لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی
207 اتوماتیک

وقشته ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

فروش اقساطی ۲۰۷ اتوماتیک

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

پژو 207 آبی رنگ

آشنایی با فروش اقساطی پژو 207 اتومات

ایران خودرو پس از عرضه موفقیت آمیز پژو 206، پژو 207 را روانه بازار کرد. اتومبیلی که در لیست فروش اقساطی خودرو با اقساط 36 ماهه قرار دارد. بنابراین شما در این مقاله درباره ویژگی ها و قابلیت های پژو 207 اتوماتیک مطالعه خواهید کرد از این رو امیدواریم در پایان بتوانید بهترین تصمیم را گرفته و اتومبیل دلخواه خود را خریداری نمایید.

رونمایی از پژو 207

طرح فروش قسطی ايران خودرو از جمله طرح های بسیار پر طرفدار این شرکت است. پژو 207 یکی دیگر از محصولات مشترک ایران خودرو با شرکت فرانسوی پژو است که از سال 1388 خط تولید آن شروع به فعالیت کرد. البته لازم به ذکر است که مونتاژ ایران خودرو با نسخه خارجی این ماشین اندکی متفاوت می باشد. پژو 207 تا سال 1392 توانست از فروش خوبی برخوردار باشد که در نتیجه تحریم های ایران خط تولید این خودرو متوقف شد. اما پس از سال 1394 ایران خودرو با عملکردی بهتر و پر قدرت تر چرخه تولید پژو 207 را تحت عنوان پژو 207 آی مجدد راه اندازی کرد و با فروش پژو 207 اتومات قسطی عده زیادی را صاحب این خودرو چالاک کرد.

با توجه به استقبال گسترده مردم از این محصول فوق العاده، ایران خودرو مدل های مختلف پژو 207 را رونمایی کرد. پژو 207 آی با سیستم انتقال قدرت 5 دنده دستی، پژو 207 آی هاچ بک با گیربکس 4 سرعته اتوماتیک، پژو 207i هاچ بک با موتور TU5P و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک که به اختصار MC نامیده می شود و پژو 207 صندوق دار انواع متنوع این خودرو هستند. مدل های مذکور علاوه بر تفاوت های جزئی از قیمت های مختلفی نیز برخوردار می باشند.کیان خودرو با فروش اقساطی خودروهای داخلی از جمله فروش اقساطی پژو 207 صندوقدار و هاچ بک همواره در زمینه فروش خودرو تحویل فوری یاری رسان مشتریان خود بوده است.

طراحی ظاهری پژو 207 اتوماتیک

طراحی ظاهری پژو 207 به سال 2006 میلادی باز می گردد. طول 3900 میلی متر، عرض 1680 میلی متر و ارتفاع 1468 میلی متر ابعاد این خودرو هستند که با پژو 206 دقیقا یکسان می باشند. اما وزن 1113 کیلوگرم برای مدل اتوماتیک به ثبت رسیده است که متفاوت از مدل دنده ای این خودرو می باشد. همچنین فاصله بین دو محور 1443 میلی متر و حجم صندوق عقب خودرو 245 لیتر است. شایان ذکر است که سازندگان شرکت ایران خودرو با طراحی پژو 207 اتوماتیک در مدل دو رنگ نظر مثبت بسیاری از خریداران به ویژه جوانان را به سمت خود جلب کرده اند. 

این مدل که با نام MC شناخته می شود دارای بدنه مشکی همراه با ترکیب رنگ قرمز در بخش هایی از آن می باشد. سقف خودرو، آینه های جانبی، قاب مه شکن های جلو، زه ها، غربیلک فرمان، کمربندها و … از جمله این قسمت ها هستند. در آخر جا دارد به رنگ های مختلف این ماشین اشاره ای داشته باشیم. ایران خودرو پژو 207 را در رنگ های سفید، مشکی، خاکستری، نقره ای، آبی و قرمز عرضه می کند.

پژو 207 دودر فرانسه آبی رنگ

مشخصات فنی پژو 207 اتوماتیک

این خودروی هاچ بک مجهز به موتور تیوفایو 1587 سی سی همراه با 4 سیلندر می باشد. گیربکس 5 سرعته اتوماتیک وجه تمایز خودروی پژو 207 اتوماتیک با مدل دنده دستی این خودرو می باشد. بهره مندی از 16 سوپاپ، حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد 12.6 ثانیه از دیگر جزئیات این خودرو می باشند. مصرف سوخت داخل شهر 9.9 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر، 5.5 لیتر برای خارج از شهر و 7.1 لیتر مصرف سوخت ترکیبی به ازای پیمودن همین مسافت، دیگر مشخصات فنی پژو 207 اتوماتیک می باشند. همچنین اشاره به استاندارد آلایندگی یورو 4 در این بخش خالی از لطف نیست.

مدل خودروپژو 207 اتومات
پیشرانهتیوفایو TU5
حجم موتور1587cc
قدرت105 اسب بخار
گشتاور142 نیوتن متر
جعبه دنده5 سرعته اتوماتیک
مصرف سوخت ترکیبی7.1 لیتر
شتاب صفر تا صد12.6 ثانیه
حداکثر سرعت190 کیلومتر بر ساعت

آپشن ها و امکانات پژو 207 اتوماتیک

آنچه که بر محبوبیت و رونق فروش این خودرو می افزاید، علاوه بر فروش پژو 207 اتومات اقساطی، امکانات و آپشن های این ماشین می باشد. از جمله این موارد می توان به نمایشگر لمسی 7 اینچی، برف پاک کن اتوماتیک، سنسور فشار باد تایر، GPS، دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب، ایربگ راننده و سرنشین جلو، سیستم تهویه اتوماتیک، فرمان هیدرولیکی، سیستم ترمز ضد قفل ABS، چراغ های مه شکن عقب و جلو، کروز کنترل و … اشاره کرد.

طراحی داخلی پژو 207

سیستم‌‌ کمکی راننده کروز کنترل
سیستم هشدار دهنده‌سنسور عقب 
سیستم‌های ترمزتوزیع نیرو ترمز – ترمز ضدقفل – ترمز کمکی – (ترمز عقب دیسکی: سفارشی)
سیستم‌ روشناییدی‌لایت – چراغ مه‌شکن جلو – چراغ مه‌شکن عقب
فرمانفرمان هیدرولیک – (برقی: سفارشی) – دکمه‌های کنترلی روی فرمان
مالتی مدیامانیتور لمسی 7 اینچی – نویگیشن – دوربین عقب –  6 اسپیکر – سیستم پخش جدید
ایمنی کابین2 ایربگ
رفاهی کابینسیستم تهویه اتومات – صندلی‌ 6 جالته دستی – صندلی سرنشین 4 حالته دستی

نقاط قوت پژو 207 اتوماتیک

آگاهی از مزایا و معایب خودرو می تواند در امر خرید اقساطی پژو 207 اتومات بسیار کمک کننده باشد. از این رو در این بخش از مقاله به بیان ویژگی های مثبت این مدل می پردازیم. طراحی شیک و زیبا، مجهز بودن به موتور tu5، شتاب مناسب، مجهز به آپشن ها و امکانات قابل قبول، ترمزهای قوی، استهلاک کم، خدمات پس از فروش خوب و … از جمله محاسن این خودرو می باشند. یکی از نقاط قوت این خودرو گیربکس اتوماتیک آن میباشد البته شایان ذکر است که مدل اتومات 207 قیمت بیشتری نسبت به نسخه ی معمولی دارد بنابراین اگر قصر هزینه بیشتری را ندارید میتوانید طرح فروش اقساطی پژو 207 را انتخاب کنید.

نقاط ضعف پژو 207 اتوماتیک

اما حال که به بیان جنبه های مثبت پژو 207 اتوماتیک پرداختیم، جا دارد که اشاره به معایب این خودرو نیز داشته باشیم. این نقاط ضعف عبارت هستند از مصرف سوخت بیشتر نسبت به مدل دنده ای، فضای کم کابین، کیفیت پایین قطعات و بدنه خودرو و سواری نامطلوب. البته وجود این نقاط ضعف نمی تواند شما را از خرید پژو 207 اتومات قسطی منصرف کند چرا که قابلیت های این خودرو در کنار قیمت مناسب آن بسیار بیشتر از معایب آن می باشد.

شرایط فروش اقساطی پژو 207 اتومات

شرایط فروش قسطی پژو 207 اتومات بسته به مراکز فروش مختلف، گوناگون است اما ما در این مقاله قصد داریم شرایط خرید پژو 207 اتومات اقساطی را از شرکت صاحب نام کیان خودرو به شما معرفی کنیم. برای این منظور شما ملزم به پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت هستید. همچنین در زمان خرید باید فردی را به عنوان ضامن خود معرفی کنید که هویت این فرد باید به تایید شرکت فروشنده برسد. اما جالب ترین نکته مربوط به تعیین تعداد اقساط می باشد. شما می توانید از همان ابتدای کار مهلت بازپرداخت اقساط را از 12 ماه تا 36 ماه مشخص نمایید. بدیهی است به ازای دریافت مهلت بیشتر باید مبلغ بیشتری نیز پرداخت کنید. پس از طی کردن این مراحل و ثبت خرید قسطی پژو 207 اتومات، خودرو به صورت فوری به شما تحویل داده خواهد شد.

پژو 207 با رنگ مشکی

سخن پایانی

طرح فروش اقساطی پژو 207 اتومات ایران خودرو در حال حاضر یکی از دوست داشتنی طرح ها است که روز به روز بر محبوبیت آن افزوده می شود. وجود قابلیت ها و عملکرد خوب در کنار قیمت مقرون به صرفه این خودرو می تواند گزینه مناسبی را برای دوستداران ماشین های ایرانی به ارمغان آورد. 207 اتومات در لیست فروش اقساطی خودرو با اقساط 36 ماهه قرار دارد. بنابراین توصیه می کنیم اگر قصد خرید یک ماشین خوب اتوماتیک را دارید که به راحتی بتوانید در شهر رانندگی کنید، حتما سری به بخش فروش اقساطی پژو 207 اتوماتیک کیان خودرو بزنید. در پایان از همراهی شما عزیزان با این مقاله فروش اقساطی پژو 207 اتومات 1401 نهایت تشکر را داریم.

سوالات متداول

تفاوت پژو 207 اتوماتیک با پژو 207 دنده دستی در چیست؟

همان طور که از نام این خودروها مشخص است در گیربکس با یکدیگر تفاوت دارند به طوری که در مدل اتوماتیک، گیربکس 5 سرعته اتوماتیک و در مدل دنده ای، گیربکس 5 سرعته دستی تعبیه شده است. علاوه بر این، مصرف سوخت بیشتر در مدل اتوماتیک و وزن بیشتر این خودرو دیگر وجه تمایز این دو مدل می باشد.

آیا پژو 207 اتوماتیک ارزش خریدن دارد؟

طبق آنچه که در این مقاله خواندیم پژو 207 اتوماتیک مجهز به آپشن های کاربردی و به روزی است که در کنار قیمت مقرون به صرفه این خودرو می تواند گزینه مناسبی برای خرید و به ویژه علاقمندان به خودروهای دنده اتوماتیک باشد.

آیا پژو 207 صندوقدار نیز مجهز به گیربکس اتوماتیک است؟

بله. پژو 207 صندوق دار در دو مدل دنده دستی و اتوماتیک چندین سال است که به بازار عرضه شده و تفاوت های بسیار زیادی با مدل هاچ بک این خودرو ندارد.

پژو 207 پانوراما چیست؟

پژو 207 پانوراما محصولی دیگر از خانواده پژو 207 است که سقف آن به صورت شیشه ای طراحی شده است. اگر چه تفاوت خاصی از نظر فنی نمی توان برای این مدل قائل شد اما نمای زیبای آن سبب شده تا پژو 207 پانوراما به یکی از محبوب ترین خودروهای اسپرت به ویژه برای جوانان تبدیل شود.

آیا میزان مصرف سوخت پژو 207 اتوماتیک با دنده ای متفاوت است؟

بله. مصرف سوخت در مدل اتوماتیک پژو 207 بیشتر از مدل دنده ای این خودرو می باشد که به عنوان یکی از معایب این مدل نیز شناخته می شود. این میزان برای پیمودن مسافت 100 کیلومتر در داخل شهر برای مدل اتوماتیک 9.9 لیتر و برای مدل دنده ای 8.8 لیتر می باشد. همچنین این میزان برای خارج از شهر به ترتیب به صورت 5.5 لیتر و 5.4 لیتر است. در نهایت درباره سوخت ترکیبی باید بگوییم که مدل اتوماتیک 7.1 لیتر و مدل دنده ای 6.6 لیتر مصرف سوخت دارند.

پژو 207 MC چیست؟

این ماشین دیگر مدل اتوماتیک خودروی 207 است که با ترکیب رنگ قرمز مشکی طراحی شده است. این رنگ بندی متفاوت در نمای ظاهری و کابین داخلی خودرو قابل مشاهده می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

4 پاسخ

  1. سلام فروش اقساطی 207 اتومات برای شهرستان ها هم امکان داره یا فقط برای تهران فروش داريد؟

  2. میخواستم 207 اتومات قسطی بردارم اگه یک سوم مبلغ رو پیش بدم با اقساط 12 ماهه بهم تحویل میدید؟

  3. سلام خسته نباشید پژو ۲۰۷ مشکی رنگ بطور اقساط ماهیانه ۶۰ ماهه میخواهم امکانش هست ممنون تشکر از راهنمایی شما درخشان

  4. سلام میتونم ۲۰۷ اتومات اقساطی بگیرم شرایط اقساطی میفرماید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *