لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی شاهین

وقشته ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

نمای ظاهری خودرو شاهین سایپا

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

خودروی شاهین رنگ آبی کاربنی

فروش اقساطی شاهین؛ صفر تا صد خودروی شاهین سایپا

تامین هزینه لازم برای خرید خودرو به صورت نقدی همیشه یکی از چالش های بسیاری از خریداران بوده است. از این رو شرکت های خودروسازی و یا مجموعه های لیزینگی بسیاری اقدام به فروش اقساطی خودروهای مختلف کرده اند. اگر شما هم طرح های خرید اقساطی را دنبال کرده باشید، احتمالا نام خودروی شاهین توجه شما را به خود جلب کرده است. خودرویی لوکس و زیبا که می تواند تجربه یک سواری خوب با ماشین ایرانی را برای شما به ارمغان آورد.

از این رو اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره فروش اقساطی شاهین هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتها با ما همراه باشید زیرا مطالب مفیدی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

رونمایی از شاهین

شاهین یکی از جدیدترین و خوش نام ترین محصولات شرکت سایپا است. این محصول نخستین بار در سال 1397 در نمایشگاهی در شهر شیراز رونمایی شد و توانست سر و صدای زیادی به پا کند. اگر چه تحریم های ایران باعث شد سایپا آن طور که می خواهد این محصول خود را طراحی نکند اما با این حال می توان گفت که حدود 85 از قطعات این خودرو حاصل دست رنج مهندسان ایرانی می باشند. 

این ماشین زیبا و دوست داشتنی در ابتدا رهام نام داشت که در آخرین مرحله از تولید به شاهین تغییر نام پیدا کرد. در نهایت اگر شما هم متقاضی سواری با این خودرو هستید، باید بدانید که شاهین از سال 1400 روانه بازار شده است و امروزه نام آن در طرح فروش اقساطی خودرو داخلی قرار دارد.

خودروی شاهین با رنگ آبی کاربنی

ویژگی های ظاهری شاهین

اگر به دنبال یک سدان جمع و جور برای خانواده خود هستید، خرید اقساطی محصولات سایپا و ثبت نام در طرح فروش اقساطی شاهین ۱۴۰۱ پیشنهاد ما به شما است. شکل ظاهری این ماشین بسیار متفاوت از دیگر محصولات سایپا می باشد. بنابراین اگر تنها بر سر ظاهر خودرو مردد مانده اید، باید گفت که شاهین از نظر قیافه می تواند با بسیاری از محصولات خارجی رقابت کند. 

از این رو قیمت ثبت نام شاهین سایپا در مقایسه با دیگر محصولات هم رده باعث شده این ماشین، گزینه مناسبی برای بسیاری باشد. شاهین با نمایی اسپرت بسیار جذاب تر از دیگر اعضای خانواده سایپا به نظر می رسد. چراغ های جلوی کشیده و سه بعدی، جلو پنجره متفاوت، رینگ های آلومینیومی و… البته شاید چراغ های دو تکه عقب، نتوانند نظر مثبت همه متقاضیان را جلب کنند اما باید گفت که همین امر هم توانسته جلوه به خصوصی به این خودرو بدهد. 

درباره ابعاد این وسیله نقلیه باید گفت که طول آن 4446 میلی متر، عرض آن 1771 میلی متر و ارتفاع آن 1490 میلی متر می باشد. فاصله بین دو محور چرخ ها 2650 میلی متر است و وزن خالص خودرو 1278 میلی متر عنوان شده است.

اگر به مسافرت های خانوادگی علاقه دارید و چندین بار در سال این کار لذت بخش را تجربه می کنید، شاهین با ظرفیت 5 سرنشین و 420 لیتر فضای حجم صندوق عقب می تواند شما را راضی نگه دارد. از این رو توصیه می کنیم در هنگام فروش خودرو اقساطی تحویل آنی، حتما نیم نگاهی هم به فروش اقساطی شاهین با اقساط 36 ماهه داشته باشید.

طراحی داخلی شاهین

زیبایی ماشین یکی از اولویت های اساسی برای بسیاری از خریداران است. از این رو اگر شما هم می خواهید با فروش خودرو داخلی از حداکثر قابلیت ها و زیبایی بهره مند شوید، طرح فروش اقساطی شاهین سایپا می تواند خواسته شما را برآورده سازد. مهندسان سایپا تلاش کرده اند تا نهایت سلیقه و زیبایی را در این محصول جدید خود به کار گیرند. 

روکش چرمی فرمان و صندلی ها، پنل کیلومتر شمار جذاب، داشبورد شیک و سایر مواردی که هنگام سوار شدن به این خودرو با آن ها مواجه خواهید شد، همگی شاهین را به یک محصول جوان پسند تبدیل کرده اند. فضای جادار و راحت کابین این خودرو، آن را به یک گزینه عالی برای مسافرت های خانوادگی تبدیل نموده است. 

البته لازم به ذکر است که جنس متریال به کار برده شده در این محصول چندان با کیفیت و مرغوب نمی باشند بنابراین اگر به این مورد اهمیت ویژه ای می دهید، شاهین نمی تواند رضایت کامل شما را به دست آورد. از طرفی باید یادآور شد که مواد به کار رفته شده در این خودرو، به عنوان بهترین مواد در بین محصولات سایپا شناخته می شوند. بنابراین باید بدانید که با خرید اقساطی شاهین اقساطی تحویل فوری شما از باکیفیت ترین خودروی این شرکت بهره مند خواهید شد.

طراحی داخلی شاهین

مشخصات فنی شاهین

در اولین نگاه، پیشرانه 1.5 لیتری با 8 سوپاپ و 4 سیلندر شما را به یاد خودروهای تیبا، ساینا و کوییک می اندازد. شاید این مورد را بتوان به عنوان یکی از معایب شاهین ذکر کرد اما بهره گیری از موتور توربوشارژ اصلی ترین وجه تمایز این خودرو با دیگر محصولات سایپا می باشد. 

این شرکت خودروسازی داخلی با بهره گیری از این قابلیت، شاهین را به عنوان اولین خودروی مجهز به پیشرانه توربوشارژ توسط سایپا معرفی کرد. همین امر فروش اقساطی شاهین تحویل فوری 1401 را با استقبال گسترده ای روبرو کرده است. موتور خطی بنزینی با حداکثر توان 110 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه، حداکثر گشتاور 178 نیوتن متر در 2500 دور در دقیقه و گیربکس 5 سرعته دستی از اصلی ترین مشخصات فنی خودروی شاهین هستند. 

اگر سواری با این خودرو را تجربه کنید، می توانید با حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت پیش روید. همینطور در صورتی که سریع ترین عملکرد خود را به کار گیرید، می توانید شتاب صفر تا صد را در 13 ثانیه سپری کنید. استاندارد آلایندگی این ماشین یورو 5 عنوان شده است و برای پیمودن 100 کیلومتر مسافت ترکیبی به 7.5 لیتر بنزین نیاز خواهید داشت. در اطلاعات منتشر شده توسط سایپا، باک این ماشین 47 لیتر به ثبت رسیده است.

مدل خودروشاهین G
پیشرانهM15 توربو
حجم موتور1503cc
قدرت110 اسب بخار
گشتاور178 نیوتن متر
جعبه دنده5 سرعته دستی
مصرف سوخت ترکیبی7.5 لیتر
شتاب صفر تا صد13 ثانیه
حداکثر سرعت190 کیلومتر بر ساعت

آپشن ها و امکانات شاهین

علاوه بر ویژگی های قابل قبول فنی، طراحی داخلی و ظاهری شیک و همه پسند شاهین، آپشن ها و امکانات این ماشین نیز توانسته اند نظر مثبت بسیاری از خریداران را به خود جلب کنند. از این رو شاهد رونق فروش اقساطی فوری خودروی شاهین در سراسر کشور هستیم. از جمله این قابلیت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سنسور فشار باد تایر، سنسور دید عقب، دوربین عقب، کامپیوتر سفری، دکمه های کنترلی روی فرمان، بهره مندی از سیستم ترمز ABS و EBD، ایربگ راننده و سرنشین جلو، تجهیز به چراغ مه شکن جلو و عقب، اتولایت، دی لایت، استارت و ورود بدون کلید، آینه های جانبی برقی، سانروف، صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، نشانگر تعویض دنده در صفحه کیلومتر (GSI)، سیستم تهویه اتوماتیک و ایزوفیکس صندلی. بنابراین با توجه به این ویژگی های مثبت اگر شما هم علاقه مند به سواری با این ماشین داخلی شده اید، طرح فروش اقساطی شاهین سایپا با اقساط بلند مدت و تحویل فوری به وجود آمده است. از این رو شما می توانید این خودرو را با شرایط عالی تهیه نمایید.

سیستم هشدار دهنده‌سنسور عقب – هشدار نبستن کمربند راننده (SBR) – سنسور فشار باد تایر
سیستم‌های ترمزتوزیع نیرو ترمز – ترمز ضدقفل
سیستم‌ روشناییدی‌لایت – اتولایت – چراغ مه‌شکن جلو – چراغ مه‌شکن عقب – چراغ بدرقه
فرمانفرمان برقی – دکمه‌های کنترلی روی فرمان – فرمان حساس به سرعت – فرمان دی کات 
مالتی مدیا6 اسپیکر – مانیتور 7 اینچی لمسی – نویگیشن – دوربین عقب – نشانگر تعویض دنده در صفحه کیلومتر (GSI)
ایمنی کابین2 ایربگ 
رفاهی کابینورود بدون کلید – استارت دکمه‌ای – سیستم تهویه اتومات – صندلی‌ راننده 6 حالته دستی – صندلی سرنشین جلو 4 حالته دستی – روکش صندلی چرم – ایزوفیکس صندلی
آینه، شیشه‌ و اتاقآینه جانبی با تنظیم برقی – آینه جانبی تاشو برقی – سانروف

نقاط مثبت شاهین

شاهین، خوش نام ترین و خوش قیافه ترین محصول شرکت خودروسازی سایپا به دلیل ویژگی های مثبتی که دارد، توانسته محبوب بسیاری از خریداران واقع شود. از همین رو عده زیادی را می بینیم که به دنبال شرایط فروش اقساطی شاهین سایپا با امکان تحویل فوری هستند. دلیل این اتفاق را می توان ویژگی های مثبت این ماشین دانست که در ادامه بیشتر با آن ها آشنا خواهیم شد.

  • طراحی ظاهری زیبا و چشم نواز
  • فضای جادار کابین و صندوق عقب
  • خدمات پس از فروش گسترده
  • امکانات و آپشن ها به روز و کاربردی

جنبه های منفی شاهین

حال که با محاسن این خودروی لوکس داخلی آشنا شدید، لازم است تا مروری هم بر معایب آن داشته باشیم. شاهین هم مانند هر ماشین دیگری ویژگی های مثبت و منفی خاص خود را دارد. از این رو این عوامل سبب شده اند تا برخی هنگام خرید اقساطی شاهین با اقساطی بلند مدت دچار تردید شوند. بنابراین اگر شما هم متقاضی خرید این خودرو هستید، لازم است تا پیش از هر اقدامی موارد زیر را مطالعه فرمایید.

  • کیفیت پایین متریال به کار برده شده در کابین
  • استهلاک بالا
  • هزینه بالای تعمیر و نگهداری
  • مصرف بالای سوخت
  • پیشرانه قدیمی و نامناسب

ایمنی خودروی شاهین

اما آنچه که می تواند به طور قطع نظر خریداران را تغییر دهد، ایمنی وسیله نقلیه می باشد. وقتی شما ماشینی را برای سواری انتخاب می کنید، تمایل دارید از هر نظر عالی به نظر برسد. بحث ایمنی که به کل جدا از دیگر ویژگی ها می باشد چرا که به جان شما و دیگر سرنشینان وابسته است. 

شاهین را می توان اولین و ایمن ترین خودروی سایپا دانست. محصولی ملی که با شرکت در تست ایمنی ECE توانسته 3 ستاره را از آن خود کند. با انجام موفقیت آمیز این آزمایش می توان گفت شاهین توانسته مقاومت خوبی از خود در برابر اصابت جسم 950 کیلوگرمی که با سرعت 50 کیلومتر بر ساعت به آن برخورد کرده است، نشان دهد.

دو ایربگ برای راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمز ABS و EBD، حفظ تعادل خودرو پس از برخورد، سلامت ستون ها، قابلیت باز شدن درب ها پس از تصادف، ثبات ستون ها، عدم گسستگی ستون ها و پایه ها و … از جمله عواملی هستند که این ماشین را به یک مدل ایمن تبدیل کرده اند. 

از این رو می توان گفت که شاهین به بازار آمده تا سابقه نه چندان خوب محصولات سایپا از نظر ایمنی را جبران کند. بنابراین با توجه به این موضوع، ثبت نام در طرح‌های فروش اقساطی شاهین شما را از یک ماشین محکم و ایمن برخوردار خواهد کرد. 

آپشن های خودرو شاهین

شاهین اتوماتیک

پس از استقبال از مدل معمولی شاهین توسط ایرانیان، سایپا اقدام به تولید و عرضه مدل دیگری از این خانواده با قابلیت گیربکس اتوماتیک نمود. شاهین اتومات از سال 1401 وارد بازار شده است و از گیربکس CVT بهره مند می باشد. پیشرانه تعبیه شده در این مدل همان پیشرانه MT15 موجود در مدل معمولی است. فناوری توربوشارژ، حداکثر قدرت 110 اسب بخار و حداکثر گشتاور 178 نیوتن متر از جمله وجه اشتراکات شاهین اتومات با مدل معمولی هستند.

البته به جز گیربکس 6 سرعته دنده مصنوعی، این دو مدل تفاوت های دیگری نیز با یکدیگر دارند که به بخش های رفاهی آن ها مربوط می شود. همینطور باید ذکر کرد که مدل اتومات به عنوان گران قیمت ترین عضو خانواده شاهین شناخته می شود. بنابراین اگر قصد انتخاب این ماشین را دارید می توانید با ثبت نام در طرح فروش اقساطی شاهین تهران و یا دیگر شهرستان های کشور به صورت فوری این خودرو را تحویل بگیرید.

فروش اقساطی شاهین اتوماتیک

خرید اقساطی شاهین از کیان خودرو

همانطور که مطالعه کردید ما در این محتوا سعی کردیم به یک معرفی و بررسی جامع از خودروی شاهین بپردازیم. بنابراین دانستیم که این ماشین از چه ویژگی های فنی برخوردار است، مشخصات ظاهری و نمای داخلی آن به چه صورت می باشند، مزایا و معایب آن چیست و دیگر مواردی که خود مطالعه کردید. 

بنابراین با توجه به این نکات اکنون این شما هستید که تصمیم می گیرید، آیا شاهین گزینه مناسبی برای خرید هست یا خیر. اما اگر ما را مشاور خود می دانید، لازم است بگوییم که شاهین بهترین و جدیدترین خودروی شرکت سایپا می باشد. خودرویی که با قابلیت های به خصوص خود سعی دارد نگاه های منفی به وجود آمده نسبت به شرکت سایپا را از بین ببرد.

از این رو اگر شما هم مشتاق سواری با یک ماشین به روز و لوکس داخلی هستید که هم از قیمت مناسبی برخوردار باشد و هم بتواند نیازهای شما را برطرف سازد، شاهین می تواند همان خودرو باشد. از طرفی اگر پول لازم برای خرید این خودرو را ندارید، جای ناراحتی نیست چرا که کیان خودرو با فراهم آوردن زمینه فروش اقساطی این ماشین ملی سعی بر بیشترین خدمت رسانی به متقاضیان عزیز دارد. بنابراین تنها کافی است شما عزیزان به صفحه فروش اقساطی محصولات سایپا مراجعه کرده و با مطالعه شرایط خرید شاهین اقساطی سایپا 1401 مهلت بازپرداخت اقساط را از 12 ماه تا 60 ماه تعیین نموده و فرایند خرید را دنبال کنید.

سوالات متداول

رقبای شاهین در بازار چه خودروهایی هستند؟

اگر شما هم قصد خرید خودروی شاهین را دارید، احتمالا در میان رقبای این محصول سردرگم شده اید. دنا پلاس توربوشارژ اصلی ترین رقیب این خودرو در میان محصولات داخلی است. برلیانس h330، تارا و بسترن B30 از دیگر رقیبان خارجی این خودرو به شمار می روند.

چرا خودروی شاهین بخریم؟

شاهین یکی از جدیدترین محصولات ایرانی است که از امکانات و قابلیت های به روز بسیاری برخوردار می باشد. طراحی زیبا و اسپرت، فضای جادار و بزرگ، قیمت مناسب در مقایسه با امکانات و خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور می توانند دلایل خوب و قانع کننده ای برای خرید شاهین باشند. علاوه بر این ها شما با خرید این ماشین از تولید ملی نیز حمایت خواهید کرد.

برای خرید خودروی شاهین به صورت صفر کیلومتر بهترین مرکز فروش کدام است؟

پیشنهاد ما به شما هلدینگ کیان خودرو است. این مجموعه با بیش از 12 سال سابقه و به ثبت رساندن بیش از هزار پروژه موفق همواره بهترین شرایط را به مشتریان خود ارائه کرده است. شما با مراجعه به سایت این مرکز می توانید این خودرو و یا حتی دیگر مدل های موجود در بازار را به صورت نقدی و یا اقساطی تهیه نمایید.

خرید اقساطی شاهین از کیان خودرو چه شرایطی دارد؟

کیان خودرو یکی از هلدینگ های معتبر کشور در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو می باشد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه، شاهین را به صورت قسطی خریداری نمایید. فقط کافی است فردی را به عنوان ضامن معرفی کرده و مهلت بازپرداخت اقساط را خودتان از 1 سال تا 5 سال تعیین نمایید.

شاهین اتوماتیک بهتر است یا معمولی؟

این انتخاب بستگی به نظر شما دارد و نمی توان یک پاسخ قطعی برای آن پیدا کرد. در صورتی که بیشتر در مسیرهای پر ترافیک شهری تردد می کنید، خرید مدل اتوماتیک برای شما بهتر خواهد بود. البته بدیهی است که مدل اتومات نیاز به پرداخت هزینه بیشتری هم دارد.

4.1/5 - (37 امتیاز)

9 پاسخ

  1. گرفتن یک خودروی داخلی با توجه به حمایت از صنعت کشور

  2. وقتی خود سایپا داره با پیشپرداخت سی میلیون تومانو الباقی اقساط بلند مدت می ده چرا باید بیاییم تو سایت های دلال و واسطه که کلی اینوست روش می کشن ، هیچکی مفتی کولی نمی ده به کسی تو این دوره زمونه ، مردم لوچ و فلج نیستن که بی واسطه دلال مستقیم از خود سایپا می گیریم با اقسط 60 ماهه و خیلی ارزونتر از مبالغ پیشنهادی این شایت شما

  3. خیلی نرم در حال تجاوز به حقوق ملت با این قیمت خودرو هستن…. واقعا متاسفم

  4. واقعا سایپا خودش قسطی میده شاهین رو ریا فقط شایعه هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *