لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی فولکس واگن تیگوان

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی فولکس واگن تیگوان

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

فولکس واگن تیگوان با رنگ سفید

طرح فروش اقساطی فولکس واگن تیگوان را بهتر بشناسید

اگر شما هم کمی در بازار خرید و فروش خودرو پرس و جو کرده باشید، حتما نام فولکس واگن را شنیده اید. برندی فوق العاده و محبوب که نام برخی از محصولات آن در لیست پرطرفدارترین ها و پرفروش ترین های جهان قرار دارد. اما ما در این محتوا قصد داریم شما را با طرح فروش تیگوان ۲۰۱۸ آشنا کرده و مروری بر مشخصات آن داشته باشیم. بنابراین اگر به دنبال مرکزی معتبر برای ثبت نام در طرح فروش اقساطی فولکس واگن تیگوان تحویل فوری می گردید، تا انتها با ما همراه باشید.

معرفی فولکس واگن تیگوان

تیگوان، محصول سال 2007 یکی از شناخته شده ترین و دوست داشتنی ترین محصولات برند آلمانی فولکس واگن می باشد که تا کنون در چندین نسل به بازار جهانی معرفی شده است که البته هدف ما در این محتوا بررسی شرایط فروش اقساطی فولکس واگن تیگوان مدل 2018 و نیز ذکر مشخصات این اتومبیل می باشد. خودرویی که از زمستان 96 به بازار ایران راه یافت و به واسطه شرکت های لیزينگ خودرو و طرح فروش فولکس تیگوان اقساطی توانست در کشور ما هم طرفداران بسیاری پیدا کند.

فولکس واگن تیگوان با رنگ مشکی

نمای ظاهری

تیگوان به یک ظاهر زیبا و جذاب، آراسته شده است و در دسته شاسی بلندهای با سایز متوسط و جمع و جور قرار می گیرد. در نمای روبرو، جلو پنجره سه تکه افقی همراه با چراغ های کشیده با یک انحنای ملایم، اصلی ترین چیزی است که مشاهده می کنید. همینطور لوگوی برند فولکس واگن در اندازه قابل ملاحظه ای بر روی جلو پنجره قرار گرفته است تا به خوبی امضای این شرکت را به دیگران نشان دهد.

شیب ملایم سقف خودرو، دیفیوزرهای عقب، گلگیر نسبتا بزرگ و خطوط برجسته تعبیه شده بر روی بدنه، از دیگر عوامل زیبایی بخش به فولکس واگن تیگوان می باشند که هماهنگی جذابی را با قسمت های جلویی خودرو به وجود آورده و در نهایت تیگوان را به یک مدل آرام و در عین حال دوست داشتنی و قدرتمند تبدیل کرده اند.

اگر به دنبال بهترین فروش اقساطی خودرو وارداتی هستید و خرید اقساطی فولکس واگن تیگوان را انتخاب می کنید، باید بدانید که این ماشین در اندازه های 4486 میلی متر طول، 1839 میلی متر عرض و 1646 میلی متر ارتفاع طراحی شده است. همچنین فاصله بین محورهای آن برابر 2681 میلی متر بوده و وزنی معادل 1645 کیلوگرم دارد. بنابراین اگر ظاهر هماهنگ و زیبای خودرو برای شما اهمیت زیادی دارد، خرید فولکس تیگوان اقساطی در میان طرح فروش اقساطی فولکس واگن می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

فولکس واگن تیگوان سفید رنگ از نمای عقب

مشخصات فنی

همیشه خرید خودرو تحویل آنی خواسته هر خریداری بوده و هست اما علاوه بر این موضوع، آگاهی از مشخصات فنی ماشین نیز ضروری است. از ظاهر خودرو که بگذریم، بحث به مشخصات فنی ماشین می رسد؛ عاملی بسیار مهم و تاثیرگذار که اطلاع دقیق از آن پیش از ثبت نام در طرح فروش ماشین قسطی و یا نقدی بر هر خریداری ضروری است. با مطالعه ویژگی های فنی فولکس واگن تیگوان 2018 درمی یابیم که این خودرو به یک پیشرانه 1984 سی سی همراه با 4 سیلندر توربوشارژ و 16 سوپاپ مجهز است. انتقال در این خودرو به وسیله دو دیفرانسیل صورت می گیرد و گیربکس 7 سرعته دو کلاچه از دیگر نکات حائز اهمیت درباره آن می باشد.

در صورتی که در طرح خرید اقساطی خودرو فولکس واگن تیگوان را انتخاب می کنید، باید بدانید که پیشرانه این مدل قادر به فراهم آوردن حداکثر توان 180 اسب بخار در 3940 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 320 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه می باشد. همچنین با خرید این خودرو می توانید شتاب صفر تا صد را تنها در مدت زمان 7.7 ثانیه تجربه کرده و به نهایت سرعت 207 کیلومتر بر ساعت برسید.

تیگوان به ازای طی کردن مسافت 100 کیلومتر در داخل شهر به 9 لیتر بنزین نیاز دارد در حالی که برای پیمودن همین مسافت در جاده، مصرف سوخت آن به 6.3 لیتر می رسد. در نهایت باید اشاره کرد که مصرف ترکیبی سوخت این ماشین 7.7 لیتر عنوان شده است. از دیگر نکات قابل توجه درباره این مدل که پیش از ثبت نام در طرح فروش فولکس تیگوان قسطی باید از آن آگاهی یابید، ظرفیت 60 لیتری باک بنزین و استاندارد آلایندگی یورو 6 می باشد. بنابراین اگر شما هم مشتاق یک خودروی لوکس آلمانی هستید، پیشنهاد می کنیم تا فرصت باقی است، خرید خودرو فولکس واگن تیگوان را تجربه کنید.

مدل خودرو فولکس واگن تیگوان
پیشرانه 4 سیلندر
حجم موتور 1984cc
قدرت 180 اسب بخار
گشتاور 320 نیوتن متر
گیربکس 7 سرعته اتوماتیک
مصرف سوخت ترکیبی 9 لیتر
شتاب صفر تا صد 7.7 ثانیه
حداکثر سرعت 207 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن های تیگوان 2018

اکنون و در این راهنمای فروش اقساطی فولکس واگن، قصد داریم مروری بر امکانات رفاهی و آپشن های تیگوان 2018 داشته باشیم. کروز کنترل، سانروف، سقف پانوراما، نمایشگر لمسی 9.2 اینچی، دوربین عقب و جانبی، دوربین 360 درجه، نویگیشن، هدآپ، صفحه کیلومتر دیجیتالی، 8 اسپیکر، فرمان برقی حساس به سرعت، کلیدهای کنترلی روی فرمان، پدال شیفتر، چراغ های مه شکن جلو و عقب، دی لایت، اتولایت، چراغ چرخشی، قابلیت تنظیم ارتفاع نور به صورت اتوماتیک، چراغ بدرقه، نورپردازی داخلی، آینه عقب الکتروکرومیک و آینه های جانبی برقی همراه با گرمکن از جمله قابلیت هایی هستند که شما با ثبت نام در طرح فروش اقساطی خودرو فولکس واگن تیگوان 2018 و خرید این خودرو می توانید از آن ها بهره مند شوید.

علاوه بر موارد فوق، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل کشش و پایداری، ترمز ABS و EBD، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، اتوپارک، سنسور جلو و عقب، سنسور فشار باد تایرها، سنسور باران، رادار تصادف عقب، سنسور خواب آلودگی راننده، 9 ایربگ، تهویه اتومات سه گانه، قابلیت تنظیم صندلی راننده به صورت 12 حالته برقی، صندلی عقب دو تکه تاشو، گرمکن صندلی جلو و عقب، ایزوفیکس صندلی، استارت دکمه ای و ورود بدون کلید از دیگر امکاناتی هستند که برای استفاده از آن ها، تنها کافیست طرح فروش تیگوان ۲۰۱۸ قسطی را انتخاب کنید.

کابین خودروی فولکس واگن تیگوان

ارائه بهترین شرایط فروش اقساطی فولکس واگن تیگوان توسط کیان خودرو

حال که با خودروی تیگوان آشنا شدید و احتمالا ویژگی های مثبت آن توانسته نظر مثبت شما را به خود جلب کند، بحث به قیمت فولکس تیگوان اقساطی و یا نقدی می رسد. تیگوان در دسته خودروهای گران قیمت قرار دارد که همین مسئله خرید آن را برای بسیاری دشوار کرده است از این رو هلدینگ کیان خودرو با فروش اقساطی فولکس واگن تیگوان با اقساط بلند مدت زمینه خریدی آسان و ایمن را برای مشتریان خود فراهم ساخته است.

شما می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و یا با شماره 02158402 تماس بگیرید تا مشاوران کیان خودرو شما را راهنمایی کنند و بسته به شرایط خود، یکی از طرح های فروش اقساطی فولکس واگن تیگوان با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و یا 12 ماهه را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که با انتخاب طرح فولکس واگن تیگوان اقساطی شما موظف به پرداخت هزینه بیشتر، معرفی ضامن و پرداخت نیمی از هزینه خودرو به عنوان پیش پرداخت در ابتدای خرید می باشید. در صورتی که با انتخاب طرح فروش فولکس واگن تیگوان به صورت نقدی، نیاز به چنین مواردی نیست.

تجربیات رانندگی واقعی با فولکس واگن تیگوان

وقت سوار فولکس واگن تیگوان می‌شوید، اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می‌کند، شیشه های بزرگ و جذاب آن خواهد بود. طراحی این خودرو به گونه ای است که علاوه بر تسلط عالی بر بیرون به کمک پنجره‌های بزرگ، دسترسی کاملی به بخش‌های مختلف خواهید داشت. به طور کلی می‌توان در همین نقطه گفت که این ماشین بسیار راحت بوده و هنگام رانندگی هیچ چیزی باعث آزارتان نمی‌شود.

برای بررسی فولکس واگن تیگوان از نظر عملکرد، وقت این رسیده است که استارت بزنید و آن را روشن کنید. در خودروهای کراس‌اور به دلیل استفاده از سواری معمولی و بالا بردن ارتفاع، دو راه حل برای حفظ پایداری وجود دارد. مدل های ارزان قیمت با کاهش حرکت عرضی و خشک‌تر کردن سیستم تعلیق، برای حفظ تعادل تلاش می‌کنند؛ ولی در کلاس‌های بالاتر مانند فولکس واگن تیگوان، در هنگام حرکت از پایداری و نرمی ماشین راضی خواهید بود.

در این خودرو، سیستم تعلیق بسیار قوی عمل کرده و علاوه بر کنترل عالی حرکت گهواره ای کابین، ضربه‌ها را به خوبی دفع می‌کند. به طور خلاصه باید گفت شما می‌توانید با فولکس واگن تیگوان به نرمی از پستی ها و بلندی‌ها عبور نمایید. علاوه بر این موارد، سیستم دو دیفرانسیل هوشمند و کمک‌های الکترونیکی این ماشین، در جاده‌های خیس یا خاکی به کمک شما می‌آیند تا به راحتی و بدون انحراف به مسیر خود ادامه دهید.

حالا وقت سنجش شتاب خودرو رسیده است. شاید در ابتدا متوجه اندکی تاخیر اولیه در جعبه دنده شوید، ولی این زمان به قدری نیست که نتوانید از آن چشم پوشی کنید. اگر شما نیز قصد شرکت در طرح فروش قسطی فولکس واگن تیگوان را دارید، بهتر است بدانید شتاب این ماشین در مقایسه با مدل‌های هم‌رده خود بسیار عالی بوده و به هیچ عنوان باعث آزارتان نخواهد شد. سیستم هفت سرعته این ماشین با قابلیت دو کلاچه آن، دقت بسیار بالایی دارد و می‌تواند به لحاظ سرعت شما را کاملا راضی نگه دارد.

مزایا و معایب پنهان فولکس واگن تیگوان که باید بدانید

بهتر است قبل از شرکت در طرح فروش اقساطی فولکس واگن تایوان، با ویژگی‌هی مثبت و منفی آن آشنا شوید تا با دید بازتری برای خرید آن تصمیم بگیرید. به طور کلی این خودرو در دسته کراس‌اورهای لاکچری قرار داشته و می‌تواند به راحتی نظر افراد را با ظاهر جذاب و سواری بدون نقص به خود جلب کند. در اینجا به بررسی مزایا و معایب آن می‌پردازیم.

نکات مثبت فولکس واگن تیگوان

اگر برای خرید قسطی واگن تیگوان هنوز هم تردید دارید، دانستن برخی از مزایای این خودرو می‌تواند به شما در انتخاب کمک کند. ویژگی‌های مثبت این ماشین به طور خلاصه در ادامه آمده است:

  • امکان انتخاب رانندگی آفرود
  • صفحه پشت فرمان دیجیتالی
  • سرعت تعویض دنده بالا
  • سیستم دو دیفرانسیل
  • موتور توربو شارژ
  • دارای گشتاور بسیار بالا
  • شتاب اولیه عالی
  • ارتفاع زیاد و جذاب
  • ترمز بسیار قوی

نقاط ضعف فولکس واگن تیگوان

با وجود مزایای بیشمار این خودرو، اگر قصد شرکت در طرح فروش قسطی واگن تیگوان را دارید، توصیه می‌شود ابتدا از معایب آن آگاه شوید تا با دید بازتری برای خرید اقدام کنید. در اینجا برخی از نقاط ضعف این ماشین آمده است:

  • بالا بودن قیمت به نسبت رقبا
  • نیاز به استفاده از بنزین سوپر یا مکمل بنزین
  • عدم توان رقابت با خودرو شاسی در ناهمواری‌های شدید
  • طراحی ظاهری بسیار ساده
  • به علت قدرت کم نامناسب برای رانندگی اسپرت
  • بالا بودن هزینه نگهداری و چک آپ سالانه
  • مصرف بالای بنزین به نسبت رقبا
  • عدم وجود سنسور نقطه کور
  • کمبود قطعات یدکی خودرو

بهترین مدل فولکس واگن تیگوان برای خرید

قصد شرکت در طرح فروش اقساطی واگن تیگوان و خرید یک کراس‌اور لوکس و جذاب را دارید، این ماشین یکی از انتخاب‌های ایده آل پیش روی شما است. شما می‌توانید با بررسی این خودرو مقایسه با موارد مشابه، برای انجام این کار اقدام کنید. به علت بالا بودن قیمت این خودرو، توصیه می‌شود در این مسیر صبور باشید و حساسیت زیادی به خرج دهید. شما باید علاوه بر چک کردن ظاهر خودرو در هنگام بررسی، از سلامت قطعات آن نیز اطمینان حاصل نمایید. به دلیل بالا بودن ماشین و قطعات خارجی در ایران، این نکته از اهمیت بالایی برخوردار است پس به هیچ عنوان از آن غافل نشوید.

سوالات متداول

مزایای تیگوان چیست؟

طراحی چشم نواز، کیفیت ساخت بالا، تهویه سه گانه، ایمنی قابل تحسین و بازار دست دوم پر رونق از جمله ویژگی های مثبت این خودرو هستند.

معایب تیگوان چیست؟

تیگوان خالی از اشکال نیست. شرایط نگهداری سخت از پیشرانه و حساسیت بالای آن به بنزین بی کیفیت و قیمت بالا به عنوان اصلی ترین معایب این خودرو شناخته می شوند.

رقبای تیگوان چه خودروهایی هستند؟

از اصلی ترین رقیبان این خودرو در ایران می توان به رنو کولئوس، کیا اسپورتیج، هیوندای توسان، نیسان ایکس تریل و میتسوبیشی اوتلندر اشاره کرد.

آیا تیگوان ایمن است؟

بله. دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه یورو انکپ، وجود 9 ایربگ، سیستم های کنترل کشش و پایداری، کنترل سرعت در سرازیری، ترمز ABS و EBD، ترمز کمکی، رادار تصادف عقب، سنسور خواب آلودگی راننده و … از جمله تجهیزات ایمنی این ماشین هستند.

آیا تیگوان ارزش خرید دارد؟

ویژگی های تیگوان آن را به یک خودروی فوق العاده تبدیل کرده اند که می تواند هر خریداری را راضی کند اما متاسفانه قیمت بالای این ماشین در بازار کشور ما، اصلی ترین چالش بر سر راه مشتریان است. بنابراین اگر مشکلی با تامین هزینه آن ندارید، تیگوان می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *