لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی فولکس واگن پاسات

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فولکس واگن پاسات قرمز رنگ

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

فولکس واگن پاسات با رنگ خاکستری

درباره فروش اقساطی فولکس واگن پاسات چه می دانید؟

چند سالی است که شاهد حضور و فروش پاسات در کشورمان هستیم. اما متاسفانه قیمت بالای این خودرو سبب شده تا تنها افراد مرفه جامعه موفق به خرید و سواری با آن شوند. از این رو شرکت کیان خودرو با ارائه تسهیلات بانکی و فراهم ساختن بهترین شرایط فروش اقساطی خودروی پاسات سعی بر برطرف کردن این مشکل داشته است. بنابراین شما می توانید خیلی ساده تر از خرید نقدی، شرکت در طرح فروش اقساطی فولکس واگن پاسات تحویل فوری و مالکیت این خودروی لوکس آلمانی را تجربه کنید. فقط کافیست پیش از هر اقدامی ابتدا در این مقاله فروش فولکس واگن پاسات قسطی با ما همراه باشید تا علاوه بر بررسی شرایط خرید، مروری هم بر مشخصات این خودرو داشته باشیم.

معرفی فولکس واگن پاسات

پاسات نام یک خودروی آلمانی از شرکت فولکس واگن است که از سال 1973 میلادی در سبد محصولات این کارخانه قرار گرفت. پاسات تا کنون در 6 نسل به متقاضیان عرضه شده است که البته تنها نسل ششم آن به بازار ایران راه یافت. این مدل یا به عبارتی پاسات 2018 در سال 96 در ایران رونمایی شد و در اواخر همان سال به دست مشتریان رسید. از این رو می توان به پاسات لقب اولین محصول وارداتی از شرکت فولکس واگن را نسبت داد که توسط ماموت خودرو به ایران آمد. بنابراین اگر خواهان خرید اقساطی خودرو خارجی هستید، خرید اقساطی فولکس پاسات می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

فولکس پاسات اقساطی مشکی رنگ از نمای جلو

نمای ظاهری

پاسات با استفاده از زبان طراحی جدید فولکس واگن ساخته شده است و ظاهری اسپرت و البته خانوادگی را به متقاضیان نشان می دهد. در نمای روبروی خودرو، جلو پنجره کشیده با خطوط افقی کرومی به همراه چراغ های اصلی چند ضلعی، چراغ های مه شکن و خطوط برجسته روی کاپوت نگاه شما را به خود خیره می کنند. علاوه بر این، لوگوی فولکس واگن با سایز بزرگ روی جلو پنجره قرار گرفته است تا امضای این کمپانی را به نمایش بگذارد.

در قسمت عقبی خودرو هم چراغ های بزرگ و چند ضلعی به طور هماهنگی با چراغ های جلو ساخته شده اند که در نهایت ظاهری خشن و با ابهت را به پاسات بخشیده و این خودرو را مورد استقبال بسیاری قرار داده اند. پاسات یک سدان متوسط است که فضای بزرگ و جادار آن، این خودرو را به یک گزینه عالی برای خانواده ها تبدیل کرده است. در بحث اندازه های این ماشین می توان به طول 4767 میلی متری، عرض 1832 میلی متری و ارتفاع 1476 میلی متری اشاره کرد. همینطور شایان ذکر است که فاصله محوری در این مدل برابر 2803 میلی متر در نظر گرفته شده و وزن آن معادل 1480 کیلوگرم می باشد.

بنابراین اگر به دنبال یک خودروی آلمانی با ظاهری خاص و منحصر به فرد می گردید، خرید خودرو فولکس واگن پاسات قسطی از طرح فروش اقساطی محصولات فولکس واگن پیشنهاد ما به شماست.

فولکس واگن پاسات نقره ای از نمای عقب

مشخصات فنی

همیشه خرید خودرو با بهترین شرایط خواسته هر خریداری بوده و هست اما علاوه بر این موضوع، آگاهی از مشخصات فنی ماشین از ضروریات است. بنابراین در این قسمت قصد داریم تا مروری بر ویژگی های فنی پاسات داشته باشیم. اگر برای خرید خودرو، طرح فروش اقساطی پاسات 2018 را انتخاب می کنید، باید بدانید که این ماشین از یک پیشرانه 1798 سی سی با 4 سیلندر توربوشارژ و 16 سوپاپ بهره می برد. این موتور می تواند به حداکثر توان 178 اسب بخار در 5100 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 250 نیوتن متر در 1250 دور در دقیقه برسد.

نهایت سرعت 190 کیلومتر بر ساعت، مدت شتاب صفر تا صد 7.9 ثانیه، محور حرکت دیفرانسیل جلو، گیربکس 7 دنده اتومات دو کلاچه و استاندارد آلایندگی یورو 6 از دیگر نکات حائز اهمیت درباره این خودرو هستند که پیش از اقدام برای ثبت نام در طرح فروش خودرو فولکس واگن پاسات قسطی لازم است از آن ها آگاهی یابید. همینطور لازم به ذکر است که پاسات برای طی کردن مسافت 100 کیلومتر در داخل شهر 7.1 لیتر بنزین مصرف می کند. اما برای پیمودن همین مسافت در جاده نیازمند 4.9 لیتر سوخت است و در نهایت باید گفت که مصرف ترکیبی سوخت پاسات برابر 5.7 لیتر می باشد.

بنابراین اگر شما هم مشتاق خرید فولکس واگن پاسات شده اید اما تامین هزینه آن برایتان مشکل است، خرید اقساطی خودرو فولکس واگن پاسات از شرکت کیان خودرو می تواند راهکار مناسبی برایتان باشد.

مدل خودروفولکس واگن پاسات
پیشرانه4 سیلندر
حجم موتور1798cc
قدرت178 اسب بخار
گشتاور250 نیوتن متر
گیربکس7 سرعته اتوماتیک
مصرف سوخت ترکیبی5.7 لیتر
شتاب صفر تا صد7.9 ثانیه
حداکثر سرعت190 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن ها

اکنون قصد داریم با اشاره به امکانات رفاهی این خودرو، اطلاعات ارزشمندی را در اختیار متقاضیان طرح فروش خودرو اقساطی با اقساط بلند مدت و البته طرح فروش اقساطی خودرو پاسات قرار دهیم.

شما با خرید قسطی خودرو پاسات می توانید از امکاناتی چون کروز کنترل، سانروف، سقف پانوراما، نمایشگر لمسی 9.2 اینچی، نویگیشن، هدآپ، دوربین عقب و دوربین 360 درجه، صفحه کیلومتر دیجیتالی، 8 اسپیکر، فرمان برقی حساس به سرعت، کلیدهای کنترلی روی فرمان، پدال شیفتر، چراغ های مه شکن جلو و عقب، دی لایت، اتولایت، چراغ چرخشی، چراغ بدرقه، نورپردازی داخلی، آینه عقب الکتروکرومیک و آینه های جانبی برقی تاشو همراه با گرمکن بهره مند شوید.

علاوه بر موارد فوق، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری، ترمز ABS و EBD، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، اتوپارک، سنسور جلو و عقب، سنسور باران، سنسور فشار باد تایرها، رادار تصادف عقب، 9 ایربگ، تهویه اتومات سه گانه، قابلیت تنظیم صندلی راننده به صورت 12 حالته برقی و صندلی سرنشین جلو به صورت 8 حالته برقی، صندلی عقب دو تکه تاشو، گرمکن صندلی عقب و جلو، سردکن صندلی جلو، ماساژور صندلی راننده، کول باکس، ایزوفیکس صندلی، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای از دیگر قابلیت هایی هستند که برای استفاده از آن ها، تنها کافیست هر چه سریع تر در طرح فروش اقساطی فولکس واگن پاسات شرکت نمایید.

کابین خودروی فولکس واگن پاسات

شرایط فروش اقساطی فولکس واگن پاسات توسط کیان خودرو

همیشه قیمت خودرو اصلی ترین مشکل بر سر راه خریداران بوده است که هلدینگ کیان خودرو با فروش قسطی فولکس واگن پاسات و نیز ارائه بهترین قیمت فولکس پاسات اقساطی، زمینه خرید را برای مشتریان مهیا ساخته است. از این رو شما عزیزان می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و یا با شماره 02158402 تماس بگیرید تا مشاوران کیان خودرو شما را راهنمایی کنند و بسته به شرایط خود یکی از طرح های فروش اقساطی فولکس واگن پاسات با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و یا 12 ماهه را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که شما برای ثبت نام در طرح فروش اقساطی خودرو فولکس پاسات موظف به پرداخت نیمی از هزینه خودرو به عنوان پیش پرداخت و معرفی ضامن هستید. همینطور بدیهی است با انتخاب طرح فروش اقساطی فولکس واگن پاسات با اقساط بلند مدت، لازم است تا هزینه بیشتری را در مقایسه با فروش فولکس واگن پاسات نقدی پرداخت کنید.

سوالات متداول

مزایای فولکس واگن پاسات چیست؟

طراحی جذاب و عامه پسند، ایمنی خوب، سواری نرم و راحت، تهویه سه گانه، کیفیت ساخت بالا، پیشرانه قابل قبول و بازار دست دوم پر رونق از اصلی ترین جنبه های مثبت فولکس واگن پاسات هستند.

معایب فولکس واگن پاسات چیست؟

با آنکه پاسات معایب کمی دارد اما لازم است بگوییم که قیمت زیاد، حساسیت بالای پیشرانه نسبت به سوخت بی کیفیت، نداشتن سنسور نقطه کور، عرضه محدود و خدمات پس از فروش ضعیف از اصلی ترین معایب این خودرو به شمار می آیند.

آیا فولکس واگن پاسات ایمن است؟

بله. دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه یورو NCAP در سال 2014، وجود 9 ایربگ برای راننده و سرنشینان جلو و عقب، ترمز ABS و EBD، کنترل کشش و پایداری، سنسور فشار باد تایرها، رادار تصادف عقب و … نشان می دهند که فولکس واگن پاسات در رده خودروهای ایمن جهان قرار دارد.

رقبای فولکس واگن پاسات چه خودروهایی هستند؟

از اصلی ترین رقیبان این خودرو می توان به پژو 508، کیا اپتیما، رنو تالیسمان و هیوندای سوناتا اشاره کرد.

آیا فولکس واگن پاسات ارزش خرید دارد؟

از آنجا که پاسات خودرویی خاص به حساب می آید، بنابراین پاسخ این سوال بستگی به شرایط و هدف شما دارد. با بررسی مشخصات و امکانات پاسات متوجه عملکرد خوب شرکت فولکس واگن برای ساخت این خودرو می شویم اما قیمت نسبتا بالا در مقایسه با رقبا، شرایط سخت نگهداری از پیشرانه، عرضه محدود و دیگر مشکلات موجود، باعث شده اند تا پاسات برای همه افراد مناسب نباشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *