لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی رانا

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی رانا

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

خودروی رانا از نمای عقب

درباره فروش اقساطی رانا چه می دانید؟

ضرورت نیاز به داشتن وسیله نقلیه در دنیای امروزی بر هیچکس پوشیده نیست و بدون خودرو زندگی دشوار می شود. از طرفی افزایش روز افزون قیمت ماشین، خرید را با چالش های اساسی روبرو کرده است. از این رو برخی از شرکت ها از جمله کیان خودرو اقدام به فروش اقساطی خودرو کرده اند. یکی از مدل هایی که در این لیست قرار دارد، خودروی رانا می باشد. اما فروش اقساطی رانا با اقساط بلند مدت توسط چه هلدینگ هایی ارائه می شود؟ از بین تمام این مجموعه ها معتبرترین آن ها کدام است؟ از میان طرح های فروش اقساطی رانا کدام یک را بر گزینیم؟ و یا بسیاری از سوالات دیگر که با مطالعه این مقاله پاسخ آن ها را خواهید یافت. بنابراین توصیه می کنیم تا انتها با ما همراه باشید تا علاوه بر آشنایی با مشخصات خودروی رانا، طرح فروش اقساطی رانا با شرایط مناسب از کیان خودرو را به شما معرفی نماییم.

معرفی رانا

برای خرید ماشین قسطی، پس از پیدا کردن مرکزی معتبر برای خرید، انتخاب مدل خودرو قدم بعدی است. رانا دومین خودروی ملی ایران خودرو و سومین خودروی ملی پس از تیبا و سمند به شمار می رود. این ماشین ابتدا در مدل EL در سال 1391 به بازار آمد و اندکی بعد و با بهبود مدل قبلی و نیز بهره مندی از امکانات بیشتر، در سال 1392 تحت عنوان رانا LX وارد بازار رقابت شد. همچنین مدل فیس لیفت شده این خودرو با نام رانا پلاس از سال 1399 به مشتریان عرضه شده است. 

رانا به میدان آمد تا به عنوان خودرویی ارزان تر از پژو 206 SD در اختیار متقاضیان قرار گیرد. رانا با استفاده از همان پلتفرم 206 صندوقدار ساخته شده و به عنوان جایگزینی برای آن به شمار می رود. از این رو اگر شما هم متقاضی خرید اقساطی خودرو های داخلی با اقساط 36 ماه هستید، رانا می تواند همان ماشین مد نظر شما باشد؛ از این رو برای خرید تنها کافیست به بخش فروش اقساطی رانا ایران خودرو از سایت کیان خودرو مراجعه نمایید.

نمای ظاهری خودرو رانا

نمای ظاهری رانا

اگر کمی با دقت به رانا بنگرید، متوجه شباهت های آن با پژو 206 صندوقدار به خصوص در قسمت جلویی خودرو خواهید شد. جلو پنجره مشبک که در میان دو چراغ کشیده و چند ضلعی قرار گرفته و چراغ های مه شکن، عواملی برای طراحی بخش جلویی هستند. در قسمت عقب خودرو، شاهد طراحی زیباتر و مدرن تری نسبت به پژو 206 SD هستیم. چراغ های شب نما و مه شکن به همراه یک نوار LED که روی صندوق تعبیه شده و با فشردن پدال ترمز روشن می شود، نمایی زیبا و منحصر به فرد را به رانا بخشیده اند.

این خودروی چالاک با طول 4292 میلیمتر، عرض 1684 میلیمتر و ارتفاع 1453 میلیمتر ساخته شده است. همچنین فاصله بین دو محور چرخ ها معادل 2445 میلیمتر می باشد. با کنار هم قرار گرفتن این اندازه ها و تجهیزات به کار رفته در رانا، وزن آن معادل 1109 کیلوگرم عنوان شده است. حجم 400 لیتری صندوق عقب دیگر موردی است که امکان سفرهای خانوادگی را برای شما فراهم می آورد. از این رو اگر شما هم خواهان یک ماشین جادار برای خانواده خود هستید، خرید خودرو اقساطی ایران خودرو با اقساط بلند مدت به ویژه رانا صفر اقساطی پیشنهاد ما به شما است.

خودروی رانا سفید رنگ از نمای عقب

مشخصات فنی رانا

اگر شما هم می خواهید خرید خودرو با قیمت مناسب را تجربه کنید، کیان خودرو، توصیه ما به شما می باشد اما علاوه بر این، باید بدانید که مشخصات فنی ماشین از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار هستند. با باز کردن درب کاپوت رانا، شاهد یک موتور 1.6 لیتری TU5 هستید. این موتور دارای 4 سیلندر و 16 سوپاپ بوده و بهره مند از سیستم انژکتوری پاشش چند نقطه ای می باشد. پیشرانه رانا قادر به فراهم آوردن حداکثر توان موتور 105 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 142 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه است. همچنین امکان رانندگی با نهایت سرعت 190 کیلومتر بر ساعت و زمان 11.6 ثانیه برای رسیدن به شتاب صفر تا صد از دیگر ویژگی های اساسی رانا هستند.

پیشرانه خودروی رانا

برای پیمودن مسافت 100 کیلومتر در خارج از شهر، این خودرو نیازمند 5.69 لیتر سوخت می باشد. این در حالی است که برای طی کردن همین مسافت به صورت ترکیبی، رانا 7.3 لیتر بنزین مصرف خواهد کرد. گنجایش مخزن سوخت 50 لیتری و استاندارد آلایندگی یورو 4 از دیگر مشخصات رانا هستند. بنابراین اگر با توجه به آنچه که تاکنون خواندید شما هم مشتاق سواری با رانا شده اید اما پول کافی برای خرید نقدی آن را ندارید، طرح فروش اقساطی رانا 36 ماهه امکانی است که کیان خودرو آن را فراهم آورده است.

مدل خودرورانا
پیشرانهتیوفایو TU5
حجم موتور1587cc
قدرت105 اسب بخار
گشتاور142 نیوتن متر
جعبه دنده5 سرعته دستی
مصرف سوخت ترکیبی6.6 لیتر
شتاب صفر تا صد11.6 ثانیه
حداکثر سرعت190 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن های رانا

خودروی رانا نسبت به رانا پلاس از آپشن های کمتری برخوردار است و یکی از مواردی که می تواند در تصمیم گیری برای خرید اقساطی رانا پلاس شما را تشویق کند این مسئله است. در صورتی که شما خرید اقساطی رانا با تحویل فوری را انتخاب کنید، از قابلیت هایی چون سیستم ترمز ABS و EBD، ترمز جلوی دیسکی با قابلیت خنک کننده، دو ایربگ برای راننده و سرنشین جلو، فرمان هیدرولیکی، سیستم تهویه دستی، چراغ های مه شکن جلو و عقب، سیستم روشنایی ترک خودرو، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ ها از داخل ماشین، آینه های جانبی برقی راهنمادار، شیشه بالابرهای برقی عقب و جلو، ایموبلایزر، سنسور دنده عقب، سیستم قطع خودکار سوخت، نمایشگر دمای محیط و نمایشگر روی داشبورد برخوردار خواهید شد. بنابراین تنها کافیست خرید رانا اقساطی با شرایط ویژه از کیان خودرو را انتخاب کرده و از سواری با این ماشین ایرانی لذت ببرید.

سیستم‌‌ کمکی راننده کروز کنترل
سیستم هشدار دهنده‌سنسور عقب – سیستم هشداردهنده با نمایشگر
سیستم‌های ترمزتوزیع نیرو ترمز – ترمز ضدقفل – ترمز عقب کاسه‌ای
سیستم‌ روشناییچراغ مه‌شکن جلو – چراغ مه‌شکن عقب – چراغ بدرقه – تنظیم دستی ارتفاع نور
فرمانفرمان هیدرولیکی – دکمه‌های کنترلی روی فرمان
ایمنی کابین2 ایربگ: ایربگ راننده – ایربگ سرنشین جلو – سیستم مالتی پلکس
رفاهی کابینسیستم تهویه دستی – دماسنج داشبورد – صندلی‌ راننده 6 حالته دستی – صندلی سرنشین جلو 4 حالته دستی – روکش صندلی پارچه ای – تریم مشکی

 

شرایط فروش اقساطی رانا ال ایکس از کیان خودرو

همانطور همه می دانیم، در شرایط فعلی خرید خودرو به صورت اقساطی بهترین راه برای تجربه مالکیت این وسیله کاربردی است. بنابراین با توجه به این موضوع، بیش از 12 سال است که کیان خودرو با فروش نقدی و اقساطی خودروهای داخلی و خارجی آماده خدمت رسانی به شما می باشد. فروش اقساطی رانا تحویل فوری یکی از خدمات این مجموعه است. بنابراین در صورتی که پول کافی برای خرید نقدی ندارید، طرح فروش اقساطی خودرو رانا می تواند بهترین موقعیت را برای شما فراهم آورد. 

شما عزیزان می توانید به وب سایت کیان خودرو مراجعه کرده و با مطالعه شرایط خرید رانا اقساطی، از سواری با یک خودروی خوب ایرانی لذت ببرید.  همچنین می توانید با بررسی جدول فروش اقساطی رانا، مهلت بازپرداخت اقساط را از 12 ماه تا 36 ماه تعیین نمایید البته توجه داشته باشید در صورت دریافت مهلت بیشتر، شما موظف به پرداخت هزینه بیشتری هم خواهید شد.

سوالات متداول

رقبای رانا چه خودروهایی هستند؟

از زمان تولید و ورود رانا توسط شرکت ایران خودرو به بازار ، شاهد رقابت شدید این محصول با ماشین های زیادی بوده ایم. پژو پارس سال، پژو 206 صندوقدار و برلیانس اچ 230 از اصلی ترین حریفان این خودرو در بازار داخلی به حساب می آیند.

مزایای رانا معمولی چیست؟

رانا به دلیل چند مزیت قابل توجه، مورد استقبال ایرانیان قرار گرفته است. خدمات پس از فروش گسترده، پیشرانه قابل قبول و کم مصرف، ترمز های خوب و ایمن و آپشن های به روز و کاربردی از جمله این نقاط مثبت هستند.

چرا رانا نخریم؟

با وجود تمام محاسن رانا، دلایلی هم وجود دارند که می توانند ما را از خرید این خودرو منصرف کنند. این عوامل که به عنوان نقطه ضعف رانا شناخته می شوند عبارتند از فضای محدود کابین برای سرنشینان عقب، کیفیت پایین متریال داخل کابین، نفوذ زیاد صدا به داخل ماشین، سواری خشک و خرید و فروش کم رونق به ویژه در بازار دست دوم.

رانا و رانا پلاس چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟

رانا پلاس به عنوان نسخه به روزتر و فول آپشن تر در مقایسه با خودروی رانا معمولی شناخته می شود. اگرچه پیشرانه این دو مدل با یکدیگر تفاوت هایی دارد اما چندان چشمگیر نیست اما تجهیز رانا پلاس به قابلیت هایی چون فرمان برقی، آینه ها و قالپاق های جدید، افزودن دکمه های کنترلی روی فرمان و … از اصلی ترین تفاوت ها به حساب می آید.

آیا رانا ارزش خریدن دارد؟

با توجه به قابلیت های در نظر گرفته شده برای این خودرو و قیمت تخصیص یافته به آن، می توان گفت که رانا چندان ارزش خرید ندارد و همین امر موجب عدم رونق بازار خرید و فروش آن شده است. شاید اگر این ماشین قیمت کمتری داشت، افراد بیشتری جذب آن می شدند.

4/5 - (9 امتیاز)

2 پاسخ

  1. سلام مبلغ وام رانا چه مقداره؟ برای خرید قسطی رانا چقدر پیش پرداخت باید بدم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *