لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی تیبا 2

وقشته ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی تیبا 2

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

تیبا 2 با رنگ آبی روشن

با طرح فروش اقساطی تیبا 2 بیشتر آشنا شوید

ضرورت خرید خودرو در دنیای امروزی بر هیچکس پوشیده نیست. اما قیمت سرسام آور اتومبیل این خرید را با چالش های اساسی روبرو کرده از این رو هلدینگ کیان خودرو اقدام به فروش اقساطی ماشین نموده است. فروش اقساطی تیبا 2 تحویل فوری یکی از طرح های این مجموعه می باشد. بنابراین اگر خواهان خرید اقساطی تیبا هاچ بک هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتها با ما همراه باشید  چرا که شما را با طرح فروش تیبا 2 اقساطی آشنا خواهیم کرد.

معرفی تیبا 2

پس از سال ها حضور پراید در سبد خودروهای داخلی، شرکت سایپا درصدد برآمد تا خودروی جدیدی را روانه بازار کند. از این رو در سال 1387 از تیبا تحت عنوان یک خودروی تماما داخلی و ملی رونمایی کرد. اما با گذشت 5 سال از ورود این محصول به بازار، سازندگان شرکت سایپا تصمیم گرفتند تا مدل هاچ بک تیبا را تحت عنوان تیبا 2 به متقاضیان عرضه کنند. البته شایان ذکر است که دو مدل تیبا از نظر فنی تفاوت چشمگیری با هم ندارند و اصلی تغییرات مربوط به نمای ظاهری و به خصوص بخش عقبی ماشین می باشد.

تیبا 2 در دو تیپ SX و EX به بازار آمد که البته در سال 1396 تولید مدل SX متوقف شد و نسخه EX با لقب مدل فول آپشن تیبا 2 در سراسر کشور به فروش می رسد. از این رو فروش تیبا 2 سایپا برای فروش خودرو با قیمت مناسب یک گزینه عالی برای متقاضیان به حساب می آید.

مشخصات ظاهری

همانطور که تا حالا متوجه شده اید، تیبا 2 مدل هاچ بک تیبای معمولی است. از همین رو از نظر نمای ظاهری قسمت جلویی هیچ تفاوتی با مدل سدان این خانواده ندارد و اصل تفاوت ها به قسمت عقب خودرو باز می گردد. تیبا همچون ساینا و کوییک بر روی پلتفرم X200 ساخته شده است. پلتفرمی که به عنوان نسخه ارتقا یافته پلتفرم پراید شناخته می شود. چراغ های به اصطلاح برگی شکل همراه با جلو پنجره ساده و نه چندان بزرگ و همچنین چراغ های مه شکن از جمله مواردی هستند که در جلوی این ماشین مشاهده خواهید کرد.

همه این ها ظاهری ساده و معمولی را به تیبا بخشیده اند. اما طراحی عقب خودرو به صورت هاچ بک سبب شده تا تیبا 2 نمای زیباتری در مقایسه با برادر بزرگ تر خود داشته باشد. این را می توان به چراغ ها و سپر به روزتر و جذاب تر خودرو نسبت داد. بنابراین اگر به دنبال یک هاچ بک ساده، زیبا و جمع و جور هستید، توصیه می کنیم فرصت خرید تیبا 2 قسطی را از دست ندهید.

همچنین در آخر جا دارد تا مروری بر اندازه های ماشین داشته باشیم. تیبا 2 در طول 3922 میلیمتر، عرض 1641 میلیمتر و ارتفاع 1484 میلیمتر ساخته شده است. همچنین فاصله بین محورهای آن 2410 میلیمتر عنوان شده و وزنی معادل 1040 کیلوگرم دارد. البته شایان ذکر است که نمی توان انتظار زیادی از تیبا 2 برای ظرفیت صندوق عقب داشت. صندوق تیبا 2 با ظرفیتی 223 لیتری یکی از محدودیت های آن به شمار می رود. بنابراین اگر بزرگ بودن صندوق خودرو برای شما اهمیت زیادی دارد، احتمالا طرح فروش اقساطی تیبا مدل هاچ بک نتواند رضایت شما را به دست آورد.

تیبا 2 نقره ای از نمای جلو

مشخصات فنی

همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم، تیبا 2 با تیبا معمولی از نظر فنی تفاوت خاصی ندارد. تیبا 2 در زیر کاپوت خود یک موتور 1.5 لیتری از نوع M15 بنزینی با 4 سیلندر و 8 سوپاپ دارد. این پیشرانه قادر است حداکثر توان 87 اسب بخار در 5300 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 128 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه را فراهم آورد. اگر برای خرید خودرو اقساطی با اقساط36 ماهه، تیبا 2 را انتخاب نمایید، می توانید با نهایت سرعت 170 کیلومتر بر ساعت پیش رفته و شتاب صفر تا صد را در زمان 13 ثانیه تجربه کنید.

پیشرانه تیبا 2

لازم به ذکر است که تیبا 2 دیفرانسیل جلو بوده و سیستم انتقال قدرت آن، 5 سرعته دستی است. اگر خواهان ثبت نام در طرح فروش اقساطی تیبا 2 36 ماهه هستید، باید توجه داشته باشید که استاندارد آلایندگی این خودرو یورو 4 بوده و برای پیمودن مسافت 100 کیلومتر به صورت ترکیبی به 6.5 لیتر بنزین نیاز دارد. همچنین گنجایش باک تیبا 2 برابر 41 لیتر می باشد. بنابراین اگر به فکر ثبت نام در طرح فروش اقساطی سایپا هستید، توصیه می کنیم فروش اقساطی تیبا 2 با شرایط مناسب را فراموش نکنید.

مدل خودروتیبا 2
پیشرانهM15
حجم موتور1503cc
قدرت87 اسب بخار
گشتاور128 نیوتن متر
جعبه دنده5 سرعته دستی
مصرف سوخت ترکیبی6.9 لیتر
شتاب صفر تا صد13 ثانیه
حداکثر سرعت170 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن های تیبا 2

مانند دیگر محصولات سایپا نمی توان انتظار خیلی زیادی از تیبا 2 در قابلیت ها و آپشن ها داشت، اما اگر پول کافی برای آن را ندارید، خرید تیبا 2 صفر اقساطی شما را از یک خودروی قابل قبول ایرانی بهره مند می سازد. ترمز ضد قفل ABS، ایربگ برای راننده و سرنشین جلو، تهویه دستی، چراغ های مه شکن جلو و عقب، فرمان هیدرولیکی، آینه های جانبی برقی، ایزوفیکس صندلی، قابلیت تنظیم صندلی راننده به صورت 6 حالته دستی و صندلی سرنشین جلو به صورت 4 حالته دستی از جمله قابلیت هایی هستند که با خرید تیبا 2 اقساطی می توانید استفاده از آن ها را تجربه کنید.

طراحی داخلی خودروی تیبا 2

البته اگر همچنان خواهان خرید اقساطی خودرو های داخلی با تحویل فوری هستید و با ویژگی های فنی تیبا 2 مشکلی ندارید، باید بگوییم که سایپا در بهار 1399 مدل فول آپشن تیبا 2 را تحت عنوان تیبا 2 پلاس رونمایی کرد. این خودرو با تغییرات اندک ظاهری و بهره مندی از امکانات رفاهی بیشتر به میدان آمد تا اندکی از معایب نسل قبلی را کاهش دهد. از جمله آپشن های تیبا 2 پلاس و همچنین تغییرات ظاهری آن می توان به سنسور دنده عقب، دوربین دنده عقب، سنسور پارک، شیشه بالابرهای برقی عقب، سیستم هشدار دهنده سرقت، سپر دو رنگ، شیشه های دودی عقب، افزودن باربند، رینگ های آلومینیومی جدید و روکش چرمی صندلی اشاره کرد. از این رو اگر طرح فروش اقساطی تیبا 2 معمولی شما را راضی نمی کند، توصیه می کنیم نگاهی هم به تیبا 2 مدل پلاس داشته باشید.

سیستم‌های ترمزترمز ضدقفل – ترمز عقب کاسه‌ای
سیستم‌ روشناییچراغ مه‌شکن جلو – چراغ مه‌شکن عقب 
فرمانفرمان هیدرولیکی
مالتی مدیااسپیکرهای جلو و عقب
ایمنی کابین2 ایربگ: ایربگ راننده – ایربگ سرنشین جلو 
رفاهی کابینسیستم تهویه دیجیتال – صندلی‌ راننده 6 دستی – صندلی سرنشین جلو 4 حالته دستی – روکش صندلی پارچه 

شرایط فروش اقساطی تیبا 2 سایپا از کیان خودرو

اما حال که با مشخصات تیبا 2 آشنا شدیم، بحث به خرید می رسد. با توجه به قیمت رو به افزایش این وسیله نقلیه کاربردی و زیاد شدن تعداد کلاهبرداران، پیشنهاد ما به شما هلدینگ با تجربه کیان خودرو است. در صورتی که این مجموعه را برای خرید تیبا 2 صفر انتخاب کنید، می توانید ماشین را به صورت قسطی دریافت نمایید. از این رو لازم است به وب سایت کیان خودرو مراجعه کرده و جدول فروش اقساطی تیبا 2 را مطالعه کنید. 

فروش اقساطی تیبا 36 ماهه با اقساط بلند مدت و کوتاه مدت امکانی فوق العاده از این هلدینگ است. بنابراین تنها کافیست شرایط فروش اقساطی تیبا 2 سایپا 1401 را مطالعه کرده و بسته به توان مالی خود تعداد اقساط را از 12 ماه تا 36 ماه تعیین نمایید. در آخر خوشحال می شویم برای خرید ماشین دلخواهتان بتوانیم شما را همراهی نماییم.

سوالات متداول

رقبای تیبا 2 چه خودروهایی هستند؟

تیبا به عنوان ارزان ترین خودروی موجود در بازار پس از پراید شناخته می شود. بنابراین اگر به دنبال یک ماشین در چنین رده قیمتی هستید، به جز پراید 111 خودروی دیگری را نخواهید یافت. اما اگر با هزینه خودرو مشکلی ندارید، دیگر خودروهای سایپا چون کوییک و ساینا می توانند گزینه خوبی باشند.

نقاط مثبت تیبا 2 چیست؟

هزینه نگهداری پایین، بازار دست دوم خوب، ایمنی بیشتر در مقایسه با پراید، تعبیه امکانات بیشتر در تیبا پلاس، قیمت ارزان و خدمات پس از فروش گسترده از جمله محاسنی هستند که ایرانیان را مشتاق خرید تیبا 2 کرده اند.

نقاط ضعف تیبا 2 چیست؟

اما همچون دیگر محصولات سایپا نمی توان انتظار زیادی از تیبا 2 داشت. کیفیت پایین ساخت و متریال استفاده شده، فضای کم کابین و صندوق عقب، امکانات سطح پایین، پلتفرم قدیمی، ایمنی پایین و پیشرانه ضعیف از اصلی ترین نقاط ضعف تیبا 2 هستند.

آیا تیبا 2 ایمن است؟

به طور کلی باید گفت خیر. 2 ایربگ راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمز ضد قفل ABS، ترمز جلوی دیسکی و عقب کاسه ای و فرمان هیدرولیکی تنها تجهیزات ایمنی تیبا 2 هستند. البته شایان ذکر است که این خودرو در مقایسه با پراید ایمن تر است.

آیا تیبا 2 ارزش خرید دارد؟

همانطور که در این مقاله مطالعه کردید، تیبا 2 در سطح بسیار پایین تری از محصولات موجود در بازار قرار دارد. از این رو نمی تواند بسیاری از انتظارت مشتریان را برآورده سازد. از طرفی، قیمت پایین این خودرو اصلی ترین عامل جذب خریداران است. بنابراین اگر توان مالی کافی برای خرید یک ماشین خوب و به روز را ندارید، تیبا 2 یک هاچ بک جمع و جور شهری است که می تواند رفت و آمدهای شما را راحت سازد.  

4.1/5 - (21 امتیاز)

9 پاسخ

  1. من معلولم خدا کنه اون کسی که قیمت خودرو رو برده بالا سر بچه ش بیاد
    بفهمه من چی میکشم.

  2. شرایط اقساط ۴۸ماه و۶۰ماه بودبهترمیشدودرپرداخت اقساط برای مشتریان فشارهای آمد

  3. من خریدارشرایطی تیبا دو هستم با پرداخت دویست میلیون پیش

  4. سلام تیباماشینی دوست داشتنی من وانتخاب خرید کردم هیچ مشکلیم نداره ماشین عالی لطفاً بامن تماس بگیریدچه جوری ازاین سایت خرید کنم ابراهم محبی باتشکر

    1. درحال حاضر فروش قسطی تیبا2 درجریان است
      وبا پیش پرداخت 100میلون می‌شود خودرو تیبا2 قسطی گرفت

  5. سلام من پی کی مدل ۸۳دارم آیا با تیبا دو به صورت اقساطی میشه گرفت . لطفاً بتمن تماس بگیرین ۰۹۰۱۶۰۲۵۰۴۸

  6. سلام من شرایطم اینه ۲۰۰م پیش..مابقی طی اقساطی ۶۰ماهه اگه براتون میصرفه جواب بدید…خودرو انتخابی کوییک s

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *