لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی رنو کولیوس

وقشته ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی رنو کولیوس

تحویل فوری

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

اقساط 12 تا 36 ماهه

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

پرداخت بعد از تحویل

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

رنو کولیوس مشکی در جاده

طرح فروش اقساطی رنو کولیوس را بهتر بشناسید

محبوبیت زیاد خودروهای خارجی در بازار کشور ما بر هیچکس پوشیده نیست اما متاسفانه تحریم های به وجود آمده علیه ایران و منع ورود خودروهای خارجی، عده زیادی را از سواری با این ماشین ها محروم کرده است. از طرفی، قیمت بالای همان خودروهای فعلی موجود در بازار، چالش دیگری است که خریداران با آن مواجه هستند. یکی از اتومبیل هایی که در این لیست قرار دارد، رنو کولیوس فرانسوی می باشد.

بنابراین هدف ما در این مقاله، معرفی طرح فروش اقساطی رنو کولیوس با اقساط بلند مدت توسط کیان خودرو می باشد. از این رو اگر شما هم از متقاضیان رنو کولیوس شرایطی هستید اما نمی دانید برای خرید کولیوس اقساطی کدام شرکت را انتخاب کنید، تا انتها با ما همراه باشید. شرکت کیان خودرو با ارائه بهترین قیمت رنو کولیوس قسطی و نیز فروش اقساطی رنو کولیوس با تحویل فوری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. در ادامه، ضمن معرفی طرح فروش کولیوس قسطی، بیشتر با مشخصات این ماشین آشنا خواهیم شد.

معرفی رنو کولیوس

اگر شما هم از علاقمندان حوزه خودرو هستید و کمی به دقت مدل های موجود در بازار داخلی را بررسی کرده باشید، احتمالا بارها شاهد خودروهای برند رنو در خیابان های کشور بوده اید. شرکتی فرانسوی که به واسطه تولید اتومبیل های با کیفیت و زیبا، توانسته در بین مردم طرفداران بسیاری پیدا کند. اما یکی از ماشین های این برند که در این محتوا به بررسی آن می پردازیم، رنو کولیوس می باشد. خودرویی که نسل اول آن در سال 2007 تولید شد و توانست مورد استقبال عموم قرار گیرد.

اما کمپانی رنو، نسل دوم از این خودرو را در سال 2017 روانه بازار جهانی کرد که از همان زمان شاهد حضور آن در بازار کشورمان بودیم. رنو کولیوس نسل دوم به بازار آمد تا با ظاهری متفاوت و عملکردی بهتر، بسیاری از متقاضیان طرح فروش اقساطی خودرو خارجی را مجذوب خود کرده و با محصولات شرکت صاحب نامی چون تویوتا به رقابت بپردازد.

رنو کولیوس مشکی اقساطی رنگ از نمای جلو

نمای ظاهری

این خودروی فرانسوی به عنوان یک شاسی بلند بزرگ شهری و به واسطه طراحی زیبا در کنار طرح فروش اقساطی کولیوس، توانسته مورد توجه بسیاری از مشتریان خرید خودرو قرار گیرد. رنو کولیوس نسل دو برخلاف مدل قبلی این خانواده، ظاهری زیبا، جذاب و اسپرت داشته و نه تنها شباهتی به نسل اول رنو کولیوس ندارد، بلکه نمای جلویی آن شما را بیشتر به یاد خودروی رنو تلیسمان می اندازد.  

جلو پنجره کرومی با طراحی خاص و آراسته به لوگوی نسبتا بزرگ برند رنو، چراغ های دی لایت C شکل، فرم خاص و شیب مهندسی شده کاپوت، خطوط عضلانی تعبیه شده در قسمت های جانبی ماشین، رینگ های 18 اینچی و استفاده از نوارهای کرومی در اطراف چراغ های جلو و نوار باربند، رنو کولیوس را در چشم هر بیننده ای جذاب و منحصر به فرد کرده اند.

اگر شما هم خواهان ثبت نام در طرح فروش قسطی رنو کولیوس و خرید این خودرو هستید، لازم است بدانید که این ماشین در اندازه های 4673 میلی متر طول، 1843 میلی متر عرض و 1678 میلی متر ارتفاع طراحی شده است. همچنین فاصله بین محور چرخ های آن معادل 2705 میلی متر بوده و رنو کولیوس وزنی برابر 1607 کیلوگرم دارد. بنابراین اگر به طرح فروش اقساطی محصولات رنو علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم فرصت ثبت نام در طرح فروش اقساطی رنو کولیوس را از دست ندهید.

خودرو رنو کولیوس سفید رنگ از نمای عقب

مشخصات فنی

رنو کولیوس با استفاده از یک پیشرانه 2.5 لیتری روانه بازار شده است. در واقع این موتور حجمی برابر 2488 سی سی داشته و مجهز به 4 سیلندر و 16 سوپاپ می باشد. پیشرانه کولیوس قادر است حداکثر توان 171 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 233 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه را فراهم آورد. اگر خرید شرایطی رنو کولیوس را انتخاب کنید، می توانید با نهایت سرعت 200 کیلومتر بر ساعت رانندگی کرده و شتاب صفر تا صد را تنها در مدت زمان 9.8 ثانیه تجربه نمایید.

طراحان هنگام ساخت رنو کولیوس، ظرفیت باک بنزین را برابر 60 لیتر در نظر گرفته اند. همینطور شایان ذکر است که این خودرو برای طی کردن مسافت 100 کیلومتر در داخل شهر به 10.7 لیتر بنزین نیاز دارد. این در حالی است که کولیوس برای پیمودن همین مسافت در جاده، 6.9 لیتر بنزین مصرف خواهد کرد و به ازای طی کردن مسیر ترکیبی، مصرف سوخت آن به 8.3 لیتر می رسد. بنابراین با توجه به این مشخصات، احتمالا شما هم نظر مثبتی درباره رنو کولیوس پیدا کرده اید. از این رو پیشنهاد می کنیم تا فرصت هست، رنو کولیوس اقساطی را برای خرید خودرو با تحویل فوری انتخاب کنید.

مدل خودرورنو کولیوس
پیشرانه4 سیلندر
حجم موتور2.5 لیتر
قدرت171 اسب بخار
گشتاور233 نیوتن متر
گیربکس6 سرعته اتوماتیک
مصرف سوخت ترکیبی8.3 لیتر
شتاب صفر تا صد9.8 ثانیه
حداکثر سرعت200 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن های رنو کولیوس

شما با خرید قسطی رنو کولیوس می توانید از آپشن هایی چون کروز کنترل، نمایشگر لمسی 7.8 اینچی، دوربین عقب، نویگیشن، صفحه کیلومتر دیجیتالی، 13 اسپیکر، سانروف، سقف پانوراما، فرمان برقی حساس به سرعت همراه با روکش چرمی، کلیدهای کنترلی روی فرمان، تهویه دوگانه اتوماتیک، سنسور باران، سنسور فشار باد تایرها، رادار نقطه کور، چراغ های مه شکن جلو و عقب، چراغ چرخشی، دی لایت، اتولایت، تنظیم ارتفاع نور چراغ ها به صورت اتومات، قابلیت تنظیم صندلی راننده و سرنشین جلو به صورت برقی، کول باکس، ایزوفیکس صندلی و گرمکن و سردکن صندلی جلو بهره مند شوید.

علاوه بر موارد فوق، سیستم ترمز ABS و EBD، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، اتوپارک، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش پایداری، سنسور جلو و عقب، 6 ایربگ، صندوق برقی با جک، آینه عقب الکتروکرومیک، آینه های جانبی برقی تاشو همراه با گرمکن، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای دیگر امکاناتی هستند که با خرید اقساطی رنو کولیوس می توانید استفاده از آن ها را تجربه کنید.

بنابراین اگر برای خرید خودرو اقساطی با اقساط36 ماهه به دنبال یک ماشین خارجی به روز با امکانات رفاهی کاربردی و فراوان هستید، توصیه ما ثبت نام در طرح فروش اقساطی رنو کولیوس ۲۰۱۸ و خرید این خودروی دوست داشتنی می باشد.

شرایط فروش اقساطی رنو کولیوس توسط کیان خودرو

همانگونه که مطالعه کردید، ما در این محتوا مروری جامع بر ویژگی ها و مشخصات خودروی رنو کولیوس داشتیم. اما همانطور که همه می دانیم، قیمت یکی از اصلی ترین معیارها برای خرید می باشد. در بازار فعلی و شرایط اقتصادی موجود، خرید خودرو آن هم به صورت نقدی برای بسیاری دشوار است، به خصوص برای خودروهایی چون رنو کولیوس و دیگر مدل های خارجی موجود در بازار.

از این رو شرکت کیان خودرو تلاش خود را به کار برده تا مشکل خریداران را برطرف کند. بنابراین فروش اقساطی رنو کولیوس 2022 و دیگر مدل های این ماشین را می توان به عنوان یکی از خدمات این مجموعه بر شمرد. در نتیجه می توان گفت که شما عزیزان می توانید به وب سایت کیان خودرو مراجعه کرده و با مطالعه شرایط فروش رنو کولیوس چه به صورت نقدی و چه اقساطی و نیز قیمت رنو کولیوس اقساطی، یکی از طرح های مناسب با شرایط خود را برگزینید.

فروش اقساطی رنو کولیوس با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و 12 ماهه، پرداخت نیمی از هزینه ماشین به عنوان پیش پرداخت و ارائه مدارک فرد معتبری به عنوان ضامن، از جمله طرح های این شرکت هستند. بنابراین اگر شما هم از علاقمندان به خودروی رنو کولیوس هستید اما با تامین هزینه آن مشکل دارید، پیشنهاد می کنیم فرصت ثبت نام در طرح فروش رنو کولیوس قسطی و خرید این خودرو را از دست ندهید.

سوالات متداول

رقبای رنو کولیوس چه خودروهایی هستند؟

رنو کولیوس رقیبان قدرتمندی را در مقابل خود دارد. از اصلی ترین حریفان خارجی این خودرو می توان به میتسوبیشی اوتلندر، هیوندای سانتافه، تویوتا راوفور و کیا سورنتو اشاره کرد.

آیا رنو کولیوس ایمن است؟

بله. دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه یورو انکپ، گواهی معتبر بر ادعای ایمن بودن این خودرو است. بر اساس این تست، رنو کولیوس می تواند ایمنی 90 درصدی برای سرنشینان بزرگسال، 79 درصدی برای کودکان و 62 درصدی برای عابران پیاده به وجود آورد. همچنین از جمله تجهیزات ایمنی این خودرو می توان به 6 ایربگ، سیستم های ABS، EBD، HSA و ESP، ترمز کمکی، سیستم هشداردهنده نقاط کور و … اشاره کرد.

مزایای رنو کولیوس چیست؟

کیفیت ساخت بالا، فضای بزرگ و جادار کابین، طراحی داخلی و خارجی زیبا و به روز به خصوص در مقایسه با نسل قبلی، ایمنی بالا، امکانات رفاهی گسترده و سواری نرم و راحت به عنوان اصلی ترین نقاط مثبت رنو کولیوس به شمار می آیند.

معایب رنو کولیوس چیست؟

همچون تمامی خودروهای موجود در بازار، رنو کولیوس هم خالی از اشکال نیست. از جمله نقاط ضعف این خودرو می توان به استفاده از همان پیشرانه نسل اول، عملکرد ضعیف گیربکس اتوماتیک، کمبود قطعات یدکی و محدودیت خدمات پس از فروش اشاره کرد.

آیا رنو کولیوس ارزش خرید دارد؟

برخلاف نسل اول این خودرو که نتوانست چندان جایگاهی در کشور ما پیدا کند، نسل دوم رنو کولیوس در مدت زمان کوتاهی موفق شد طرفداران بسیاری به دست آورد. مزایای بسیار این ماشین سبب شده تا رنو کولیوس به عنوان یکی از محبوب ترین شاسی بلندهای موجود در کشور شناخته شود و حتی از برخی رقیبان کره ای و ژاپنی خود پیشی بگیرد. بنابراین به طور کلی می توان گفت بله، این خودرو ارزش خرید دارد.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *