لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی کادیلا

وقشته ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی رانا

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

کادیلا

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارزش خرید

کیفیت ساخت

عملکرد فنی

امکانات و آپشن ها

مزایا

  • زیبایی
  • طراحی کابین
  • صندلی برقی

معایب

  • مصرف سوخت بالا
  • ایمینی ضعیف
  • کیفیت ساخت

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

فروش اقساطی کادیلا

فروش اقساطی با توجه به شرایط خاص امروز، باعث شده است تقریبا بسیاری از افراد بتوانند خودرو شخصی را با توجه به بودجه ای که دارند تهیه کنند. یکی از خودروهای جدید شرکت سایپا خودرو کادیلا است. فروش اقساطی کادیلا سایپا در نمایندگی کیان خودرو عرضه می شود. این نمایندگی با ارائه شرایط عالی فروش اقساطی کادیلا و سایر خودروهای ایران خودرو، سایپا و … خریداران را به داشتن وسیله نقلیه نزدیک تر می کند. در ابتدا سعی می کنیم ویژگی های این خودرو را بررسی کنیم و در ادامه شرایط فروش اقساطی کادیلا را بررسی کنیم.

معرفی خودرو کادیلا

فروش اقساطی کادیلا و نمایش نمای عقب خودرو

نسخه ال نود ایرانی با نام خودرو کادیلا توسط شرکت سایپا در تاریخ 30 دی ماه سال 1402 به بازار معرفی خواهد شد. این خودرو به لحاظ ظاهری طراحی بسیار خوبی دارد. ظاهر کادیلا نسخه فیس لیفت تندر 90 است که در قسمت جلو و عقب ماشین تغییراتی به وجود آمده است. باید گفت این خودرو به لحاظ فنی کاملا با ال نود متفاوت است. خرید اقساطی کادیلا، امتیازی است که باعث شده است به محبوبیت محصولات سایپا اضافه کند.

کادیلا همان محصول تندر P90 ایرانی است که بعد از مدت ها انتظار برای فروش اقساطی کادیلا و به صورت آزاد در بازار آماده شده است. نام کادیلا طبق گفته مدیر عامل سایپا بیشتر برای صادر کردن این خودرو به روسیه انتخاب شده است تا به لحاظ بیان و فرهنگی برای این کشور مناسب باشد. خرید کادیلا قسطی با شرایط اعتباری و فروش اقساطی کیان خودرو راهی را برای خرید بیشتر این محصول باز می کند. از دیگر مواردی که باید به آن اشاره کرد، طراحی داخلی کادیلا است که توسط طراحان ایرانی طراحی شده است و قطعات آن داخل ایران تولید می شود. نمای داخل و امکانت این خودرو شامل این تغییرات است.

·       تغییر فرمان

·       اضافه شدن پنل تهویه اتوماتیک نسبت به تندر 90

·       صندلی های جدید

·       داشبوردی شبیه به خودرو ساندرو

·       روکش داخلی با چرم مصنوعی

·       دوربین و سنسور پارک غقب

·       نمایشگر لمسی

·       شیشه و آینه های جانبی برقی

·       تهویه اتوماتیک

·       سانروف

·       کنترل کروز

·       استارت دکمه ای

مشخصات خودرو کادیلا

نمای داخلی کابین خودرو کادیلا سایپا

اطلاعات کافی در رابطه با مشخصات فنی خودرو کمک بیشتری به شما هنگام خرید آن خودرو می کند. خرید اقساطی خودرو به ویژه با حالت تحویل فوری به شما کمک می کند بتوانید خودرو را بدون پرداخت کل هزینه تحویل بگیرید که مزیت خوبی برای شما خواهد بود. خودرو جدید سایپا با نام کادیلا شامل مشخصات زیر است.

·       کلاس: خودرو کامپکت

·       شکل بدنه: 4 در سدان

·       طرح بندی و جایگاه موتور: موتور جلو

·       محور : محور جلو

·       حجم موتور: 1.6 لیتر

·       سوپاپ: 16 سوپاپ

·       قدرت موتور: 115 اسب بخار در 5800 دور

·       گشتاور: 147 نیوتن متر در 4200 دور

·       جعبه دنده: 5 سرعته دستی و شش سرعته اتوماتیک

·       استاندارد آلایندگی یورو5

·       سیستم تعلیق: نسل اول با شاسی کمی بلندتر از حد معمول

·       ترمز جلو: دیسکی

·       ترمز عقب: کاسه ای خنک شونده

·       مجهز به دو کیسه هوا

·       فرمان کمکی برقی

·       نور روشنایی روز

·       سنسور فشار باد تایر

فروش اقساطی اطلس

نمای خودرو کادیلا در رنگ قرمز

اگر به دنبال فروش اقساطی کادیلا یا سایر محصولات سایپا از جمله اطلس و پراید 111 هستید، باید گفت که شرایط فروش قسطی سایپا و فرایند خرید کادیلا اقساطی از کارخانه هر چند وقت یکبار برای کاربران باز می شود.

کیان خودرو امکان فروش قسطی خودرو های داخلی را برای خریداران فراهم کرده است. برای ثبت نام، خرید و آگاهی از شرایط فروش خودروها می توانید به سایت کیان خودرو که مرکز فروش اقساطی پراید 111 است مراجعه کنید و از شرایط مطلع شوید.

 جدول فروش قسطی کادیلا در سایت کیان خودرو به این شرح است. کیان خودرو نصف مبلغ خودرو را به صورت وام در اختیار شما قرار می دهد. طی قسط بندی که بین یک تا سه سال طول می کشد، ماشین را فورا به شما تحویل می دهد.

برای محاسبه قسط ها و دیدن مبلغ کل دریافتی باید به این سایت مراجعه کنید و با توجه به برنامه ای که وجود دارد، قسط بندی خودرو مورد نظرتان را محاسبه کنید. اگر می خواهید از شرایط فروش کادیلا قسطی همچون فروش اقساطی پراید 111 مطلع شوید، قیمت روز این خودرو را در بخش مربوطه در این سایت جستجو کنید. سپس، به بخش قسط بندی مراجعه کنید. مبلغ مورد نظر را به برنامه بدهید، تعداد اقساط را با توجه به بودجه ای که دارید، تعیین کنید تا سیستم برای شما میزان قسطتان را محاسبه کند.

برای مثال، فروش قسطی کوییک R اتوماتیک در کیان خودرو به این شرح است. قیمت اصلی خودرو به تاریخ امروز، 355 میلیون تومان است. اگر تعداد قسط را 36 ماهه انتخاب کنید، باید ماهیانه حدود 8,031,875 تومان قسط بدهید. در ضمن مبلغ 177،500،000 میلیون تومان وام اولیه به شما تعلق می گیرد. به این روش می توانید سریعا خودرو را تحویل بگیرید، ماهیانه مبلغی را پرداخت کنید. فروش اقساطی کادیلا به همین شکل است.

تحلیل و بررسی مصرف سوخت کادیلا در سیکل‌های مختلف رانندگی

خرید قسطی کادیلا به معنی دسترسی به یک خودرو با کارایی فوق‌العاده است. کادیلا با موتور 1.6 لیتری و سوپاپ 16، علاوه بر ارائه قدرت مناسب، بهینه‌سازی شده برای مصرف سوخت مطلوب در سیکل‌های مختلف رانندگی است. مصرف سوخت این خودرو در شهر و بزرگراه با دقت طراحی شده تا هزینه‌های جاری را کاهش دهد، که برای خریدارانی که از شرایط فروش قسطی کادیلا بهره می‌برند، بسیار ارزشمند است.

بررسی و مقایسه آپشن‌های رفاهی و ایمنی کادیلا با رقبای هم‌رده

کادیلا از آپشن‌های رفاهی و ایمنی پیشرفته‌ای بهره می‌برد که در مقایسه با رقبای هم‌رده، آن را به یک گزینه برجسته تبدیل می‌کند. این خودرو با تجهیزاتی نظیر دوربین و سنسور پارک عقب، نمایشگر لمسی، شیشه و آینه‌های جانبی برقی، تهویه اتوماتیک و سانروف، رفاه و آسایش سرنشینان را تضمین می‌کند. از لحاظ ایمنی نیز با داشتن دو کیسه هوا و سیستم‌های پیشرفته کمکی، امنیت سرنشینان را در اولویت قرار داده است.

رانندگی با کادیلاک: تجربه‌ای بی‌نظیر

فروش قسطی کادیلا این فرصت را به خریداران می‌دهد که تجربه رانندگی لذت‌بخشی را با این خودرو داشته باشند. کادیلا با طراحی داخلی مدرن، امکانات رفاهی کامل و عملکرد فنی مطلوب، رانندگی در هر مسیری را به تجربه‌ای بی‌نظیر تبدیل می‌کند. فروش اقساطی کادیلا همچنین این امکان را فراهم می‌آورد که هر فرد بتواند بدون نگرانی از بودجه، خودرویی با این مشخصات را در اختیار داشته باشد.

عوامل موثر بر قیمت کادیلا

قیمت کادیلا تحت تأثیر عوامل متعددی قرار دارد که شامل هزینه‌های تولید، تکنولوژی به کار رفته در خودرو، آپشن‌های رفاهی و ایمنی، و شرایط بازار است. خرید اقساطی کادیلا این فرصت را به خریداران می‌دهد که با انتخاب پلان‌های پرداخت متنوع، این خودرو را متناسب با بودجه خود خریداری کنند.

راهنمای خرید خودرو کادیلا

برای خرید اقساطی کادیلا، مشتریان باید ابتدا با بازدید از سایت کیان خودرو یا نمایندگی‌های مجاز، از شرایط فروش و مشخصات خودرو مطلع شوند. سپس، با توجه به نیازها و بودجه خود، برنامه پرداخت را انتخاب و ثبت نام کنند. خریداران باید توجه داشته باشند که انتخاب شرایط پرداخت مناسب، تأثیر بسزایی در مدیریت مالی آنها خواهد داشت.</p

سوالات متداول

1. هزینه خودرو کادیلا به چه صورتی است؟

برای آگاهی از هزینه خدروهای سایپا و ایران خودرو و شرکت های دیگر می توانید به وب سایت کیان خودرو مراجعه کنید. با کمک بخش هزینه آنلاین خودرو، قیمت به روز محصول مورد نظر را به دست بیاورید. خودرو کادیلا یک محصول تازه ظهور است که ممکن است اعلام هزینه قطعی برای آن با کمی تاخیر روبرو شود.

2. خودرو کادیلا محصول کجاست؟

خودرو کادیلایا تندر P90 سایپا نخستین خودرو ایرانی است که بر اساس پلتفرم رونو لوگان یا تندر 90 پایه ریزی شده است. این محصول ساخت ایران است و به روسیه هم قرار است صادر شود.

3. آیا خودرو کادیلا محصول قابل اعتمادی است؟

کادیلا نسخه فیس لیفت تندر 90 است که تغییرات اساسی روی آن به لحاظ ظاهری و فنی صورت گرفته است. با توجه به مشخصات فنی می توان گفت که این خودرو به نسبت، توان بالایی دارد و از سرعت خوبی بهره می برد. امکانات جانبی آن نیز نسبت به سایر محصولات ایرانی بهتر و پیشرفته تر است.

4. آیا فروش اقساطی کادیلا باز است؟

با توجه به معرفی دیرهنگام این خودرو و به تعویق افتادن معرفی و رونمایی آن فروش کادیلا قسطی با کمی تعویق در نمایندگی های مختلف به فروش خواهد رسید. فروش اقساطی کادیلا با استفاده از ثبت نام و پیش خرید برای کاربران مهیا خواهد شد.

 

4/5 - (25 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *