لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی تارا اتوماتیک

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

تارا با رنگ سفید از نمای جانبی

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

خودرو تارا اتوماتیک

آیا شما هم طرح فروش اقساطی تارا اتوماتیک را بر می گزینید؟

تارا، این خودروی نیمه لوکس ایران خودرو توانسته نظر مثبت بسیاری از خریداران به سمت خود جلب کند. با اینکه هنوز زمان زیادی از عرضه این ماشین نگذشته است، اما شاهد فروش موفقیت آمیز آن در بازار داخلی هستیم. امری که سبب شده افتخار دیگری برای شرکت ایران خودرو به ثبت برسد. البته ناگفته نماند که طرح‌های فروش اقساطی تارا اتوماتیک نیز بر این موضوع بی تاثیر نبوده اند. 

از آنجا که این روزها، شرایط اقتصادی موجود و افزایش روز افزون قیمت ماشین، خرید را برای بسیاری دشوار کرده اند، به سبب همین موضوع هلدینگ با سابقه کیان خودرو اقدام به فروش اقساطی تارا اتوماتیک 1403 کرده است. بنابراین اگر شما هم خواهان سواری با این خودرو هستید، ما را تا انتها همراهی کنید تا شما را با طرح فروش اقساطی خودرو تارا اتوماتیک ایران خودرو بیشتر آشنا نموده و بهترین شرایط فروش اقساطی تارا اتوماتیک که توسط کیان خودرو ارائه شده است را به شما معرفی نماییم.

رونمایی از تارا

تارا، یکی از خوش ساخت ترین و جدیدترین محصولات شرکت داخلی ایران خودرو است. ایران خودرو قصد تولید محصولی جدید با همکاری شرکت فرانسوی PMC را داشت که به دلیل تحریم های ایران، این همکاری ناکام ماند. از این رو متخصصان ایران خودرو بر پایه دانش و تخصص خود، اقدام به طراحی و ساخت تارا کردند. در نهایت از سال 1400 تا کنون شاهد تولید و عرضه این ماشین دوست داشتنی در دو مدل دنده دستی و اتوماتیک هستیم. در ادامه بیشتر به مشخصات این خودرو پرداخته شده است از این رو اگر شما هم متقاضی خرید اقساطی ایران خودرو هستید، پس همچنان با ما همراه بمانید.

رونمایی از تارا اتوماتیک با رنگ آبی کاربنی در نمایشگاه

نمای ظاهری تارا

تارا بر پایه پلتفرم IKP1 ساخته شده که به عنوان نمونه تغییر یافته پلتفرم PF1 پژو سیتروئن شناخته می شود. از این رو می توان ادعا کرد که بخش هایی از قالب کلی ماشین به خصوص فریم سقف، مشابه سیتروئن C3 XR و پژو 301 می باشند. تارا یک سدان خانوادگی اقتصادی است. فضای جادار کابین، جلو پنجره شبکه ای در مدل اتومات، استفاده از چراغ های پیوسته و بسیاری از موارد دیگر این خودرو را به یک ماشین اسپرت و زیبا تبدیل کرده اند.

درباره ابعاد این خودرو هم باید گفت که طراحان آن را در طول 4516 میلیمتر، عرض 1953 میلیمتر و ارتفاع 1466 میلیمتر طراحی کرده اند. همچنین فاصله بین محورهای آن 2652 میلیمتر در نظر گرفته شده است. با توجه به این ابعاد و تجهیزات به کار رفته در تارا، وزن آن معادل 1190 کیلوگرم می باشد.این ماشین با فضای بزرگ و جادار و صندوق عقب 640 لیتری، یک گزینه مناسب برای سفرهای خانوادگی به شمار می رود. بنابراین اگر شما هم مشتاق خرید اقساطی خودروهای داخلی هستید، بنابر آنچه که تاکنون گفتیم، توصیه می کنیم نام تارا را در لیست ماشین های انتخابی خود قرار دهید.

تارا اتوماتیک از نمای عقب

طراحی داخلی تارا

اگر متقاضی ثبت نام در طرح فروش اقساطی تارا اتوماتیک با اقساط بلند مدت هستید، باید بدانید که با ورود به داخل ماشین، فضای جادار کابین نظر مثبت شما را به خود جلب خواهد کرد. از این رو سرنشینان احساس نارضایتی نکرده و شرایط سفری خوش برای آن ها مهیا می شود. البته آنچه که می تواند شما را کمی ناامید کند، داشبورد و رودری های کپی شده از پژو 301 هستند. 

متاسفانه سازندگان ایران خودرو برای طراحی نمای داخلی این ماشین ابتکار خاصی به خرج نداده و تا حد زیادی آن را کپی برداری کرده اند. به طور کلی این طراحی، شیک و جذاب به نظر می رسد و تعبیه نمایشگر 7 اینچی در کنار فرمان D-CUT و دیگر موارد سبب شده تا هنگام سواری با این خودرو احساس رضایت کنید.

طراحی داخلی تارا اتوماتیک

مشخصات فنی تارا

پیش از خرید خودرو مهم ترین و حساس ترین مسئله، ویژگی ها و مشخصات فنی خودرو می باشند. از این رو لازم است تا این موضوع را به طور دقیق مورد بررسی قرار داده و سپس اقدام به خرید نمایید. خوشبختانه خودروی تارا توانسته در این زمینه خود را ثابت کند. شما با مطالعه ویژگی های این ماشین داخلی در می یابید که تارا مجهز به یک پیشرانه 1587 سی سی TU5P با 4 سیلندر و 16 سوپاپ می باشد. 

موتور به کار گرفته شده در این خودرو قادر است حداکثر توان 113 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 144 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه را فراهم آورد. این موارد سبب شده اند تا زمان لازم برای رسیدن به شتاب صفر تا صد در این خودرو، 13 ثانیه عنوان شده و نهایت سرعت تارا، 190 کیلومتر بر ساعت به ثبت برسد.

اما بخش جالب، مربوط به گیربکس ماشین است. تارا در دو مدل دنده دستی و اتوماتیک به مشتریان عرضه می شود. 6 دنده اتومات از جمله ویژگی هایی است که این ماشین را به یک مدل محبوب برای رانندگی در مسیرهای پر ترافیک شهری تبدیل کرده است. از این رو اگر به دنبال یک ماشین به روز داخلی هستید، تارا می تواند خواسته شما را برآورده سازد. دیگر نکته حائز اهمیت درباره مصرف سوخت خودرو می باشد. میزان مصرف سوخت ترکیبی تارا 7.29 لیتر عنوان شده و ظرفیت باک بنزین آن 50 لیتر است.

مدل خودروتارا اتوماتیک
پیشرانهتیوفایو پلاس +TU5
حجم موتور1587cc
قدرت113 اسب بخار
گشتاور144 نیوتن متر
جعبه دنده6 سرعته اتومات
مصرف سوخت ترکیبی7.29 لیتر
شتاب صفر تا صد15 ثانیه
حداکثر سرعت190 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن های تارا

شایان ذکر است که فروش اقساطی تارا دنده ای می تواند شما را از امکانات خوب و به روز برخوردار کند. اما چنانچه به دنبال یک ماشین اتومات و فول آپشن هستید، تارا آپشن هایی چون سیستم ترمز ABS و EBD، سیستم کمکی ترمز (HBA)، ترمز عقب دیسکی، ترمز جلوی دیسکی با قابلیت سیستم خنک شونده، کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)، کنترل کشش (TCS)، کنترل پایداری الکتریکی (ESC)، کلیدهای کنترلی روی فرمان (MFC)، سیستم تنظیم فشار باد تایرها (TPMC)، سیستم راهنمای تعویض دنده (GSI)، 4 ایربگ راننده، سرنشین جلو و جانبی، سیستم تهویه برقی، مانیتور 7 اینچی لمسی، دوربین عقب، سنسور دنده عقب، سنسور نور و باران، کروز کنترل و سانروف را برایتان به ارمغان می آورد.

البته این ها تنها بخشی از امکانات تارا بودند. علاوه بر این ها، در این خودرو شاهد قابلیت های دیگری چون چراغ های مه شکن جلو و عقب، دی لایت، سیستم روشنایی ترک خودرو، قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ های جلو، شیشه بالابرهای برقی عقب و جلو، آینه های جانبی برقی راهنمادار، ایموبلایزر، سیستم خودکار قطع سوخت، ایزوفیکس، صندلی های عقب تاشو، امکان تنظیم صندلی راننده به صورت 6 حالته دستی و صندلی سرنشین جلو به صورت 4 حالته دستی، قابلیت باز کردن درب صندوق از راه دور و ورود و استارت بدون کلید هستیم. از این رو توصیه می کنیم اگر به دنبال خرید خودرو اقساطی خوب و مناسب هستید، ثبت نام در طرح فروش اقساطی تارا اتوماتیک با تحویل فوری را فراموش نکنید.

سیستم‌‌ کمکی رانندهکروز کنترل – کنترل ایستایی در سربالایی – کنترل کشش – کنترل پایداری
سیستم هشدار دهنده‌سنسور عقب – سنسور باران – سنسور فشار باد تایر
سیستم‌های ترمزترمز ضدقفل – توزیع نیرو ترمز
سیستم‌ روشناییدی‌لایت – اتولایت – چراغ مه‌شکن جلو – چراغ مه‌شکن عقب – چراغ خوش‌آمدگویی – چراغ بدرقه – تنظیم برقی نور چراغ
فرمانفرمان برقی – دکمه‌های کنترلی روی فرمان – فرمان حساس به سرعت
مالتی مدیامانیتور 7 اینچی لمسی – نویگیشن – دوربین عقب – نشانگر تغییر دنده (GSI)
ایمنی کابین4 ایربگ: ایربگ راننده – ایربگ سرنشین جلو – ایربگ جانبی جلو – 
رفاهی کابینورود بدون کلید – استارت دکمه‌ای – سیستم تهویه دیجیتال – صندلی‌ راننده 4 حالته برقی + 2 حالته دستی – صندلی سرنشین جلو 2 حالته برقی + 2 حالته دستی – صندلی عقب تاشو – روکش صندلی چرم و پارچه – 
آینه، شیشه‌ و اتاقآینه جانبی تاشو برقی – آینه جانبی با تنظیم برقی – سانروف – شیشه بالابر آنتی‌ترپ راننده

نقاط مثبت تارا

دلایل زیادی وجود دارند که می توانند شما را متقاعد به ثبت نام در طرح فروش تارا اتومات قسطی کنند. بهره گیری از پیشرانه قابل قبول، ایمنی بالا در مقایسه با محصولات داخلی، بهره گیری از پلتفرم ملی IKP1، امکانات به روز و مناسب به خصوص در مدل اتوماتیک، فراوانی لوازم یدکی، خدمات پس از فروش گسترده، کابین بزرگ و جادار در کنار شرایط فروش اقساطی تارا اتوماتیک ایران خودرو، این ماشین را به یک گزینه عالی برای خرید تبدیل کرده اند.

نقاط ضعف تارا

اما در کنار تمام ویژگی های مثبت تارا، این خودرو به دلیل چند نقطه ضعف نارضایتی عده ای را به دنبال داشته است. این موارد عبارت هستند از استهلاک نسبتا بالای موتور، کیفیت نه چندان مناسب قطعات داخلی، مشکلات موجود در مونتاژ، کمبود امکانات نسخه دنده معمولی، کپی برداری از خودروی پژو 301، فرسایش زود هنگام یاتاق ها و چندین مورد جزئی دیگر.

خودروی تارا اتوماتیک

خرید تارا اقساطی با شرایط ویژه از کیان خودرو

همانطور که مطالعه کردید، ما در این مقاله سعی کردیم به یک بررسی جامع درباره خودروی جدید شرکت ایران خودرو بپردازیم. همانگونه که خواندید، دانستیم تارا به تازگی وارد بازار شده است از این رو سازندگان سعی کرده اند جدیدترین و به روز ترین امکانات و قطعات موجود را در آن تعبیه کنند. همچنین ظاهر شیک و مدرن آن سبب شده تا عده بسیاری مجذوب آن شوند. 

از این رو اگر شما هم علاقه مند به خرید این ماشین ایرانی شده اید، می توانید به وب سایت کیان خودرو مراجعه کرده و شرایط فروش اقساطی تارا اتوماتیک ایران خودرو با امکان تحویل فوری را مطالعه نمایید. کیان خودرو با سابقه ای درخشان در زمینه فروش نقدی و اقساطی ماشین های داخلی و خارجی همواره تلاش کرده تا بهترین شرایط را برای متقاضیان فراهم آورد. از این رو شما عزیزان می توانید قیمت تارا اتوماتیک اقساطی را با قیمت نقدی این ماشین مقایسه کرده و در صورت تمایل و پس از بررسی کامل جدول فروش اقساطی تارا اتوماتیک، خرید اقساطی را انتخاب نمایید. 

در این صورت شما می توانید خود تعیین کنید که آیا فروش تارا اتوماتیک با اقساط 36 ماهه را بر می گزینید و یا قادر هستید مابقی پول خرید خودرو را در اقساط 12 و یا 24 ماهه پرداخت نمایید. در آخر هم باید گفت امکانات قابل قبول، مشخصات فنی خوب، قیمت مناسب و محاسن بسیار این ماشین، آن را به یک گزینه عالی تبدیل کرده اند. بنابراین با اطمینان کامل می توان بیان کرد که تارا، ارزش خریدن دارد فقط کافیست اقدام به خرید کنید.

سوالات متداول

تفاوت تارا اتوماتیک با مدل معمولی این خودرو در چیست؟

از نظر نوع و قدرت موتور هر دو مدل به یک صورت می باشند. اما مصرف 6.7 لیتر سوخت به ازای 100 کیلومتر، وجود تنها 2 ایربگ برای راننده و سرنشین جلو، عدم وجود سانروف و دوربین دنده عقب، نبود سنسور باران و نور و عدم قابلیت ورود و خروج بدون کلید، از جمله تفاوت های مدل دنده دستی در مقایسه با نسخه اتوماتیک هستند.

رقبای تارا اتوماتیک در بازار چه خودروهایی هستند؟

با ورود تارا اتومات به بازار، شاهد رقابت این خودرو با برخی از محصولات ایرانی و خارجی بوده ایم. شاهین اصلی ترین رقیب این ماشین از شرکت خودروسازی سایپا است. علاوه بر این، تارا با خودروهای خارجی چری آریزو 5 توربو و فردا 511 نیز در حال رقابت می باشد.

ایمنی خودروی تارا به چه صورت است؟

تارا اتوماتیک از 4 ایربگ برای حفظ جان سرنشینان جلو بهره مند می باشد. همچنین سیستم های ترمز ABS و EBD، سیستم کمکی ترمز (HBA)، کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)، سیستم کنترل کشش (TCS) و کنترل پایداری الکتریکی (ESC) از دیگر قابلیت های ایمنی این خودرو هستند. دیگر نکته مثبت و حائز اهمیت در مورد بدنه مقاوم تارا است. سازندگان با بهره گیری از ورقه های مستحکم و مخصوص، ایمنی این خودرو را بالا برده اند به طوری که تارا به عنوان یکی از ایمن ترین محصولات داخلی به شمار می رود. البته اشاره به این نکته هم ضروری است که تارا تا کنون در هیچ تست ایمنی رسمی شرکت نکرده است.

تارای اتوماتیک بخریم یا معمولی؟

این انتخاب بستگی به هدف شما از خرید و موجودی حسابتان دارد. مدل اتوماتیک، شما را از قابلیت ها و آپشن های بیشتری بهره مند می سازد. از طرفی گیربکس 6 سرعته اتومات که به عنوان اصلی ترین تفاوت این دو مدل تارا شناخته می شود، رانندگی را برای شما به ویژه برای رفت و آمد در مسیرهای پر ترافیک شهری راحت تر می کند. البته باید توجه داشته باشید که این ویژگی های مثبت نیاز به پرداخت هزینه بیشتری هم دارند.

شرایط خرید تارا از کیان خودرو به چه صورت است؟

شما متقاضیان محترم می توانید با مراجعه به وب سایت کیان خودرو، تارا را به صورت نقدی و یا اقساطی خریداری نمایید. لازم به ذکر است که برای خرید اقساطی کافیست فرد معتبری را به عنوان ضامن معرفی کرده، بخشی از مبلغ خودرو را به عنوان پیش پرداخت به حساب شرکت واریز نموده و تعداد اقساط را از 12 ماه تا 36 ماه تعیین کنید.

 

4.1/5 - (17 امتیاز)

8 پاسخ

  1. سلام بنده کارمند هستم برای خرید تارا اتوماتیک قسطی چند تا ضامن نیاز دارم؟ و اینکه با 200 میلیون پیش پرداخت شرایط اقساط چجوری میشه؟

    1. باسلام. آیا با سفته و وام بانکی تارا اتومات خاکستری متالیک فروش دارید؟

  2. سلام وقتتون بخیر
    تارا اتومات در حال حاضر بصورت قسطی چند در میاد
    پیش چند ؟؟؟
    ماهیانه چند ؟؟؟
    ۱۴۰۲/۲/۳۱

  3. با سلام
    خسته نباشید من یک پرشیا مدل ۹۶ دارم و قصد تعویض آن را با یک تارا اتومات مشکی دارم، کارمند هستم و نمیتونم مبلغ بالایی رو پرداخت کنم
    ممنون میشم کمکم کنید

  4. سلام وخسته نباشید توجدول انتخاب اقساط مبلغ رو انتخاب کردم ونوشتم تا چندوقت طول میکشه صاحب خودرو بشم با تشکر فراوان

  5. من یه 206دارم مدل 400میخام یه تارا اتوماتیک عوض کنم شرایطو میخواستم

  6. با سلام
    من ۳۰۰ تومن دارم میخواستم تارا اتومات بگیرم اگه امکانش هست، شرایطش چجوری میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *