لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی دنا پلاس

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

دنا پلاس با رنگ نقره ای

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

دنا پلاس با رنگ سفید

دنا پلاس بخریم یا نه؟

انتخاب مدل ماشین همواره باعث سردرگمی بسیاری از خریداران شده است؛ خرید ماشینی که بتواند انتظارت ما را برآورده کرده و تامین هزینه آن برایمان دشوار نباشد. پس از همه این ها، مرکز فروش معتبر دیگر چالش موجود می باشد. از این رو ما در این مقاله قصد داریم به طرح فروش اقساطی دنا پلاس تحویل فوری که توسط کیان خودرو ارائه شده است، بپردازیم. بنابراین پس از مطالعه این مطلب خواهیم دانست که جدول فروش اقساطی دنا پلاس۱۴۰۱ به چه صورت می باشد؟ مهلت بازپرداخت اقساط چقدر است؟ قیمت اقساطی دنا پلاس با خرید نقدی آن چقدر تفاوت دارد و سایر نکات حائز اهمیت. پس پیشنهاد می کنیم تا انتها با ما همراه بمانید.

معرفی دنا

دنا یکی از موفقیت ترین تجربه های شرکت داخلی ایران خودرو است که پس از سال ها انتظار متقاضیان، نهایتا در سال 1393 وارد بازار شد. اما سازندگان به همین مدل بسنده نکردند و با عرضه دنا در نسخه های دیگر، طرح فروش اقساطی ایران خودرو را محبوب تر از پیش کردند. دنا پلاس معمولی و دنا پلاس توربو از جمله این مدل ها هستند. دنا پلاس به عنوان نسخه فیس لیفت شده دنا، محصول سال 1395 است. این خودرو به بازار آمد تا با بهره مندی از ویژگی های بهتر و امکانات رفاهی بیشتر، خدمت رسانی بیشتری به متقاضیان داشته باشد. اما علت رونق فروش اقساطی دنا پلاس توربو چیست؟ با ما همراه باشید تا پاسخ سوالتان را دریافت کنید.

دنا پلاس سرمه ای در خط تولید ایران خودرو

مشخصات ظاهری

سازندگان ایران خودرو، دنا را بر روی همان پلتفرم سمند طراحی کرده اند. از آنجا که از دنا پلاس به عنوان مدل فیس لیفت شده دنا معمولی یاد می شود، باید اشاره کرد که این دو خودرو از نظر ظاهری تفاوت های اندکی با یکدیگر دارند اما چندان قابل توجه نیست. چراغ های کشیده در دو طرف جلو پنجره متفاوت دنا پلاس، چهره ای خشن، جذاب و اسپرت تر را در مقایسه با دیگر محصولات ایران خودرو به آن بخشیده اند. همچنین خطوط تعبیه شده در قسمت های جانبی ماشین، سبب شده اند تا این خودرو چهره ای عضلانی داشته باشد.

البته باید گفت که چراغ های یک تکه عقب باعث ناهماهنگی قسمت انتهایی ماشین با بخش جلویی آن شده اند که برخلاف انتظار مشتریان، طراحان ایران خودرو اقدامی برای بهبود آن نکرده اند. در نهایت باید گفت که دنا پلاس گزینه خوبی برای دوستداران خرید اقساطی خودرو های داخلی می باشد. این سدان جمع و جور در اندازه های 4559 میلی متر طول، 194 میلی متر عرض و 1460 میلی متر ارتفاع طراحی شده است. همچنین فاصله بین محور چرخ های آن 2671 میلی متر در نظر گرفته شده و وزنی برابر 1262 کیلوگرم دارد. بنابراین شما با خرید اقساطی دنا پلاس میتوانید از بهترین شرایط فروش خودرو اقساطی بهرمند شوید.

مشخصات فنی

پیش از اقدام برای ثبت نام در طرح فروش دنا پلاس، اطلاع از مشخصات فنی آن بر هر مورد دیگری ارجعیت دارد. بنابراین شما با خرید دنا پلاس از یک پیشرانه 1.7 لیتری EF7 با 4 سیلندر و 16 سوپاپ بهره مند خواهید شد. این پیشرانه قادر به فراهم آوردن حداکثر قدرت 113 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 155 نیوتن متر در 3500 الی 4500 دور در دقیقه می باشد.

دنا پلاس مشکی

همچنین شتاب صفر تا صد این ماشین 12.03 ثانیه عنوان شده و نهایت سرعت آن 189 کیلومتر بر ساعت است. با ثبت نام در طرح فروش دنا پلاس دنده ای و خرید دنا پلاس صفر ، شما برای طی کردن مسافت 100 کیلومتر به صورت ترکیبی به 7.43 لیتر بنزین نیاز خواهید داشت در حالیکه که اگر مدل اتوماتیک و توربوشارژ دنا پلاس اقساطی تحویل فوری را انتخاب کنید، این مقدار به 8.12 لیتر افزایش می یابد.

مدل خودرودنا پلاس
پیشرانهEF7
حجم موتور1645cc
قدرت113 اسب بخار
گشتاور153 نیوتن متر
جعبه دنده5 سرعته دستی
مصرف سوخت ترکیبی7.43 لیتر
شتاب صفر تا صد12.03 ثانیه
حداکثر سرعت189 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن های دنا پلاس

همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم، دنا پلاس به بازار آمد تا خریداران را از امکانات بیشتری نسبت به مدل معمولی این خودرو بهره مند سازد. سیستم ترمز ضد قفل ABS و EBD، ترمز عقب و جلو دیسکی با قابلیت سیستم خنک کننده، 4 ایربگ برای راننده و سرنشین جلو، فرمان هیدرولیکی، سانروف، سیستم تهویه اتوماتیک، کلیدهای کنترلی روی فرمان، دوربین دنده عقب، سنسور دنده عقب و کروز کنترل از جمله امکانات رفاهی دنا پلاس هستند.

کابین و طراحی داشبورد دنا پلاس

علاوه بر موارد فوق، دیگر آپشن های این خودرو عبارتند از چراغ مه شکن جلو و عقب، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل کابین، چراغ نقشه خوان، سیستم روشنایی ترک خودرو، شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب، آینه های جانبی برقی تاشو راهنمادار، فرمان تلسکوپی، ایموبلایزر، ایزوفیکس، سیستم قطع خودکار سوخت و نمایشگر دمای محیط.

سیستم‌‌ کمکی راننده کروز کنترل
سیستم هشدار دهنده‌سنسور عقب
سیستم‌های ترمزتوزیع نیرو ترمز – ترمز ضدقفل 
سیستم‌ روشناییدی‌لایت – چراغ مه‌شکن جلو – چراغ مه‌شکن عقب – چراغ بدرقه – نورپردازی داخلی
فرمانفرمان هیدرولیکی – دکمه‌های کنترلی روی فرمان 
مالتی مدیامانیتور 7 اینچی لمسی – نویگیشن – دوربین عقب – سایر ویژگی‌ ایمنی مالتی پلکس
ایمنی کابین2 ایربگ: ایربگ راننده – ایربگ سرنشین جلو – سیستم مالتی پلکس
رفاهی کابینسیستم تهویه اتومات – دریچه تهویه عقب – صندلی‌ راننده 8 حالته برقی – صندلی سرنشین جلو 8 حالته برقی – تریم مشکی – دسترسی به صندوق 
آینه، شیشه‌ و اتاقآینه جانبی تاشو برقی – آینه جانبی با تنظیم برقی – آنتن کوسه‌ای (سفارشی)

فروش اقساطی دنا با اقساط بلند مدت توسط کیان خودرو

همانطور که مطالعه کردید ما در این محتوا سعی کردیم به یک معرفی کامل و جامع درباره خودروی دنا پلاس بپردازیم. از این رو اگر شما هم مشتاق خرید دنا پلاس صفر هستید و پول کافی برای خرید ندارید، پیشنهاد ما به شما، هلدینگ کیان خودرو است. این مجموعه با بیش از 12 سال سابقه آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

ویژگی شرکت کیان خودرو این است که شما میتوانید خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنید و در طرح فروش خودرو صفر کیلومتر، شرکت کنید شما عزیزان می توانید به وب سایت این مرکز مراجعه کرده و به طور دقیق از شرایط فروش اقساطی دنا پلاس اطلاع یابید. از دیگر محاسن کیان خودرو، خرید با اقساط دلخواه است. بنابراین تنها کافیست خرید اقساطی دنا پلاس دنده ای و یا اتومات را انتخاب کرده و خود تعداد اقساط را تعیین نمایید. فروش دنا پلاس با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و 12 ماهه از جمله طرح های این شرکت هستند. در نهایت از همراهی شما سپاسگزاریم و خوشحال می شویم در فروش اقساطی دنا پلاس ایران خودرو یاری تان کنیم.

سوالات متداول

تفاوت انواع مختلف مدل های دنا چیست؟

شرکت ایران خودرو دنا نخستین بار در مدل معمولی به بازار عرضه شد. این مدل در مقایسه با دیگر اعضای این خانواده از امکانات کمتری بهره مند بوده و در نتیجه به عنوان ساده ترین نسخه، قیمت پایین تری هم دارد. دو سال پس از این تیپ، دنا پلاس معمولی روانه بازار شد که اصلی ترین تفاوت آن مربوط به امکانات رفاهی بیشتر آن می باشد. دنا پلاس توربو دیگر عضو خانواده دنا است که با بهره بندی از موتور توربوشارژ تجربه یک رانندگی بهتر را برایتان به ارمغان می آورد. اما آخرین تیپ این خودرو، دنا پلاس توربو اتوماتیک است که علاوه بر موتور توربوشارژ، مجهز به گیربکس 6 دنده اتومات نیز می باشد.

رقبای دنا پلاس چه خودروهایی هستند؟

از میان رقبای داخلی دنا پلاس می توان به تندر 90، رانا پلاس و شاهین اشاره کرد. همچنین جک j4 دیگر رقیب این محصول است که حاصل تلاش مهندسان چینی می باشد. هر یک از این خودروها مزایا و معایب خاص خود را دارند بنابراین لازم است پیش از اقدام به خرید، درباره مشخصات و قیمت آن ها اطلاعات دقیقی به دست آورید.

نقاط مثبت دنا پلاس چیست؟

طراحی قابل قبول خودرو، فضای بزرگ و جادار، امکانات و آپشن های به روز و کاربردی، خدمات پس از فروش گسترده و بازار پر رونق دست دوم از جمله ویژگی های مثبتی هستند که با خرید این خودرو از آن ها بهره مند خواهید شد.

نقاط ضعف دنا پلاس چه مواردی هستند؟

در کنار جنبه های مثبت دنا پلاس، این خودرو هم همانند دیگر مدل های داخلی خالی از اشکال نیست. از جمله معایب این ماشین لازم است تا به زمان زیاد برای طی کردن شتاب صفر تا صد، ناهماهنگی طراحی عقب خودرو با قسمت جلویی، کیفیت پایین مونتاژ، نفوذ سروصدای موتور به داخل کابین، پیشرانه ضعیف و پلتفرم قدیمی اشاره ای داشته باشیم.

آیا دنا پلاس ایمن است؟

دنا پلاس خودروی نسبتا ایمن داخلی است که مجهز به تجهیزات ایمنی چون سیستم ترمز ABS و EBD، ترمز دیسکی، 4 ایربگ برای راننده و سرنشین جلو، ایموبلایزر، فرمان تلسکوپی و سیستم قطع خودکار سوخت می باشد. استفاده از این موارد و دیگر ویژگی های در نظر گرفته برای دنا پلاس سبب شده اند تا این ماشین بتواند 4 ستاره ایمنی را از آن خود کند. بنابراین اگر به دنبال یک ماشین خوب و ایمن داخلی هستید، احتمالا دنا پلاس بتواند نظر مثبت شما را به خود جلب کند.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *