لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی سانگ یانگ تیوولی آرمور

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

تیوولی آرمور

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

سانگ یانگ تیوولی آرمور با رنگ سفید

صفر تا صد فروش اقساطی سانگ یانگ تیوولی آرمور

تیوولی آرمور، نام یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین محصولات شرکت کره ای سانگ یانگ است. این برند با وجود سپری کردن تمام فراز و نشیب های به وجود آمده اما همچنان در بین خودروسازان کره ای می درخشد و رونق فروش سانگ یانگ تیوولی آرمور گواهی بر این ادعا است.

اما باز هم مثل همیشه قیمت بالای خودروهای خارجی، اصلی ترین مشکل بر سر راه خریداران است که شرکت کیان خودرو با فروش سانگ یانگ تیوولی آرمور اقساطی و از همه مهم تر ارائه بهترین قیمت سانگ یانگ تیوولی آرمور اقساطی، فرصت خریدی آسان را برای متقاضیان فراهم ساخته است.

بنابراین اگر می خواهید با شرایط فروش خودرو تیوولی آرمور نقدی و اقساطی آشنا شده، درباره طرح فروش اقساطی سانگ یانگ تیوولی آرمور با اقساط بلند مدت و کوتاه مدت اطلاعاتی به دست آورده و از قیمت تیوولی آرمور قسطی آگاهی یابید، تا انتها با ما همراه باشید.

معرفی تیوولی آرمور

تیوولی، نام محصولی متفاوت از شرکت کره ای سانگ یانگ است که با ورود به بازارهای جهانی، دیدگاه های منفی پیشین درباره ظاهر خودروهای این کمپانی را تغییر داد. تیوولی نخستین بار در سال 2015 به بازار جهانی راه یافت و مدل 2016 آن تحت دو مدل اسپرت و الیت راهی ایران شدند.

اما در سال 2017 کمپانی سانگ یانگ با ارائه نسخه فیس لیفت شده این ماشین، بر طرفداران خود افزود. این خودروی به روز و جدیدتر، تیوولی آرمور نام گرفت و با بهره مندی از آپشن های بیشتر و بهبود تغییرات ظاهری توانست طرح فروش اقساطی محصولات سانگ یانگ را با استقبال گسترده ای روبرو کند.

سانگ یانگ تیوولی آرمور

نمای ظاهری

ظاهر شیک، جذاب و زیبا را می توان یکی از دلایل مهم متقاضیان برای خرید سانگ یانگ تیوولی آرمور دانست. در نمای ظاهری تیوولی آرمور خبری از انحنای های ظریف نیست و آنچه که بیشتر به چشم می خورد، خطوط صاف و زوایای تیز هستند.

جلو پنجره باریک و کشیده، چراغ های مه شکن، دی لایت های تعبیه شده در چراغ های اصلی، رینگ های زیبا و چراغ های بزرگ و عمودی عقب از جمله عوامل زیبایی دهنده به این خودروی کره ای هستند.

همچنین شایان ذکر است که در نگاه اول، تیوولی آرمور با ظاهری با ابهت و ابعادی بزرگ در چشم شما جلوه می کند. اما در حقیقت اینگونه نیست و این خودرو به عنوان یک شاسی بلند کوچک شناخته می شود.

اگر برای خرید ماشین قسطی، طرح فروش اقساطی تیوولی آرمور را انتخاب می کنید، باید بدانید که این خودرو در اندازه های 4202 میلی متر طول، 1798 میلی متر عرض و 1600 میلی متر ارتفاع طراحی شده است. همینطور مانند سانگ یانگ تیوولی فایتر، فاصله بین محور چرخ های آن برابر 2600 میلی متر در نظر گرفته شده و وزنی معادل 1300 کیلوگرم دارد.

مشخصات فنی

سانگ یانگ تیوولی آرمور مجهز به یک پیشرانه 1597 سی سی تنفس طبیعی همراه با 4 سیلندر و 16 سوپاپ است که حداکثر توان آن به 128 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور آن به 160 نیوتن متر در 4600 دور در دقیقه می رسد. با خرید خودرو تیوولی آرمور شما می توانید با نهایت سرعت 175 کیلومتر بر ساعت رانندگی کرده و در مدت زمان 12.5 ثانیه به شتاب صفر تا صد برسید.

با ثبت نام در طرح فروش سانگ یانگ تیوولی آرمور اقساطی و خرید این خودرو، اتومبیل جذاب شما برای طی کردن مسافت 100 کیلومتر در داخل شهر، 9.8 لیتر سوخت مصرف خواهد کرد. همینطور برای پیمودن همین مسافت در جاده به 5.7 لیتر بنزین نیازمند است. در نهایت باید گفت که میزان سوخت ترکیبی تیوولی آرمور برابر 7.2 لیتر می باشد.

همچنین لازم است بدانید که این کراس اوور دوست داشتنی از گیربکس 6 دنده اتومات با شیفت لاک بهره می برد. استاندارد آلایندگی آن یورو 6 است و ظرفیت باک بنزین برابر 47 لیتر در نظر گرفته شده است. بنابراین اگر به دنبال طرح فروش اقساطی خودرو خارجی با اقساط 36 ماهه هستید و خرید یک خودروی قابل قبول کره ای را ترجیح می دهید، فروش خودرو اقساطی تیوولی آرمور می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

پیشرانه خودروی تیوولی آرمور

امکانات و آپشن ها

همانگونه که شرایط فروش خودرو می تواند در تصمیم خریداران تاثیر به سزایی داشته باشد، امکانات رفاهی و آپشن ها هم می توانند در ترغیب شما به خریدن یک اتومبیل اثرگذار باشند.

اگر طرح فروش خودرو تیوولی آرمور قسطی را انتخاب کنید، می توانید از امکاناتی چون کروز کنترل، سانروف، نمایشگر لمسی 7 اینچی، دوربین دنده عقب، 6 اسپیکر، فرمان برقی حساس به سرعت، کلیدهای کنترلی روی فرمان، فرمان 3 حالته، چراغ های مه شکن جلو و عقب، دی لایت، اتولایت، شیشه بالابر آنتی ترپ، آینه عقب الکتروکرومیک و آینه های جانبی تاشو برقی همراه با گرمکن بهره ببرید.

علاوه بر موارد فوق، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری، قابلیت ضد واژگونی، ترمز ABS و EBD، ترمز کمکی، 6 ایربگ، سنسور جلو و عقب، سنسور فشار باد تایرها، سنسور باران، تهویه اتوماتیک، دریچه تهویه عقب، تنظیم صندلی راننده و سرنشین جلو به صورت دستی، صندلی های دو تکه تاشو عقب، ایزوفیکس صندلی، استارت دکمه ای و ورود بدون کلید از دیگر قابلیت هایی هستند که با خرید اقساطی سانگ یانگ تیوولی آرمور می توانید از آن ها استفاده کنید.

کابین خودروی تیوولی آرمور

شرایط فروش اقساطی سانگ یانگ تیوولی آرمور توسط کیان خودرو

همانطور که مطالعه کردید، ما در این محتوا سعی کردیم مروری بر طرح فروش تیوولی آرمور قسطی داشته و شما را با مشخصات و ویژگی های این محصول کره ای لوکس آشنا کنیم. اما مانند تمامی خودروهای خارجی موجود در بازار ایران، قیمت تیوولی آرمور اصلی ترین مشکل بر سر راه خریدارن است. اما نگران نباشید چرا که شرکت کیان خودرو با ارائه تسهیلات بانکی و فراهم آوردن طرح فروش اقساطی سانگ یانگ تیوولی آرمور تحویل فوری، زمینه خریدی مطمئن و عالی را برای شما فراهم کرده است.

بنابراین تنها کافیست این خودرو را انتخاب کرده و با ثبت نام در یکی از طرح های فروش اقساطی سانگ یانگ تیوولی آرمور با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و یا 12 ماهه، به صورت فوری این ماشین دوست داشتنی را تحویل گیرید.

سوالات متداول

مزایای سانگ یانگ تیوولی آرمور چیست؟

از اصلی ترین مزایای تیوولی آرمور می توان به طراحی جذاب، کابین بزرگ و زیبا، امکانات رفاهی قابل قبول، عملکرد خوب گیربکس، استهلاک پایین و مصرف سوخت اقتصادی اشاره کرد.

معایب سانگ یانگ تیوولی آرمور چیست؟

موتور ضعیف، فضای محدود صندوق عقب، کیفیت سواری پایین و خدمات پس از فروش ضعیف از اصلی ترین نقاط ضعفی هستند که می توانند متقاضیان را از خرید این خودرو منصرف کنند.

آیا سانگ یانگ تیوولی آرمور ایمن است؟

تیوولی آرمور با کسب 5 ستاره ایمنی از موسسه یورو انکپ، 6 ایربگ، ترمز ABS و EBD، ترمز کمکی، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و پایداری، قابلیت ضد واژگونی، سنسور جلو و عقب، سنسور فشار باد تایرها و … به عنوان خودرویی کاملا ایمن شناخته می شود.

رقبای سانگ یانگ تیوولی آرمور چه خودروهایی هستند؟

نیسان جوک، رنو داستر، رنو کپچر و پژو 2008 از اصلی ترین رقیبانی هستند که سانگ یانگ تیوولی آرمور بر سر راه خود دارد.

آیا سانگ یانگ تیوولی آرمور ارزش خرید دارد؟

تیوولی آرمور مزایا و نکات مثبت بسیاری دارد که می تواند افراد زیادی را برای خرید ترغیب کند. همچنین حضور پر رنگ این خودرو در بین محصولات خارجی دیگر عامل تاثیرگذار برای جذب خریداران است. اما متاسفانه قیمت بالا، خدمات پس از فروش ضعیف و کمبود لوازم جانبی از اصلی ترین مشکلاتی هستند که خریداران با آن مواجه اند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *