لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی پژو ۲۰۰۸

وقشته ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی پژو 2008

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

پژو ۲۰۰۸ از نمای جلو

با طرح فروش اقساطی پژو ۲۰۰۸ بیشتر آشنا شوید

اگر شما هم به دلیل هزینه های سرسام آور خودرو تاکنون نتوانسته اید مالکیت این وسیله نقلیه را تجربه کنید، پس با ما همراه باشید چرا که مقاله درستی را انتخاب کرده اید. همانطور که همه می دانیم قیمت خودرو روز به روز در حال افزایش است. از طرفی دریافت وام هم برای این کار شرایط و مشکلات خاص خود را دارد. از این رو کیان خودرو همواره در تلاش بوده تا این مشکل را برطرف کند. این مجموعه با فراهم آوردن امکان خرید خودرو به صورت اقساطی یاری رسان شماست. 

از این رو ما در این مقاله قصد داریم به بررسی شرایط فروش اقساطی پژو ۲۰۰۸ کیان خودرو بپردازیم. بنابراین اگر شما هم می خواهید بدانید که آیا امکان فروش اقساطی پژو ۲۰۰۸ با اقساط 36 ماهه وجود دارد یا نه؟ مشخصات این ماشین به چه صورت است؟ و آیا اصلا پژو 2008 ارزش خرید دارد یا خیر، پس همراه ما بمانید.

معرفی پژو ۲۰۰۸

پس از به توافق رسیدن برجام و لغو تحریم های ایران، شرکت خودروسازی داخلی ایران خودرو توانست بار دیگر همکاری خود را با شریک فرانسوی اش آغاز کند. این همکاری به تولید و عرضه خودروهای پژو 2008، پژو 208 و پژو 301 انجامید. پیش از این توافق برای مدتی این همکاری به تعلیق درآمده بود و در نتیجه محدودیت واردات مدل های خارجی، تنها امکان فروش اقساطی خودروهای داخلی با قیمت مناسب وجود داشت. اما پس از آن شاهد حضور دوباره محصولات شرکت ایکاپ در بازار کشور بودیم.

پژو 2008 محصول سال 2013 است که البته مونتاژ و عرضه آن در ایران از سال 2016 شروع و در برگیرنده نسخه فیس لیفت شده آن می باشد. پژو 2008 نه تنها در ایران بلکه در دیگر کشورها و به خصوص فرانسه توانست فروش فوق العاده ای داشته باشد. البته در کشور ما طرح فروش اقساطی پژو ۲۰۰۸ با اقساط بلند مدت بر این امر بی تاثیر نبود. این موفقیت بزرگ سبب شد تا سازندگان تعداد بسیار بیشتری از این مدل خودرو را راهی بازار جهانی کنند.

مشخصات ظاهری پژو 2008

پژو 2008 یک کراس اوور جمع و جور شهری است که ظاهر زیبا و جذاب آن در کنار طرح فروش اقساطی پژو ۲۰۰۸ شاسی بلند می تواند نظر مثبت شما را جلب کند. جلو پنجره خاص و آراسته با نماد پژو، چراغ های خشن و کشیده، مه شکن های متناسب و حجم پردازی های هماهنگ، این خودرو را در نظر هر کسی زیبا جلوه می دهند. البته شاید نمای عقب مانند جلو، شما را به خود خیره نکند. طراحی صندوق عقب نسبتا ساده است و چراغ ها به زیبایی جلو ساخته نشده اند. اما هیچ کدام از این ها از محبوبیت این خودرو نکاسته و فروش پژو ۲۰۰۸ اقساطی را با استقبال گسترده روبرو کرده اند.

درباره ابعاد این خودروی شاسی بلند هم باید گفت که با طول 4159 میلیمتر، عرض 1739 میلیمتر و ارتفاع 1559 میلیمتر ساخته شده است. فاصله بین محورهای آن 2537 میلیمتر می باشد و در نهایت وزن آن برابر 1280 کیلوگرم عنوان شده است. در آخر، همه این ها سبب شده اند تا پژو 2008 با ظاهری خیره کننده طرفداران بسیاری پیدا کند بنابراین اگر شما هم خواهان ثبت نام در طرح فروش اقساطی خودرو های خارجی با اقساط 36 ماهه هستید، توصیه می کنیم فرصت خرید اقساطی پژو 2008 را از دست ندهید.

پژو ۲۰۰۸ با رنگ سفید از نمای عقب

مشخصات فنی

اگر پیش تر خرید و فروش خودرو را تجربه کرده باشید، از اهمیت بررسی مشخصات فنی آگاه هستید در غیر اینصورت باید بدانید که این ویژگی ها، اصلی ترین نکته پیش از خرید وسیله نقلیه هستند. اما درباره پژو 2008 باید گفت که این مدل در زمینه مشخصات فنی حرفی برای گفتن دارد. پیشرانه 1.6 لیتری توربو شارژ از نوع THP165 مهم ترین نکته درباره این خودرو است. این موتور قادر به فراهم آوردن حداکثر توان 163 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 240 نیوتن متر در 1400 دور در دقیقه می باشد. این موارد در کنار 4 سیلندر و 16 سوپاپ این ماشین سبب شده اند تا پژو 2008 بتواند با نهایت سرعت 217 کیلومتر بر ساعت پیش رفته و شتاب صفر تا صد را تنها در زمان 8.2 ثانیه سپری کند. 

همچنین لازم به ذکر است که پژو 2008 تک دیفرانسیل بوده و سیستم انتقال قدرت در آن، 6 سرعته اتوماتیک می باشد. اگر شما هم برای خرید خودرو اقساطی ماشین پژو 2008 را انتخاب می کنید، باید بدانید که این مدل برای طی کردن مسافت 100 کیلومتر در داخل شهر به 9.8 لیتر بنزین نیاز دارد. این در حالی است که برای پیمودن همین مسافت در جاده، پژو 2008 تنها 4.9 لیتر سوخت مصرف می کند. در نهایت باید گفت که مصرف سوخت ترکیبی این ماشین معادل 6.7 لیتر است. بنابراین با توجه به نکات گفته شده آیا باز هم برای ثبت نام در طرح فروش اقساطی پژو ۲۰۰۸ ایران خودرو مردد هستید؟

مدل خودروپژو 2008
پیشرانهTHP165 توربو شارژ
حجم موتور1.6 لیتر
قدرت163 اسب بخار
گشتاور240 نیوتن متر
جعبه دنده5 سرعته دستی
مصرف سوخت ترکیبی6.7 لیتر
شتاب صفر تا صد8.2 ثانیه
حداکثر سرعت217 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن های پژو 2008

چه فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری را انتخاب کنید و چه به سراغ خرید دیگر مدل های داخلی و یا خارجی بروید، امکانات و آپشن های خودرو، موضوعی هستند که نباید ساده از کنار آن ها بگذرید. شما با خرید پژو ۲۰۰۸ قسطی می توانید از قابلیت های به روز و کاربردی بهره مند شوید. ترمز ضد قفل ABS، کمک ترمز اضطراری EBA، سیستم کنترل کشش TCS، کنترل پایداری الکترونیکی، کنترل کمکی سربالایی HAC، سیستم توزیع نیروی ترمز الکترونیکی، ترمز دیسکی و ترمز دستی طرح خلبانی از جمله آپشن های پژو 2008 هستند.

کابین پژو ۲۰۰۸

علاوه بر این ها، کروز کنترل، نمایشگر لمسی 7 اینچی، دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب، سنسور کاهش باد تایرها، سنسور باران، محدود کننده سرعت، برف پاک کن خودکار، 6 ایربگ جلو، جانبی و پرده ای، تهویه اتوماتیک، فرمان برقی و حساس به سرعت، کلید های کنترلی روی فرمان، چراغ های جلو اتوماتیک، دی لایت، اتولایت، مه شکن های جلو و عقب، آینه های جانبی برقی تاشو همراه با گرمکن، شیشه بالابرهای جلو و عقب برقی، صندلی های عقب تاشو، کول باکس و ایزوفیکس از دیگر آپشن هایی هستند که با ثبت نام در طرح فروش اقساط پژو ۲۰۰۸ ایران خودرو و خرید این ماشین از آن ها بهره مند خواهید شد.

سیستم‌‌ کمکی راننده کروز کنترل – کنترل ایستایی در سربالایی -کنترل کشش – کنترل پایداری
سیستم هشدار دهنده‌سنسور عقب – سنسور باران – سنسور فشار باد تایر 
سیستم‌های ترمزتوزیع نیرو ترمز – ترمز ضدقفل – ترمز کمکی
سیستم‌ روشناییدی‌لایت – اتولایت – چراغ مه‌شکن جلو – چراغ مه‌شکن عقب
فرمانفرمان برقی – دکمه‌های کنترلی روی فرمان – فرمان حساس به سرعت
مالتی مدیامانیتور 7 اینچی لمسی – 6 اسپیکر – دوربین عقب – نمایشگر صفحه کیلومتر
ایمنی کابین6 ایربگ: ایربگ راننده – ایربگ سرنشین جلو – ایربگ پرده‌ای- ایربگ جانبی جلو
رفاهی کابینسیستم تهویه اتومات دوگانه – کول باکس – دریچه تهویه عقب – صندلی‌ راننده 6 حالته دستی
– صندلی سرنشین جلو 4 حالته دستی – روکش صندلی پارچه – ایزوفیکس صندلی
آینه، شیشه‌ و اتاقآینه جانبی تاشو برقی – آینه جانبی با تنظیم برقی – آینه جانبی با گرمکن – شیشه دودی عقب – شیشه بالابر آنتی‌ترپ

طرح فروش اقساطی ماشین پژو ۲۰۰۸ از کیان خودرو

همانطور که مطالعه کردید ما در این محتوا به یک بررسی جامع درباره امکانات و مشخصات پژو ۲۰۰۸ پرداختیم. بنابراین دانستیم که این ماشین چه قابلیت هایی داشته و خرید آن چه مزایایی را برای ما به ارمغان می آورد. اما همانطور که همه می دانیم، خرید خودرو در شرایط فعلی آسان نیست و نیاز به سرمایه زیاد دارد. از این رو کیان خودرو با فراهم آوردن زمینه فروش اقساطی پژو ۲۰۰۸ تحویل فوری آماده خدمت رسانی به شماست.

شما عزیزان می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و با مقایسه قیمت فروش اقساطی ۲۰۰۸ با قیمت خرید نقدی این ماشین، بهترین گزینه را انتخاب کنید. در صورتی که برای ثبت نام خرید اقساطی پژو ۲۰۰۸ در سال 1401 مصمم شدید، باید بدانید کیان خودرو بهترین شرایط فروش اقساطی پژو 2008 را به شما هدیه می دهد. از این رو تنها کافیست مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به حساب شرکت واریز کرده، فرد معتبری را برای ضمانت معرفی نموده و خود تعداد اقساط فروش اقساطی ۲۰۰۸ را از 12 ماه تا 36 ماه تعیین نمایید.

 

 

سوالات متداول

آیا پژو 2008 ایمن است؟

پژو 2008 در سال 2013 با شرکت در تست تصادف یورو NCAP موفق به کسب 5 ستاره ایمنی شد. از این رو می توان گفت 88% درصد ایمنی برای سرنشینان، 77% برای کودکان و 72% درصد برای عابرین پیاده از جمله مشخصات ایمنی این خودرو هستند.

رقبای پژو 2008 در بازار چه خودروهایی هستند؟

پژو 2008 حریفان زیاد و قدرتمندی دارد. کراس اوور سانگ یانگ تیوولی، رنو کپچر، نیسان جوک، رنو داستر، چی تیگو 5، جک S3 و ام وی ام X55 از جمله این رقیبان هستند.

ویژگی های مثبت پژو 2008 چیست؟

پیشرانه قوی، طراحی زیبا و به روز، فضای بزرگ و جادار کابین، ایمنی بالا، سواری نرم و راحت و بهره مندی از جدیدترین و کاربردی ترین آپشن ها از نقاط مثبت این ماشین می باشند.

جنبه های منفی پژو 2008 چیست؟

باید بدانید که این خودرو هم خالی از اشکال نیست. پلتفرم قدیمی، محدودیت رنگ بندی، گنجایش کم مخزن سوخت، استفاده از متریال خشک در کابین، فضای کم داشبورد، قیمت نسبتا بالا، هزینه بالای لوازم یدکی و خدمات پس از فروش محدود، معایبی هستند که این ماشین با خود به همراه دارد.

آیا پژو 2008 ارزش خرید دارد؟

اگر به دنبال یک شاسی بلند جمع و جور شهری هستید، پژو 2008 همان چیزی است که می خواهید. قدرت، شتاب، ایمنی و … این خودرو شما را راضی نگه می دارند اما اگر می خواهید از امکانات رفاهی بیشتری استفاده کنید، بهتر است نگاهی به مشخصات رقبای این خودرو داشته باشید. همچنین قیمت نسبتا بالای این ماشین در مقایسه با حریفان دیگر عاملی است که شاید عده ای را از خرید منصرف دارد.

 

3.5/5 - (6 امتیاز)

2 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید سپاسگذار میشم اگر شرایطمو بپذیرید ومن دارای خودرو بشم با تشکر فراوان

  2. با سلام لطفا شرایط فروش نقدی و اقساطی پژو 2008 را بفرمایید. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *