لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی رنو تالیسمان

وقشته ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی رنو تالیسمان

تحویل فوری

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

اقساط 12 تا 36 ماهه

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

پرداخت بعد از تحویل

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

رنو تلیسمان نقره ای اقساطی

صفر تا صد طرح فروش اقساطی رنو تالیسمان

شرکت نام آشنای رنو با تولید خودروی تالیسمان سعی کرد تحول عظیمی در محصولات خود به وجود آورد. در نتیجه شاهد تغییرات اساسی و قابل تحسینی در این ماشین فرانسوی بودیم. اما متاسفانه قیمت تالیسمان اصلی ترین مشکل بر سر راه متقاضیان این خودرو است. با توجه به این مسئله، شرکت کیان خودرو ضمن فروش اقساطی رنو تالیسمان با اقساط بلند مدت، شرایط خوبی را برای تالیسمان اقساطی در نظر گرفته است. تنها کافیست برای خرید، این مجموعه را انتخاب کنید.

بنابراین اگر شما هم از دوستداران این خودروی زیبای فرانسوی هستید، با ما همراه باشید تا شما را با مشخصات این ماشین، قیمت رنو تالیسمان اقساطی، شرایط خرید اقساطی تالیسمان، تعداد اقساط خرید تلیسمان اقساطی و دیگر نکات مربوطه آشنا کنیم.

معرفی رنو تالیسمان

رنو، یک برند فرانسوی شناخته شده است که سال هاست با تولید و عرضه خودروهای مختلف سعی بر جذب مشتریان بیشتر در سراسر جهان داشته است. البته شایان ذکر است که محصولات پیشین این شرکت نتوانستند به خوبی این امر را محقق کنند. از این رو کمپانی رنو با تولید و عرضه خودروی تالیسمان (Talisman) از سال 2015 سعی کرد زبان طراحی جدید خود را به نمایش گذاشته و مشکلات ماشین های قبلی را از خاطر مشتریان پاک کند. رنو تلیسمان پس از رونمایی در فرانسه، راهی برخی از کشورهای جهان از جمله ایران شد و در مدت زمان نسبتا کوتاهی توانست بسیاری از متقاضیان خرید خودرو اقساطی و نقدی را مجذوب خود کند. 

تالیسمان مدل 2016 و تیپ E2 نخستین نسخه وارداتی این خودرو به ایران توسط نگین خودرو بود که به دلیل کمبود تجهیزات رفاهی و ایمنی، خیلی زود واردات آن متوقف شد و تالیسمان E3 به عنوان جایگزینی برای آن روانه بازار داخلی شد. در آخر هم باید ذکر کرد همانطور که احتمالا شما هم می دانید، تحریم های ایران و منع ورود خودروهای خارجی، بازار فروش خودرو را با شوک بزرگی روبه رو کرد که محصولات رنو هم در این بین قرار داشتند. از این رو سال هاست که هیچ یک از خودروهای این برند به بازار داخلی وارد نمی شوند و تنها تعداد کمی از آن ها در حال حاضر موجود است.

نمای ظاهری

کمپانی رنو با رونمایی از تالیسمان به عنوان ماشین جدید خود، بسیاری را شگفت زده کرد. بر خلاف محصولات پیشین برند رنو، تالیسمان نه تنها ظاهری ساده و معمولی ندارد بلکه به واسطه زبان طراحی جدید این کمپانی، توانسته نظرات مثبت بسیاری به دست آورده و به رقابت با غول های بزرگ خودروسازی کره ای و ژاپنی بپردازد. این خودرو یک سدان خانوادگی سایز متوسط است که نمای جذاب، اسپرت و چشم نواز آن می تواند نگاه هر بیننده ای را به خود خیره کند.

در نمای جلویی ماشین، جلو پنجره خاص اولین چیزی است که توجه شما را به خود جلب می کند که لوگوی بزرگ رنو به عنوان امضای این شرکت بر روی آن حک شده است. همینطور چراغ های خشن و کشیده، دی لایت C مانند و قاب خاص چراغ های مه شکن، از دیگر عوامل زیبایی بخش این خودروی لوکس فرانسوی هستند. در قسمت های جانبی و روی درب کاپوت، استفاده از خطوط برجسته، جلوه ای عضلانی و جسور به تالیسمان بخشیده اند. همینطور در قسمت انتهایی ماشین هم، چراغ های بزرگ و کشیده شده تا میانه های درب صندوق، فرم سپر و دیگر عوامل موجود، دست به دست هم داده اند تا رنو تالیسمان ظاهری یکپارچه و هماهنگ داشته باشد.

بنابراین اگر خواهان ثبت نام در طرح فروش اقساطی خودرو خارجی با اقساط 36 ماهه هستید و نمای ظاهری ماشین برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است، پیشنهاد ما رنو تالیسمان قسطی می باشد. این خودرو در اندازه های 4848 میلی متر طول، 1870 میلی متر عرض و 1463 میلی متر ارتفاع ساخته شده است. همچنین فاصله بین محور چرخ های آن برابر 2808 میلی متر بوده و وزنی معادل 1444 کیلوگرم دارد. در نهایت همه این ها سبب شده است تا رنو تالیسمان راحتی را برای 5 سرنشین به ارمغان آورد.

خودرو رنو تلیسمان شرایطی از نمای عقب

مشخصات فنی

رنو تالیسمان به یک پیشرانه توربوشارژ با 4 سیلندر و 16 سوپاپ مجهز شده است که حجمی برابر 1618 سی سی دارد. اگر در طرح فروش اقساطی رنو، خرید تالیسمان قسطی را انتخاب می کنید، باید بدانید که پیشرانه این خودرو قادر به فراهم آوردن حداکثر توان 190 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 260 نیوتن متر در 2500 دور در دقیقه می باشد. شما با این ماشین می توانید با نهایت سرعت 225 کیلومتر بر ساعت رانندگی کرده و در مدت زمان 7.7 ثانیه به شتاب صفر تا صد برسید. همینطور بهره مندی رنو تالیسمان از گیربکس 7 دنده اتوماتیک دو کلاچه، تجربه یک رانندگی راحت و دلنشین را به شما هدیه می دهد.

لازم به ذکر است که در صورت انتخاب این خودرو و خرید اقساطی رنو تالیسمان، ماشین شما به ازای طی کردن مسافت 100 کیلومتر به صورت ترکیبی به 6.2 لیتر سوخت نیاز دارد. ظرفیت 51 لیتری باک بنزین و استاندارد آلایندگی یورو 6 از دیگر نکات حائز اهمیت در این بخش می باشند. بنابراین با توجه به آنچه که تاکنون گفتیم، آیا باز هم برای ثبت نام در طرح فروش تالیسمان شرایطی مردد هستید؟

مدل خودرورنو تالیسمان
پیشرانه4 سیلندر توربو شارژ
حجم موتور1618cc
قدرت190 اسب بخار
گشتاور260 نیوتن متر
گیربکس7 سرعته اتوماتیک
مصرف سوخت ترکیبی8.3 لیتر
شتاب صفر تا صد7.7 ثانیه
حداکثر سرعت225 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن های رنو تالیسمان

اگر تصمیم خود را برای ثبت نام در طرح فروش اقساطی تالیسمان و خرید این خودرو قطعی کنید، می توانید از امکانات گسترده تالیسمان نظیر کروز کنترل، سانروف، سقف پانوراما، نمایشگر لمسی 8.7 اینچی، نویگیشن، دوربین عقب، هدآپ، نمایشگر 7 اینچی صفحه کیلومتر، 13 اسپیکر، فرمان برقی حساس به سرعت، کلیدهای کنترلی روی فرمان، نشانگر زمان تعویض دستی دنده در حالت ECO، چراغ های مه شکن جلو و عقب، چراغ چرخشی، چراغ بدرقه و خوش آمدگویی، دی لایت، اتولایت، نور بالا اتومات، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ ها به صورت اتوماتیک، نور پردازی داخلی، شیشه بالابر آنتی ترپ، آینه عقب الکتروکرومیک و آینه های جانبی برقی تاشو همراه با گرمکن بهره ببرید.

همینطور علاوه بر موارد فوق، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و پایداری، ترمز ABS و EBD، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، اتوپارک، 6 ایربگ، سنسور جلو و عقب، سنسور باران، سنسور فشار باد تایرها، تهویه دوگانه اتوماتیک، دریچه تهویه عقب، کنترل رطوبت، رادار نقطه کور، سنسور تشخیص اشیا متحرک، قابلیت تنظیم صندلی راننده به صورت 8 حالته برقی و سرنشین جلو به صورت 6 حالته برقی، گرمکن صندلی جلو و عقب، سردکن و ماساژور صندلی جلو، ایزوفیکس صندلی، صندوق پران هوشمند، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، دیگر قابلیت هایی هستند که با خرید رنو تالیسمان می توانید استفاده از آن ها را تجربه کنید.

بررسی امکانات و آپشن های رنو تالیسمان در کیان خودرو

شرایط فروش اقساطی رنو تالیسمان توسط کیان خودرو

همانگونه که مطالعه کردید، هدف ما در این محتوا بررسی طرح فروش اقساطی تالیسمان ۲۰۱۷ و یا دیگر مدل های این خودرو در کنار معرفی ویژگی های این اتومبیل بود. بنابراین با خواندن مطالب فوق دانستیم که تالیسمان دلایل زیادی برای مجاب کردن خریداران خود دارد. اما قیمت فروش اقساطی رنو تالیسمان با تحویل فوری و یا فروش نقدی دیگر سوالی است که ذهن خریدار را مشغول می کند. از آنجا که در بازار داخلی شاهد قیمت سرسام آور خودرو به خصوص محصولات خارجی هستیم، شرکت کیان خودرو با ارائه تسهیلات بانکی و طرح هایی از جمله فروش اقساطی تالیسمان 2018، و دیگر مدل های موجود این خودرو، به مشتریان خود خدمت رسانی کرده است.

از این رو شما عزیزان می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و با مطالعه شرایط فروش رنو تالیسمان، یکی از طرح های فروش اقساطی رنو تالیسمان با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و یا 12 ماهه را انتخاب کنید. همینطور لازم به ذکر است که برای ثبت نام در طرح فروش تالیسمان قسطی، خریدار موظف به پرداخت نیمی از هزینه ماشین به عنوان پیش پرداخت و معرفی ضامن می باشد. در نهایت خوشحال می شویم بتوانیم با فروش تالیسمان قسطی شما را یاری نماییم.

سوالات متداول

مزایای رنو تالیسمان چیست؟

از اصلی ترین ویژگی های مثبت رنو تالیسمان می توان به طراحی جذاب و زیبا، کیفیت ساخت بالا، عملکرد خوب فنی، شتاب قابل قبول، امکانات رفاهی فراوان و به روز، ایمنی بالا و بازار دست دوم پر رونق اشاره کرد.

معایب رنو تالیسمان چیست؟

حساسیت بالای موتور به بنزین کم کیفیت، نگهداری سخت از پیشرانه، تعلیق نسبتا خشک و ارتفاع و فضای کم در قسمت عقب کابین به خصوص برای سرنشینان قد بلند به عنوان اساسی ترین نقاط ضعف تالیسمان شناخته می شوند.

رقبای رنو تالیسمان چه خودروهایی هستند؟

در میان خودروهای موجود در بازار ایران، می توان از هیوندای سوناتا و کیا اپتیما به عنوان اصلی ترین رقیبان رنو تالیسمان یاد کرد که تالیسمان با قیمت کمتر توانسته طرفداران زیادی را جذب خود کند. 

آیا تالیسمان ایمن است؟

بله. این خودرو به عنوان یکی از ایمن ترین خودروهای موجود در بازار ایران شناخته می شود. دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه یورو NCAP، تجهیز به 6 ایربگ، ترمز ABS و EBD، کنترل کشش و پایداری، کنترل ایستایی در سربالایی، سنسور جلو و عقب، رادار نقطه کور و … از دیگر نکات حائز اهمیت درباره ایمنی این خودرو هستند.

آیا رنو تالیسمان ارزش خرید دارد؟

اگر هدف شما خرید یک خودروی لوکس و زیبای اروپایی است که شتاب قابل قبولی داشته و با بهره مندی از آپشن های به روز بتواند راحتی را هنگام رانندگی برای شما فراهم کند، رنو تالیسمان با هزینه ای کمتر در مقایسه با محصولات کره ای و ژاپنی، می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. همچنین بازار پر رونق خرید و فروش دست دوم دیگر حسن این خودرو است.

4.2/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *