لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی ساینا

وقشته ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

ساینا با رنگ سفید

تحویل فوری

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

اقساط 12 تا 36 ماهه

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

پرداخت بعد از تحویل

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

فروش اقساطی ساینا

طرح فروش ساینا صفر را بیشتر بشناسید

اگر به دلیل قیمت گزاف خودرو از خرید این وسیله نقلیه پرکاربرد محروم مانده اید، ناراحت نباشید چرا که کیان خودرو با فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی در کنار شماست. ما این بار در دیگر مقاله از کیان خودرو قصد داریم طرح فروش ساینا با اقساط بلند مدت را به شما معرفی کنیم بنابراین اگر می خواهید بدانید جدول فروش اقساطی ساینا به چه صورت است و در طی چند قسط می توانید مالک این ماشین شوید، پس تا انتها با ما همراه بمانید.

معرفی ساینا

سایپا با تولید پراید، در میان ایرانیان بسیار شناخته شده است. پس از گذشت سال ها از تولید پراید، سایپا تصمیم به تولید و عرضه تیبا گرفت. خودرویی که توانست با دریافت لقب خودروی ملی، موفقیت بزرگی برای این شرکت به ارمغان آورد. اما پس از تیبا، این بار نوبت به ساینا رسید. محصولی حاصل دست رنج مهندسان ایرانی که از سال 1395 تاکنون روی خط تولید این کارخانه قرار گرفته است. با گذشت زمان و استقبال از این ماشین داخلی، سایپا مدل های دیگری از آن را روانه بازار کرد.

فروش اقساطی ساینا s ، ساینا معمولی و ساینا اتوماتیک و از جمله مدل های این خودرو هستند که شما با ثبت نام در طرح فروش اقساطی ساینا 1401 می توانید مالکیت آن ها را تجربه کنید. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که ساینا را نمی توان از نظر ظاهری خودروی بی نظیر دانست چرا که این محصول به عنوان فیس لیفت شده تیبا شناخته می شود. و جدیدترین مدل ساینا هم که در کیان خودرو موجود میباشد را میتوانید از صفحه ی فروش اقساطی ساینا g بررسی کنید.

نمای ظاهری ساینا

همانطور که پیشتر هم اشاره شد، ساینا به عنوان فیس لیفت شده تیبا به بازار آمد. از این رو در بسیاری از مشخصات به خصوص نمای ظاهری، شباهت های بسیاری با تیبا دارد. به طور کلی، ساینا طراحی هماهنگ و ظاهری قابل قبول دارد. کشیده تر کردن سپر و چراغ های جلو، اصلاح شیب کاپوت به منظور بالا بردن ایمنی عابران پیاده هنگام تصادف و تغییر قاب آینه بغل از جمله تغییرات این مدل در مقایسه با تیبا هستند. علاوه بر این، طراحان سعی کرده اند تا با اعمال تغییرات بیشتر بر روی سپر و صندوق عقب، جلوه ای متمایز به این ماشین ببخشند.

در آخر باید گفت که طول 4215 میلیمتر، عرض 1663 میلیمتر و ارتفاع 1484 میلیمتر، دیگر مشخصات این دستگاه می باشند. فاصله بین محور چرخ های آن 2415 میلیمتر در نظر گرفته شده و وزنی معادل 1080 کیلوگرم دارد. همینطور حجم صندوق عقب این ماشین برابر 370 لیتر می باشد تا به راحتی بتوانید وسایل خود را در آن جای دهید. بنابراین اگر خرید اقساطی خودرو های داخلی را می پسندید و خواهان سواری با یک مدل قابل قبول و اقتصادی هستید، ثبت نام در طرح فروش ساینا اقساطی می تواند ماشین مد نظرتان را به شما هدیه دهد.

ساینا سفید رنگ از نمای عقب

مشخصات فنی

انتخاب خودرو بر اساس ظاهر ماشین، کاملا به سلیقه افراد بستگی دارد اما مشخصات فنی چیزی است که همه افراد بر سر آن توافق دارند. ویژگی فنی ماشین، مشخصه ای است که به هیچ وجه نباید از آن غافل شد بنابراین فرقی نمی کند که به سراغ خودرو اقساطی می روید و یا خرید نقدی را انتخاب می کنید، پیش از هر اقدامی لازم است تا ماشین را از نظر فنی به طور کامل بررسی نمایید.

خرید خودرو ساینا اقساطی با یک پیشرانه 1503 سی سی از نوع M15 در بازار آغاز شد. این موتور با 4 سیلندر و 8 سوپاپ قادر است حداکثر توان 87 اسب بخار در 5300 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 128 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه را فراهم آورد. با خرید ساینا اقساطی را انتخاب کنید، می توانید با نهایت سرعت 175 کیلومتر بر ساعت رانندگی کرده و شتاب صفر تا صد را در زمان 12.8 ثانیه را تجربه نمایید. البته توجه داشته باشید که این مشخصات مربوط به ساینا دنده ای می باشند.

همانطور که قبل تر هم اشاره کردیم، یکی از مدل های ساینا، ساینا اتوماتیک می باشد. این خودرو با گیربکس 6 دنده مصنوعی، برای طی کردن شتاب صفر تا صد به 13 ثانیه زمان نیاز داشته و می تواند با حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعت پیش رود. چنانچه طرح فروش اقساطی سایپا و خودروی ساینا را انتخاب کنید، برای طی کردن مسافت 100 کیلومتر به صورت ترکیبی در مدل دنده معمولی به 7 لیتر بنزین و در مدل دنده اتومات به 7.5 لیتر بنزین نیاز خواهید داشت. حجم باک 41 لیتر و استاندارد آلایندگی یورو 4 از دیگر مشخصات این خودرو هستند. در نهایت با توجه به آنچه که تاکنون خواندید، آیا شما هم طرح فروش اقساطی ساینا را بر می گزینید؟

مدل خودروساینا
پیشرانهM15
حجم موتور1503cc
قدرت87 اسب بخار
گشتاور128 نیوتن متر
جعبه دنده5 سرعته دستی
مصرف سوخت ترکیبی7 لیتر
شتاب صفر تا صد13 ثانیه
حداکثر سرعت170 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن های ساینا

اما در دیگر مرحله از خرید خودرو با قیمت مناسب، نوبت به بررسی امکانات، قابلیت ها و آپشن های خودرو می رسد. با ثبت نام در طرح فروش ساینا قسطی شما از آپشن هایی کاربردی و قابل قبول بهره مند می شوید. این امکانات عبارت هستند از ترمز ضد قفل ABS، سیستم توزیع نیروی ترمز EBD، ترمز جلوی دیسکی، تهویه دیجیتال، سنسور دنده عقب، فرمان هیدرولیکی، ایربگ راننده و سرنشین جلو، شیشه بالابرهای برقی عقب و جلو، آینه های جانبی برقی، چراغ های مه شکن جلو و عقب، ایزوفیکس، ایموبلایزر، دماسنج و گرمکن شیشه عقب از این رو اگر قابلیت های ساینا شما را راضی نمی کند و از طرفی قصد خرید خودروهای داخلی را دارید، توصیه می کنیم نگاهی هم به طرح های فروش دیگر از کیان خودرو داشته باشید همچنین مزیت کیان خودرو این است که فروش ساینا بدون قرعه کشی را برای شما فراهم میکند.

سیستم هشدار دهنده‌سنسور عقب 
سیستم‌های ترمزتوزیع نیرو ترمز – ترمز ضدقفل – ترمز عقب کاسه‌ای
سیستم‌ روشناییچراغ مه‌شکن جلو – چراغ مه‌شکن عقب 
فرمانفرمان هیدرولیکی
مالتی مدیااسپیکرهای جلو و عقب
ایمنی کابین2 ایربگ: ایربگ راننده – ایربگ سرنشین جلو 
رفاهی کابینسیستم تهویه دیجیتال – صندلی‌ راننده 6 دستی
– صندلی سرنشین جلو 4 حالته دستی – روکش صندلی پارچه – ایزوفیکس صندلی
آینه، شیشه‌ و اتاقآینه جانبی با تنظیم برقی

خرید ساینا اقساطی سایپا با شرایط مناسب توسط کیان خودرو

همانطور که مطالعه کردید، ما در این مقاله به یک بررسی جامع از خودروی ساینا پرداختیم. بنابراین دانستیم که این ماشین از چه پیشرانه ای استفاده می کند، امکانات و آپشن های آن به چه صورت است و چه ویژگی های ظاهری دارد. اما اینک بحث به قیمت می رسد. زیرا در هنگام خرید، قیمت یکی از اصلی ترین معیارهایی است که می تواند نظر خریدار را تغییر دهد. ساینا یک خودروی داخلی است و در مقایسه با قیمت بسیاری از محصولات موجود در بازار، یک مدل اقتصادی تلقی می شود.

بنابراین شما به راحتی می توانید این خودرو را خریداری نمایید اما چنانچه باز هم در تامین هزینه این مدل مشکل دارید، کیان خودرو در کنار شماست تا با فروش اقساطی ساینا تحویل فوری به شما خدمت رسانی کند. از این رو تنها کافیست به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و قیمت ساینا اقساطی را با خرید نقدی آن مورد بررسی قرار دهید. از جمله شرایط اقساطی ساینا می توان به فروش اقساطی ساینا صفر و نیز فروش ساینا با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و 12 ماهه اشاره کرد. بنابراین فقط لازم است این ماشین را انتخاب کنید و بقیه کار را به کیان خودرو بسپارید.

کابین خودری ساینا

 

سوالات متداول

رقبای ساینا چه خودروهایی هستند؟

اصلی ترین رقیب ساینا، برادر بزرگ آن یعنی تیبا می باشد اما اگر بحث قیمت را کنار بگذاریم، می توان گفت که رانا و پژو 206 هم می توانند از جمله حریفان این ماشین به حساب آیند.

نقاط مثبت ساینا چیست؟

شاید جنبه های مثبت ساینا کم باشند اما همین ویژگی ها سبب شده اند تا عده زیادی خواهان خرید این مدل باشند. این محاسن عبارتند از فضای جادار کابین، هزینه نگهداری پایین، قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه ، قطعات و خدمات پس از فروش ساینا سایپا که بسیار گسترده است.

معایب ساینا چیست؟

پلتفرم و پیشرانه قدیمی، شباهت کامل مشخصات فنی با تیبا، کیفیت ساخت پایین، فرمان پذیری و ترمزهای ضعیف، ایمنی پایین، طراحی نه چندان دلچسب و ضعف عملکرد گیربکس اتوماتیک از جمله دلایلی هستند که می توانند ما را از خرید ساینا منصرف کنند.

آیا ساینا ایمن است؟

به طور کلی می توان گفت خیر، مانند بسیاری از محصولات سایپا، ساینا هم چندان ایمن نیست. دو ایربگ برای راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمز ABS و EBD، ترمز جلوی دیسکی و عقب کاسه ای و قفل ایمنی کودک برای درب ها تنها آپشن های ایمنی این ماشین هستند. 

آیا ساینا ارزش خرید دارد؟

پاسخ این سوال بسته به نظر و شرایط شما دارد. ساینا از نظر ظاهر، مشخصات فنی، ایمنی و بسیاری از موارد دیگر در مقایسه با خودروهای به روز دنیا حرفی برای گفتن ندارد. اما قابل قبول بودن ویژگی های این ماشین در کنار قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه آن سبب شده است تا عده زیادی خرید آن را تجربه کنند. همچنین مدل اتومات آن نیز یک جنبه مثبت بزرگ برای ساینا به حساب می آید که نباید از آن غافل شد.

 

3.8/5 - (5 امتیاز)

5 پاسخ

  1. با 200000000 تومان پول پیش و اقسلط ماهیانه 4000000تومان می توانم برای پسرم ساینا بخرم در ضمن بنده مستمری بگیر تامین اجتماعی نیز می باشم . با سپاس 09387994857

  2. سلام با پیش پرداخت ۸۰ میلیون تومان و مابقی اقساط ۳۶ ماهه امکان خرید ساینا یا کوییک یا تیبا وجود دارد

  3. سلام من پنجاه میلیون پول پیش دارم چطور میتونم اقساطی ساینا بخرم بدون ضامن ..ضامن آبروی خودم هست

  4. سلام.بنده ۳۰۰تومان نقد دارم و ساینا s دوگانه با اقساط ۳ساله را میخواهم.لطفا اطلاع رسانی کنید

  5. باعرض سلام و وقت بخیر آقا با ۱۵۰ نقد الباقی اقساط می تونم ساینا بردارم ضامن ندارم بعد تسویه حساب که کردیم سندرم برام بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *