لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی تیبا

وقشته ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی تیبا

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

تیبا صندقدار با رنگ مشکی

صفر تا صد فروش اقساطی تیبا

اگر شما هم با توجه به شرایط اقتصادی امروزی و هزینه های گزاف ماشین، برای خرید این وسیله نقلیه مشکل دارید، مقاله خوبی را انتخاب کرده اید. کیان خودرو هلدینگی فعال در زمینه خرید و فروش نقدی و اقساطی خودروهای داخلی و خارجی است که با بیش از 12 سال سابقه یاری رسان هموطنان عزیز می باشد. اما ممکن است بپرسید فروش اقساطی تیبا تحویل فوری چه شرایطی دارد؟ برای خرید تیبا قسطی باید چه مراحلی را پشت سر گذاشت؟ اقساط را طی چند ماه می توان پرداخت کرد؟ و یا بسیاری از سوالات دیگر که با خواندن این مقاله می توانید پاسخ آن ها را دریابید پس مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

معرفی تیبا

تیبا با لقب نخستین خودروی ملی سایپا، محصول سال 1389 است. این خودرو پس از پراید به میدان آمد و با قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه توانست عنوان دومین خودروی ارزان قیمت را هم از آن خود کند. تیبا را می توان نسخه ارتقا یافته پراید دانست که البته استفاده از قطعات سه خودروی پراید، تندر 90 و کیا ریو کاملا در آن مشهود است. طراحان سایپا برای ساخت این ماشین تا حد زیادی از طرح های ایتالیایی، کره ای و آلمانی بهره برده اند به خصوص الگو برداری از خودروی هاچ بک ایتالیایی لانچیا اپسیلون که در نمای جلوی این ماشین بسیار مشهود است.

تیبا که در ابتدا مینیاتور نام داشت، با توجه به استقبال گسترده مردم در مدل هاچ بک هم تولید شد که به تیبا 2 شهرت دارد. در ادامه این مقاله شما را بیشتر با طرح فروش اقساطی تیبا 2 و تیبا صندوق دار آشنا خواهیم کرد بنابراین اگر قصد خرید اقساطی سایپا را دارید، پس همچنان با ما همراه بمانید.

نمای ظاهری تیبا

مانند دیگر محصولات قدیمی تر سایپا، نمی توان از تیبا هم انتظار زیادی در زمینه نمای ظاهری داشت. این خودرو روی پلتفرم X200 ساخته شده است و نسبت به پراید زیباتر به نظر می رسد. در نمای جلویی این خودرو شاهد جلو پنجره کوچک، سپر ساده و چراغ های مثلثی شکل هستیم. در مدل صندوق دار تیبا، فضای 367.5 لیتری صندوق عقب به شما اجازه می دهد تا به راحتی وسایل خود را در آن جای دهید. البته این امکانی است که در خودروی تیبا 2 تا حدی از محروم می شوید چرا که این مدل به صورت هاچ بک طراحی شده است.

اگر خرید اقساطی تیبا صندوقدار را انتخاب می کنید، باید بدانید که این ماشین در اندازه های 4105 میلیمتر طول، 1641 میلیمتر عرض و 1484 میلیمتر ارتفاع ساخته شده است. فاصله بین محور چرخ های آن 2410 میلیمتر عنوان شده و باید گفت که وزن تیبا صندوق دار، برابر 1015 کیلوگرم می باشد. در نهایت اگر انتظار خیلی زیادی از ظاهر خودرو نداشته و فروش اقساطی خودروهای داخلی با پیش پرداخت مناسب را انتخاب می کنید، تیبا با قیمتی ارزان می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

خودروی تیبا از نمای جلو

طراحی داخلی تیبا

در نمای داخلی تیبا نمی توانید هیچ زیبایی به خصوص و چشمگیری را مشاهده کنید. می توان ادعا کرد که نمای داخلی این ماشین الگوبرداری شده از دو خودروی پراید و ریو است و از این نظر تفاوت چمشگیری با آن ها ندارد. همچنین کیفیت پایین متریال به کار برده شده، نقطه ضعفی برای تیبا هستند. داشبورد ساخته شده از پلاستیک خشک یکی از این موارد می باشد. بنابراین اگر می خواهید با سوار شدن به خودرو از محیط زیبا و خیره کننده آن لذت ببرید، متاسفانه تیبا صندوق دار نمی تواند انتظار شما را برآورده سازد.

طراحی داخلی خودروی تیبا

مشخصات فنی

پیش از خرید خودرو تحویل فوری لازم است تا درباره مشخصات فنی آن اطلاعات کاملی به دست آورید. در صورتی که خرید اقساطی تیبا را انتخاب کنید، از یک پیشرانه 1503 سی سی از نوع تنفس طبیعی بهره مند خواهید شد. این موتور با 4 سیلندر و 8 سوپاپ قادر است حداکثر قدرت 87 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 128 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه را فراهم آورد. چنانچه از طریق طرح فروش اقساطی تیبا مالک این خودروی ایرانی شوید، می توانید شتاب صفر تا صد را در زمان 13.5 ثانیه طی کرده و با حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعت پیش روید. همچنین سیستم انتقال قدرت در تیبا، 5 سرعته دستی است.

با ثبت نام در طرح فروش اقساطی تیبا صندوقدار و خرید تیبا اقساطی لازم است تا برای طی کردن مسافت 100 کیلومتر به صورت ترکیبی، 6.9 لیتر بنزین مصرف کنید. در آخر هم باید ذکر کرد که استاندارد آلایندگی یورو 4 و ظرفیت 41 لیتری باک بنزین از دیگر مشخصات این خودرو می باشند. اگر به دنبال یک مدل ارزان قیمت هستید، تیبا با مبلغی بسیار مناسب و امکاناتی قابل قبول می تواند همان چیزی باشد که شما می خواهید. از این رو توصیه می کنیم فرصت خرید تیبا اقساطی سایپا را از دست ندهید.

مدل خودروتیبا
پیشرانهM15
حجم موتور1503cc
قدرت87 اسب بخار
گشتاور128 نیوتن متر
جعبه دنده5 سرعته دستی
مصرف سوخت ترکیبی7 لیتر
شتاب صفر تا صد13 ثانیه
حداکثر سرعت170 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن های تیبا صندوقدار

انجام بررسی های لازم برای خرید خودرو اقساطی با اقساط36 ماهه تنها به ظاهر و مشخصات فنی محدود نمی شود. قابلیت ها و آپشن های ماشین دیگر عامل تعیین کننده در هنگام خرید هستند. با خرید تیبا صندوقدار شما می توانید استفاده از قابلیت هایی چون ترمز ضد قفل ABS، ترمز عقب کاسه ای، چراغ های مه شکن جلو و عقب، فرمان هیدرولیکی، دو ایربگ برای راننده و سرنشین جلو، سیستم تهویه اتوماتیک، قابلیت تنظیم صندلی راننده به صورت 6 حالته دستی و صندلی سرنشین جلو به صورت 4 حالته دستی استفاده نمایید.

شاید این امکانات در مقایسه با خودروهای به روز دنیا خیلی اندک به نظر برسند اما همین ها در کنار قیمت و دیگر مشخصات تیبا سبب شده اند تا ایرانیان زیادی به خرید این خودرو تمایل پیدا کنند. البته ناگفته نماند که طرح فروش تیبا با اقساط بلند مدت بر این امر بی تاثیر نبوده است.

سیستم‌های ترمزترمز ضدقفل – ترمز عقب کاسه‌ای
سیستم‌ روشناییچراغ مه‌شکن جلو – چراغ مه‌شکن عقب
فرمانفرمان هیدرولیکی
مالتی مدیااسپیکرهای جلو و عقب
ایمنی کابین2 ایربگ: ایربگ راننده – ایربگ سرنشین جلو
رفاهی کابینسیستم تهویه دیجیتال – صندلی‌ راننده 6 دستی – صندلی سرنشین جلو 4 حالته دستی – روکش صندلی پارچه

فروش اقساطی تیبا با شرایط مناسب توسط کیان خودرو

با توجه به قیمت روز افزون خودرو، عده زیادی از خرید این وسیله نقلیه محروم مانده اند از این رو کیان خودرو ضمن فروش نقدی و اقساطی مدل های داخلی و خارجی و نیز فروش تیبا صفر بهترین شرایط را برای مشتریان خود فراهم آورده است. تیبا به عنوان ارزان ترین خودروی ایرانی پس از پراید شناخته می شود از این رو افراد بسیاری به دنبال خرید این مدل هستند. علاوه بر این، فروش اقساطی تیبا 1401 راه خرید تیبا صفر را بسیار هموار کرده است. از این رو می توان گفت این خودرو به یک گزینه عالی برای متقاضیان تبدیل شده است.

بنابراین شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت کیان خودرو، شرایط فروش اقساطی تیبا را مشاهده کرده و از میان طرح های فروش اقساطی تیبا 36 ماهه، 24 ماهه و 12 ماهه، بهترین گزینه را بر اساس بودجه خود انتخاب نمایید.

سوالات متداول

رقبای تیبا چه خودروهایی هستند؟

تیبا از نظر قیمتی بسیار مقرون به صرفه می باشد از همین رو نمی توان رقیب خاصی برای آن پیدا کرد. اما از آنجا که این مدل از نظر مشخصات فنی دقیقا مشابه ساینا است، می توان این خودرو را اصلی ترین رقیب تیبا دانست. هر چند که اعمال یک سری تغییرات و معرفی ساینا به عنوان فیس لیفت شده تیبا، سبب قیمت بیشتر آن شده است. البته پراید 132 و 131 را می توان به عنوان دیگر حریفان تیبا معرفی کرد.

نقاط مثبت تیبا صندوقدار چیست؟

اصلی ترین دلیلی که تیبا را به یک گزینه خوب برای خرید تبدیل کرده است، قیمت اقتصادی آن می باشد. علاوه بر این، مصرف سوخت کم، خدمات پس از فروش گسترده، هزینه نگهداری پایین و استهلاک کم از دیگر نقاط مثبت تیبا صندوق دار می باشند.

نقاط ضعف تیبا صندوق دار چیست؟

مواردی چون پیشرانه ضعیف، طراحی نه چندان قابل قبول و ساده، کیفیت پایین مونتاژ و قطعات داخل کابین، کمبود آپشن ها و امکانات و تجربه ناخوشایند رانندگی از جمله مواردی هستند که سبب شده اند تا عده ای از خرید این خودرو منصرف شوند.

ایمنی تیبا صندوقدار به چه صورت است؟

همانند برخی دیگر از محصولات سایپا چون پراید، نمی توان انتظار زیادی از تیبا در زمینه ایمنی داشت. تنها تجهیزات ایمنی این ماشین عبارت هستند از دو ایربگ برای راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمز ضد قفل ABS و ترمز عقب کاسه ای. البته توجه داشته باشید که تیبا با بهبود طراحی ظاهری و شیب کاپوت توانسته ایمنی بیشتری را برای عابران پیاده فراهم آورد.

آیا تیبا ارزش خرید دارد؟

در کل نمی توان انتظار خیلی زیادی از تیبا داشت اما هزینه مقرون به صرفه این خودرو در کنار مشخصات قابل قبول آن، تیبا را به یک خودروی پرفروش داخلی تبدیل کرده اند.

3.9/5 - (20 امتیاز)

12 پاسخ

    1. باسلام بنده۱۸۰میلیون پیش میتوانم بدم شرایط اقساطی وزمان تحویل تیبا۲ چگونه هست با تشکر

      1. با سلام
        با پول پیش ۱۰۰تومن٪ میشه تیبا معمولی خرید؟
        طولانی ترین اقساط چند ماهه هست؟ مبلغ اقساطش چقدر در میاد؟ .در نهایت از قیمت اصلی چقدر گرونتر درمیاد؟
        و اینکه امروز پول پیش رو بدیم ماشین رو کی تحویل میگیریم؟

  1. سلام پیش پرداخت چقد باید باشه و اقساط ۳۶ ماهه چطوری میتونیم خرید کنیم؟

  2. سلام پیش پرداخت چقدر باید باشه و اقساط ۳۶ ماهه چطوری میتونیم خرید کنیم؟

  3. سلام
    وقت بخیر
    کمترین پیش پزداخت برای خرید تیبا چه مبلغی است؟
    ممنون

  4. سلام من یک پراید ۸۷دارم میخوام باتیبا معاوضه کنم وبقیه پول رواقساطی بدم میتونم

  5. من ۱۲۰تومان پول دارم طور می ت نم پراید یا تیبا ۱ بخرم

  6. سلام
    با 100 میلیون پیش شرایط 36 ماهه میخواستم

  7. آیا با ۱۰۰پول پیش میشه ماشین تیبا معمولی خرید؟
    بلند ترین اقساط چند ماهه است؟
    هر قسط چقدر در میاد؟
    نهایتا چقدر گرونتر از مبلغ نقد میفته؟

  8. سلام بنده هشتاد میلیون دارم با کدامیک از محصولات شرکت سایپا میتوانم ماشین شرایطی بخرم ۳۶ ماهه ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *