لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی نیسان ایکس تریل

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

نیسان ایکس تریل مشکی رنگ

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

نیسان ایکس تریل

با طرح فروش اقساطی نیسان ایکس تریل بیشتر آشنا شوید

خرید خودرو نیسان ایکس تریل قسطی خواسته بسیاری از دوستداران این برند ژاپنی است که متاسفانه به دلیل قیمت این خودرو و افزایش شرکت های کلاهبرداری، عده ای از مالکیت نیسان ایکس تریل محروم مانده اند. اما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با شرایط خرید اقساطی ایکس تریل، قیمت نیسان ایکس تریل اقساطی، مهلت بازپرداخت فروش اقساطی نیسان ایکس تریل با اقساط بلند مدت و طرح فروش اقساطی نیسان ایکس تریل با تحویل فوری آشنا کنیم.

معرفی نیسان ایکس تریل

ایکس تریل یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین خودروهای شرکت ژاپنی نیسان است که با ورود به بازار خودرو تمام تلاش خود را به کار گرفت تا دیگر رقبای قدرتمند کره ای را به زیر بکشد. نیسان ایکس تریل تاکنون در چندین نسل تولید شده است که اولین ورود آن به ایران، با نسل سوم این خودرو تحت عنوان نیسان ایکس تریل ۲۰۱۶ و توسط شرکت جهان نوین آریا در سال 1395 صورت گرفت.

پس از عرضه موفقیت آمیز این خودرو با استفاده از طرح فروش اقساطی محصولات نیسان، شرکت جهان نوین آریا بار دیگر در سال 1397 سعی کرد تا با واردات نسخه فیس لیفت شده این خودرو یا همان نیسان ایکس تریل 2018 به دوستداران این مدل خدمت رسانی کند که متاسفانه پس از تصویب طرح منع ورود خودروهای خارجی به ایران، این مدل جدید نتوانست به محبوبیت سری پیشین برسد و تا حدودی طرح فروش نیسان ایکس تریل اقساطی مدل 2018 ناکام ماند.

نیسان ایکس تریل با رنگ قرمز

نمای ظاهری

نیسان ایکس تریل یک شاسی بلند متوسط است که ظاهر جذاب و اسپرت آن می تواند نگاه هر بیننده ای را به خود خیره کند. البته نیسان با ارائه مدل جدید و فیس لیفت شده این خودرو توانست به طرفداران خود بیفزاید. در نیسان ایکس تریل ۲۰۱۷ فیس لیفت شده، شاهد طراحی جلو پنجره زیباتر، چراغ های جدید با قابلیت چرخشی، زه های کرومی روی رکاب های جانبی، رینگ های متفاوت تر از قبل و افزایش 15 لیتری فضای صندوق عقب در مدل های 5 نفره هستیم. کنار هم قرار گرفتن این عوامل سبب شده اند تا از نیسان ایکس تریل به عنوان خودرویی بی نظیر و با ابهت یاد شود.

اگر قصد ثبت نام در طرح فروش اقساطی نیسان x trail و خرید این خودرو را دارید، باید بدانید که ایکس تریل دارای ابعاد 4640 میلی متر طول، 1820 میلی متر عرض و 1715 میلی متر ارتفاع می باشد. همینطور لازم به ذکر است که فاصله بین محور چرخ های آن برابر 2705 میلی متر در نظر گرفته شده و وزنی معادل 1637 کیلوگرم دارد. بنابراین اگر به دنبال طرحی برای فروش اقساطی خودرو های خارجی تحویل آنی و یک مدل بسیار جذاب و لوکس هستید، خرید اقساطی ماشین نیسان ایکس تریل می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

نیسان ایکس تریل مشکی رنگ از نمای عقب

مشخصات فنی

احتمالا طرح فروش خودرو اقساطی با اقساط 36 ماهه توانسته باشد شما را ترغیب به خرید خودروی صفر کند اما توجه داشته باشید که پیش از هر اقدامی لازم است تا درباره مشخصات فنی خودروی مورد نظر آگاهی یابید. از این رو در این قسمت قصد داریم مروری بر ویژگی های فنی نیسان ایکس تریل داشته باشیم بنابراین اگر برای شرکت در طرح فروش نیسان ایکس تریل مردد هستید، این بخش را به دقت مطالعه نمایید.

نیسان ایکس تریل در زیر کاپوت خود یک پیشرانه 2488 سی سی به همراه 4 سیلندر و 16 سوپاپ دارد. این موتور می تواند به حداکثر قدرت 170 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 233 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه برسد. همچنین شایان ذکر است که نیسان ایکس تریل می تواند تنها در مدت زمان 9.8 ثانیه به شتاب صفر تا صد رسیده و امکان رانندگی با نهایت سرعت 210 کیلومتر بر ساعت را فراهم آورد.

اگر برای خرید خودرو با تحویل سریع به سراغ طرح فروش نیسان ایکس تریل قسطی می روید، باید بدانید که این خودرو به ازای طی کردن مسافت 100 کیلومتر در داخل شهر به 11.3 لیتر بنزین نیاز دارد در حالی که این میزان سوخت برای طی کردن مسافت های خارج از شهر به 6.6 لیتر می رسد. در نهایت باید گفت که میزان سوخت ترکیبی این اتومبیل برابر 8.3 لیتر عنوان شده است.

در آخر هم لازم است تا اشاره ای به گیربکس 7 دنده CVT ایکس ترونیک، محور حرکت 2 دیفرانسیل 3 حالته هوشمند، گنجایش 60 لیتری باک بنزین و استاندارد آلایندگی یورو 4 داشته باشیم. بنابراین اگر خرید یک خودروی ژاپنی با عملکرد فنی قابل قبول همان چیزی است که شما می خواهید، پیشنهاد می کنیم فرصت خرید نیسان ایکس تریل قسطی را از دست ندهید.

مدل خودرونیسان ایکس تریل
پیشرانه4 سیلندر
حجم موتور2488cc
قدرت170 اسب بخار
گشتاور233 نیوتن متر
گیربکسCVT
مصرف سوخت ترکیبی8.3 لیتر
شتاب صفر تا صد9.8 ثانیه
حداکثر سرعت210 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن ها

چنانچه خرید اقساطی نیسان ایکس تریل را انتخاب کنید، می توانید استفاده از امکاناتی چون کروز کنترل، سانروف، سقف پانوراما، نمایشگر لمسی 7 اینچی، دوربین عقب، دوربین جانبی، دوربین 360 درجه، نمایشگر 4.3 اینچی صفحه کیلومتر، 8 اسپیکر، فرمان برقی حساس به سرعت، کلیدهای کنترلی روی فرمان، فرمان دی کات همراه با گرمکن، چراغ های مه شکن جلو و عقب، دی لایت، اتولایت، چراغ چرخشی، چراغ بدرقه، نورپردازی داخلی، آینه عقب الکتروکرومیک و آینه های جانبی تاشو برقی همراه با گرمکن را تجربه کنید.

علاوه بر موارد فوق، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل کشش و کنترل پایداری، ترمز ABS و EBD، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، ترمز اضطراری، اتوهلد، کنترل ترمز در پیچ ها، سنسور جلو و عقب، سنسور باران، سنسور فشار باد تایرها، رادار نقطه کور، رادار تغییر لاین، رادار تصادف جلو و عقب، رادار تابلو خوان، 6 ایربگ، تهویه دوگانه عقب، قابلیت تنظیم صندلی راننده و سرنشین جلو به صورت برقی، صندلی عقب دو تکه تاشو، گرمکن صندلی جلو و عقب، ایزوفیکس صندلی، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای از دیگر آپشن هایی هستند که برای استفاده از آن ها، لازم است تا در طرح فروش خودرو نیسان ایکس تریل اقساطی ثبت نام کنید.

کابین نیسان ایکس تریل

شرایط فروش اقساطی نیسان ایکس تریل توسط کیان خودرو

یکی از اصلی ترین مواردی که خرید نیسان ایکس تریل را برای بسیاری دشوار ساخته، قیمت نسبتا بالای این خودرو در بازار ایران می باشد. اما لازم است به شما بگوییم که شرکت کیان خودرو با فروش نيسان x trail قسطی و نیز ارائه بهترین قیمت نیسان ایکس تریل اقساطی شما را یاری می کند. بنابراین می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و یکی از طرح های فروش اقساطی نیسان ایکس تریل با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و یا 12 ماهه را انتخاب کنید.

سوالات متداول

مزایای ایکس تریل چیست؟

ایمنی بالا، عملکرد فنی خوب، کیفیت ساخت بالا و امکانات رفاهی فراوان از اصلی ترین مزایای این خودرو هستند.

معایب ایکس تریل چیست؟

شتاب اولیه نه چندان قابل قبول و بازار دست دوم ضعیف به عنوان مهم ترین نقاط ضعف نیسان ایکس تریل شناخته می شوند.

رقبای ایکس تریل چه خودروهایی هستند؟

در بازار ایران، نیسان ایکس تریل در حال رقابت با هیوندای سانتافه و کیا سورنتو می باشد.

آیا ایکس تریل ایمن است؟

بله. دریافت 5 ستاره ایمنی موسسه یورو انکپ، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل کشش و پایداری، ترمز ABS و EBD، کنترل ترمز در پیچ ها، سنسور جلو و عقب، رادار نقطه کور، رادار تغییر لاین و … از جمله تجهیزات ایمنی این خودرو هستند.

آیا ایکس تریل ارزش خرید دارد؟

به طور کلی می توان ادعا کرد که نیسان ایکس تریل از هر نظر عالی است اما شاید شرایط فعلی واردات این مدل مانع از درخشش کامل شده باشند. البته باز هم با این وجود ایکس تریل نمی تواند به محبوبیت رقیبان کره ای برسد.

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *