لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی دنا پلاس توربو

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

دنا پلاس با رنگ نقره ای

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

دنا پلاس توربو با رنگ سفید

صفر تا صد فروش اقساطی دنا پلاس توربو

با توجه به قیمت روز افزون خودرو، کیان خودرو با فراهم آوردن بهترین شرایط فروش اقساطی دنا و دیگر خودروهای موجود در بازار آماده خدمت رسانی است. بنابراین اگر شما هم خواهان ثبت نام در طرح فروش اقساطی دنا پلاس معمولی و توربو هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتها در کنار ما باشید چرا که در انتهای این محتوا صفر تا صد شرایط خرید دنا پلاس توربو اقساطی تحویل فوری را فرا خواهید گرفت. از این رو تنها کافیست جدول فروش اقساطی دنا ایران خودرو را از سایت کیان خودرو مطالعه کرده و با ثبت خرید خود، از سواری با این محصول داخلی لذت ببرید.

معرفی دنا

دنا یک خودروی داخلی، محصول شرکت ایران خودرو است که از سال 1393 شاهد حضور آن در بازار بوده ایم. هدف سازندگان، جایگزینی این خودرو با دو محصول قدیمی تر سمند و سورن بود که البته این امر محقق نشد. پس از مدتی از ورود این خودرو به سبد ماشین های داخلی کشور، ایران خودرو با تحول در برخی قسمت های آن، از دنا پلاس رونمایی کرد. ماشینی که در مقایسه با دنا معمولی از آپشن های بیشتری برخوردار می باشد. همین امر فروش دنا پلاس قسطی را با استقبال بیشتری روبرو کرد.

اما اوج درخشش ایران خودرو درباره این ماشین، ساخت و عرضه دنا پلاس توربو و دنا پلاس اتوماتیک بود. مدل توربو این خودرو به بازار آمد تا تحول بزرگی را در دنا ایجاد کند. علاوه بر موتور، این مدل دارای تفاوت های چشمگیر دیگری نیز می باشد که ما در ادامه مفصل به شرح آن ها پرداخته ایم پس اگر خواهان خرید اقساطی دنا پلاس توربو هستید، تا انتها با ما همراه بمانید.

نمای ظاهری دنا پلاس توربو

اگر قصد خرید خودرو اقساطی ایران خودرو با اقساط مناسب و البته یک مدل زیبا و اسپرت را دارید، احتمالا دنا پلاس توربو بتواند نظر مثبت شما را جلب کند. دنا پلاس توربو به عنوان نسخه فیس لیفت شده دنا معمولی شناخته می شود اما بر خلاف تمام نسخه های فیس لیفت شده، طراحان ایران خودرو تمرکز خود را بر روی بخش های کناری ماشین گذاشته اند و تغییر محسوسی روی جلو و عقب آن انجام نداده اند. 

اما به طور کلی می توان گفت که استفاده از نئون و LED در چراغ های جلو، چراغ ها بزرگ و یک تکه عقب، گلگیرهای بلندتر و رینگ های بزرگ تر در کنار حجم پردازی های انجام شده، دنا پلاس توربو را به خودرویی جذاب، اسپرت و عضلانی تبدیل کرده اند. از این رو برای تجربه مالکیت این خودرو زیبا می توانید به سراغ طرح فروش دنا پلاس اقساطی بروید. 

این خودرو در اندازه های 4559 میلیمتر طول، 1720 میلیمتر عرض و 1460 میلیمتر ارتفاع طراحی شده و فاصله بین محورهای آن 2671 میلیمتر می باشد. کنار هم قرار گرفتن این عوامل سبب شده اند تا دنا پلاس توربو وزنی معادل 1262 کیلوگرم داشته باشد. بنابراین اگر شما هم خرید اقساطی خودرو های داخلی با تحویل فوری را ترجیح می دهید، دنا پلاس با ظاهری زیبا می تواند نظر شما را به خود جلب کند.

ظاهر خودروی دنا پلاس خاکستری

مشخصات فنی دنا پلاس توربو

مشخصات فنی، اصلی ترین نکته پیش از خرید وسیله نقلیه هستند، پیش از هر اقدامی از متناسب بودن مشخصات فنی ماشین با انتظارات خود اطمینان یابید. اما درباره ویژگی های فنی دنا پلاس توربو باید گفت همانطور که از نام این خودرو پیداست، از یک پیشرانه 1664 سی سی توربو شارژ از نوع خطی بنزینی بهره مند می باشد. 4 سیلندر و 16 سوپاپ در کنار نوع این پیشرانه سبب شده اند تا حداکثر توان موتور این خودرو برابر 150 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور آن برابر 215 نیوتن متر در 2200 دور در دقیقه باشد.

در صورتی که طرح فروش دنا پلاس توربو دنده ای را انتخاب کنید، می توانید با نهایت سرعت 205 کیلومتر بر ساعت پیش رفته و شتاب صفر تا صد را در زمان 10 ثانیه تجربه کنید. همچنین لازم به ذکر است که مصرف سوخت این مدل به ازای طی کردن مسافت 100 کیلومتر به صورت ترکیبی، معادل 7.9 لیتر می باشد. اما در صورتی که پول کافی برای ثبت نام در طرح فروش اقساطی دنا پلاس توربو 6 دنده را دارید، توصیه می کنیم فرصت خرید این خودرو را از دست ندهید زیرا قیمت اقساطی دنا پلاس توربو دستی در مقایسه با مدل اتومات کمتر است.

مدل اتومات می تواند راحتی بیشتری را هنگام رانندگی به خصوص در مناطق پر ترافیک شهری برای شما فراهم آورد. البته توجه داشته باشید که دنا پلاس توربو اتوماتیک شتاب صفر تا صد را در زمان 10.5 ثانیه طی می کند و برای پیمودن مسافت 100 کیلومتر به 8.1 لیتر بنزین نیاز دارد. بنابراین با توجه به مشخصات گفته شده، شما طرح فروش اقساطی دنا پلاس را انتخاب میکنید یا به سراغ طرح فروش اقساطی دنا پلاس توربو ایران خودرو میروید؟

مدل خودرودنا پلاس توربو
پیشرانهEF7 توربو
حجم موتور1664cc
قدرت150 اسب بخار
گشتاور215 نیوتن متر
جعبه دنده5 سرعته دستی
مصرف سوخت ترکیبی7.9 لیتر
شتاب صفر تا صد10 ثانیه
حداکثر سرعت205 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن های دنا پلاس توربو

همانطور که همه می دانیم، خرید خودرو با قیمت مناسب خواسته هر خریداری است اما تجهیز ماشین مورد نظر به امکانات و آپشن های به روز و کاربردی مورد است که نباید از آن غافل شد. بنابراین در این بخش از مقاله قصد داریم شما را با قابلیت های دنا پلاس توربو آشنا کنیم تا راحت تر بتوانید برای ثبت نام در طرح فروش اقساطی دنا تحویل فوری تصمیم گرفته و خرید دنا پلاس توربو اقساطی را تجربه کنید. 

کابین و امکانات دنا پلاس

سیستم ترمز ABS و EBD، ترمز عقب دیسکی، ترمز جلوی دیسکی با قابلیت سیستم خنک کننده، 4 ایربگ برای راننده، سرنشین جلو و جانبی، سانروف، کروز کنترل، نمایشگر دمای محیط، فرمان هیدرولیکی همراه با روکش چرمی، کلیدهای کنترلی روی فرمان، سیستم تهویه اتوماتیک، قابلیت تنظیم صندلی راننده به صورت 8 حالته برقی و دسترسی به صندوق عقب از داخل خودرو از جمله امکاناتی هستند که با خرید اقساط دنا پلاس توربو از آن ها بهره مند خواهید شد.

اما این پایان ماجرا نیست. علاوه بر آنچه که گفته شد، چراغ های مه شکن جلو و عقب، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ های جلو از داخل کابین، دی لایت، چراغ نقشه خوان، فرمان تلسکوپی، سیستم روشنایی ترک خودرو، آینه های جانبی برقی تاشو و راهنمادار، شیشه بالابرهای برقی عقب و جلو، سیستم قطع خودکار سوخت، ایموبلایزر، ایزوفیکس، سنسور دنده عقب، دوربین دنده عقب و رینگ های 16 اینچ آلومینیومی از دیگر مواردی هستند که شما می توانید استفاده از آن ها را با ثبت نام در طرح فروش اقساطی دنا پلاس توربو تحویل فوری و خرید این ماشین تجربه کنید.

بنابراین اگر به دنبال یک طرح فروش خودرو اقساطی تحویل فوری با به روزترین امکانات و البته قابل قبول ترین ویژگی ها هستید، فروش اقساطی دنا پلاس توربو شارژ پیشنهاد ما به شما است فقط کافیست جدول فروش اقساطی دنا پلاس۱۴۰۱ را از سایت کیان خودرو مطالعه کنید.

سیستم‌‌ کمکی راننده کروز کنترل
سیستم هشدار دهنده‌سنسور عقب – سیستم هشداردهنده با نمایشگر
سیستم‌های ترمزتوزیع نیرو ترمز – ترمز ضدقفل – ترمز عقب کاسه‌ای
سیستم‌ روشناییدی‌لایت – چراغ مه‌شکن جلو – چراغ مه‌شکن عقب – چراغ بدرقه – نورپردازی داخلی
فرمانفرمان هیدرولیکی – دکمه‌های کنترلی روی فرمان – فرمان روکش چرم با دوخت قرمز
مالتی مدیامانیتور 7 اینچی لمسی – نویگیشن – دوربین عقب –  سایر ویژگی‌ ایمنی مالتی پلکس
ایمنی کابین2 ایربگ: ایربگ راننده – ایربگ سرنشین جلو – سیستم مالتی پلکس
رفاهی کابینسیستم تهویه اتومات – دریچه تهویه عقب – دماسنج داشبورد – صندلی‌ راننده 8 حالته برقی
– صندلی سرنشین جلو 8 حالته برقی – تریم مشکی – دسترسی به صندوق – زیرپایی موکتی با آرم توربو 

شرایط فروش اقساطی دنا پلاس توربو از کیان خودرو

همانطور که مطالعه کردید ما در این محتوا به بحث درباره فروش اقساطی خودرو دنا پلاس در دو مدل توربو شارژ دنده معمولی و اتوماتیک پرداختیم. بنابراین پیش از هر چیز با مشخصات این خودرو آشنا شدیم. اما اینک بحث به خرید این ماشین می رسد. همانطور که همه می دانیم در جامعه امروزی تهیه پول کافی برای خرید نقدی ماشین به یک چالش بسیار بزرگ تبدیل شده است. بنابراین طرح های خرید خودرو به صورت اقساطی طرفداران زیادی پیدا کرده اند.  

از این رو هلدینگ کیان خودرو در تلاش است تا با فروش نقدی و اقساطی خودروهای مختلف داخلی و خارجی، یاری رسان هموطنان عزیز باشد. بنابراین فروش دنا پلاس دنده ای، توربو شارژ و اتوماتیک از جمله طرح های آن می باشند. شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه، جدول فروش اقساطی دنا پلاس 1401 را مشاهده کرده و بسته به شرایط خود، مهلت بازپرداخت اقساط را تعیین نمایید.

 

سوالات متداول

رقبای دنا پلاس توربو چه خودروهایی هستند؟

در بازار فعلی، خودروهای برلیانس H330، جک J5 و آریزو 5 توربو از اصلی ترین رقیبان دنا پلاس توربو به حساب می آیند.

مزایای دنا پلاس توربو چیست؟

افزایش امکانات این مدل در مقایسه با دنا معمولی، شتاب قابل قبول، گستردگی خدمات پس از فروش و دسترسی آسان به لوازم یدکی از جمله محاسن این ماشین هستند.

معایب دنا پلاس توربو چیست؟

همانند تمام ماشین های تولید شده، این خودرو هم بدون ایراد نیست. حساس بودن پیشرانه توربو و نگهداری سخت تر از آن، استهلاک بالا، کیفیت پایین مونتاژ و قدیمی بودن پلتفرم خودرو از نقاط ضعف این مدل به حساب می آیند.

آیا دنا پلاس توربو ایمن است؟

از آنجا که دنا پلاس توربو در هیچ تست ایمنی شرکت نکرده، نمی توان با قطعیت درباره این موضوع سخن گفت اما باید بدانید که 4 ایربگ، ترمز دیسکی مجهز به سیستم ABS و EBD و ایموبلایزر تنها امکانات ایمنی این خودرو هستند.

دنا پلاس توربو را با اقساط چند ساله می توان از کیان خودرو خرید؟

چنانچه شما هم کیان خودرو را برای خرید قسطی دنا پلاس توربو انتخاب می کنید، باید بدانید که می توانید این ماشین را با اقساط 1 الی 3 ساله خریداری نمایید.

 

4.2/5 - (32 امتیاز)

2 پاسخ

  1. با سلام
    اگر برای خرید محصولات ایران خودرو بخواهیم اقدام کنیم باید کجا و چه سایتی برویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *