لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی هیوندای توسان

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی هیوندای توسان

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

هیوندای توسان نقره ای رنگ در کوهستان

درباره طرح فروش اقساطی هیوندای توسان چه می دانید؟

شاید کمتر کسی را بتوان پیدا کرد که با برند هیوندا آشنایی نداشته و یا تمایلی به خرید خودروهای این شرکت نداشته باشد. اما متاسفانه قیمت بالای محصولات این کمپانی به خصوص در شرایط اقتصادی فعلی برای بسیاری از هموطنان ما دشوار است. یکی دیگر از اتومبیل های این شرکت که در لیست خودروهای گران قیمت قرار دارد، هیوندای توسان می باشد.

بنابراین، لیزینگ با سابقه کیان خودرو، اقدام به فروش اقساطی هیوندای توسان iX35 کرده است. بنابراین دیگر نیازی نیست نگران هزینه خودرو باشید. با استفاده از این طرح، شما می توانید تنها با پرداخت نیمی از مبلغ خودرو و معرفی یک ضامن معتبر، در طرح فروش اقساطی هیوندای توسان ix35 با تحویل فوری شرکت کرده و ماشین دلخواه خود را تحویل بگیرید. در نهایت اگر شما هم متقاضی خرید اقساطی توسان هستید، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط فروش توسان قسطی، قیمت هیوندای توسان ix35 اقساطی و آشنایی با مشخصات این خودرو، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی هیوندای توسان

توسان و یا هیوندای IX35، محصولی دیگر از برند محبوب و صاحب نام کره ای هیوندا می باشد که تا کنون در چندین نسل مختلف تولید و عرضه شده است. اولین مدل این خودرو در سال 2004 روانه بازار شد که چند سال بعد به ایران راه یافت. این اتفاق به واسطه شرکت های کرمان موتور و آسان موتور رخ داد و در سال های مختلف شاهد حضور نسل های گوناگون این ماشین در بازار داخلی بودیم. البته شایان ذکر است به دلیل تحریم های ایران و منع ورود خودروهای خارجی، چهارمین نسل هیوندای توسان که از سال 2021 روانه بازارهای جهانی شده است، در ایران وجود ندارد.

بنابراین متقاضیان طرح فروش اقساطی هیوندای و خرید توسان تنها می توانند نسل های پیشین این ماشین را تهیه نمایند. نسل سوم این خودرو که تاریخچه آن به سال 2015 باز می گردد، جدیدترین و آخرین مدل موجود از این خودرو در بازار ایران است. از این رو در این محتوا بیشتر به بررسی جزئیات توسان خواهیم پرداخت. که در دو مدل وارداتی و مونتاژی در بازار ایران وجود دارد، پس اگر شما هم از میان خودروهای موجود در طرح فروش اقساطی کرمان موتور، خرید توسان اقساطی را انتخاب می کنید، تا انتها با ما همراه باشید.

فروش اقساطی هیوندای توسان با رنگ مشکی

نمای ظاهری

هیوندای توسان یکی از زیباترین و جذاب ترین کراس اوورهایی است که در بازار داخلی می توانید پیدا کنید. این خودروی شاسی بلند بر روی پلتفرم ارتقا یافته هیوندای النترا ساخته شده است. در نمای جلویی، چراغ های خشن و کشیده، چراغ های مه شکن و جلو پنجره بزرگ 6 ضلعی همراه با لوگوی زیبای هیوندای، نگاه شما را به خود خیره می کنند.

همینطور چراغ های عقب زیبا، اگزوز دوگانه و خطوط مهندسی شده روی بدنه، ظاهری جذاب، اسپرت و عضلانی به هیوندای توسان بخشیده اند. بنابراین اگر به ظاهر خودرو خیلی اهمیت می دهید و می خواهید با ثبت نام در طرح فروش اقساطی خودرو خارجی صفر کیلومتر، مالکیت یک شاسی بلند فوق العاده را تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم فرصت خرید اقساطی هیوندای توسان ix35 را از دست ندهید.

همچنین در آخر این بخش هم لازم است تا به اندازه های هیوندای توسان اشاره ای داشته باشیم. این کراس اوور جمع و جور در اندازه های 4475 میلی متر طول، 1849 میلی متر عرض و 1655 میلی متر ارتفاع ساخته شده است. همینطور فاصله بین محورهای آن برابر 2670 میلی متر می باشد که در نهایت سبب شده، هیوندای توسان فضایی راحت را برای 5 سرنشین فراهم آورد. نکات گفته شده در کنار تجهیزات تعبیه شده در این خودرو، وزن توسان را برابر 1435 کیلوگرم قرار داده اند.

هیوندای توسان مشکی رنگ از نمای عقب

مشخصات فنی

اکنون قصد داریم به بررسی مشخصات فنی هیوندای توسان بپردازیم. بنابراین اگر هنوز برای خرید خودرو با تحویل آنی تصمیم خود را قطعی نکرده اید، این بخش را به دقت مطالعه نمایید. توسان به یک پیشرانه 2 لیتری همراه با 4 سیلندر و 16 سوپاپ مجهز شده است که نسبت به نسل قبلی این خانواده، شاهد کاهش حجم موتور هستیم. حداکثر قدرت 155 اسب بخار و حداکثر گشتاور 192 نیوتن متر از دیگر نکات حائز اهمیت درباره این پیشرانه هستند.

اگر از میان دستگاه های موجود در طرح فروش خودرو اقساطی با اقساط بلند مدت کیان خودرو، هیوندای توسان اقساطی را انتخاب می کنید، باید بدانید که این ماشین قادر است به نهایت سرعت 180 کیلومتر بر ساعت رسیده و شتاب صفر تا صد را در مدت زمان 11.8 ثانیه سپری کند. همینطور شایان ذکر است که گنجایش مخزن سوخت این خودرو برابر با 62 لیتر بوده و برای طی کردن مسافت 100 کیلومتر به صورت ترکیبی به 8.3 لیتر بنزین نیاز دارد.

گیربکس 6 دنده اتوماتیک و دو دیفرانسیل بودن، دیگر عواملی هستند که می توانند راحتی را هنگام رانندگی به خصوص در مناطق پرترافیک شهری برای شما فراهم آورند. بنابراین با توجه به این نکته توصیه می کنیم شما هم هر چه زودتر برای ثبت نام در طرح فروش اقساطی خودروی هیوندای توسان اقدام نمایید.

مدل خودروهیوندای توسان
پیشرانه4 سیلندر
حجم موتور2 لیتر
قدرت155 اسب بخار
گشتاور192 نیوتن متر
گیربکس6 سرعته اتوماتیک
مصرف سوخت ترکیبی8.3 لیتر
شتاب صفر تا صد11.8 ثانیه
حداکثر سرعت180 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن های هیوندای توسان

اگر شما هم خرید اقساطی هیوندای توسان را انتخاب کنید، می توانید استفاده از قابلیت هایی چون کروز کنترل، نمایشگر 8 اینچی، دوربین عقب، نویگیشن، 6 اسپیکر، فرمان برقی حساس به سرعت، کلیدهای کنترلی روی فرمان،  چراغ های مه شکن جلو و عقب، دی لایت، اتولایت، چراغ چرخشی، چراغ خوش آمد گویی و بدرقه، تهویه دوگانه اتوماتیک، شیشه های دودی عقب، آینه عقب الکتروکرومیک و آینه های جانبی تاشو برقی همراه با گرمکن را تجربه نمایید.

علاوه بر این ها، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل کشش و پایداری، ترمز ABS و EBD، ترمز کمکی، 6 ایربگ، سنسور جلو و عقب، سنسور باران، سنسور فشار باد تایرها، قابلیت تنظیم صندلی راننده و سرنشین جلو به صورت برقی، کول باکس، ایزوفیکس صندلی، صندلی های عقب به صورت دو تکه تاشو، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای دیگر امکاناتی هستند که شما با ثبت نام در طرح فروش هیوندای توسان و خرید این خودرو از آن ها بهره مند خواهید شد.

کابین هیوندای توسان قسطی

شرایط فروش اقساطی هیوندای توسان توسط کیان خودرو

همانگونه که مطالعه کردید، ما در این محتوا سعی کردیم مروری جامع بر مشخصات خودروی هیوندای توسان داشته باشیم. اما اکنون بحث به قیمت ماشین می رسد. اگر اندکی درباره بازار خرید و فروش خودرو تحقیق کرده باشید، احتمالا می دانید که توسان هم در لیست خودروهای گران قیمت شرکت هیوندا قرار دارد. همین امر عده ای را از خرید این خودرو منصرف داشته است.

از این رو لیزینگ کیان خودرو با فراهم آوردن امکان فروش اقساطی توسان با اقساط بلند مدت آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز خود می باشد. شما می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و با مقایسه قیمت فروش اقساطی هیوندای توسان با اقساط مختلف، بسته به شرایط خود یکی از طرح های فروش اقساطی هیوندای توسان با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و یا 12 ماهه را انتخاب کنید. در نهایت خوشحال می شویم بتوانیم با فروش توسان با بهترین شرایط، شما را برای رسیدن به خودروی مورد علاقه تان همراهی نماییم.

مقایسه هیوندای توسان 2024 با رقبای اصلی

اگر قصد خرید اقساطی هیوندای توسان 2024 را دارید، باید بدانید این خودرو یکی از کراس‌اورهای موفق و قدرتمند این کمپانی است که با ویژگی های پیشرفته‌تر و کامل‌تری نسبت به هیوندای موتور قدرت نمایی می‌کند. رقبای اصلی این ماشین شامل شش مورد شورلت اکوئناکس، فورد اسکیپ، هوندا CR-V، نیسان روگ، کیا اسپورتیج و تویوتا راوفور هستند.

برای شرکت در طرح فروش قسطی هیوندای توسان 2024، باید بدانید این گزینه در دسته خودروهای گران قیمت بوده و قرار است هزینه زیادی برای آن پرداخت کنید؛ به همین علت بهتر است قبل از اقدام به خرید، آن را با خودروهای هم‌رده اش مقایسه کنید تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید. در اینجا به بررسی این خودرو با چند تن از رقیبان اصلی آن می‌پردازیم.

مقایسه هیوندای توسان با پیشرانه پایه

نام خودروقدرتپیشرانهگیربکسگشتاورمصرف سوخت
هیوندای توسان۱۸۷ اسب بخار۲.۵ لیتری I4۸ سرعته اتوماتیک۲۴۰ نیوتن متر۸.۴ لیتر ترکیبی
کیا اسپورتیج۱۸۱ اسب بخار۲.۴ لیتری I4۶ سرعته اتوماتیک۲۳۷ نیوتن متر۹.۰ لیتر ترکیبی
شورلت اکوئناکس۱۷۰ اسب بخار۱.۵ لیتری I4 توربو۶ سرعته اتوماتیک۲۷۵ نیوتن متر۸.۴ لیتر ترکیبی
تویوتا راوفور۲۰۳ اسب بخار۲.۵ لیتری I4۸ سرعته اتوماتیک۲۵۰ نیوتن متر۷.۸ لیتر ترکیبی
هوندا CR-V۱۹۰ اسب بخار۱.۵ لیتری I4 توربوCVT۲۴۲ نیوتن متر۷.۸ لیتر ترکیبی
فورد اسکیپ۱۸۱ اسب بخار۱.۵ لیتری I3 توربو۸ سرعته اتوماتیک۲۵۷ نیوتن متر۷.۸ لیتر ترکیبی
نیسان روگ۱۸۱ اسب بخار۲.۵ لیتری I4CVT۲۴۵ نیوتن متر۸.۱ لیتر ترکیبی

مقایسه هیوندای توسان با پیشرانه سفارشی

نام خودروقدرتپیشرانهگیربکسگشتاورمصرف سوخت
هیوندای توسان۲۲۷ اسب بخار۱.۶ لیتر هیبریدی۶ سرعته اتوماتیک۲۴۰ نیوتن متر۶.۴ لیتر ترکیبی
کیا اسپورتیج۲۴۰ اسب بخار۲.۰ لیتری توربو۶ سرعته اتوماتیک۳۵۲ نیوتن متر۱۰.۲ لیتر ترکیبی
شورلت اکوئناکس۲۵۲ اسب بخار۲.۰ لیتری توربو۹ سرعته اتوماتیک۳۵۲ نیوتن متر۹.۴ لیتر ترکیبی
تویوتا راوفور۲.۵ لیتری هیبریدی۲۱۹ اسب بخارCVT۲۲۰ نیوتن متر۵.۹ لیتر ترکیبی
فورد اسکیپ۱۶۵ اسب بخار۲.۵ لیتری هیبریدیCVT۲۱۰ نیوتن متر۵.۸ لیتر ترکیبی
فورد اسکیپ۲۵۰ اسب بخار۲.۰ لیتری توربو۸ سرعته اتوماتیک۳۸۰ نیوتن متر۹.۰ لیتر ترکیبی
هوندا CR-V۲۱۲ اسب بخار۲.۰ لیتری هیبریدیCVT۱۷۵ نیوتن متر۶.۲ لیتر ترکیبی
نیسان روگنداردنداردنداردندارد

ندارد

 

مزایا و معایب هیوندای توسان 2024

بهتر است قبل از شرکت در طرح فروش اقساطی هیوندای توسان 2024، با ویژگی‌های آن آشنا شوید تا بتوانید با دید بازتری برای خرید آن تصمیم بگیرید. به طور کلی خودروهای هیوندا به ظاهر شیک خود شهرت دارند و می‌تواند به راحتی نظر افراد را با ظاهر جذاب و سواری بدون نقص به خود جلب کند. در اینجا به بررسی مزایا و معایب آن می‌پردازیم.

نکات مثبت هیوندای توسان 2024

اگر برای خرید قسطی هیوندای توسان 2024 هنوز هم تردید دارید، دانستن برخی از مزایای این خودرو می‌تواند به شما در انتخاب کمک کند. ویژگی‌های مثبت این ماشین به طور خلاصه در ادامه آمده است:

  • مصرف سوخت بسیار کم
  • کمک برای لوگیری از برخورد جلو خودرو
  • استفاده از دوربین برای تشخیص خطوط جاده
  • سنسور هشدار برخورد عقب
  • سیستم هشدار نقطه کور
  • صفحه نمایش لمسی 8 اینچی
  • کلید آب و هوای اتومات دو منطقه ای
  • کروز کنترل هوشمند
  • سواری نرم و عالی
  • کیسه هوای فوق پیشرفته
  • رادیو HD
  • ایمنی بسیار بالا
  • سبک بیرونی DRL
  • شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند
  • استریو با شش بلندگو

نقاط ضعف هیوندای توسان 2024

با وجود مزایای بیشمار این خودرو، اگر قصد شرکت در طرح فروش قسطی هیوندای توسان 2024 را دارید، توصیه می‌شود ابتدا از معایب آن آگاه شوید تا با دید بازتری برای خرید اقدام کنید. در اینجا برخی از نقاط ضعف این ماشین آمده است:

  • قیمت بسیار بالا
  • سیستم تک دیفرانسیل
  • شتاب اولیه پایین
  • پیشرانه معمولی به نسبت قیمت
  • بالا بودن قیمت قطعات یدکی

هیوندای توسان 2024 راهنمای خرید

این خودرو در دسته ماشین‌های گران قیمت قرار دارد، اگر قصد شرکت در طرح فروش اقساطی هیوندای توسان 2024 را دارید، بهتر است در ابتدا مزایا و معایب آن را بررسی کرده و سپس با توجه به آن برای خرید تصمیم بگیرید. این ماشین با مصرف سوخت بسیار پایین و کابین نرم و راحت خود، یک گزینه لاکچری برای افرادی است که به دنبال خودروی لوکس و جذاب هستند؛ ولی اگر قصد خرید قسطی هیوندای توسان 2024 به عنوان موردی متوسط با قیمت پایین را دارید، باید از تصمیم خود منصرف شوید.

این کراس‌اور اقتصادی، با پیشرانه معمولی و سیستم تک دیفرانسیل، قیمت بالایی دارد و با توجه به کلاس و کیفیت آن، لوازم جانبی گران قیمتی را نیز نیاز دارد. در حالت کلی خرید اقساطی هیوندای توسان 2024 انتخاب کسانی است که به دنبال موردی لوکس و گران قیمت بوده و با هزینه‌های آن مشکلی ندارند.

سوالات متداول

رقبای هیوندای توسان چه خودروهایی هستند؟

سوزوکی گرند ویتارا، فورد اسکیپ و هوندا CR-V به عنوان رقیبان اصلی هیوندای توسان شناخته می شوند. علاوه بر این، کیا اسپورتیج نسل دوم و جک S5 دیگر خودروهایی هستند که قادرند با نسل اول هیوندای توسان رقابت کنند.

مزایای نسل های مختلف هیوندای توسان چیست؟

با بررسی مشخصات نسل اول این خودرو در میابیم که سواری نرم و راحت، عملکرد قابل قبول پیشرانه و بازار خرید و فروش پر رونق از اصلی ترین جنبه های مثبت این مدل هستند. همچنین نسل دوم این خودرو به دلیل سیستم تعلیق خیلی خوب، خدمات پس از فروش گسترده و بازار دست دوم خوب، طرفداران زیادی دارد. سومین نسل از هیوندای توسان هم به دلیل طراحی اسپرت و جذاب تر، فضای بزرگ و جادار کابین و امکانات رفاهی به روزتر و بیشتر توانسته مشتریان خاص خود را به دست آورد.

معایب هیوندای توسان ix35 نسل سوم چیست؟

عملکرد ضعیف پیشرانه و شتاب نه چندان قابل قبول برای این خودرو، مصرف زیاد بنزین و قیمت بالا به عنوان اصلی ترین نقاط ضعف هیوندای توسان شناخته می شوند که می توانند عده ای را از خرید این خودرو منصرف دارند.

آیا هیوندای توسان ایمن است؟

بله. بر اساس تست های صورت گرفته می توان ادعا کرد که توسان یک خودروی ایمن است. همینطور ترمز ABS و EBD، ترمز کمکی، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل کشش و پایداری، 6 ایربگ و … از جمله تجهیزات ایمنی این خودرو هستند.

آیا هیوندای توسان ارزش خرید دارد؟

توسان در دسته خودروهای نیمه لوکس هیوندای قرار دارد و به طور کلی می توان آن را از هر نظر تایید کرد هر چند که اطلاع از نقاط ضعف این خودرو پیش از خرید، بر هر مشتری واجب است. اما باید یادآور شد که متاسفانه در کشور ما این ماشین دارای قیمت نسبتا بالایی می باشد که از ارزش خرید آن کاسته است. بنابراین اگر خرید یک خودروی صفر کیلومتر برای شما اهمیت بالایی ندارد، می توانید با مبلغی معادل خرید توسان صفر، مالک یک هیوندای سانتافه کارکرده شوید.

3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *