لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی تارا دنده ای

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

تارا با رنگ سفید از نمای جانبی

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

تارا دنده ای

صفر تا صد فروش اقساطی تارا دنده ای

این روزها شاهد تنوع بیشتر محصولات داخلی در مقایسه با قبل هستیم. از این رو شاید تنوع بیشتر، انتخاب را برای متقاضیان سخت تر کند. از طرفی افزایش روز افزون قیمت خودرو، خرید را بسیار دشوار کرده است به طوری که دیگر عده زیادی توان تامین هزینه خرید نقدی خودرو را ندارند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با طرح‌های فروش اقساطی تارا دنده ای آشنا نماییم. طرح هایی که به شما اجازه می دهند ماشین مد نظر خود را در اقساط دلخواه از یک تا 3 سال خریداری کنید. 

اما علاوه بر شرایط فروش اقساطی تارا، نکته حائز اهمیت دیگر مربوط به مشخصات خودرو می باشد. آیا قیمت تارا دنده ای اقساطی و یا نقدی در مقایسه با ویژگی ها و جزئیات این خودرو مقرون به صرفه است؟ مدل دنده ای این ماشین گزینه بهتری است و یا اتومات آن؟ طرح فروش تارا دنده ای با اقساط بلند مدت بهتر است و یا کوتاه مدت؟ در نهایت آیا اصلا تارا ارزش خرید دارد یا نه؟ این ها سوالاتی هستند که با مطالعه این مقاله پاسخ شان را دریافت خواهید کرد. از این رو توصیه می کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

بررسی اجمالی خودروی تارا

ایران خودرو بزرگ ترین و با سابقه ترین شرکت خودروسازی داخلی است که همواره سعی داشته خودروهای جدید و به روزی را به سبد خرید خانواده های ایرانی بیفزاید. از این رو شاهد تلاش این مجموعه برای تولید خودروی تارا بوده ایم. این ماشین زیبا نخستین بار در بهمن ماه سال 1398 رونمایی شد. البته فرایند تولید آن از اواخر 1399 آغاز شد و در سال 1400 شاهد ورود آن به بازار بودیم. همچنین شایان ذکر است که ایران خودرو با تجهیز تارا معمولی به آپشن های بیشتر و از همه مهم تر، استفاده از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک، این خودرو را در مدل اتومات روانه بازار کرد تا به مشتریان خود حق انتخاب بیشتری در خرید اقساطی محصولات ایران خودرو بدهد.

شکل ظاهری تارا دنده ای

نمای ظاهری تارا دنده ای

پیش از تولید تارا، شرکت ایران خودرو در صدد بود تا با همکاری شریک فرانسوی خود، اقدام به ساخت یک ماشین همه چی تمام کند. اما متاسفانه به دلیل تحریم های ایران این همکاری ناکام ماند و با خروج پژو از ایران، شرکت ایکاپ هم به تعلیق درآمد. اما این همکاری سابق سبب شد تا ایران خودرو بتواند محصول جدید خود را در پلتفرمی مشترک با خودری پژو 301 تولید کند.

تارا با بهره گیری از پلتفرم IKP1 ساخته شده که نمونه تغییر یافته پلتفرم PF1 پژو سیتروئن می باشد. استفاده از این پلتفرم سبب شده تا تارا از نظر قالب کلی شباهت هایی به پژو سیتروئن C3 XR داشته باشد. در طراحی بدنه تارا خبری از ظرافت نیست. بدنه حجیم در کنار چراغ های بزرگ و کشیده شاید در نگاه اول خیلی جذاب به نظر نرسد اما پس از کمی دقت و توجه به فضای جادار کابین، احتمالا شما هم از این ماشین خوشتان خواهد آمد.

با یک بررسی جزئی تر در می یابیم که تارا در طول 4519 میلیمتر، عرض 1953 میلیمتر و ارتفاع 1466 میلیمتر طراحی شده است. همچنین فاصله بین دو محور آن 2652 میلیمتر و وزن آن معادل 1170 کیلوگرم می باشد که در مقایسه با مدل اتوماتیک این خودرو، سبک تر است. این سدان کلاس C با بهره مندی از صندوق عقب بزرگی با فضای 640 لیتر، یک گزینه عالی برای خانواده ها به شمار می رود. بنابراین اگر شما هم مشتاق خرید اقساطی خودروهای داخلی با اقساط مناسب هستید، تارا می تواند یک پیشنهاد فوق العاده برای شما باشد. 

در آخر هم لازم می دانیم به این نکته توجه کنیم که تارا دنده ای با مدل اتوماتیک از نظر ظاهر خارجی تفاوت چشمگیری ندارد. اصلی ترین معیاری که می تواند شما را از مدل خودرو با خبر سازد، رینگ ها هستند. طراحان برای مدل دنده دستی از رینگ های فولادی 14 اینچی استفاده کرده اند که روی آن با قالپاق پلاستیکی نقره ای پوشانده شده است در حالی که در مدل اتومات، رینگ ها با اندازه 15 اینچ آلومینیومی بوده و ظاهری متفاوت تر دارند.

خودروی تارا نقره ای رنگ

نمای داخلی تارا دنده ای

از نظر نمای داخلی، تارا دنده ای تفاوتی با پژو سیتروئن ندارد. مهم ترین ویژگی مثبت تارا، فضای بزرگ و جادار کابین است. همچنین نمای زیبای داشبورد، سیستم کنترل صوتی، کلیدهای تعبیه شده روی فرمان، غربیلک فرمان نوع D کات و سایر عوامل موجود، این ماشین را در نظر سرنشینان زیبا جلوه می دهند. از این رو اگر شما هم خواهان فروش خودرو قدیمی خود هستید و می خواهید به سراغ یک مدل جادارتر بروید، تارا پیشنهاد ما به شماست.

نمای داخلی تارا دنده ای

مشخصات فنی تارا

اگر قصد خرید اقساطی خودرو های خارجی و یا مدل های داخلی را دارید، باید پیش از هر اقدامی به بررسی مشخصات فنی آن بپردازید چرا که اصلی ترین نکته درباره وسیله نقلیه، همان ویژگی های فنی است. با مطالعه مشخصات تارا در می یابید که این خودروی داخلی از یک پیشرانه TU5P با اندازه 1587 سی سی برخوردار است. حداکثر توان موتور و حداکثر گشتاور تارا به ترتیب برابر هستند با 113 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه و 144 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه. همچنین 4 سیلندر، 16 سوپاپ، مقدار تراکم 11 و سیستم انژکتوری پاشش چند نقطه ای از دیگر مشخصات این ماشین هستند. همانطور که از نام تارا دنده ای پیداست، سیستم انتقال قدرت در این ماشین 5 سرعته دستی است.

از طرفی جا دارد بگوییم که اگر شما هم متقاضی ثبت نام در طرح فروش اقساطی خودرو تارا هستید، این ماشین می تواند در زمان 12.5 ثانیه، شتاب صفر تا صد را برای شما به ارمغان آورد. همچنین نهایت سرعت آن 190 کیلومتر بر ساعت می باشد. در آخر هم لازم است تا به مصرف سوخت این خودرو اشاره ای داشته باشیم. با خرید تارا اقساطی مدل دنده ای، شما برای طی کردن مسافت 100 کیلومتر، به 7.06 لیتر بنزین نیاز دارید. 

این در حالی است که در مدل اتومات آن، مصرف سوخت اندکی بیشتر است. در نهایت با توجه به تمام آنچه که تا اینجا بیان کردیم، ما ثبت نام در طرح فروش اقساطی تارا ایران خودرو را به شما معرفی می کنیم اما اگر میخواهید خودروی شما گیربکس اتومات داشته باشد میتوانید فروش اقساطی تارا اتوماتیک را انتخاب کنید و همچنین باید هزینه ی بیشتری نیز بپردازید.

مدل خودروتارا دنده ای
پیشرانهتیوفایو پلاس +TU5
حجم موتور1587cc
قدرت113 اسب بخار
گشتاور144 نیوتن متر
جعبه دنده5 سرعته دستی
مصرف سوخت ترکیبی7.06 لیتر
شتاب صفر تا صد12.5 ثانیه
حداکثر سرعت190 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن های تارا

طرح فروش خودرو اقساطی تحویل فوری یکی از محبوب ترین طرح های موجود برای ماشین دار شدن است. اما باید توجه کرد که این طرح دربردارنده چه محصولاتی است و ویژگی های آن ها به چه صورت می باشد. همانطور که تا اینجا خواندید، هدف ما در این مقاله، خودروی تارا ایران خودرو بود. از این رو در این قسمت قصد داریم به بیان امکانات و قابلیت های این خودرو بپردازیم. بنابراین در آخر این بخش در می یابیم که آیا ثبت نام در طرح فروش تارا دنده ای ارزش دارد یا خیر؟

تارا دنده ای در مقایسه با مدل اتومات این ماشین از آپشن های کمتری بهره مند است اما باز هم قابلیت های کاربردی در این ماشین تعبیه شده اند که برخی از آن ها عبارتند از سیستم ترمز ضد قفل (ABS و EBD)، ترمز عقب دیسکی، ترمز جلوی دیسکی با قابلیت سیستم خنک کننده، سیستم کمکی ترمز (HBA)، کمک در سربالایی (HSA)، سیستم کنترل کشش (TCS)، کنترل پایداری الکتریکی (ESC)، کلیدهای کنترلی روی فرمان (MFC)، سیستم تنظیم فشار باد تایرها (TPMS) و راهنمای تعویض دنده (GSI). 

علاوه بر این ها، دو ایربگ راننده و سرنشین جلو، سیستم تهویه برقی، چراغ های مه شکن جلو و عقب، دی لایت، سیستم روشنایی ترک خودرو، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ های جلو، آینه های جانبی برقی، شیشه بالابرهای برقی عقب و جلو، سنسور دنده عقب، کروز کنترل، نمایشگر مالتی پدیا لمسی 7 اینچی، سیستم قطع خودکار سوخت، صندلی های عقب تاشو، امکان تنظیم صندلی راننده به صورت 6 حالته دستی و صندلی سرنشین جلو به صورت 4 حالته دستی، باز کننده درب صندوق از راه دور، ایموبلایزر و ایزوفیکس از دیگر امکانات رفاهی تارا دنده ای هستند.

سیستم‌‌ کمکی رانندهکروز کنترل – کنترل ایستایی در سربالایی – کنترل کشش – کنترل پایداری
سیستم هشدار دهنده‌سنسور عقب – سنسور باران – سنسور فشار باد تایر
سیستم‌های ترمزترمز ضدقفل – توزیع نیرو ترمز
سیستم‌ روشناییدی‌لایت – اتولایت – چراغ مه‌شکن جلو – چراغ مه‌شکن عقب – چراغ خوش‌آمدگویی – چراغ بدرقه – تنظیم برقی نور چراغ
فرمانفرمان برقی – دکمه‌های کنترلی روی فرمان – فرمان حساس به سرعت
مالتی مدیامانیتور 7 اینچی لمسی – نشانگر تغییر دنده (GSI)
ایمنی کابین2 ایربگ: ایربگ راننده – ایربگ سرنشین جلو 
رفاهی کابینورود بدون کلید – استارت دکمه‌ای – سیستم تهویه دیجیتال – صندلی‌ راننده 6 حالته دستی – صندلی سرنشین جلو 4 حالته دستی – صندلی عقب تاشو – روکش صندلی چرم و پارچه – ایزوفیکس صندلی
آینه، شیشه‌ و اتاقآینه جانبی با تنظیم برقی – سانروف – شیشه بالابر آنتی‌ترپ راننده

فروش اقساطی تارا با تحویل فوری توسط کیان خودرو

در شرایط فعلی و با توجه به هزینه سنگین خرید خودرو، کیان خودرو اقدام به فروش اقساطی تارا ۱۴۰۱ کرده است. شما عزیزان می توانید با مطالعه مطالب فوق و قطعی کردن انتخاب خود برای خرید تارا، به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و جدول فروش اقساطی تارا دنده ای را بررسی کنید. کیان خودرو، امکان فروش اقساطی تارا با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و 12 ماهه را برای شما فراهم آورده است. 

از این رو تنها کافیست مهلت بازپرداخت اقساط را تعیین کرده و مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به حساب مجموعه واریز نمایید. همچنین در صورتی که باز هم برای خرید مردد هستید، می توانید قیمت اقساطی تارا شرکت ایران خودرو را با قیمت روز این ماشین مقایسه کنید. بدیهی است با خرید قسطی، شما موظف به پرداخت مبلغ بیشتری خواهید بود که به ازای دریافت مهلت بیشتر، این مبلغ هم افزایش می یابد.

سوالات متداول

تارا دنده ای با مدل اتوماتیک چه تفاوت هایی دارد؟

همانطور که از نام این دو مدل پیداست، اصلی ترین تفاوت مربوط به سیستم انتقال قدرت خودرو است. تارا دنده ای مجهز به یک گیربکس 5 سرعته دستی می باشد در حالی که مدل اتومات آن، از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک بهره مند است. علاوه بر این، مدل دستی از امکانات و آپشن های کمتری برخوردار می باشد. نبود سانروف، مصرف سوخت کمتر، وجود تنها 2 ایربگ برای راننده و سرنشین جلو، نبود دوربین دنده عقب، عدم وجود سنسور باران و نور، تفاوت در رینگ ها و چندین مورد دیگر از جمله تفاوت های نسخه معمولی با مدل اتومات هستند.

چگونه تنها با دیدن ظاهر خودرو، اتوماتیک و یا معمولی بودن آن را تشخیص دهیم؟

رینگ های ماشین، عاملی برای تشخیص این موضوع هستند. در مدل معمولی، رینگ ها با اندازه 14 اینچ و قالپاق های نقره ای رنگ پلاستیکی طراحی شده اند. در حالی که در مدل اتومات، رینگ ها با اندازه 15 اینچ، کمی بزرگ تر بوده و ظاهر متفاوت تری دارند. بدیهی است در داخل کابین هم، اولین و اصلی ترین نشانه برای اتومات بودن یا نبودن خودرو، اهرم تعویض دنده آن می باشد.

نقاط مثبت تارا چه مواردی هستند؟

این خودروی به روز ایران خودرو به دلیل چندین ویژگی مثبت قابل توجه توانسته فروش خوبی را به دنبال داشته باشد به خصوص مدل اتومات آن که محبوب تر نیز می باشد. فضای بزرگ و جادار کابین و صندوق عقب، ایمنی قابل قبول و بهره مندی از بدنه مقاوم و تجهیزات ایمنی خوب، پیشرانه کم استهلاک و آپشن های به روز و کاربردی به خصوص در مدل اتوماتیک از جمله نقاط مثبت این خودروی ایرانی هستند.

چرا تارا دنده ای نخریم؟

همانند تمامی محصولات داخلی، تارا هم بی عیب ساخته نشده و آشنایی با نقاط ضعف این خودرو پیش از خرید از ضروریات است. کم بودن امکانات رفاهی این مدل در مقایسه با تارا اتوماتیک، کپی برداری از خودروی پژو 301، ظاهر نه چندان عامه پسند این ماشین به خصوص در قسمت عقبی آن و همینطور قیمت نسبتا بالای این ماشین در مقایسه با دیگر خودروهای موجود در بازار از جمله مواردی هستند که می توانند عده ای را از خرید تارا منصرف دارند.

سرسخت ترین رقبای تارا در بازار چه خودروهایی هستند؟

از زمان ورود تارا به بازار، این ماشین به رقابت با خودرو های به نامی پرداخته است. شاهین، اصلی ترین رقیب تارا از شرکت خودروسازی سایپا می باشد. علاوه بر این، تارا با دنا پلاس نیز در حال رقابت است که هر دو از محصولات پر طرفدار ایران خودرو هستند. اما اگر قصد خرید ماشین خارجی در رده تارا را دارید، باید بدانید که برلیانس h330، آریزو 5، جک J4 و بسترن B30 از اصلی ترین حریفان خارجی تارا به شمار می روند.

 

4/5 - (4 امتیاز)

6 پاسخ

  1. اگه هر دوتا خودرو قیمتش به اندازه هم باشه فرق نمی کنه قیمتش کمتر باشه که بتونیم قسطشو پرداخت کنم

  2. اگه هر دوتا خودرو قیمتش به اندازه هم باشه فرق نمی کنه قیمتش کمتر باشه که بتونیم قسطشو پرداخت کنم از نظر من تارا ماشین خوبیه

  3. سلام ، اگر لطف بفرمایید تارا دنده ای را بصورتقسطی ۵ ساله بهمون بدید ممنونتان می‌شویم متشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *