لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی سایپا 151

وقشته ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی سایپا ۱۵۱

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

پراید وانت سفید رنگ

بهترین طرح فروش اقساطی پراید وانت

پراید در اصل یک محصول کره ای از شرکت کیا موتورز می باشد که تولید آن از سال 1372 در ایران آغاز شده است. خودرویی که به عنوان پرفروش ترین ماشین داخلی شناخته می شود و به وفور شاهد حضور انواع مختلف آن در خیابان های کشور هستیم. پراید تاکنون در مدل های مختلف 131، 132، 141، پراید هاچ بک 111 و نیز سایپا 151 به بازار عرضه شده است.

البته هدف ما در این مقاله بررسی شرایط فروش اقساطی سایپا 151 و مشخصات این مدل می باشد. خودرویی که از سال 1393 پا به میدان گذاشته تا به رانندگان برای حمل بارهای کوچک کمک کند و بیشتر با نام پراید وانت شناخته می شود. از این رو اگر شما هم به دنبال یک خودروی باری، ارزان قیمت و پرفروش داخلی هستید، پس تا انتها با ما همراه بمانید و فرصت ثبت نام در طرح فروش سایپا 151 با اقساط بلند مدت را از دست ندهید.

مشخصات ظاهری پراید 151

پراید 151 بر روی پتلفرم X100 یا همان پلتفرم پراید 131 ساخته شده است. با مشاهده نمای جلویی پراید وانت، هیچگونه تفاوتی با پراید 131 پیدا نخواهید کرد چرا که قسمت جلوی ماشین در هر دو مدل کامل یکسان می باشد. اما اوج تغییرات ساخت و طراحی به بخش های جانبی و به خصوص قسمت عقب ماشین باز می گردد. همانطور که از نام پراید وانت پیداست، هدف از ساخت این مدل بیشتر به منظور حمل بار بوده است.

از این رو بخش عقب پراید 131 و صندلی های عقب آن حذف شده اند و به جای آن ها فضای بار قرار گرفته است. این تغییرات، پراید 151 را تشکیل داده اند. بنابراین اگر خواهان خرید اقساطی خودرو های داخلی برای حمل بار و جابجایی اجسام بزرگ هستید، احتمالا طرح فروش اقساطی پراید وانت همان چیزی باشد که شما می خواهید. همچنین از دیگر تغییرات بخش انتهایی این مدل می توان به چراغ های متفاوت و سپر جدید هم اشاره کرد.

البته شایان ذکر است که سایپا در سال 1399 تیپ جدیدی از این خودرو را تحت عنوان سایپا 151 پلاس رونمایی کرد. رول بار و لاینر از جمله تفاوت های این مدل جدید هستند که نمایی زیباتر به آن بخشیده اند. چنانچه برای خرید ماشین قسطی، سایپا 151 را انتخاب می کنید، باید بدانید که این ماشین با طول 3928 میلیمتر ، عرض 1605 میلیمتر و ارتفاع 1455 میلیمتر طراحی شده است.

همچنین این خودرو وزنی معادل 900 کیلوگرم داشته و با خرید وانت سایپا 151 می توانید تا حداکثر 500 کیلوگرم بار را جابجا کنید. بنابراین اگر به دنبال خرید چنین ماشینی هستید، فرصت را از دست ندهید. از طرفی امکان خرید اقساطی سایپا با اقساط 36 ماهه دیگر طرح یاری دهنده شماست تا دیگر در تامین هزینه ماشین هم مشکلی نداشته باشید.

پراید وانت از نمای جلو و عقب

مشخصات فنی

همواره پیش از خرید و فروش خودرو، برای هر کسی مشخصات فنی از اصلی ترین نکات بوده است. این مشخصات به شما اجازه می دهند تا به خوبی با وسیله نقلیه مد نظر آشنا شده و بهترین انتخاب را داشته باشید. از این رو ما در این بخش قصد داریم مشخصات فنی پراید وانت را به شما معرفی کنیم بنابراین اگر قصد ثبت نام در طرح فروش اقساطی سایپا 151 را دارید، پس ادامه مطالب را به دقت مطالعه نمایید.

پراید 151 به یک پیشرانه 1323 سی سی از نوع M13 با 4 سیلندر و 8 سوپاپ مجهز می باشد. این موتور توان تامین حداکثر قدرت 71 اسب بخار در 5250 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 108 نیوتن متر در 2750 دور در دقیقه را دارا است. هر چند توجه داشته باشید که قیمت پراید وانت صفر ۱۴۰۱ اقساطی در مقایسه با دیگر خودروها، اصلی ترین عامل برای جذب شماست.

به هر حال با خرید خودروی سایپا 151 شما می توانید با نهایت سرعت 160 کیلومتر بر ساعت رانندگی کرده و شتاب صفر تا صد را در مدت زمان 14.5 ثانیه تجربه کنید. دیفرانسیل جلو و گیربکس 5 سرعته دستی از دیگر مشخصات این مدل می باشند. همچنین لازم به ذکر است در صورتی که طرح فروش فوری سایپا 151 را انتخاب کنید، برای طی کردن مسافت 100 کیلومتر به صورت ترکیبی به 6.6 لیتر بنزین نیاز خواهید داشت. ناگفته نماند که استاندارد آلایندگی این تیپ پراید، استاندارد یورو 4 می باشد.

مدل خودروسایپا 151
پیشرانهM13
حجم موتور1323cc
قدرت71 اسب بخار
گشتاور108 نیوتن متر
جعبه دنده5 سرعته دستی
مصرف سوخت ترکیبی6.6 لیتر
شتاب صفر تا صد14 ثانیه
حداکثر سرعت160 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن ها

سازندگان سایپا برای ساخت پراید 151، چهار تیپ مختلف در نظر گرفتند. مدل های SE، TL، SL و LE از جمله این چهار مدل می باشند. البته شایان ذکر است که در حال حاضر تنها تیپ se تولید می شود و مدل های دیگر از چرخه تولید خارج شده اند. شاید یکی از دلایل این امر را بتوان به آپشن های بیشتر مدل SE نسبت داد چرا که این تیپ به عنوان فول آپشن ترین نسخه پراید وانت شناخته می شود.

در صورتی که طرح فروش پراید صفر را برگزینید می توانید استفاده از قابلیت هایی چون سیستم ترمز ضد قفل ABS، ترمز عقب کاسه ای، دو ایربگ برای راننده و سرنشین جلو، فرمان هیدرولیکی، چراغ مه شکن عقب، سیستم تهویه دستی و بالابرهای دستی را تجربه کنید. البته چنانچه این موارد نمی توانند شما را از خرید سایپا se 151 موتور m13 راضی نگه دارند، می توانید به سراغ خرید سایپا 151 مدل پلاس بروید.

این نسخه که از سال 1399 در چرخه تولید قرار گرفته به آپشن های بیشتر و به روزتری مجهز شده است. البته توجه داشته باشید که این ویژگی ها سبب اختلاف قیمت چشمگیری میان مدل معمولی و پلاس پراید 151 شده اند. بنابراین با توجه به آنچه که گفتیم، شما خرید اقساطی سایپا 151 معمولی را انتخاب می کنید و یا به سراغ طرح فروش وانت سایپا 151 پلاس می روید؟

طراحی داخلی سایپا 151

فروش اقساطی سایپا 151 1403 توسط کیان خودرو

همانطور که مطالعه کردید ما در این مقاله به بررسی پراید 151 پرداختیم. اما امروزه مشکل تامین هزینه خودرو برای بسیاری به یک چالش بزرگ تبدیل شده است. از این رو ما به شما طرح فروش اقساطی پراید 151 تحویل فوری که توسط کیان خودرو ارائه شده است را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه، جدول فروش اقساطی سایپا 151 را مشاهده کرده و بسته به وضعیت مالی خود یکی از طرح های فروش سایپا 151 با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و یا 12 ماهه را انتخاب کنید. همچنین امکان فروش پراید 151 با تحویل فوری دیگر خدمت ارائه شده توسط این هلدینگ می باشند. در نهایت خوشحال می شویم بتوانیم شما را برای خرید پراید قسطی در هر یک از مدل های موجود در بازار همراهی نماییم.

تجربه رانندگی با وانت سایپا ۱۵۱ در مسیرهای کوهستانی

رانندگی با وانت سایپا ۱۵۱ در مسیرهای کوهستانی به دلیل قدرت کم موتور و ضرایب دنده بلند، می تواند چالش برانگیز باشد. در سربالایی ها، موتور به شدت تحت فشار قرار می گیرد و ممکن است نیاز به معکوس کشیدن دنده ها به دفعات باشد. همچنین، ترمزها در مسیرهای شیب دار باید با احتیاط بیشتری استفاده شوند.

نکاتی برای رانندگی با وانت سایپا ۱۵۱ در مسیرهای کوهستانی:

  • قبل از حرکت، از سالم بودن سیستم ترمز و خنک کننده اطمینان حاصل کنید.
  • با دنده سنگین رانندگی نکنید و در صورت نیاز به معکوس کشیدن دنده ها، تردید نکنید.
  • از سرعت مطمئنه تجاوز نکنید و در پیچ ها و دوربرگردان ها احتیاط بیشتری داشته باشید.
  • در صورت نیاز، از سیستم تهویه مطبوع استفاده نکنید تا به موتور فشار کمتری وارد شود.
  • به علائم هشدار دهنده موتور توجه کنید و در صورت مشاهده هر گونه مشکل، رانندگی را متوقف کنید.

مصرف سوخت واقعی سایپا ۱۵۱ در رانندگی شهری و جاده‌ای

مصرف سوخت واقعی سایپا ۱۵۱ به عوامل مختلفی مانند نوع رانندگی، شرایط جاده و آب و هوا بستگی دارد. بر اساس گزارش های منتشر شده، مصرف سوخت واقعی سایپا ۱۵۱ در رانندگی شهری حدود 7.5 لیتر و در رانندگی جاده ای حدود 6 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

نکاتی برای کاهش مصرف سوخت سایپا ۱۵۱:

    • با سرعت مطمئنه رانندگی کنید و از ترمز ناگهانی و شتاب گیری سریع خودداری کنید.
    • در ترافیک سنگین، از دنده معکوس استفاده نکنید و تا حد امکان از دنده های سنگین تر استفاده کنید.
    • از کولر و بخاری به طور متعادل استفاده کنید.
    • لاستیک ها را با فشار مناسب باد کنید.
    • به طور مرتب روغن موتور و فیلترها را تعویض کنید.

    بهترین روش‌های افزایش قدرت و شتاب سایپا ۱۵۱

    با وجود اینکه موتور سایپا ۱۵۱ قدرت و شتاب چندانی ندارد، اما روش هایی برای افزایش قدرت و شتاب آن وجود دارد.

    • نصب سیستم توربوشارژ: نصب سیستم توربوشارژ می تواند به طور قابل توجهی قدرت و شتاب موتور را افزایش دهد.
    • استفاده از هدرز و سیستم اگزوز اسپرت: هدرز و سیستم اگزوز اسپرت می توانند به خروج بهتر دود و گاز از موتور کمک کنند و در نتیجه به افزایش قدرت و شتاب موتور منجر شوند.
    • استفاده از فیلتر هوای اسپرت: فیلتر هوای اسپرت می تواند به ورود هوای بیشتر به موتور کمک کند و در نتیجه به افزایش قدرت و شتاب موتور منجر شود.
    • ریمپ ایسیو: ریمپ ایسیو می تواند به تنظیم دقیق پارامترهای موتور
    • نکات و ترفندهای رانندگی کم‌مصرف با وانت سایپا ۱۵۱

      همان طور که اشاره شد، سایپا ۱۵۱ از نظر مصرف سوخت، جزو خودروهای کم مصرف بازار به حساب می آید. با این حال، با رعایت برخی نکات و ترفندها می توانید مصرف سوخت این خودرو را حتی پایین تر بیاورید:

    • سبک کردن خودرو: وزن کمتر، مصرف سوخت پایین تر. تا حد امکان از حمل بارهای غیر ضروری در قسمت بار خودداری کنید.
    • تعویض دنده به موقع: با یادگیری دور موتور مناسب برای تعویض دنده، می توانید از پر شدن بیش از حد باک بنزین جلوگیری کنید.
    • رانندگی آرام: ترمزهای ناگهانی و شتاب گیری های بی مورد، مصرف سوخت را افزایش می دهند. با حفظ سرعت ثابت و رعایت فاصله با خودروهای دیگر، می توانید مصرف سوخت را کاهش دهید.
    • استفاده کم از کولر: سیستم تهویه مطبوع، مصرف سوخت را بالا می برد. در صورت امکان، از کولر در زمان های کوتاه و با درجات پایین استفاده کنید.
    • سرویس های دوره ای: انجام سرویس های دوره ای در نمایندگی های مجاز، باعث بهبود عملکرد موتور و در نتیجه کاهش مصرف سوخت می شود.
    • باد لاستیک ها: لاستیک های کم باد، سبب افزایش مصرف سوخت می شوند. فشار باد لاستیک ها را به طور مرتب چک کنید.

    مقایسه قیمت سایپا ۱۵۱ با سایر وانت‌های موجود در بازار

    سایپا ۱۵۱ یکی از ارزان ترین وانت های موجود در بازار ایران است. در مقایسه با سایر وانت های موجود در بازار، سایپا ۱۵۱ از نظر قیمتی بسیار مقرون به صرفه است. با این حال، این خودرو از نظر امکانات رفاهی، قدرت موتور و ایمنی در سطح پایین تری نسبت به سایر رقبا قرار دارد.

    علاوه بر قیمت نقدی، گزینه‌های فروش اقساطی پراید وانت ۱۵۱ نیز برای خریدارانی که به دنبال انعطاف‌پذیری در پرداخت هستند، موجود است.

    نام وانتظرفیت بارقدرت موتورقیمت (حدودی)
    وانت پراید ۱۵۱500 کیلوگرم71 اسب بخار150 تا 200 میلیون تومان
    فوتون تونلند1500 کیلوگرم143 اسب بخار1 میلیارد تا 2 میلیارد تومان
    وانت آریسان750 کیلوگرم86 اسب بخار200 تا 250 میلیون تومان
    وانت تندر 90800 کیلوگرم105 اسب بخار300 تا 350 میلیون تومان
    وانت کاپرا1000 کیلوگرم125 اسب بخار900 میلیون تا 1 میلیارد تومان
    تویوتا هایلوکس800 تا 1000 کیلوگرم164 اسب بخار 

توجه داشته باشید که قیمت خودروها به طور مرتب تغییر می کند و این قیمت ها صرفاً جهت مقایسه آورده شده اند.

نکات مهم در خرید و فروش اقساطی سایپا ۱۵۱

برای علاقمندان به خرید اقساطی پراید وانت ۱۵۱، توصیه می‌شود که شرایط اقساطی را نیز در نظر بگیرند تا بتوانند با بودجه خود بهترین تصمیم را بگیرند.

با توجه به اینکه سایپا ۱۵۱ یک وانت کاربری است، نکات مهمی در خرید و فروش آن وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:

در هنگام خرید قسطی سایپا ۱۵۱ به موارد زیر توجه کنید:

    • کارکرد خودرو: بررسی کنید که کارکرد خودرو با شرایط ظاهری و فنی آن مطابقت داشته باشد.
    • سلامت فنی: از یک مکانیک معتمد برای بررسی فنی خودرو کمک بگیرید.
    • بررسی رنگ شدگی: مطمئن شوید که قطعات بدنه خودرو به دلیل تصادف رنگ نشده باشند.
    • بررسی اصالت سند: از سالم بودن و اصالت مدارک خودرو اطمینان حاصل کنید.

در هنگام فروش سایپا ۱۵۱ به موارد زیر توجه کنید:

  • تمیز و پاکیزه بودن خودرو: قبل از نمایش خودرو به خریدار، آن را به طور کامل تمیز کنید.
  • رفع ایرادات ظاهری: ایرادات ظاهری جزئی مانند خط و خش را برطرف کنید.
  • قیمت گذاری مناسب: با توجه به شرایط بازار، قیمت مناسبی برای خودرو تعیین کنید.
  • آماده بودن مدارک: اصل مدارک خودرو را برای ارائه به خریدار آماده کنید.

سوالات متداول

آیا پراید وانت ارزش خریدن دارد؟

این مدل در مقایسه با خودروهای باری موجود در بازار، از نظر قیمتی بی رقیب است بنابراین اگر شما هم به دنبال یک ماشین ارزان قیمت برای حمل بارهای کوچک در داخل شهر هستید، پراید 151 می تواند همان چیزی باشد که می خواهید.

تفاوت پراید 151 معمولی با مدل پلاس در چیست؟

پراید وانت پلاس نسخه جدیدتر این خودرو است که به آپشن های به روزتری تجهیز شده است. البته این قابلیت ها سبب قیمت بسیار بیشتر این ماشین در مقایسه با مدل معمولی شده اند. با این حال این بسته به نظر و سلیقه شماست که کدام مدل را انتخاب کنید.

آیا پراید وانت ایمن است؟

همانند دیگر مدل های پراید، متاسفانه این تیپ هم ایمنی قابل قبولی ندارد.

مزایای پراید وانت چیست؟

مواردی چون هزینه خرید و نگهداری پایین، قطعات یدکی فراوان و آپشن های بیشتر در مدل 151 پلاس از مهم ترین مزایای این خودرو هستند.

معایب پراید 151 چیست؟

کیفیت پایین ساخت، پیشرانه ضعیف و قدیمی، ایمنی پایین و فضای کوچک محفظه بار از معایب این ماشین هستند.

4.2/5 - (95 امتیاز)

9 پاسخ

    1. من یک پراید میخوام یک پراید151 خودم یک پراید دارم مدل 58/141است ممنونم جواب بدی 09145453118

  1. سلام پرایدوانتی شرایط ۳۶ماهه چجوریه ممنون

  2. سلام
    بدون پیش پرداخت هم میشه خرید؟
    من پول ندارم اما یه پراید وانت میخوام که کار کنم باهاش، بیکارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *