لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی هیوندای النترا

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی هیوندای النترا

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

هیوندای النترا نسل 5 با رنگ مشکی

طرح فروش اقساطی هیوندای النترا را بهتر بشناسید

هیوندای، شرکت صاحب نام کره ای است که در سراسر جهان و به خصوص کشور ما طرفداران بسیاری دارد. اما متاسفانه قیمت بالای خودروی های این برند، خرید را برای بسیاری به یک رویا تبدیل کرده است. از این رو کیان خودرو با فراهم آوردن امکان خرید اقساطی، به یاری مشتریان خود آمده است. از میان طرح های این شرکت می توان به فروش اقساطی هیوندای النترا تحویل فوری اشاره کرد که توانسته طرفداران بسیاری پیدا کند.

اما خرید هیوندای النترا تحویل آنی چه شرایطی دارد؟ برای ثبت نام در طرح فروش هیوندای النترا اقساطی به چه مبلغی نیاز است؟ خرید النترا اقساط کدام نسل توصیه میشود؟ اختلاف قیمت خرید النترا اقساطی با خرید نقدی چقدر است؟ و اینکه خرید النترا اقساطی تحویل فوری طی چند قسط پایان می یابد؟ برای یافتن پاسخ تمامی این سوالات کافیست تا انتهای این محتوا با ما همراه باشید.

معرفی هیوندای النترا

النترا نخستین بار توسط شرکت کره ای هیوندای در سال 1990 میلادی پا به عرصه گذاشت و از همان ابتدا فروش النترا با استقبال گسترده ای روبرو شد. این اتفاق، دلیلی بر تولید دیگر نسخه های این خودرو شد به طوری که تا کنون النترا در 7 نسل به بازار عرضه شده است. البته شایان ذکر است که النترا در بین ایرانیان با نام هیوندای آوانته نیز شناخته می شود و از بین مدل های مختلف، مردم کشور ما با نسل های سوم، پنجم و ششم آن آشنایی بیشتری دارند. پس از نسل ششم، دوستداران برند هیوندای منتظر نسل هفتم این خودرو بودند که متاسفانه تحریم های ایران، مانع ورود این مدل شد.

نسل پنجم این خانواده در بین سال های 2013 تا 2016 در اختیار متقاضیان قرار گرفت و نسل ششم النترا تحت عنوان مدل 2016 از سال 2015 به بازار داخلی وارد شد. بنابراین اگر شما هم از متقاضیان طرح فروش اقساطی خودرو خارجی هستید، پیشنهاد می کنیم فرصت خرید اقساطی هیوندا النترا را از دست ندهید چرا که با استفاده از این طرح می توانید مالک یک خودروی فوق العاده شوید. مدل های مختلف النترا تاکنون به وسیله شرکت های کرمان موتور و آسان موتور در اختیار مشتریان ایرانی قرار گرفته اند.

خرید اقساطی هیوندای النترا نسل 6 با رنگ مشکی

نمای ظاهری

هیوندای النترا یک کامپکت جمع و جور شهری است که نمای ظاهری اسپرت و جذاب آن می تواند نظر مثبت هر خریداری را به خود جلب کند. البته شاید در نگاه اول، با دیدن این خودرو به یاد سوناتا و یا هیوندای I40 بیفتید چرا که طراحان برای ساخت این خودرو، اندکی از طراحی دو مدل نام برده استفاده کرده اند. در طراحی نسل پنجم النترا، حجم پردازی های اغراق آمیزی به چشم می خورد که البته طراحان در ساخت نسل ششم، ظاهر مناسب تری را به نمایش گذاشته اند. چراغ های جلو اسپرت و LED با لبه های تیزتر در مقایسه با مدل قبلی، طول کم کاپوت و شیب زیاد آن و رینگ های 17 اینچی از جمله ویژگی های ظاهری نسخه پنجم النترا هستند.

این در حالی است که در نسل ششم هیوندای النترا، طراحان کره ای از جلو پنجره 6 ضلعی بزرگ، کاپوت کشیده تر و چراغ های جدید باریک تر بهره برده و با پرداختن به جزئیات بیشتر، نسل ششم این خانواده را با چهره ای ظریف تر، زیباتر و اسپرت تر به جهانیان معرفی کرده اند. در صورتی که خواهان طرح فروش اقساطی هیوندای نسل 5 هستید، باید بدانید که این خودرو با اندازه های 4530 میلی متر طول، 1775 میلی متر عرض و 1445 میلی متر ارتفاع طراحی شده است. فاصله بین محور چرخ های آن 2700 میلی متر بوده و وزنی معادل 1335 کیلوگرم دارد.

اما چنانچه النترا 2017 یعنی نسل 6 را برای خرید خودرو اقساطی با اقساط بلند مدت انتخاب کنید، مالک یک ماشین با ابعاد 4570 میلی متر طول، 1800 میلی متر عرض و 1435 میلی متر ارتفاع خواهید شد. فاصله محوری برای این مدل برابر 2700 میلی متر در نظر گرفته شده و اندازه های خودرو در کنار تجهیزات به کار برده شده در آن، وزن نسل ششم النترا را برابر 1331 کیلوگرم قرار داده اند.

مشخصات فنی

اما حال که با مشخصات ظاهری نسل 5 و 6 النترا آشنا شدیم، لازم است تا مروری هم بر ویژگی های فنی این خودروی دوست داشتنی داشته باشیم. نسل پنجم این ماشین که شما از طریق طرح فروش اقساطی النترا تحویل فوری می توانید مالکیت آن را تجربه کنید، به یک پیشرانه 1.8 لیتری با 4 سیلندر و 16 سوپاپ مجهز شده است. قدرت این موتور برابر با 147 اسب بخار در 6500 دور در دقیقه عنوان شده و حداکثر گشتاور آن برابر 176 نیوتن متر در 4700 دور در دقیقه می باشد.

اگر خرید هیوندا النترا نسل 5 را انتخاب کنید، می توانید شتاب صفر تا صد را در زمان 10.5 ثانیه تجربه کرده و با نهایت سرعت 203 کیلومتر بر ساعت رانندگی کنید. علاوه بر این، اشاره به محور حرکت دیفرانسیل جلو و گیربکس 6 دنده اتوماتیک، خالی از لطف نیست. همینطور شایان ذکر است که با ثبت نام در طرح فروش النترا اقساطی و خرید نسل پنجم این خودرو، وسیله نقلیه شما برای پیمودن مسافت 100 کیلومتر در داخل شهر به 9.4 لیتر بنزین نیاز دارد. از طرفی برای طی کردن همین مسافت در خارج از شهر به 5.7 لیتر سوخت و به ازای پیمودن 100 کیلومتر به صورت ترکیبی، 7.1 لیتر بنزین مصرف خواهد کرد. استاندارد آلایندگی یورو 4 و ظرفیت 50 لیتری باک بنزین از دیگر نکات حائز اهمیت هستند.

اما با بررسی النترا 2018 یا به عبارتی نسل ششم این خانواده باید گفت که سازندگان برای این مدل، از یک پیشرانه 2 لیتری استفاده کرده اند که به عنوان یکی از اصلی ترین تفاوت های نسل 6 النترا با مدل های قبلی شناخته می شود. البته این اختلاف حجم، آنچنان تاثیر چشمگیری در عملکرد این ماشین به وجود نیاورده است. حداکثر توان موتور برای هیوندای النترا نسل 6 برابر 153 اسب بخار عنوان شده و حداکثر گشتاور آن برابر 195 نیوتن متر می باشد. 

همچنین با بررسی مشخصات فنی این خودرو خواهیم دید که نهایت سرعت آن، 205 کیلومتر بر ساعت است و برای رسیدن به شتاب صفر تا صد به 9.6 ثانیه زمان نیاز دارد. اگر از میان طرح های موجود فروش خودرو با تحویل فوری، خرید النترا نسل ششم را انتخاب می کنید، باید بدانید که گیربکس 6 دنده اتومات این خودرو، راحتی را هنگام رانندگی برایتان به ارمغان خواهد آورد. همینطور به عنوان آخرین نکته لازم است تا به مصرف ترکیبی 7.5 لیتر سوخت، گنجایش 50 لیتری باک بنزین، 4 سیلندر و 16 سوپاپ اشاره کنیم.

مدل خودروهیوندای النترا
پیشرانه4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور1800cc
قدرت147 اسب بخار
گشتاور176 نیوتن متر
گیربکس6 سرعته اتوماتیک
مصرف سوخت ترکیبی7.1 لیتر
شتاب صفر تا صد10.5 ثانیه
حداکثر سرعت203 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن های النترا

اگر از میان مدل های موجود طرح فروش اقساطی النترا، نسل ششم این خودرو را انتخاب کنید، می توانید استفاده از امکانات رفاهی نظیر کروز کنترل، سانروف، نمایشگر لمسی 5 اینچی، دوربین عقب، چراغ های مه شکن جلو و عقب، دی لایت، اتولایت، چراغ بدرقه، فرمان برقی حساس به سرعت، کلیدهای کنترلی روی فرمان، گرمکن فرمان، سنسور جلو و عقب، سنسور فشار باد تایرها، سنسور باران، رادار نقطه کور، سیستم تهویه اتوماتیک، آینه عقب الکتروکرومیک و آینه های جانبی تاشو برقی را تجربه نمایید.

علاوه بر این ها، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و پایداری، سیستم ترمز ABS و EBD، ترمز کمکی، 7 ایربگ، صندلی های عقب تاشو دو تکه، گرمکن صندلی های جلو و عقب، سردکن صندلی های جلو، کول باکس، قابلیت تنظیم صندلی راننده به صورت 6 حالته برقی، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای از دیگر آپشن های النترا نسل 6 هستند. این در حالی است که شما با خرید النترا قسطی نسل 5، از امکاناتی چون کروز کنترل، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و پایداری، رادار نقطه کور، چراغ بدرقه و گرمکن فرمان محروم شده و خودروی انتخابی شما تنها دارای 2 ایربگ و نمایشگر کوچک تر 4.3 اینچی می باشد.

بنابراین اگر به دنبال یک ماشین لوکس خارجی با امکانات خوب و به روز هستید و البته پول کافی برای خرید ندارید، خرید النترا اقساطی پیشنهاد ما به شماست، البته خالی از لطف نیست که بگوییم النترا نسل هفت یعنی مدل های هیوندا النترا ۲۰۲۲ که به عنوان جدیدترین نسخه این خودرو شناخته می شود در کشورمان موجود نیست.

خودروی هیوندای النترا نسل 7 از نمای عقب با رنگ قرمز

شرایط فروش اقساطی هیوندا النترا توسط کیان خودرو

همانطور که مطالعه کردید، ما در این مقاله سعی کردیم مروری بر مشخصات خودرو النترا 2015، 2016 و 2017 داشته و شما را با نکات حائز اهمیت درباره این مدل ها آشنا کنیم. اما احتمالا همانطور که آگاه هستید، خرید خودرو آن هم خرید یک مدل لوکس خارجی نیازمند پرداخت هزینه گزافی می باشد. از طرفی افزایش روز افزون قیمت خودرو بر مشکل خریداران افزوده است.

از این رو شرکت کیان خودرو با ارائه تسهیلات بانکی اقدام به فروش اقساطی النترا کرده است. بنابراین تنها کافیست شما عزیزان به وب سایت مجموعه مراجعه کرده و با مطالعه شرایط فروش اقساطی هیوندای النترا با اقساط بلند مدت و یا کوتاه مدت، یکی از طرح های فروش اقساطی النترا با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و یا 12 ماهه را انتخاب کنید. البته به یاد داشته باشید که برای خرید اقساطی النترا 2018 و یا دیگر مدل های این خانواده، لازم است تا نیمی از هزینه ماشین را به عنوان پیش پرداخت به حساب مجموعه واریز کرده و فرد معتبری را برای ضمانت معرفی نمایید.

سوالات متداول

رقبای هیوندای النترا چه خودروهایی هستند؟

از میان خودروهای خارجی موجود در بازار، می توان به ماشین های مزدا 3، شورلت کروز، تویوتا کرولا، فولکس جتا و کیا سراتو YD به عنوان اصلی ترین رقبای خانواده هیوندای النترا اشاره کرد.

مزایا النترا نسل ششم چیست؟

عملکرد خوب بخش فنی به خصوص در مقایسه با نسل پنجم این خودرو، استهلاک پایین، طراحی زیبا و اسپرت، امکانات رفاهی به روز و کاربردی، سواری قابل قبول، فرمان پذیری خوب، بازار خرید و فروش پر رونق و خدمات پس از فروش گسترده از جمله مزایای این ماشین هستند.

معایب النترا نسل ششم چیست؟

النترا خالی از اشکال نیست و فضای محدود برای سرنشینان عقب و عدم عرضه نسخه توربوشارژ در بازار داخلی به عنوان اصلی ترین نقاط ضعف آن شناخته می شوند.

تفاوت النترا نسل 5 و 6 در چیست؟

اصلی ترین تفاوت این دو نسل از خودروی النترا به پیشرانه آن ها باز می گردد به طوری که نسل پنجم این خودرو با موتور 1.8 لیتری و نسل ششم با پیشرانه 2 لیتری به بازار عرضه شده اند. این تفاوت، اختلاف در حداکثر توان موتور و گشتاور، نهایت سرعت و زمان طی کردن شتاب صفر تا صد را به دنبال داشته است.

آیا النترا نسل پنجم ایمن است؟

به طور کلی می توان گفت بله. این خودرو پس از شرکت در تست ایمنی IIHS آمریکا، توانست امتیاز خوبی به دست آورده و با بهره گیری از سیستم هایی چون ترمز ABS، EBD، ESC، TCS و VSM و کیسه هوا، در دسته خودروهای ایمن موجود در بازار داخلی قرار گیرد.

4.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *