لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی سانگ یانگ تیوولی فایتر

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

سانگ یانگ تیوولی فایتر

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

سانگ یانگ تیوولی فایتر با رنگ قرمز

طرح فروش اقساطی سانگ یانگ تیوولی فایتر را بیشتر بشناسید

سانگ یانگ تیوولی فایتر یکی از شناخته شده ترین خودروهای این برند کره ای است که در کشور ما هم طرفداران خاص خود را دارد. اما از آنجا که قیمت، همیشه اصلی ترین چالش بر سر راه خریداران است، ما در این مقاله قصد داریم به بررسی طرح فروش اقساطی سانگ یانگ تیوولی فایتر تحویل فوری بپردازیم.

بنابراین اگر شما هم خواهان خرید خودرو سانگ یانگ تیوولی فایتر هستید و با تامین هزینه آن مشکل دارید، با ما همراه باشید. چرا که در ادامه به معرفی مرکزی با ارائه بهترین قیمت تیوولی فایتر اقساطی، بررسی فروش اقساطی تیوولی فایتر توربو، شرایط فروش اقساطی سانگ یانگ تیوولی فایتر با اقساط بلند مدت و دیگر نکات حائز اهمیت درباره فروش قسطی تیوولی فایتر خواهیم پرداخت.

فروش اقساطی سانگ یانگ تیوولی فایتر با رنگ مشکی

معرفی سانگ یانگ تیوولی فایتر

سانگ یانگ، نام یک کمپانی کره ای است که تاکنون تاریخچه پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است. این برند در ابتدا و با تولید محصولات قابل قبولی توانست به موفقیت چشمگیری برسد که البته متاسفانه پس از مدتی با شکست روبرو شد. اما این پایان راه سانگ یانگ نبود و به واسطه واگذاری این برند، شاهد درخشش دوباره این خودروساز بزرگ بودیم. تیوولی فایتر و تیوولی آرمور از جمله خودروهای این مجموعه هستند که به دلیل ویژگی های مثبت فراوان نه تنها در جهان بلکه در کشور ما هم توانستند به محبوبیت قابل توجهی برسند.

البته ناگفته نماند که طرح فروش تیوولی فایتر قسطی و تیوولی آمور بر این امر بی تاثیر نبوده است چرا که این خودروها در مقایسه با دیگر رقبا از قیمت نسبتا بالایی برخوردار هستند. همچنین لازم به ذکر است که تحریم های ایران و قانون منع ورود خودروهای خارجی تاثیر به سزایی در خرید و فروش تیوولی فایتر داشته است. به هر حال اگر اکنون شما هم خواهان خرید و سواری با این ماشین زیبا هستید، تا انتها با ما همراه باشید.

نمای ظاهری

سانگ یانگ تیوولی فایتر با ظاهری ساده و معمولی طراحی شده است بنابراین با توجه به این موضوع نمی توان انتظار خیلی زیادی از آن در زمینه طراحی و نمای ظاهری داشت. البته لازم است به این نکته هم توجه کنیم که بهره مندی از این طراحی سبب شده تا سانگ یانگ تیوولی فایتر بتواند نظر مثبت هر قشری از جامعه که متقاضی خرید خودرو با شرایط مناسب هستند را به دست آورد.

جلو پنجره باریک و کوچک، مه شکن های سه قسمتی، گلگیر برآمده جلو، خطوط برجسته جانبی، چراغ های خمیده عقب که تا قسمتی جانبی کشیده شده اند و ظاهر L شکل چراغ های ترمز از جمله عوامل زیبایی بخش به این خودرو هستند. این کراس اوور کوچک در اندازه های 4225 میلی متر طول، 1810 میلی متر عرض و 1613 میلی متر ارتفاع طراحی شده است. فاصله بین محورهای آن برابر 2600 میلی متر در نظر گرفته شده و وزنی معادل 1335 کیلوگرم دارد.

بنابراین اگر خرید یک شاسی بلند ساده و قابل قبول را انتخاب می کنید، فروش اقساطی تیوولی فایتر از طرح فروش اقساطی خودرو خارجی با قیمت مناسب می تواند پیشنهاد عالی برای شما باشد.

سانگ یانگ تیوولی فایتر با رنگ قرمز در حرکت

مشخصات فنی

با خرید اقساطی تیوولی فایتر، شما مالک یک خودروی مجهز به پیشرانه 1497 سی سی با 4 سیلندر و 16 سوپاپ خواهید شد. این موتور می تواند به حداکثر توان 163 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 280 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه برسد. همچنین نهایت سرعت ممکن برای سانگ یانگ تیوولی فایتر 175 کیلومتر بر ساعت بوده و مدت زمان لازم برای رسیدن به شتاب صفر تا صد 9 ثانیه می باشد.

اگر از طرح فروش اقساطی سانگ یانگ، خرید تیوولی فایتر اقساطی را انتخاب می کنید، باید بدانید که این خودرو برای طی کردن مسافت 100 کیلومتر در داخل شهر به 7.1 لیتر سوخت نیاز دارد در حالی که برای پیمودن همین مسافت در جاده، 5.1 لیتر بنزین مصرف خواهد کرد. در نهایت باید گفت که مصرف سوخت ترکیبی سانگ یانگ تیوولی فایتر برابر 5 لیتر عنوان شده است. همینطور لازم است تا اشاره ای هم به گیربکس 6 سرعته اتومات، استاندارد آلایندگی یورو 5 و گنجایش 50 لیتری باک بنزین داشته باشیم.

پیشرانه تیوولی فایتر

امکانات و آپشن ها

با انتخاب فروش اقساطی تیوولی فایتر مونتاژ برای خرید خودرو اقساطی تحویل آنی شما می توانید استفاده از قابلیت هایی چون کروز کنترل، نمایشگر لمسی 9 اینچی، دوربین دنده عقب، کامپیوتر سفری، فرمان برقی حساس به سرعت و مجهز به گرمکن، چراغ های مه شکن جلو و عقب، دی لایت، اتولایت، برف پاک کن هوشمند، آینه عقب الکتروکرومیک و آینه های جانبی برقی تاشو را تجربه کنید.

علاوه بر موارد فوق، کنترل ایستایی در سربالایی، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری، ترمز ABS و EBD، ترمز کمکی، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور فشار باد تایرها، ایربگ راننده، سرنشین جلو و ایربگ های پرده ای و جانبی، سنسور پارک، تهویه اتوماتیک دوگانه، قابلیت تنظیم صندلی راننده به صورت 8 حالته برقی، صندلی های عقب تاشو، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای از دیگر امکاناتی هستند که برای استفاده از آن ها تنها کافیست در طرح فروش خودرو سانگ یانگ تیوولی فایتر ثبت نام کنید.

کابین و طراحی داخلی تیوولی فایتر

شرایط فروش اقساطی سانگ یانگ تیوولی فایتر توسط کیان خودرو

خرید اقساطی سانگ یانگ تیوولی فایتر یکی از بهترین طرح ها برای دوستداران خرید این خودرو می باشد. بنابراین اگر شما هم با مطالعه مطالب فوق مشتاق خرید و سواری با این اتومبیل شده اید، می توانید به وب سایت شرکت کیان خودرو مراجعه کنید.

این مجموعه با فراهم آوردن بهترین شرایط فروش اقساطی تیوولی فایتر زمینه خریدی عالی و آسان را برای متقاضیان ایجاد کرده است. بنابراین شما می توانید بسته به شرایط مالی خود، یکی از طرح های فروش اقساطی سانگ یانگ تیوولی فایتر با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و یا 12 ماهه را انتخاب کنید. در آخر خوشحال می شویم بتوانیم با فروش سانگ یانگ تیوولی فایتر قسطی شما را همراهی کنیم.

مزایای خرید قسطی سانگ یانگ تیوولی فایتر

خرید و فروش قسطی سانگ یانگ تیوولی فایتر مزیت‌های بسیاری را به دنبال دارد؛ به ویژه در حال حاضر که با وجود تورم، خرید خودرو چندان ساده نیست.

در وهله‌ی اول خرید قسطی به شما کمک می‌کند تا بتوانید در اولین فرصت خودروی مورد نیاز خود را تهیه کنید. انتظار بیشتر به معنای گران‌تر شدن خودرو می‌شود و قدرت خرید شما نیز به تبع کاهش پیدا خواهد کرد. امکان خرید اقساطی سانگ یانگ تیوولی فایتر به شما کمک می‌کند تا به مدد اقساط در سریع‌ترین زمان و با بهترین قیمت، خودروی مورد علاقه خود را تهیه کنید.

در قدم دوم به دلیل منصفانه بودن اقساط، بدون آن که فشار زیادی به شما متحمل شود، می‌توانید صاحب خودرو شوید. توجه داشته باشید که با گذشت زمان و با توجه به افزایش قیمت در دنیای امروز، خودروی شما با ارزش‌تر هم خواهد شد و با اقساط بلند مدت می‌توانید ارزش سرمایه خود را حفظ کنید.

در آخر نیز خرید قسطی سانگ یانگ تیوولی فایتر به شما در مدیریت سرمایه نیز کمک خواهد کرد. حتی اگر توان مالی خرید نقدی را دارید، ممکن است خرید قسطی به سود شما باشد. به این صورت که شما می‌توانید بخشی از مبلغ خود را که به صورت اقساط پرداخت می‌کنید، در زمینه‌ی دیگری سرمایه‌گذاری کنید و به کمک سود آن نیز اقساط خود را پرداخت نمایید.

در نهایت نیز به کمک خرید اقساطی می‌توانید هزینه‌های جاری خود را کاهش دهید. به این معنا که هر چه زودتر صاحب خودروی شخصی خود شوید، هزینه‌های تردد در شهر و یا سفرهای بین شهری به شدت کاهش پیدا کرد.

در نهایت با توجه به این مزایا باید تصمیم بگیرید که خرید قسطی تا چه حد برای شما مناسب است.

قیمت سانگ یانگ تیوولی فایتر اقساطی

با توجه به تغییرات قیمت سانگ یانگ تیوولی فایتر اقساطی نمی‌توان قیمت دقیق و قطعی اعلام کرد. به همین دلیل کیان خودرو قابلیتی را برای شما در نظر گرفته است که در هر لحظه بتوانید سانگ یانگ تیوولی فایتر قسطی را محاسبه کنید. در ابتدای همین صفحه با وارد کردن مبلغ خودرو و تعداد اقساط می‌توانید میزان وامی که به شما تعلق می‌گیرد را دریافت کنید. علاوه بر این مورد، میزان هر قسط و مبلغ کل اقساط نیز به شما نمایش داده خواهد شد.

به کمک این قابلیت شما می‌توانید قیمت خودروی مورد نیاز خود را در لحظه دریافت کنید و سپس از طریق شماره تماس ۰۲۱۵۸۴۰۲ با کارشناسان کیان خودرو در تماس باشید تا در روند خرید و فروش اقساطی سانگ یانگ تیوولی فایتر شما را یاری کنند.

سوالات متداول

مزایای سانگ یانگ تیوولی فایتر چیست؟

عملکرد فنی قابل قبول، مصرف سوخت بهینه، کیفیت ساخت بالا، طراحی خوب کابین و امکانات مناسب از اصلی ترین نقاط مثبت این خودرو هستند.

معایب سانگ یانگ تیوولی فایتر چیست؟

تیوولی فایتر خالی از اشکال نیست و مواردی چون نگهداری سخت از پیشرانه در مدل توربوشارژ و حساسیت بالای آن به کیفیت سوخت، تعلیق نسبتا خشک، فضای محدود صندوق عقب، قیمت نسبتا بالا و خدمات پس از فروش ضعیف به عنوان مهم ترین معایب آن شناخته می شوند.

آیا تیوولی فایتر ایمن است؟

این خودرو توانسته 4 ستاره ایمنی از موسسه یورو انکپ دریافت کند. همینطور از جمله تجهیزات ایمنی این خودرو می توان به کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و پایداری، ترمز ABS و EBD، ترمز کمکی، سنسور پارک جلو و عقب، ایربگ و … اشاره کرد.

رقبای تیوولی فایتر چه خودروهایی هستند؟

سانگ یانگ تیوولی فایتر رقبای زیادی بر سر راه دارد. از اصلی ترین آن ها می توان به رنو کپچر، فیدلیتی پرایم، دیگنیتی، چری تیگو 7، پژو 2008، KMC K7 و سیتروئن C3 اشاره کرد.

سانگ یانگ تیوولی فایتر چه تفاوتی با تیوولی اسپشیال توربو دارد؟

اصلی ترین تفاوت دو مدل به تغییرات ظاهری و امکانات رفاهی خودرو مربوط می شود. در نسخه اسپشیال شاهد چراغ های جلو با گرافیک جدید هستیم. همچنین آپشن های بیشتری چون گرمکن و سردکن صندلی، رادار هشدار نقطه کور، قابلیت تنظیم صندلی های جلو به صورت برقی و… در خودروی تیوولی اسپشیال توربو وجود دارند که در تیوولی فایتر اثری از آن ها نیست.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *