ببرید.

علاوه بر موارد فوق، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، ترمز ABS و EBD، ترمز کمکی، سنسور فشار باد تایرها، سنسور دنده عقب، 2 ایربگ برای راننده و سرنشین جلو (6 ایربگ در نسخه فول)، تهویه اتومات دوگانه، دریچه تهویه عقب، قابلیت تنظیم صندلی راننده به صورت 6 حالته، کول باکس، صندلی های دو تکه و تاشو عقب و ایزوفیکس صندلی از دیگر امکاناتی هستند که با انتخاب اسپورتیج SL برای خرید خودرو اقساطی می توانید از آن ها استفاده کنید.

بنابراین با توجه به این آپشن ها پیشنهاد می کنیم فرصت ثبت نام در طرح فروش اقساطی کیا اسپورتیج وارداتی و خرید این مدل را از دست ندهید.

کابین کیا اسپورتیج SL

شرایط فروش اقساطی کیا اسپورتیج توسط کیان خودرو

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، خانواده اسپورتیج به خصوص مدل SL در کشور ما طرفداران زیادی دارند که البته قیمت بالا و شرایط اقتصادی فعلی خرید را برای بسیاری دشوار کرده است. از این رو لیزینگ کیان خودرو با ارائه بهترین شرایط فروش اقساطی کیا اسپورتیج SL و نیز بهترین قیمت کیا اسپورتیج قسطی آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

بنابراین تنها کافیست به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و بسته به توان مالی خود، طرح فروش اقساطی کیا اسپورتیج با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و یا 12 ماهه را انتخاب نمایید. البته توجه داشته باشید که فروش اقساطی اسپورتیج با اقساط بلند مدت شما را موظف به پرداخت هزینه بیشتری می کند. در آخر با توجه به آنچه که در این مقاله خواندیم، آیا باز هم برای ثبت نام در طرح فروش اقساطی خودرو اسپورتیج مردد هستید؟

سوالات متداول

مزایای کیا اسپورتیج SL چیست؟

طراحی جذاب و اسپرت، دو دیفرانسیل بودن، فرمان پذیری قابل قبول، خدمات پس از فروش خوب، فراوانی قطعات یدکی و بازار دست دوم پر رونق از اصلی ترین مزایای این خودرو هستند.

معایب کیا اسپورتیج SL چیست؟

دید محدود عقب، سواری نسبتا خشک، ارتفاع کم کابین به خصوص در قسمت عقبی و امکانات نسبتا کم در مقایسه با دیگر رقیبان از جمله معایب اسپورتیج SL هستند.

آیا کیا اسپورتیج SL ایمن است؟

بله. این خودرو در ابتدای معرفی توانست 5 ستاره ایمنی از موسسه یورو NCAP دریافت کند. سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، 2 ایربگ، ترمز ABS و EBD، ترمز کمکی و … از جمله تجهیزات ایمنی اسپورتیج SL هستند. لازم به ذکر است که مدل فول این خودرو مجهز به 6 ایربگ می باشد.

رقبای کیا اسپورتیج چه خودروهایی هستند؟

از اصلی ترین رقیبان این خودرو می توان به میتسوبیشی ASX و هیوندای سانتافه اشاره کرد.

ایا کیا اسپورتیج ارزش خرید دارد؟

کیا اسپورتیج خالی از اشکال نیست اما مزایای فراوان این خودرو در کنار بازار خرید و فروش پر رونق، آن را به یک گزینه مناسب برای خریداران تبدیل کرده اند.

5/5 - (2 امتیاز)

یک پاسخ

  1. سلام وقت بخیر
    چرا قیمت های خودرو ها رو چه نقدی چه اقساطی تو سایت نزدید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *