لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی محصولات
کرمان موتور

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

لوگو شرکت کرمان موتور

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

جدول فروش اقساطی کرمان موتور 1403

جدول فروش اقساطی کرمان موتور

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

فروش اقساطی کرمان موتور شامل چه خودروهایی می شود؟

فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی همیشه یکی از محبوب ترین طرح ها بوده است. فروش قسطی کرمان موتور نیز در همین دسته قرار دارد. فروش اقساطی کرمان موتور 1401 به خریداران اجازه می دهد تا مبلغ قابل پرداخت را طی چندین قسط پرداخت نمایند. بنابراین اگر شما هم قصد خرید قسطی کرمان موتور را دارید، پس تا انتها با ما همراه باشید.

محصولات کرمان موتور

درباره کرمان موتور

عده ی زیادی کرمان موتور را با خودروهای دوو می شناسند. کرمان موتور یک شرکت ایرانی وارد کننده و خودروسازی زیر نظر هلدینگ خودروسازی کرمان است که فعالیت خود را از سال 1373 در شهر بم آغاز کرد. این شرکت تا سال 1381 توانست موفقیت های چشمگیری در زمینه تولید و مونتاژ خودروهای دوو داشته باشد. اما پس از خرید شرکت کره ای دوو توسط کمپانی جنرال موتورز آمریکا، این همکاری به اتمام رسید. پس از این اتفاقات، کرمان موتور با تاسیس دو شرکت دیگر به نام های بم خودرو و راین خودرو توانست شکست خود را جبران کرده و با شرکت های فولکس واگن و هیوندای همکاری کند.

طرح فروش اقساطی محصولات کرمان موتور

راین خودرو برای اولین بار در ایران فروش و مونتاژ خودروهای هیوندای ورنا و هیوندای آوانته را در پیش گرفت که البته این همکاری نیز در نتیجه تحریم های ایران ناکام ماند. در نهایت کرمان موتور در سال 99 برند تجاری خود با عنوان KMC را تاسیس کرد و به تولید خودروهای چینی لیفان و سپس جک پرداخت. در حال حاضر فروش اقساطی کرمان موتور تحویل فوری یک راه عالی برای ماشین دار شدن خانواده های ایرانی است. علاوه بر فروش اقساطی کرمان موتور تهران، امکان فروش خودرو و خدمات پس از فروش این کمپانی در سایر استان های ایران وجود دارد.

فروش کرمان موتور قسطی

در حال حاضر طرح فروش اقساطی کرمان خودرو تحویل فوری برای 6 اتومبیل این کمپانی موجود می باشد. که بصورت فروش اقساطی خودرو های داخلی و خارجی فعال میباشد، خریداران می توانند با مراجعه به وب سایت شرکت کیان خودرو، اتومبیل دلخواه خود را انتخاب کرده و با تعیین تعداد اقساط، از 12 ماه تا 36 ماه پول آن را پرداخت نمایند. 6 خودرویی که امکان خرید اقساطی کرمان موتور برای آنان موجود است، بنابراین اگر شما هم قصد خرید اقساطی خودرو را دارید با ما همراه باشید. این محصولات به شرح زیر می باشند:

نمای جانبی از محصولات مونتاژی کرمان موتور

جکj4، زیبا و اقتصادی

جک جی 4 یکی از محصولات قابل قبول شرکت کرمان موتور می باشد که در اوایل سال 1397 در اختیار رانندگان ایرانی قرار گرفت. طراحی زیبا، عملکرد خوب، ایمنی بالا، سواری نرم و راحت، فروش اقساطی جک j4  و بسیاری از موارد دیگر، این خودرو را در بین طرفداران محبوب کرده اما نباید از معایب آن نیز چشم پوشی کرد. حذف بسیاری از آپشن های جک جی 4 از جمله سانروف، ایربگ های جانبی، نمایشگر مرکزی و … توسط کرمان موتور در مقایسه با مدل اصلی چینی آن، به عنوان بزرگ ترین مشکل این خودرو شناخته می شود. مشخصات فنی جک j4 عبارتند از:

  • حداکثر توان موتور 111 اسب بخار در 6000 دور در دقيقه
  • حداکثر گشتاور 146 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه
  • حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت
  • شتاب صفر تا صد 13.5 ثانیه
  • مصرف سوخت 5.8 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر
  • 45 لیتر گنجایش مخزن سوخت
  • استاندارد آلایندگی یورو 5
  • ابعاد خودرو به صورت طول 4335 میلی متر، عرض 1725 میلی متر و ارتفاع 1505 میلی متر

خودرو جک جی 4 کرمان موتور از نمای عقب

جک K7، بزرگ و جادار

جک K7 را می توان فیس لیفت خودروی جک ریفاین S7 دانست که از سال 1400 در بازار ایران موجود می باشد. تولید جک کی 7 با طراحی به روز و جذاب، ابعاد بزرگ صندوق عقب، سانروف، دوربین دنده عقب، نمایشگر مرکزی و … انجام شده است که از مزایای این خودرو به حساب می آیند. در حالی که وزن بالا، تک دیفرانسیل بودن و قیمت نسبتا زیاد از بزرگ ترین نقاط ضعف جک جی 7 می باشند. از جمله دیگر ویژگی های این خودرو علاوه بر فروش اقساطی جک K7 ، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حداکثر توان موتور 174 اسب بخار در 4850 دور در دقيقه
  • حداکثر گشتاور 251 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه
  • حداکثر سرعت 160 کیلومتر بر ساعت
  • شتاب صفر تا صد 11.93 ثانیه
  • مصرف سوخت 8.6 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر
  • 64 لیتر گنجایش مخزن سوخت
  • استاندارد آلایندگی یورو 5
  • ابعاد خودرو به صورت طول 4790 میلی متر، عرض 1900 میلی متر و ارتفاع 1760 میلی متر

خودرو جک K7 کرمان موتور با رنگ سفید

جک s3، حس خوب رانندگی

تهویه اتوماتیک، نمایشگر مرکزی لمسی، ایربگ راننده و سرنشین جلو، سیستم کنترل فشار باد تایرها و … آپشن هایی هستند که می توانند نظر هر خریداری را به خود جلب کنند. اما متاسفانه عدم تناسب میان بخش های مختلف، اصلی ترین عاملی است که سبب شده از زیبایی ماشین کاسته شود. در کنار جنبه های مثبت این خودرو، فروش اقساطی جک s3 باعث شده تا بسیاری از مردم تمایل به خرید این مدل پیدا کنند. دیگر مشخصات عبارت هستند از:

  • حداکثر توان موتور 107 اسب بخار در 6000 دور در دقيقه
  • حداکثر گشتاور 155 نیوتن متر در 3500 دور در دقیقه
  • حداکثر سرعت 175 کیلومتر بر ساعت
  • شتاب صفر تا صد 12.8 ثانیه
  • مصرف سوخت 5.9 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر
  • 45 لیتر گنجایش مخزن سوخت
  • استاندارد آلایندگی یورو 5
  • ابعاد خودرو به صورت طول 4325 میلی متر، عرض 1765 میلی متر و ارتفاع 1660 میلی متر
جک اس 3 با رنگ قرمز

جک s5، با موتور معمولی و توربو

دیگر اتومبیلی که امکان فروش اقساطی کرمان خودرو برای آن وجود دارد، خودروی شاسی بلند جک اس 5 می باشد که مونتاژ آن از سال 1393 آغاز شده است. خودرویی که با توجه به استقبال مردم، در مدل های دستی، اتوماتیک و اتوماتیک جدید عرضه می شود. این خودروی فول آپشن دارای امکاناتی چون دوربین عقب، نمایشگر، اتولایت، صندلی راننده به صورت برقی، سانروف و … است. شاید به عنوان تنها مشکل این مدل بتوان به کیفیت نه چندان مرغوب بدنه اشاره کرد. فروش اقساطی جک s5 و فروش اقساطی جک s5 جدید توانسته رویای بسیاری از ایرانیان را برای خرید این خودرو به حقیقت تبدیل کند. موارد زیر جزئیات فنی s5 هستند:

  • حداکثر توان موتور 174 اسب بخار در 5200 دور در دقيقه
  • حداکثر گشتاور 235 نیوتن متر در 2000-4000 دور در دقیقه
  • حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت
  • شتاب صفر تا صد 11 ثانیه
  • مصرف سوخت 7.7 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر
  • 55 لیتر گنجایش مخزن سوخت
  • استاندارد آلایندگی یورو 5
  • ابعاد خودرو به صورت طول 4430 میلی متر، عرض 1840 میلی متر و ارتفاع 1660 میلی متر
جک S5 با رنگ نقره ای

جک T8 ، تجربه یک رانندگی هیجان انگیز

در این بخش به خرید کرمان موتور اقساطی شامل جک تی 8 شده است. جک T8 که بیشتر با نام KMC T8 شناخته می شود، دیگر مونتاژ کرمان خودرو بوده که در سال 99 تولید شده است. مجهز به دو دیفرانسیل سه حالته، سیستم تنظیم فشار باد تایر، توانایی آفرود، دوربین عقب، نمایشگر لمسی و … از قابلیت های این مدل می باشند. خشک بودن صندلی ها، نداشتن نسخه اتوماتیک و کیفیت پایین سپر، اصلی ترین عواملی هستند که سبب نارضایتی خریداران شده اند. کرمان موتور امکان فروش اقساطی جک T8 را در اختیار دوستداران خود گذاشته است. مشخصات فنی این مدل عبارتند از:

  • حداکثر توان موتور 174 اسب بخار در 5000 دور در دقيقه
  • حداکثر گشتاور 290 نیوتن متر در 1800-4000 دور در دقیقه
  • حداکثر سرعت 150 کیلومتر بر ساعت
  • شتاب صفر تا صد 15 ثانیه
  • مصرف سوخت 8 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر
  • 76 لیتر گنجایش مخزن سوخت
  • استاندارد آلایندگی یورو 5
  • ابعاد خودرو به صورت طول 5325 میلی متر، عرض 1880 میلی متر و ارتفاع 1830 میلی متر
KMC T8 با رنگ سفید

سخن پایانی

همانطور که مطالعه کردید، ما در این مقاله سعی کردیم شما را بیشتر با فروش کرمان موتور اقساطی آشنا نماییم. بنابراین به توضیح درباره برخی از محصولات این شرکت که امکان خرید کرمان موتور قسطی برای آنان وجود دارد، پرداختیم. شایان ذکر است که لیست قیمت محصولات کرمان خودرو اقساطی در سایت کیان خودرو موجود می باشد. در نهایت امیدواریم شما خوانندگان عزیز بتوانید با مطالعه شرایط فروش کرمان موتور، بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

 

سوالات متداول

مهلت بازپرداخت اقساط خرید قسطی کرمان موتور به چه صورت است؟

بازه زمانی پرداخت اقساط توسط شرکت کیان خودرو به صورت 12 ماه، 24 ماه و 36 ماه تعیین شده است. انتخاب هر یک از این مهلت ها بسته به نظر مشتری می باشد.

تاخیر در پرداخت اقساط چه عواقبی برای خریدار دارد؟

از آنجا که خریدار با ارائه مدارک معتبر تعهد می دهد تمامی اقساط را به موقع پرداخت کند، در صورت سرپیچی از این امر، شرکت کیان خودرو می تواند چک های او را برگشت زده و خودرو را توقیف نماید.

آیا خرید اقساطی محصولات کرمان موتور، شامل گارانتی قطعات و خدمات پس از فروش می شود؟

بله، خریداران می توانند با مراجعه به نمایندگی های معتبر کرمان موتور در سراسر کشور، از خدمات پس از فروش خودرو استفاده کرده و از امکان گارانتی قطعات بهره مند شوند.

امکان فروش خودرو پیش از تسویه حساب با شرکت، امکان پذیر است؟

خیر. از آنجا که پس از عقد قرارداد، سند خودرو در رهن بانک قرار می گیرد، خریدار حق فروش خودرو را تا پایان پرداخت اقساط ندارد.

خرید قسطی خودرو از کیان خودرو نیاز به پیش پرداخت دارد؟

بله. خریدار موظف است حداکثر تا 72 ساعت پس از ثبت قرارداد مبلغ پیش پرداخت را به حساب شرکت واریز نماید. در غیر اینصورت قرارداد از طرف شرکت کیان خودرو فسخ خواهد شد.

نمایش همه بستن
4/5 - (106 امتیاز)

23 پاسخ

  1. ببخشید داخل طرح فروش اقساطی کرمان موتور خودروی جک J7 هم موجود دارید؟

    1. بنده حواله g7دارم از کارکنان شرکت هستم زیر قیمت بازار

  2. سلام قیمت KMC k7 الان یچی حدوده 2-2.5 میلیارده
    شما یعنی یک میلیارد وام میدین؟

    1. وام نمی دهند، بیش از ارزش خودرو همان دفعه اول می گیرند و بقیه پول مفت و زور ااست که از حلقوم ملت می کشند بیرون.

  3. سلام لطفا در مورد کسانی که لیفان x70 دارند برنامه شرکت چیه با این شرایط که تولید نداره ؟

  4. سلام با اقساط سه ساله که کسی نمیتونه ماشین بخره مگر تعداد معدودی.اقساط پنج شش ساله شاید اکثرا صاحب ماشین بشن

  5. از نظر دیدگاه من به این ماشین ها نصبت به پراید و پژو خیلی بهتر و عالی

  6. با سلام
    آیا طرح فروش اقساطی کرمان موتور شامل خودروی جک J7 هم میشه؟

  7. سلام به نظرتون الان توی مملکت ما کی میتونه ماهی ۶۷ میلیون تا ۱۲ ماه پرداخت کنه یا اصلا ۲۷ میلیون برای ۳۶ ماه . چرا مسخره میکنید ما رو .به خدا ما کارمندان دولت هم دوست داریم و جز آرزو ها مونه که خودروی خوبی سوار شیم خدا باعث و بانی این دلال بازی رو نا بود کنه . چرا مجوز نمیدن خودرو وارد بشه و دست دست میکنن . تولید داخل خون ما رو کرده تو شیشه کولر ۲۰ میلیونی شده ۸۰ میلیون فقط بعد عید از ۴۵ میلیون رسید به ۷۲ میلیون..به خدا این پول ها خوردن نداره

    1. کسی که ۸۸ میلیون ماهی قسط میده اینارو سوار نمیشه

  8. درود الان این فروش ویژه اخبار درست هست؟ خریدئ به چه صورت هست؟ تو سایت اصلا نمیشه صفحه کاربری ایجاد کرد

  9. سلام بنظر من و کلا نسل جوان بین ۳۰ تا ۴۰ سال این نظام سرماسه داری که ماشین اشغال چینی که نهاتا ۴۰ملیون می ارزه اورده به قیمت میلیارد هم سودش تو جیب کلی مقام و مسئول میره و ماهم در حسرت سواری یه ماشین تو گل نشستیم

  10. مگر مشکل مردم ایران خودروست
    که هر جا صحبت از ان میکنید
    قمار به شکل مدرنیته ایرانی که هیچ جای دنیا اینطور نیست مردم را سرگرم اراجیف
    خود کردید اگاه باشید ایران و ایرانی در دنیا به چشم دزد و حقارت نگاه میکنند
    خطاب به مسولین از جیب مردم دزدی نکنید و تو ای هموطن فقر بیکاری در جامعه بیداد میکند

    1. سلام به هموطنان عزیز درمورد ماشین که توخواب باید ببینم هروز دارم کار میکنم درسخترین شرایط بعداز ۱۷سال زحمت توانستم یک خونه ای بسازم در روستا بااین گرونی قیمتش الان شده ۳میلیارد حالا باید پنج سال برای ماشین باید کارکنم درکنار مشکلات دیگر روزمره تا بتوانم به آرزوی م جک برسم بعد برای آینده بچهایم باید بیایند فاتحه بخوانند برایم.ای بابا ماشین چیه مردم دارند ازگرسنگی بیکاری مستأجری سیلی سرخ نگه میدارند کسی روندارند که ضامن اینها بشوند این چه اقساطی است پولدار میخره فقیر برجی پنج تومان ندارد تابرسه به ۵۰تومان برجی ما رده پایین نباید بچه دارشویم که حسرت زندگی پولدارها را بخورند

      1. تورو خدا اینقدر آیه یاس نخوانید مگه مملکتمون چشه ، مسعولین مملکت هم که وجدانن شبانه روز دارن تلاش میکنن یکنفر و ندیدم از مسعولین نظام تشکر و قدردانی کنند انگار اینها اصلا آدم نیستند و احساس ندارند ، نگفتم گل و شیرینی براشون ببرید اما یه خسته نباشید بهشون بگید خستگیشون در بره شبانه روز طلاش میکنن قیمت هارو ثانیه ای ببرن بالا و یکنفر نیست تلاش مسعولین عزیز مارو که با خون دل و تلاش و بیخوابی پول چاپ میکنن برای چی ؟ برای منو تو ، یکنفرم نیست بگه خسته نباشی دزد

  11. با این شرایط باید تاسف خورد چون خودرو های بی کیفیت چینی سه برابر قیمت به مردم فروخته می شود بهترین کار نخریدن خودرو

  12. کرمان موتور… شرکتی که در سختترین شرایط شما را تنها خواهد گذاشت!

  13. سلام خداوکیلی یا تو این مملکت زندگی نمیکنید یا اگه هم هستین معلوم نیست چطوری پول درمیارین آخه بااین وضع مملکت من خودم ببخشید از صبح خروسخون تا بوق سگ سرکارم همسرم هم همین طور هزینه خوردوخوراک وهزینه دوتابچه مدرسه آیی قسطا صفرتومن هم برام نمی‌مونه تازه از اواسط برج دیگه کم میارم بعد چطوری میگی با ماهی ۸۸ میلیون تومان یا ۶۶ یا ۱۲ میلیون ؟ چطوری آخه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *