لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی فیدلیتی 5 نفره

وقشته ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فیدلیتی با رنگ آبی

تحویل فوری

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

اقساط 12 تا 36 ماهه

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

پرداخت بعد از تحویل

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

فیدلیتی 5 نفره با رنگ آبی اقساطی

طرح فروش اقساطی فیدلیتی 5 نفره را بیشتر بشناسید

ضرورت داشتن وسیله نقلیه در زندگی امروزی بر هیچکس پوشیده نیست اما همانطور که همه می دانیم شرایط اقتصادی فعلی و قیمت سرسام آور و روبه افزایش خودرو، خرید این وسیله حیاتی را برای بسیاری دشوار کرده است. از این رو کیان خودرو، لیزینگ با سابقه در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودروهای داخلی و خارجی، آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز خود می باشد. یکی از طرح های این مجموعه، فروش اقساطی فیدلیتی 5 نفره با اقساط بلند مدت و کوتاه مدت است.

اما شرایط فروش فیدلیتی پرایم پنج نفره به چه صورت است؟ فیدلیتی پرایم تیپ ۱ پنج نفره چه تفاوت هایی با مدل 7 نفره این خودرو دارد؟ آیا ثبت نام در طرح فروش فیدلیتی 5 نفره قسطی بهتر است یا خرید نقدی این خودرو؟ برای یافتن پاسخ این سوالات و و البته آشنایی با مشخصات و ویژگی های این خودرو تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی فیدلیتی

پس از حضور موفقیت آمیز خودروی دیگنیتی در بازار داخلی، گروه بهمن موتور این بار با معرفی خودروی فیدلیتی ۵ نفره و 7 نفره توانست در میان ایرانیان طرفداران خاص خود را پیدا کند. فیدلیتی محصول شرکت چری است که نخستین بار در سال 2018 در کشور چین رونمایی شد. پس از مدتی و در سال 1400 طبق همکاری گروه بهمن و این خودروساز چینی، فیدلیتی روانه بازار ایران شد. در واقع این خودرو را می توان همان ماشین جتور X70S دانست که با نام فیدلیتی در ایران شناخته می شود. شما عزیزان می توانید برای خرید خودرو با تحویل فوری، بسته به نیاز خود در یکی از طرح های فروش فیدلیتی پرایم تیپ ۱ اقساطی و یا دیگر مدل های این خانواده ثبت نام کنید.

فیدلیتی 5 نفره سفید رنگ قسطی در نمایشگاه

نمای ظاهری

فیدلیتی همانند دیگر محصولات چری از نظر نمای ظاهری حرفی برای گفتن دارد. جلو پنچره بزرگ، چراغ های کشیده، خطوط هماهنگ و سپر اسپرت نمایی خاص و منحصر به فرد و البته عضلانی به این خودرو بخشیده اند. همچنین احتمالا شما هم با مشاهده نمای عقبی خودرو به یاد محصولات کره ای بیفتید. در نهایت همه این ها سبب شده اند تا فیدلیتی نه تنها مورد استقبال جوانان بلکه مطابق میل تمامی متقاضیان طرح فروش اقساطی خودرو واقع شود. از این رو شاهد رونق طرح فروش فیدلیتی پرایم 5 نفره هستیم.

فیدلیتی 5 نفره از نمای عقب

همینطور درباره ابعاد این ماشین باید گفت که فیدلیتی با طول 4735 میلی متر، عرض 1900 میلی متر و ارتفاع 1710 میلی متر طراحی شده است. لازم است به ذکر است که فاصله بین محور چرخ ها برابر 2720 میلی متر در نظر گرفته شده و در نهایت تمامی این ها در کنار تجهیزات به کار رفته در خودرو سبب شده اند تا فیدلیتی وزنی معادل 1575 کیلوگرم داشته باشد.

اگر شما هم خواهان خرید خودروی فیدلیتی هستید، باید بدانید که این ماشین در دو نسخه 5 نفره و 7 نفره عرضه شده است. برای فیدلیتی صندوق عقبی به حجم 1680 لیتر در نظر گرفته شده که به واسطه یک ردیف صندلی اضافی به مدل 7 نفره تبدیل می شود. البته شایان ذکر است که فیدلیتی 7 نفره از نظر ظاهر و اندازه تفاوتی با مدل 5 نفره این خودرو ندارد. بنابراین از این نظر هیچ فرقی ندارد که فروش فیدلیتی پرایم ۵نفره را انتخاب می کنید و یا به سراغ مدل 7 نفره این ماشین می روید. در نهایت اگر شما هم از دوستداران طرح فروش خودرو های داخلی با اقساط 36 ماهه هستید، می توانید با خرید این خودرو، فضای راحتی را برای 5 و یا 7 سرنشین فراهم آورید.

مشخصات فنی

فیدلیتی از یک پیشرانه 1498 سی سی با 4 سیلندر و 16 سوپاپ بهره میبرد. این موتور قادر به فراهم آوردن حداکثر توان 155 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 230 نیوتن متر در 1750 دور در دقیقه می باشد. همچنین این موتور توربوشارژ به شما این امکان را می دهد تا با نهایت سرعت 180 کیلومتر بر ساعت پیش رفته و شتاب صفر تا صد را تنها در زمان 10 ثانیه تجربه کنید. دیفرانسیل جلو و گیربکس 6 سرعته دو کلاچه از دیگر نکات حائز اهمیت درباره مشخصات فیدلیتی 5 نفره می باشند.

فیدلیتی پرایم تیپ ۱ به ازای پیمودن مسافت 100 کیلومتر در داخل شهر به 7.8 لیتر بنزین نیاز دارد. این در حالی است که به ازای طی کردن همین مسافت در خارج از شهر، 7.5 لیتر بنزین مصرف می کند. در آخر باید گفت که شما با خرید اقساطی فیدلیتی 5 نفره به 7.6 لیتر سوخت در هر 100 کیلومتر بصورت ترکیبی نیاز خواهید داشت. در آخر اشاره به ظرفیت 55 لیتری باک بنزین و استاندارد آلایندگی یورو 5 خالی از لطف نیست. بنابراین اگر قصد خرید یک خودروی خوب خارجی و از همه نظر قابل قبول را دارید، بنا به آنچه که تاکنون گفته شد، پیشنهاد می کنیم فرصت خرید فیدلیتی قسطی 5 نفره و یا فیدلیتی پرستیژ را از دست ندهید.

مدل خودروفیدلیتی 5 نفره
پیشرانه4 سیلندر 16 سوپاپ
حجم موتور1498cc
قدرت155 اسب بخار
گشتاور230 نیوتن متر
جعبه دنده6 سرعته دو کلاچه
مصرف سوخت ترکیبی7.8 لیتر
شتاب صفر تا صد10 ثانیه
حداکثر سرعت190 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن ها

همانطور که تا اینجا مطالعه کردید، با مشخصات فنی و ویژگی های ظاهری فیدلیتی آشنا شدیم. اما علاوه بر موارد فوق و طرح فروش قسطی فیدلیتی پرایم 5 نفره، امکانات رفاهی و آپشن های خودرو دیگر عامل تاثیرگذار بر رونق خرید و فروش این ماشین هستند. اگر شما هم برای سواری، این خودرو را ترجیح می دهید و می خواهید با استفاده از طرح فروش اقساطی فیدلیتی پرایم تیپ ۱ مالک این وسیله نقلیه اسپرت و زیبا شوید، باید بدانید که کروز کنترل، سانروف، سقف پانوراما، سنسور فشار باد تایرها، ترمز ضد قفل و کمکی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کنترل کشش و پایداری، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، 4 ایربگ راننده، سرنشین جلو و جانبی، سنسور جلو و عقب، سنسور باران، رادار نقطه کور، رادار تغییر لاین، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای از جمله آپشن های این خودرو می باشند.

کابین و فضای داخلی فیدلیتی 5 نفره

علاوه بر این، از دیگر امکانات رفاهی فیدلیتی می توان به نمایشگر لمسی 10.25 اینچی، دوربین عقب، جانبی و 360 درجه، نویگیشن، صفحه کیلومتر دیجیتالی، چراغ مه شکن عقب، چراغ بدرقه، دی لایت، اتولایت، قابلیت تنظیم برقی ارتفاع نور چراغ ها، فرمان برقی حساس به سرعت، دکمه های کنترلی روی فرمان، فرمان دی کات، سیستم تهویه اتوماتیک، آینه عقب الکتروکرومیک، آینه های جانبی تاشو برقی همراه با گرمکن، قابلیت تنظیم برقی صندلی راننده و سرنشین جلو و ایزوفیکس صندلی اشاره کرد. بنابراین اگر شما هم علاقه مند به استفاده از این آپشن ها هستید، تنها کافیست خرید خودرو فیدلیتی پرایم پنج نفره را انتخاب کنید.

سیستم‌‌ کمکی راننده کروز کنترل – کنترل ایستایی در سربالایی – کنترل سرعت در سرازیری – کنترل کشش – کنترل پایداری – حالت رانندگی 2 حالته (اکو – اسپرت)
سیستم هشدار دهنده‌سنسور جلو – سنسور عقب – سنسور باران – سنسور فشار باد تایر – رادار نقطه کور – رادار تغییرلاین
سیستم‌های ترمزتوزیع نیرو ترمز – ترمز ضدقفل – ترمز کمکی – ترمز پارک برقی – اتوهلد -کالیپر قرمز
سیستم‌ روشناییدی‌لایت – اتولایت – چراغ مه‌شکن عقب – چراغ خوش‌آمدگویی – چراغ بدرقه -نورپردازی داخلی – تنظیم برقی ارتفاع نور
فرمانفرمان برقی – دکمه‌های کنترلی روی فرمان – فرمان حساس به سرعت – فرمان دی‌کات
مالتی مدیامانیتور 10.25 اینچی لمسی – 8 اسپیکر – نویگیشن – دوربین عقب –  دوربین عقب – دوربین جانبی – دوربین 360 – صفحه کیلومتر دیجیتالی 12.3 اینچی
ایمنی کابین4 ایربگ: ایربگ راننده – ایربگ سرنشین جلو – ایربگ جانبی جلو
رفاهی کابینورود بدون کلید – استارت دکمه‌ای – سیستم تهویه اتومات – دریچه تهویه عقب – دماسنج داشبورد – صندلی‌ راننده 6 حالته برقی – صندلی سرنشین جلو 4 حالته برقی – صندلی عقب تاشو دوتکه – روکش چرم دو رنگ صندلی – ایزوفیکس صندلی – خروجی 12 ولت – صندوق برقی با جک – صندوق پران هوشمند – شارژر وایرلس
آینه، شیشه‌ و اتاقآینه عقب الکتروکرومیک – آینه جانبی تاشو برقی – آینه جانبی با تنظیم برقی – آینه جانبی با گرمکن – سقف پانوراما – سانروف – شیشه دودی عقب – سانروف و شیشه بالابر آنتی‌ترپ

شرایط فروش اقساطی فیدلیتی 5 نفره توسط کیان خودرو

همانطور که مطالعه کردید ما در این مقاله سعی کردیم مروری بر مشخصات خودروی فیدلیتی داشته و به طور کامل این ماشین را به شما معرفی کنیم. از این رو امیدواریم اطلاعات لازم و مد نظر خود را به دست آورده باشید. اما اگر اندکی تحقیق کرده باشید، احتمالا می دانید که قیمت بالای فیدلیتی یکی از اصلی ترین مشکلات خریداران می باشد. از این رو کیان خودرو با فراهم آوردن طرح فروش اقساطی فیدلیتی 5 نفره با تحویل فوری، زمینه خرید آسان را برای مشتریان خود مهیا کرده است.

از این رو شما عزیزان می توانید از وب سایت کیان خودرو به بخش فروش فیدلیتی بهمن موتور رفته و با مطالعه جدول فروش اقساطی فیدلیتی 5 نفره، بسته به شرایط خود تعداد اقساط خرید خودرو را تعیین کنید. فروش فیدلیتی 5 نفره با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و 12 ماهه از جمله طرح های موجود برای خرید این خودرو می باشند. همچنین لازم به ذکر است که شما برای ثبت نام در طرح فروش فیدلیتی 5 نفره اقساطی نیازمند معرفی فرد معتبری به عنوان ضامن می باشید. پرداخت نیمی از هزینه خودرو به عنوان پیش پرداخت دیگر شرط لازم است.

 

 

سوالات متداول

مزایای فیدلیتی چیست؟

طراحی جذاب و اسپرت، پیشرانه قابل قبول، امکانات رفاهی فراوان، کابین بزرگ و جادار و امکان سفارش در دو مدل 5 نفره و 7 نفره از جمله نقاط قوت این خودرو هستند.

معایب فیدلیتی چیست؟

اگر خواهان خرید فیدلیتی هستید، باید توجه داشته باشید که مواردی چون تک دیفرانسیل بودن، قیمت نسبتا بالا و حساسیت زیاد موتور توربوشارژ به عنوان اصلی ترین نقاط ضعف این ماشین شناخته می شوند.

رقبای فیدلیتی در بازار چه خودروهایی هستند؟

با ورود فیدلیتی به بازار، شاهد وجود رقیبان زیادی برای این خودرو هستیم. دیگنیتی پرایم، چری تیگو 7، چری تیگو 8 پرو و کی ام سی K7 از اصلی ترین این رقیبان هستند.

آیا فیدلیتی ایمن است؟

با توجه به تست های صورت گرفته، فیدلیتی موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه یورو انکپ شده است از این رو می توان گفت که این ماشین به عنوان یکی از ایمن ترین خودروهای چینی شناخته می شود. علاوه بر این، وجود 4 ایربگ، سیستم ترمز ABS و EBD، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل کشش و پایداری، سنسور تشخیص نقطه کور، دوربین های عقب، جانبی و 360 درجه و مواردی از این قبیل، دیگر عوامل تاثیرگذار بر ایمنی این ماشین هستند.

آیا فیدلیتی ارزش خرید دارد؟

در حال حاضر و به دلیل تحریم های علیه ایران، ورود خودروهای خارجی به داخل کشور با محدودیت های گسترده ای همراه است. این موضوع، زمینه خوبی را برای رونق خرید و فروش خودروهای چینی فراهم کرده که فیدلیتی یکی از آن ها می باشد. شاید این خودرو در مقایسه با خودروهای مطرح روز دنیا حرفی برای گفتن نداشته باشد اما به دلیل بهره مندی از ویژگی های مثبت و امکانات رفاهی متعدد و به خصوص فضای بزرگ و جادار کابین، گزینه خوبی برای .خریداران خودرو به شمار می رود.

3.5/5 - (13 امتیاز)

3 پاسخ

  1. سلام ودرود وخسته نباشیدتشکر ازاینکه وقت گذاشتی وبرای آرامش چنین خودروهایی تولید کردید…فقط میخواستم بگم باهام تماس بگیرید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *