لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی سانتافه

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی سانتافه

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

سانتافه نیو اقساطی در جاده

خرید خودرو در زندگی امروزی از ضروریات است و اهمیت آن بر هیچکس پوشیده نیست. اما با توجه به قیمت بالای این وسیله حیاتی، طرح های مختلفی به منظور کمک به متقاضیان به وجود آمده اند. اما باید توجه داشت که این طرح ها در بردارنده خودروهای خاصی هستند. کیان خودرو با بیش از 12 سال سابقه تنها مجموعه فروش اقساطی سانتافه 36 ماهه به صورت صفر کیلومتر می باشد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت این شرکت از بهترین شرایط فروش اقساطی سانتافه بهره مند شده و ماشین مورد علاقه خود را خریداری نمایید. از این رو اگر شما هم خواهان خرید و سواری با این مدل هستید، تا انتها ما را دنبال کنید تا شما را با شرایط فروش اقساطی سانتافه از کیان خودرو آشنا نماییم.

معرفی سانتافه

هیوندای سانتافه یک محصول کراس اوور با اندازه متوسط است که نه تنها در ایران، بلکه در دیگر کشورها هم خوش درخشیده است. این خودرو جذاب، اسپرت و فول آپشن محصول شرکت کره ای هیوندای می باشد که فرایند تولید آن از سال 2000 آغاز شده است. نام این ماشین شاسی بلند از شهری در نیومکزیکو گرفته شده و به بازار آمده تا با محصولات به نام خارجی رقابت کند. سانتافه در 4 مدل مختلف در طی این سال ها تولید شده است تا طرفداران خاص خود را جذب کند. نسل اول این خودرو تا سال 2006 روی خط تولید قرار داشت. پس از آن نسل دوم به بازار آمد و تا سال 2012 توانست موفقیت قابل توجه ای را برای شرکت سازنده کسب کند. 

از سال 2013 شاهد نسل سوم سانتافه بودیم که در کشور ما توانست رکورد واردات را از آن خود نماید هر چند که در سال 2018 خط تولید این مدل هم متوقف شد. اما در آخر جا دارد به نسل چهارم این خودرو اشاره ای داشته باشیم که از سال 2019 تاکنون در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. از این رو اگر شما هم خواهان خرید قسطی سانتافه صفر کیلومتر هستید، پس همچنان با ما و سایت کیان خودرو همراه باشید چرا که این مجموعه با فروش خودرو اقساطی و تحویل فوری آماده خدمت رسانی به شماست.

نمای جلویی سانتافه نیو خاکستری رنگ

نمای ظاهری سانتافه

سانتافه از نظر جلوه ظاهری حرفی برای گفتن دارد. چراغ های بزرگ و کشیده که چهره ای خشن و اسپرت را به ماشین می بخشند در کنار جلو پنجره زیبا که با نماد هیوندای آراسته شده است، نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. همچنین فضای بزرگ و جادار این ماشین، امکان سواری برای 7 سرنشین را فراهم می کند. 

از این رو اگر شما هم خواهان خرید اقساطی خودرو های خارجی و به خصوص یک مدل جذاب، جدید و جادار هستید، خرید سانتافه اقساطی با شرایط ویژه می تواند همان چیزی باشد که شما می خواهید. همینطور لازم است تا در این بخش نگاهی به ابعاد خودرو هم داشته باشیم. طول 4770 میلیمتر، عرض 1890 میلیمتر و ارتفاع 1705 میلیمتر اندازه های سانتافه نسل چهار هستند. بنابراین با توجه به آنچه که تاکنون گفتیم، کافیست نظر خود را برای ثبت نام در طرح فروش اقساطی سانتافه 2022 قطعی کرده و این ماشین لوکس را به صورت صفر کیلومتر از کیان خودرو خریداری نمایید.

نمای جانبی سانتافه سفید

مشخصات فنی سانتافه

پیش از خرید خودرو، توجه به ویژگی های فنی ماشین، اصلی ترین توصیه به خریداران است. در صورتی که قصد شرکت در طرح های فروش اقساطی محصولات هیوندای را دارید ما در این بخش از مقاله قصد داریم پیش از خرید اقساطی سانتافه با اقساط بلند مدت، شما را با مشخصات فنی آن آشنا نماییم. سانتافه با پیشرانه 2.4 لیتری با 4 سیلندر و 16 سوپاپ روانه بازار شده است. سیستم انتقال قدرت تک دیفرانسیل و یا دو دیفرانسیل و جعبه دنده 6 سرعته اتومات از دیگر مشخصات این ماشین هستند. 

حداکثر توان موتور 188 اسب بخار در 6300 دور در دقیقه، حداکثر گشتاور 245 نیوتن متر در 4250 دور در دقیقه، مدت زمان 10.9 ثانیه برای رسیدن به شتاب صفر تا صد و حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت از جمله ویژگی های این خودرو هستند که فروش اقساطی سانتافه را با استقبال گسترده روبرو کرده اند. خودروی سانتافه برای پیمودن مسافت 100 کیلومتر به صورت ترکیبی، به 11.1 لیتر بنزین نیاز دارد. مقداری که این مدل را در لیست خودروهای پر مصرف قرار داده است. همچنین لازم است تا اشاره ای به ظرفیت 66 لیتری باک و استاندارد آلایندگی یورو 5 برای این ماشین داشته باشیم.

مدل خودروسانتافه
پیشرانه4 سیلندر تنفس طبیعی
حجم موتور2359cc
قدرت188 اسب بخار
گشتاور245 نیوتن متر
جعبه دنده6 سرعته اتومات
مصرف سوخت ترکیبی11.1 لیتر
شتاب صفر تا صد10.9 ثانیه
حداکثر سرعت190 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن های سانتافه

خرید و فروش خودرو توسط افراد به دلایل مختلفی صورت می گیرد. یکی از این دلایل، امکانات و آپشن های وسیله نقلیه است. سانتافه خودرویی فول آپشن و مجهز به بهترین و به روزترین امکانات رفاهی می باشد. ایربگ های جلو و جانبی، سقف پانوراما، سانروف، کروز کنترل، تهویه دوگانه، آینه الکتروکرومیک، 5 گرمکن و 3 سردکن برای صندلی ها، صندلی های با روکش چرمی، گرمکن فرمان، سیستم اتوپارک، ترمز برقی، نمایشگر مرکزی لمسی، دوربین عقب و 360 درجه، سیستم هشدار دهنده فشار باد تایرها و قطب نما تنها برخی از آپشن های سانتافه هستند که شما می توانید با خرید اقساطی سانتافه نیو از آن ها بهره مند شوید. 

امکانات و آپشن های کابین سانتافه

البته علاوه بر آنچه که گفته شد، سیستم های ABS، EBD، ESC، HAC، DBC، TCS و VSM، سنسور نور و باران، درب برقی صندوق، رادار نقطه کور و تغییر لاین، رادار تصادف جلو و عقب، چراغ های هوشمند، دی لایت، اتولایت، چراغ های مه شکن جلو و عقب، فرمان حساس به سرعت، دکمه های کنترلی روی فرمان، ورود و استارت بدون کلید، ایزوفیکس، صندلی راننده با قابلیت تنظیم 8 حالته برقی و صندلی سرنشین جلو به صورت 6 حالته برقی و آینه های جانبی برقی تاشو همراه با گرمکن از دیگر امکانات رفاهی این ماشین هستند. بنابراین چنانچه مشکلی با هزینه سانتافه ندارید، پیشنهاد می کنیم ثبت نام در طرح فروش اقساطی سانتافه صفر را از دست ندهید.

سیستم‌‌ کمکی رانندهکروز کنترل – کنترل ایستایی در سربالایی – کنترل سرعت در سرازیری – اتو پارک(سفارشی) – کنترل کشش – کنترل پایداری – حالت رانندگی:3 حالته (اکو – نرمال – اسپرت) – مدیریت پایداری خودرو (VSM)
سیستم هشدار دهنده‌سنسور جلو – سنسور عقب – سنسور باران – سنسور فشار باد تایر – رادار نقطه کور فول وارداتی (غیرشرکتی) – سنسور 360 درجه پارک
سیستم‌های ترمزترمز ضدقفل – ترمز کمکی – توزیع نیرو ترمز – ترمز پارک برقی
سیستم‌ روشناییدی‌لایت – اتولایت – ارتفاع نور اتومات – نوربالا اتومات – چراغ مه‌شکن جلو – چراغ مه‌شکن عقب – چراغ بدرقه – چراغ چرخشی – چراغ شور – تنظیم برقی نور چراغ – مه‌شکن LED چهارتایی – چراغ خوش‌آمدگویی – نورپردازی داخلی
فرمانفرمان برقی – دکمه‌های کنترلی روی فرمان – فرمان حساس به سرعت – پدال شیفتر – گرمکن فرمان 
مالتی مدیا6 اسپیکر – (سیستم پخش اینفینیتی با 10 اسپیکر: سفارشی) – مانیتور(8 اینچی لمسی: سفارشی) – هندزفری – دوربین عقب – نمایشگر 4.3 اینچی صفحه کیلومتر – نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان – قطب نما
ایمنی کابین2 ایربگ: ایربگ راننده – ایربگ سرنشین جلو – پشت‌سری فعال
رفاهی کابینورود بدون کلید – استارت دکمه‌ای – سیستم تهویه اتومات دوگانه – دریچه تهویه عقب – صندلی‌ راننده 8 حالته برقی – تنظیم برقی گودی کمر – مموری – صندلی سرنشین جلو 6 حالته برقی – صندلی عقب تاشو سه تکه ردیف دوم – تاشو دوتکه ردیف سوم – صندلی ردیف سوم – گرمکن صندلی(سفارشی) – سردکن صندلی(سفارشی) – روکش صندلی چرم مشکی یا خاکستری یا قهوه‌ای یا بژ – روکش صندلی چرم و پارچه – ایزوفیکس صندلی – دسترسی به صندوق
آینه، شیشه‌ و اتاقآینه عقب الکتروکرومیک – آینه جانبی تاشو برقی – آینه جانبی با تنظیم برقی – آینه جانبی با گرمکن – سقف پانوراما – سانروف – شیشه دودی عقب – شیشه بالابر آنتی‌ترپ

فروش اقساطی سانتافه در سال 1401 توسط کیان خودرو

با توجه به تمام آنچه که تاکنون گفتیم، احتمالا شما هم مشتاق خرید اقساطی سانتافه با تحویل فوری و تجربه سواری با آن شده اید. اما اگر کمی پرس و جو کرده باشید، می دانید که قیمت سانتافه صفر بسیار بالا است. همین امر سبب شده تا عده زیادی توان خرید این خودرو را نداشته باشند. اما ناراحت نباشید چرا که کیان خودرو اقدام به فروش اقساطی سانتافه با شرایط مناسب کرده است. 

از این رو شما عزیزان می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و شرایط فروش اقساطی هیوندای سانتافه را مطالعه نمایید. همچنین با بررسی جدول فروش اقساطی سانتافه، می توانید مهلت بازپرداخت اقساط را خود تعیین کنید. در این طرح شما مبلغی بسیار کمتر از ارزش اصلی خودرو را به عنوان پیش پرداخت به حساب شرکت واریز کرده و مابقی پول را در بازه یک الی 3 سال به صورت اقساط پرداخت می نمایید.

سوالات متداول

ایمنی سانتافه به چه صورت است؟

خودروی سانتافه با بهره مندی از چندین ایربگ برای راننده، سرنشین جلو و سرنشینان عقب، دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه Euro NCAP و سیستم های ترمز و پایداری ABS، BAS، ESC، VSM، TSA، DBC و HAC از جمله امکانات ایمنی سانتافه هستند که آن را به خودرویی ایمن تبدیل نموده اند.

رقبای هیوندای سانتافه در بازار چه خودروهایی هستند؟

سانتافه یک ماشین خارجی است که با تعداد دیگری از مدل های وارداتی در حال رقابت می باشد. رنو کولیوس، نیسان ایکس تریل و میتسوبیشی اوتلندر از اصلی ترین حریفان سانتافه به حساب می آیند. هر چند که در برخی ویژگی های اساسی و قیمت با یکدیگر تفاوت هایی دارند.

مزایای سانتافه چیست؟

سانتافه به دلیل مزایای فراوان با استقبال گسترده ای در داخل و خارج از کشور روبرو شده است. طراحی خوب و زیبا، عملکرد و بخش های فنی خوب، فضای بزرگ و جادار کابین برای 7 سرنشین، ایمنی مناسب، آپشن ها و قابلیت های به روز و کاربردی و بازار دست دوم پر رونق از جمله نقاط مثبت هیوندای سانتافه هستند.

سانتافه چه نقاط ضعفی دارد؟

اما در کنار تمامی ویژگی های مثبت این ماشین، سانتافه معایبی هم دارد. این موارد عبارت هستند از استهلاک بالا، کیفیت نسبتا پایین قطعات داخل کابین، دید محدود در عقب و توانایی حرکتی محدود.

اپتیما بخریم یا سانتافه؟

هر دو خودرو محصول کشور کره هستند با این تفاوت که اپتیما ساخته کیا موتورز و سانتافه محصول شرکت هیوندای است. دو خودروی مذکور از نظر مشخصات فنی، امکانات و دیگر جزئیات با یکدیگر تفاوت هایی دارند. شما می توانید با مطالعه مقاله های کیان خودرو بیشتر با این تفاوت هاش آشنا شوید. همچنین توجه داشته باشید که سانتافه از قیمت بیشتری در مقایسه با اپتیما برخوردار است.

4.1/5 - (8 امتیاز)

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *