لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی محصولات نیسان

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

لوگو خودروسازی نیسان

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

با فروش اقساطی نیسان بیشتر آشنا شوید

نیسان کمپانی ژاپنی مشهوری است که خودروهای آن طرفداران بسیاری در کشور ما دارند. از این رو ما در این مقاله قصد داریم شما را با 4 مدل از ماشین های این برند آشنا نماییم. اما فروش اقساطی محصولات نیسان با اقساط بلند مدت چه شرایطی دارد؟ آیا امکان خرید قسطی برای تمامی ماشین های این برند وجود دارد؟ و یا بسیاری از سوالات دیگر که با مطالعه این مقاله پاسخ آن ها را دریافت خواهید کرد. پس با ما همراه باشید.

نیسان ایکس تریل از نمای عقب

معرفی شرکت نیسان

نیسان نام یک شرکت بزرگ خودروسازی در ژاپن است که زمان تاسیس آن به سال 1933 باز می گردد. کمپانی نیسان تاریخچه پرفراز و نشیبی داشته است از همین رو خیلی به بیان جزئیات آن نمی پردازیم. همین نکته بس که می توان گفت نیسان حاصل ادغام یک مجموعه تازه پا با شرکت داتسون می باشد. از دیگر موارد حائز اهمیت درباره نیسان می توان به روانه کردن برند اینفینیتی به آمریکای شمالی و کسب 15 درصد از سهام شرکت رنو اشاره کرد.

لوگوی شرکت نیسان

البته ناگفته نماند که پیشتر از این، مالکیت 44 درصد از شرکت نیسان در اختیار رنو قرار گرفته است. در نهایت باید گفت که کمپانی نیسان پس از شرکت های جنرال موتورز، تویوتا، فولکس واگن، هیوندای و فورد در جایگاه ششمین خودروساز بزرگ جهان قرار دارد بنابراین اگر شما هم مشتاق خرید اقساطی خودرو خارجی هستید، پیشنهاد می کنیم همچنان با ما همراه بمانید تا شما را بیشتر با فروش محصولات نیسان آشنا کنیم.

 

خرید محصولات نیسان

نیسان با معرفی چهار مدل جوک اسپرت، پلاتینیوم، جوک اسکای پک و ایکس تریل نه تنها در ایران بلکه در دیگر کشورهای جهان نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده است. از این رو اگر شما هم می خواهید با خرید خودرو اقساطی با اقساط بلند مدت، مالکیت یکی از ماشین های فوق را تجربه کنید، پس مطالب زیر را با دقت مطالعه فرمایید.

نیسان جوک اسپرت، محبوب و پرطرفدار

سازندگان شرکت نیسان، با تولید این خودرو در سه مدل مختلف بر طرفداران خود افزوده و هنگام خرید خودرو صفر کیلومتر به مشتریان حق انتخاب داده اند. نیسان جوک در بردارنده سه تیپ اسپرت، پلاتینیوم و اسکای پک است. بنابراین باید توجه توجه داشته باشید که هر یک از این مدل ها با یکدیگر تفاوت هایی دارند. خودروی نیسان جوک اسپرت به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت نیسان شناخته می شود. این خودرو در سال 2011 تولید شد و پس از ورود به ایران، با استقبال گسترده ای روبرو شد.

اگر ثبت نام در طرح فروش اقساطی نیسان جوک اسپرت را انتخاب می کنید، ویژگی های زیر را به خاطر بسپارید:

  • موتور 1.62 لیتری با 4 سیلندر و 16 سوپاپ
  • حداکثر توان موتور 190 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور 240 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه
  • شتاب صفر تا صد 8.4 ثانیه
  • نهایت سرعت 200 کیلومتر بر ساعت
  • مصرف سوخت ترکیبی 7.6 لیتر
  • استاندارد آلایندگی یورو 5
  • ابعاد خودرو به صورت 4135 میلی متر طول، 1765 میلی متر عرض و 1565 میلی متر ارتفاع با وزنی معادل 1455 کیلوگرم
 

نیسان جوک اسپرت با رنگ زرد

نیسان جوک اسکای پک، خاص و دوستداشتنی

نیسان جوک اسکای پک از نظر فنی مشابه مدل پلاتینیوم این خودرو می باشد. اصلی ترین تفاوت به آپشن های ماشین باز می گردد. به طوری که می توان نیسان جوک پلاتینیوم را تیپ آپشنال جوک اسکای پک دانست. شما با خرید این خودرو می توانید از ویژگی های مثبت آن نظیر کیفیت ساخت بالا، تجهیزات قابل قبول، نمای ظاهری خاص و ایمنی خوب بهره ببرید. 

از طرفی توجه داشته باشید که فضای کم کابین برای سرنشینان عقب، خدمات پس از فروش ضعیف و عملکرد نه چندان عالی پیشرانه مواردی هستند که ممکن است شما را از خرید این خودرو منصرف دارند. موارد گفته شده در کنار طرح فروش اقساطی نیسان جوک اسکای پک، زمینه خرید این خودرو را برای بسیاری آسان کرده اند. بنابراین اگر شما هم مشتاق این کراس اوور جذاب شهری هستید، لازم است تا با دیگر مشخصات اصلی آن آشنا شوید. این موارد به صورت زیر می باشند:

  • موتور 1.6 لیتری با 4 سیلندر و 16 سوپاپ
  • حداکثر توان موتور 117 اسب بخار
  • حداکثر گشتاور 158 نیوتن متر
  • شتاب صفر تا صد 11.5 ثانیه
  • نهایت سرعت 171 کیلومتر بر ساعت
  • مصرف سوخت ترکیبی 6 لیتر
  • ابعاد خودرو به صورت 4135 میلی متر طول، 1765 میلی متر عرض و 1570 میلی متر ارتفاع با وزنی معادل 1172 کیلوگرم
 

نیسان جوک اسکای پک سفید رنگ از نمای جلو

نیسان جوک پلاتینیوم، خودرویی فول آپشن

شاید در نگاه اول ظاهر متفاوت و عجیب خودروی نیسان جوک شما را شگفت زده کند اما با کمی دقت و بررسی مشخصات آن، احتمالا شما هم مجذوب این ماشین شوید. اما حال قصد داریم به معرفی دیگر عضو از خانواده نیسان جوک، یعنی مدل پلاتینیوم بپردازیم. در صورتی که طرح فروش اقساطی نیسان جوک پلاتینیوم را انتخاب کنید، می توانید استفاده از امکاناتی چون کروز کنترل، نمایشگر لمسی 5.8 اینچی، دوربین عقب، جانبی و 360 درجه، نویگیشن، سنسور باران، سنسور فشار باد تایرها، سیستم کنترل کشش و پایداری، ترمز ضد قفل و کمکی، وجود 6 ایربگ، سیستم تهویه اتوماتیک، سیستم رادار نقطه کور و تغییر لاین، چراغ های دی لایت، اتولایت، چراغ های مه شکن جلو و عقب، فرمان حساس به سرعت، کلیدهای کنترلی روی فرمان، ایزوفیکس صندلی و ورود و استارت بدون کلید را تجربه کنید.

برخی از این آپشن ها با نیسان جوک اسکای پک یکسان می باشند اما تعبیه تجهیزات بیشتر سبب محبوبیت بالاتر این خودرو شده اند. از آنجا که مشخصات فنی این خودرو با تیپ اسکای پک مشابه می باشد، دیگر به بیان آن ها نمی پردازیم.

نیسان جوک پلاتینیوم خاکستری رنگ

نیسان ایکس تریل، خودرویی ایمن

اما دیگر خودروی موجود در طرح فروش اقساطی نیسان با تحویل فوری، نیسان ایکس تریل می باشد. امکانات و آپشن های این شاسی بلند متوسط نظیر کروز کنترل، نمایشگر لمسی 7 اینچی، سنسور عقب و جلو، سیستم کشش و پایداری، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، سنسور فشار باد تایرها، رادار نقطه کور و تغییر لاین، چراغ های مه شکن جلو و عقب، دی لایت، اتولایت، دکمه کنترلی روی فرمان، گرمکن فرمان، دوربین عقب، جانبی و 360 درجه و … می باشند.

همچنین لازم است پیش از ثبت نام در طرح فروش اقساطی نیسان ایکس تریل مشخصات زیر را به دقت مطالعه نمایید:

  • موتور 2.5 لیتری با 4 سیلندر و 16 سوپاپ
  • حداکثر توان موتور 117 اسب بخار
  • حداکثر گشتاور 233 نیوتن متر
  • شتاب صفر تا صد 10.5 ثانیه
  • نهایت سرعت 190 کیلومتر بر ساعت
  • مصرف سوخت ترکیبی 8.3 لیتر
  • ابعاد خودرو به صورت 4640 میلی متر طول، 1820 میلی متر عرض و 1715 میلی متر ارتفاع با وزنی معادل 1588 کیلوگرم
 
نیسان ایکس تریل

شرایط فروش اقساطی محصولات نیسان توسط کیان خودرو

با توجه به افزایش روز افزون قیمت خودرو، کیان خودرو اقدام به فروش اقساطی مدل های مختلف خودروهای داخلی و خارجی کرده است که در این بین خرید اقساطی محصولات نیسان نیز به چشم می خورد. از این رو شما عزیزان می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و با مشاهده جدول فروش اقساطی نیسان، مدل دلخواه خود را انتخاب نمایید. فروش اقساطی نیسان با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و 12 ماهه از محبوب ترین طرح های این هلدینگ می باشند.

 

 

سوالات متداول

مزایای نیسان جوک اسپرت چیست؟

طراحی خاص و زیبا، کیفیت ساخت خوب، مصرف سوخت بهینه در کنار ایمنی بالا و تحسین برانگیز از جمله نقاط قوت نیسان جوک اسپرت هستند.

معایب نیسان جوک اسپرت چیست؟

سواری خشک، پیشرانه نه چندان قوی و قابل قبول و فضای کم برای سرنشینان عقب از اصلی ترین نقاط ضعف این مدل هستند که می توانند شما را از خرید آن منصرف کنند.

نیسان جوک اسکای پک از چه آپشن هایی بهره مند است؟

کروز کنترل، نمایشگر لمسی 5.8 اینچی، دوربین عقب، نویگیشن، سیستم تنظیم فشار باد تایرها، چراغ های مه شکن جلو و عقب، دی لایت، دکمه های کنترلی روی فرمان، فرمان حساس به سرعت، 6 ایربگ، سیستم تهویه اتوماتیک، سانروف، سقف پانوراما، آینه های جانبی برقی همراه با گرمکن و ایزوفیکس صندلی از جمله آپشن های نیسان جوک اسکای پک می باشند.

آیا نیسان ایکس تریل ایمن است؟

بله. دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه یورو انکپ نشان می دهد که این خودرو در لیست ایمن ترین محصولات شرکت نیسان قرار دارد. ترمز ضد قفل و کمکی، ترمز اضطراری و 6 ایربگ از جمله تجهیزات ایمنی نیسان ایکس تریل می باشند.

شرایط خرید اقساطی محصولات نیسان از کیان خودرو به چه صورت است؟

در صورتی که شما برای خرید خودروی اقساطی، یکی از مدل های نیسان از کیان خودرو را انتخاب می کنید، می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و خودروی دلخواه خود را با یکی از شرایط اقساطی 12 ماهه، 24 ماهه و یا 36 ماهه تهیه نمایید. همچنین برای این نوع خرید لازم است تا فردی را به عنوان ضامن معرفی کرده و نیمی از هزینه ماشین را به عنوان پیش پرداخت به حساب شرکت واریز کنید.

نمایش همه بستن
4.8/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *