لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی هیوندای آزرا

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

هیوندای آزرا

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

هیوندای آزرا خاکستری رنگ

درباره طرح فروش اقساطی هیوندای آزرا چه می دانید؟

همانطور که احتمالا شما هم می دانید، در میان خودروهای خارجی موجود در بازار ایران، هیوندا به عنوان یکی از بهترین ها و پرطرفدارترین ها شناخته می شود. اما قیمت بالای محصولات این برند، خرید را برای بسیاری به یک رویا تبدیل کرده است. از این رو مجموعه کیان خودرو با فراهم آوردن امکان فروش اقساطی هیوندای آزرا با اقساط بلند مدت زمینه یک خرید عالی را برای مشتریان مهیا ساخته است. بنابراین شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت این لیزینگ، برای ثبت نام در طرح فروش اقساطی هیوندای آزرا گرنجور تحویل فوری و یا دیگر مدل های موجود اقدام کنید.

اما ممکن است سوالاتی ذهن شما را درگیر کنند. سوالاتی اعم از اینکه قیمت هیوندای آزرا گرنجور اقساطی چقدر است؟ شرایط ثبت نام در طرح فروش اقساطی هیوندای آزرا (Hyundai Azera) به چه صورت می باشد؟ مهلت بازپرداخت اقساط طرح خرید آزرا قسطی به چه صورت است و مبلغ پیش پرداخت فروش قسطی آزرا گرنجور چقدر می باشد که با مطالعه این مقاله پاسخ آن ها را خواهید یافت. پس تا انتها با ما همراه باشید.

معرفی هیوندای آزرا

هیوندای، برند صاحب نام و محبوب کره ای که طرفداران محصولات آن را در هر نقطه ای از این کره خاکی می توان یافت. یکی دیگر از خودروهای این شرکت که توانسته مورد استقبال بسیاری واقع شده و متقاضیان زیادی به خصوص در کشور ما پیدا کند، هیوندای آزرا می باشد. خودرویی که به عنوان نسخه برتر و بهتر از سوناتا شناخته می شود.

اولین مدل از هیوندای آزرا در سال 1986 تولید شد و در نتیجه استقبال گسترده، همچون بسیاری دیگر از خودروهای این برند، در نسل های مختلف روانه بازار شد. این ماشین تا کنون در 6 نسل تولید شده است به طوری که تولید و عرضه نسل آخر آن به سال 2016 باز می گردد که همچنان خط تولید آن برقرار است. علاوه بر آزرا، نسل پنجم این خودرو با نام گرنجور (Grandeur) نیز شناخته می شود. بنابراین اگر هنگام ثبت نام در طرح فروش اقساطی محصولات هیوندای این نام را شنیدید، تعجب نکنید.

هیوندای آزرا از نمای عقب

نمای ظاهری

از نظر نمای ظاهری، به جرئت می توان ادعا کرد که هیوندای آزرا در لیست لوکس ترین و چشم نوازترین خودروهای این برند قرار دارد و طرح فروش آزرا قسطی قادر است هر متقاضی خرید اقساطی خودرو خارجی با اقساط بلند مدت را مجذوب خود کند. در نگاه اول، متوجه شباهت های زیاد ظاهر آزرا با هیوندای سوناتا خواهید شد چرا که هر دو خودرو بر روی یک پلتفرم ساخته شده اند اما ابعاد بزرگ تر و حجم پردازی های دقیق تر، آزرا را در چشم خریداران با ابهت تر نشان خواهند داد.

در قسمت جلویی ماشین، شاهد چراغ های خشن و کشیده، جلو پنجره بزرگ، مه شکن های خاص و سپر حجیم هستیم. همچنین چراغ های پیوسته عقب و خطوط مهندسی شده و زاویه دار جانبی در کنار گلگیرهای عقب، دیگر عوامل زیبایی دهنده به این خودروی کره ای هستند. در صورتی که خرید هیوندای آزرا را انتخاب می کنید، باید بدانید که این ماشین در اندازه های 4910 میلی متر طول، 1859 میلی متر عرض و 1471 میلی متر ارتفاع ساخته شده است. همچنین فاصله بین محورهای آن برابر 2845 میلی متر می باشد و در نهایت باید گفت که آزرا وزنی معادل 1580 کیلوگرم دارد.

ابعاد بزرگ این خودرو سبب شده تا هیوندای آزرا به یک گزینه فوق العاده برای سفرهای خانوادگی تبدیل شود، چرا که در عین بهره مندی از فضای بزرگ و جادار کابین، صندوق عقب بزرگ فضایی عالی را در اختیارتان قرار می دهد. بنابراین اگر با توجه به آنچه که تاکنون گفتیم، شما هم مشتاق خرید آزرا ۲۰۱۹ و یا دیگر مدل های این خانواده شده اید اما پول کافی ندارید، طرح فروش ماشین قسطی توسط کیان خودرو، می تواند مشکل شما را برطرف سازد پس پیشنهاد می کنیم فرصت خرید آزرا صفر قسطی را از دست ندهید.

مشخصات فنی

اما اکنون قصد داریم مروری بر مشخصات فنی خودرو داشته باشیم؛ عاملی بسیار مهم که می تواند در تصمیم گیری شما برای خرید اقساطی هیوندای آزرا نقش چشمگیری داشته باشد. هیوندای آزرا از نظر فنی بسیار عالی عمل کرده است و تجهیز آن به یک پیشرانه 3 لیتری با 6 سیلندر، نکته مهمی است که پیش از ثبت نام در طرح فروش هیوندای آزرا اقساطی باید از آن آگاهی داشته باشید. این موتور 3 لیتری قادر است حداکثر توان 250 اسب بخار و حداکثر گشتاور 282 نیوتن متر را فراهم آورد. همچنین می تواند شتاب صفر تا صد را تنها در مدت زمان 8 ثانیه طی کرده و به نهایت سرعت 240 کیلومتر بر ساعت برسد. 

گیربکس 6 دنده اتومات با شیفت لاک دیگر عاملی است که راحتی را هنگام رانندگی برای شما فراهم می کند. همینطور در این بخش، اشاره به ظرفیت 70 لیتری باک بنزین و مصرف ترکیبی 9.6 لیتر سوخت به ازای طی کردن مسافت 100 کیلومتر خالی از لطف نیست. بنابراین اگر برای ثبت نام در طرح فروش خودرو با شرایط مناسب به دنبال یک ماشین فوق العاده هستید، خرید آزرا اقساطی احتمالا همان چیزی باشد که شما می خواهید.

مدل خودروهیوندای آزرا
پیشرانه6 سیلندر
حجم موتور3 لیتر
قدرت250 اسب بخار
گشتاور282 نیوتن متر
گیربکس6 سرعته اتوماتیک
مصرف سوخت ترکیبی9.6 لیتر
شتاب صفر تا صد8 ثانیه
حداکثر سرعت240 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن های هیوندای آزرا

کروز کنترل، سانروف، سقف پانوراما، نمایشگر لمسی 7 اینچی، دوربین عقب، نویگیشن، 14 اسپیکر 550 واتی مجهز به آمپلی فایر، هندزفری، فرمان الکتروهیدرولیکی، دکمه های کنترلی روی فرمان، چراغ های مه شکن جلو و عقب، دی لایت، اتولایت، چراغ بدرقه، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ ها به صورت برقی، نور پردازی داخلی، آینه عقب الکتروکرومیک، آینه های جانبی تاشو برقی همراه با گرمکن و شیشه بالابر آنتی ترپ جلو از جمله آپشن های این خودرو هستند که با خرید اقساطی آزرا گرنجور از آن ها بهره مند خواهید شد.

علاوه بر این ها، از دیگر امکانات این خودرو می توان به سیستم ترمز ABS و EBD، ترمز کمکی و ترمز پارک برقی، اتوهلد، کنترل ایستایی در سربالایی، سیستم کنترل کشش و پایداری، سنسور جلو و عقب، سنسور باران، سنسور فشار باد تایرها، تهویه اتومات دوگانه، ایربگ راننده و سرنشین جلو، قابلیت تنظیم صندلی راننده به صورت 8 حالته برقی و صندلی سرنشین جلو به صورت 4 حالته برقی، صندلی های عقب دو تکه تاشو، کول باکس، ایزوفیکس، سردکن صندلی جلو، روکش چرمی صندلی ها، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای اشاره کرد.

قابلیت های گفته شده، تنها یکی دیگر از عواملی هستند که می توانند شما را برای ثبت نام در طرح فروش اقساطی هیوندای آزرا ترغیب کنند.

کابین هیوندای آزرا

شرایط فروش اقساطی هیوندای آزرا توسط کیان خودرو

همانطور که مطالعه کردید، ما در این مقاله با خودروی آزرا آشنا شدیم اما اکنون بحث به قیمت فروش هیوندای آزرا می رسد. همانگونه که می دانید، این خودروی لوکس کره ای در بازار کشور ما از قیمت بالایی برخوردار است. از این رو کیان خودرو با فراهم آوردن امکان فروش اقساطی هیوندای آزرا با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و 12 ماهه، آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. 

تنها کافیست از میان طرح های موجود، بسته به سلیقه و شرایط خود یکی از طرح های فروش اقساطی هیوندای آزرا 2018، فروش اقساطی هیوندای آزرا گرنجور و یا دیگر مدل های موجود را انتخاب نموده و با خیالی آسوده ماشین دلخواه خود را به صورت فوری تحویل گیرید. در آخر خوشحال می شویم بتوانیم شما را در طرح فروش اقساطی هیوندای آزرا همراهی نماییم.

سوالات متداول

مزایای هیوندای آزرا چیست؟

طراحی اسپرت و جذاب، فضای بزرگ و جادار کابین و صندوق عقب، عملکرد عالی فنی، کیفیت مناسب، امکانات رفاهی به روز و کاربردی و ایمنی بالای هیوندای آزرا به عنوان اصلی ترین ویژگی های مثبت این خودرو شناخته می شوند.

معایب هیوندای آزرا چیست؟

با وجود مزایای بسیار، لازم است به واردات و خدمات پس از فروش محدود، کمبود قطعات یدکی، نگهداری سخت موتور و حساسیت بالا به کیفیت بنزین به عنوان معایب این خودرو اشاره کنیم.

آیا آزرا ایمن است؟

بله. براساس تست های صورت گرفته، هیوندای آزرا موفق شده 5 ستاره ایمنی از موسسه KNCAP دریافت کند. از طرفی وجود چندین ایربگ، سیستم های کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و پایداری، ترمز ABS و EBD، ترمز کمکی، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور فشار باد تایرها و … از جمله تجهیزات ایمنی این خودرو هستند.

رقبای هیوندای آزرا چه خودروهایی هستند؟

از میان خودروهای موجود در بازار، تویوتا آریون و کیا کادنزا به عنوان اصلی ترین رقبای نسل پنجم هیوندای آزرا شناخته می شوند. همینطور رنو تالیسمان به عنوان دیگر حریف این خودرو در بازار وجود دارد.

آیا هیوندای آزرا ارزش خرید دارد؟

پاسخ این سوال بستگی به سلیقه و شرایط شما دارد. آزرا از هر نظر حرفی برای گفتن دارد و می تواند نظر مثبت هر خریداری را به دست آورد اما متاسفانه قیمت بالای این خودرو، خرید را برای بسیاری دشوار کرده است به طوری که افراد زیادی تمایل پیدا کرده اند به سراغ خرید دیگر خودروهای خارجی بروند. از طرفی، کمبود قطعات یدکی و خدمات پس از فروش محدود، دیگر عامل مشکل ساز بر سر راه خریداران ایرانی هستند

3.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *