لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی هایما S7 و S5

وقشته ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

دیگنیتی با رنگ قرمز

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

خودرو هایما s5 و هایما s7

خرید اقساطی هایما، هایما s5 بخریم یا s7؟

از زمان به وجود آمدن طرح خرید اقساطی، متقاضیان زیادی توانسته اند مالک یک خودروی خوب داخلی شوند. اما اگر تمایلی به خرید مدل های ایرانی نداشته باشیم، چه؟

چند سالی است که به دلیل تحریم ها و منع ورود خودروهای خارجی، بازار خرید خودرو چینی در کشور داغ شده است. از این رو برخی از خودروسازان داخلی اقدام به مونتاژ تعدادی از محصولات چینی کرده اند. یکی از این خودرو ها، محصولات پر طرفدار هایما می باشد. خودرویی در سدان کراس اوور که به دلیل قابلیت ها و ویژگی های خاص خود با استقبال گسترده ای در کشور ما روبرو شده است. از این رو ما در ادامه این مقاله قصد داریم به بحث درباره این ماشین خارجی و بررسی خرید اقساطی هایما بپردازیم.

اکنون زمان آن رسیده تا محصولی از چین که توسط ایران خودرو مونتاژ میشود را بررسی کنیم. بنابراین اگر شما هم مشتاق خرید خودرو چینی هستنید و منتظر سواری با این خودروی لوکس و جذاب هستید، اما پول کافی برای خرید آن را ندارید، با ما همراه باشید تا ضمن توضیح درباره مشخصات این خودرو، شما را از شرایط فروش خودرو اقساطی از کیان خودرو و به ویژه فروش اقساطی هایما ۱۴۰۱ آگاه سازیم.

شرکت خودروسازی هایما

هایما اتومبیل یک شرکت خودروسازی از زیر مجموعه های گروه FAW است که در سال 1992 به واسطه همکاری کارخانه مزدا تاسیس شد. اگر چه پس از سال 2006 شرکت فاو مالکیت این مجموعه را به طور کامل بر عهده گرفت اما همچنان شاهد تکنولوژی مزدا در محصولات این شرکت هستیم. هایما که از نام هایتان مزدا گرفته شده است، با گذشت زمان تولید خود را بهبود داد و توانست با به دست گرفتن بخش قابل توجهی از بازار خودرو در کشور چین، محبوبیت زیادی را از آن خود کند.

در این زمان بود که ایران خودرو با توجه به استقبال گسترده مردم از تولیدات چینی چون خانواده جک، ام وی ام، لیفان و … در صدد تولید و مونتاژ این محصولات برآمد. از این رو کیان خودرو طرح فروش اقساطی هایما با اقساط مناسب را در دستور کار خود قرار داد. هایما در بر دارنده چندین مدل مختلف شامل هایما S5، هایما S7، S7 پلاس و S8 می باشد که شما در صورت تمایل می توانید با ثبت نام در طرح فروش اقساطی ایران خودر تحویل فوری مالک هر یک از آن ها شوید. در ادامه بیشتر به توضیح دو مدل اس 5 و اس 7 خواهیم پرداخت.

لوگو شرکت خودروسازی هایما

معرفی هایما S5

هایما اس 5 یکی از مدل های این خودرو می باشد که از سال 2013 وارد چرخه تولید شده است. این خودرو نخستین بار در نمایشگاهی در چین رونمایی شد و طراحی آن در مدل کراس اوور سبب شده تا نظرات مثبت بسیاری را به سوی خود جلب کند. جالب است بدانید که این مدل در سال 2017 از چرخه تولید خارج شد اما نسل دوم آن با وجود وجه تمایزات بسیار از سال 2018 روی خط تولید قرار گرفت.

امروزه فروش اقساطی هایما s5 یک گزینه عالی برای متقاضیان خرید این مدل خودرو می باشد. بنابراین اگر شما هم جذب ظاهر اسپرت این ماشین شده اید و از طرفی تمایلی به خرید اقساطی خودرو های داخلی با اقساط بلند مدت ندارید، در ادامه می توانید بیشتر با مشخصات این خودرو آشنا شده و در نهایت اقدام به خرید نمایید.

هایما S5 مشکی رنگ از نمای عقب

طراحی ظاهری هایما S5

جلوه ظاهری همیشه یکی از اولویت های اساسی هر خریداری بوده است. هایما اس 5 یک کراس اوور کامپکت می باشد. در نمای جلویی این خودرو می بینیم که چراغ های بزرگ و کشیده، جلو پنجره متناسب با دیگر قسمت ها، چراغ های مه شکن و دی لایت زیبا، همگی این ماشین را به مدلی خشن و جذاب تبدیل کرده اند. 

همینطور اگر از قسمت کناری به این خودروی خارجی نگاه کنید، خواهید دید که سقف آن به سمت عقب شیب دارد. این یکی دیگر از عواملی است که ظاهر آن را به شکل تهاجمی درآورده است. چراغ های دو تکه عقب همراه با سپر مشکی بر این زیبایی نیز افزوده اند. هایما اس 5 در ابعاد 4358 میلی متر طول، 1823 میلی متر عرض و 1630 میلی متر ارتفاع طراحی شده و همچنین فاصله بین محورهای آن 2630 میلی متر به ثبت رسیده است. 

تمامی این موارد در کنار تجهیزات به کار برده شده در هایما اس 5 سبب شده اند تا این محصول وزنی معادل 1445 کیلوگرم داشته باشد. شایان ذکر است که صندوق عقب این خودرو با فضای 320 لیتر، هایما s5 را برای مسافرت های خانوادگی با جمعیت کم مناسب کرده است. با کنار هم قرار دادن موارد گفته شده در این بخش، به جرات می توان گفت که هایما اس 5 یکی از زیباترین و خوش قیافه ترین خودروها در بین محصولات چینی می باشد.

طراحی ظاهری هایما S5

طراحی داخلی هایما S5

با ورود به داخل کابین خودروی اس 5، تمایل شما به خرید اقساطی هایما با تحویل فوری بیشتر خواهد شد چرا که این محصول هر آنچه را که شما می خواهید برایتان مهیا کرده است. نمای جلویی بسیار شیک و زیبا، صفحه کیلومتر شمار خاص، تودوزی های دو رنگ و منحصر به فرد، فرمان و صندلی های چرمی و بسیاری از موارد دیگر همگی این ماشین را به یک گزینه عالی برای خرید تبدیل کرده اند.

طراحی داخلی خودرو هایما s5

مشخصات فنی هایما S5

هایما از یک پیشرانه توربوشارژ بهره مند می باشد. این موتور توربوشارژ 1497 سی سی حجم داشته و می تواند حداکثر توان 161 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و 223 نیوتن متر در 1800 تا 4000 دور در دقیقه را فراهم آورد. در دیگر قسمت از مشخصات فنی هایما اس 5، می خوانیم که این ماشین دارای 16 سوپاپ و 4 سیلندر بوده و گیربکس اتوماتیک به عنوان یکی از آپشن های آن به حساب می آید. و حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعت دیگر قابلیت این خودرو است.

همینطور درباره این خودروی بنزینی باید بگوییم که این ماشین برای پیمودن مسافت 100 کیلومتر به 7.8 لیتر سوخت نیاز دارد، استاندارد آلایندگی آن یورو 5 بوده و  گنجایش مخزن سوخت هایما اس 5، 60 لیتر عنوان شده است. از این رو با توجه به آنچه که گفته شد، اگر به خرید اقساطی خودرو های خارجی علاقه مند هستید، توصیه می کنیم فرصت ثبت نام در طرح فروش اقساطی 36 ماهه هایما s5 را از دست ندهید.

مدل خودروهایما S5
پیشرانه4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور1497cc
قدرت161 اسب بخار
گشتاور223 نیوتن متر
جعبه دندهاتوماتیک
مصرف سوخت ترکیبی7.8 لیتر
شتاب صفر تا صد10 ثانیه
حداکثر سرعت170 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن های هایما S5

اکنون زمان معرفی امکانات و آپشن های این خودرو می رسد. که امکانات هایما s5 به صورت زیر میباشد:

سيستم ترمز ضد قفل(ABS) ، ترمز کمکی (BAS)، توزيع نيروی ترمز (EBD)، سيستم کمکی در سربالايی (HAS) ، كنترل پايداری الكتريكی (ESP)، سيستم كنترل كشش (TCS)، فرمان هیدرولیکی، 6 عدد ایربگ راننده و سرنشین، نمایشگر 7 اینچی لمسی، سنسور دنده عقب، دوربین 360 درجه ای، کامپیوتر سفری، چراغ نقشه خوان، چراغ مه شکن جلو و عقب، آینه های جانبی برقی، شیشه بالابرهای برقی عقب و جلو، امکان تنظیم صندلی راننده به صورت 6 حالته برقی، قابلیت ایموبلایزر، سانروف، کروز کنترل، قفل خودکار سوخت هنگام تصادف و ورود و خروج بدون کلید تنها نمونه هایی از آپشن های به روز و کاربردی این خودرو می باشند.

سیستم‌‌ کمکی رانندهکروز کنترل –  کنترل ایستایی در سربالایی – کنترل کشش – کنترل پایداری
سیستم هشدار دهنده‌سنسور عقب – هشدار نبستن کمربند راننده (SBR) – سنسور فشار باد تایر
سیستم‌های ترمزتوزیع نیرو ترمز – ترمز ضدقفل – ترمز کمکی – کالیپر ترمز قرمز
سیستم‌ روشناییدی‌لایت – چراغ مه‌شکن جلو – چراغ مه‌شکن عقب – چراغ بدرقه
فرمانفرمان هیدرولیکی – دکمه‌های کنترلی روی فرمان
مالتی مدیا6 اسپیکر – هندزفری – تنظیم هوشمند بلندی صدا – مانیتور 7 اینچی لمسی – نویگیشن – دوربین عقب – دوربین جانبی – دوربین 360 
ایمنی کابین6 ایربگ: ایربگ راننده – ایربگ سرنشین جلو – ایربگ پرده‌ای – ایربگ جانبی جلو
رفاهی کابینورود بدون کلید – استارت دکمه‌ای – سیستم تهویه اتومات – صندلی‌ راننده 6 حالته برقی – صندلی سرنشین جلو 4 حالته برقی – روکش صندلی چرم و پارچه تک رنگ – ایزوفیکس صندلی
آینه، شیشه‌ و اتاقآینه جانبی با تنظیم برقی – آینه جانبی تاشو برقی – سانروف – آینه جانبی با گرمکن – شیشه دودی عقب

 

معرفی هایما S7

هایما اس 7 یکی از جذاب ترین و پر فروش ترین مدل های هایما می باشد. این خودرو در کلاس اس یو وی و بر اساس پلتفرم مزدا CX7 طراحی شده است. هایما اس 7 نخستین بار در سال 2010 تولید شد. پس از چهار سال، شرکت خودروسازی هایما از مدل فیس لیفت شده این خودرو رونمایی کرد و در سال 2016 شاهد عرضه هایما اس 7 مجهز به موتور توربوشارژ بودیم. به واسطه قابلیت ها و زیبایی چشم نواز این عضو از خانواده هایما، ایران خودرو از سال 1394 اقدام به مونتاژ این محصول کرد. 

البته در ابتدای این فعالیت، هایما اس 7 با پیشرانه 2000 سی سی عرضه می شد که از سال 1396 به موتور توربوشارژ 1800 سی سی تغییر پیدا کرد. از این رو اگر شما به خرید این خودرو تمایل پیدا کرده اید، پیشنهاد می کنیم همچنان با ما همراه بمانید تا به بحث درباره شرایط فروش اقساطی هایما s7 سال ۱۴۰۱ بپردازیم.

خودروی هایما S7 مشکی رنگ از نمای عقب

طراحی ظاهری هایما S7

طراحی ظاهری هایما اس 7 می تواند نظر مثبت هر خریداری را به سوی خود جلب کند. به خصوص مدل توربوشارژ این ماشین که از نظر ظاهری بهبودهایی نیز پیدا کرده است. چراغ های جلوی خوش فرم، جلو پنجره شیک که لگوی بزرگ شرکت هایما بر آن حک شده است و سایر مواردی که خود در نمای این ماشین مشاهده خواهید کرد، همگی سبب شده اند تا مدل اس 7 نه تنها خوش قیافه تر از هم خانواده های خود، بلکه به عنوان یکی از جذاب ترین و با ابهت ترین خودروهای چینی شناخته شود.

همینطور طراحی این ماشین در قسمت عقب هم بر چشم نوازی آن افزوده است. البته باید به این نکته هم توجه کرد که طراحان هایما برای ساخت این ماشین از تویوتا پرادو و محصولات بی ام وی تا حدی کپی برداری کرده اند. همین امر نظر منتقدان را برانگیخته است. در بحث ابعاد این خودرو می خوانیم که هایما اس 7، 4498 میلی متر طول، 1830 میلی متر عرض و 1730 میلی متر ارتفاع دارد. همچنین فاصله بین محور چرخ های آن 2619 میلی متر عنوان شده است و داری وزن 1545 کیلوگرم می باشد.

طراحی ظاهری هایما S7 با رنگ مشکی

طراحی داخلی هایما S7

اگر به دنبال خرید یک خودروی جادار و بزرگ هستید، احتمالا هایما اس 7 می تواند نیاز شما را برآورده سازد. البته این رضایت نه تنها از بابت فضا خواهد بود بلکه از جانب کیفیت متریال به کاربرده شده در کابین هم می باشد. نمای هماهنگ بخش های جلویی و داشبورد، پنل بزرگ لمسی، صفحه کیلومتر شمار، کلیدهای تعبیه شده روی فرمان، طراحی داخلی دو رنگ و … این ماشین را زیباتر جلوه داده اند. البته باید گفت که نمای داخلی هایما اس 7 از نظر عده ای قدیمی به نظر می رسد. اما همین طراحی قدیمی قابلیت رقابت با بسیاری از محصولات امروزی را دارد.

بنابراین ثبت نام در طرح فروش ویژه اقساطی هایما S7 توربو تحویل آنی می تواند یک گزینه عالی برای متقاضیان باشد.

طراحی داخلی خودرو هایما s7

مشخصات فنی هایما S7

همانطور که گفتیم این خودرو با دو مدل پیشرانه مختلف عرضه شده است. در موتور معمولی هایما اس 7 شاهد پیشرانه 1995 سی سی با قابلیت حداکثر توان 148 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 180 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه هستیم. این تیپ خودرو دارای دو مدل گیربکس دستی و اتومات می باشد که هنگام خرید اقساطی هایما با اقساط 36 ماهه، خود می توانید مدل دلخواهتان را انتخاب نمایید. شما با راندن این خودرو می توانید به حداکثر سرعت 165 کیلومتر بر ساعت برسید.

همچنین شایان ذکر است که برای پیمودن مسافت 100 کیلومتر به 8.1 لیتر سوخت در مدل دنده معمولی و به 8.8 لیتر بنزین در مدل اتومات نیاز خواهید داشت. استاندارد آلایندگی هایما s7 یورو 5 بوده و باک آن گنجایشی معادل 61 لیتر دارد.

مدل خودروهایما S7
پیشرانه4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور1995cc
قدرت148 اسب بخار
گشتاور180 نیوتن متر
جعبه دندهاتوماتیک
مصرف سوخت ترکیبی8.1 لیتر
شتاب صفر تا صد10 ثانیه
حداکثر سرعت165 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن های هایما S7

همانطور که مطالعه کردید، ما در بخش قبل به بیان قابلیت ها و امکانات خودروی هایما S5 پرداختیم. بنابراین خالی از لطف نیست که مروری هم بر آپشن های هایما S7 داشته باشیم. این می تواند مقایسه را برای متقاضیان ساده تر کرده و آن ها را در بحث خرید اقساطی هایما s7 توربو راهنمایی نماید.

امکانات این خودرو عبارت هستند از سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، توزیع متعادل نیروی ترمز (EBD)، سیستم کمکی برای حرکت در سربالایی (HSA)، سیستم کنترل کشش (TCS)، 4 عدد ایربگ راننده و سرنشین، فرمان برقی، سیستم تهویه اتوماتیک، چراغ های مه شکن جلو و عقب، چراغ نقشه خوان، ایموبلایزر، آینه های جانبی تاشو برقی، شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب، نمایشگر لمسی 7 اینچی، سنسور دنده عقب، دوربین 360 درجه ای، کامپیوتر سفری، سانروف، کروز کنترل، قابلیت قطع خودکار سوخت هنگام تصادف، امکان تنظیم صندلی راننده به صورت 8 حالته برقی، سنسور نور و باران و ورود و خروج بدون کلید.

کنار هم قرار گرفتن همه این عوامل، از نمای ظاهری گرفته تا مشخصات فنی و البته آپشن های به روز و کاربردی این خودرو، همگی خرید اقساطی هایما s7 پلاس و توربو را با استقبال قابل توجه ای روبرو کرده اند.

سیستم‌‌ کمکی رانندهکروز کنترل –  کنترل ایستایی در سربالایی – کنترل کشش – کنترل پایداری
سیستم هشدار دهنده‌سنسور عقب – سنسور باران – سنسور فشار باد تایر
سیستم‌های ترمزتوزیع نیرو ترمز – ترمز ضدقفل – ترمز کمکی – کالیپر ترمز قرمز
سیستم‌ روشناییدی‌لایت – اتولایت – چراغ مه‌شکن جلو – چراغ مه‌شکن عقب – چراغ بدرقه – تنظیم برقی ارتفاع نور
فرمانفرمان برقی – فرمان حساس به سرعت – دکمه‌های کنترلی روی فرمان
مالتی مدیا6 اسپیکر – هندزفری – مانیتور 7 اینچی لمسی – نویگیشن – دوربین عقب – دوربین جانبی – دوربین 360 
ایمنی کابین4 ایربگ: ایربگ راننده – ایربگ سرنشین جلو – ایربگ جانبی جلو
رفاهی کابینورود بدون کلید – استارت دکمه‌ای – سیستم تهویه اتومات – صندلی‌ راننده 8 حالته برقی با تنظیم گودی کمر – صندلی سرنشین جلو 4 حالته دستی – روکش صندلی چرم مشکی و نارنجی – ایزوفیکس صندلی – تریم طرح چوب
آینه، شیشه‌ و اتاقآینه عقب الکتروکرومیک – آینه جانبی با تنظیم برقی – آینه جانبی تاشو برقی – سانروف – آینه جانبی با گرمکن – شیشه دودی عقب

خرید اقساطی هایما از کیان خودرو

کیان خودرو همیشه با ارائه بهترین شرایط حسن نیت خود را به مشتریان عزیز ثابت کرده است. یکی دیگر از خدمات این مجموعه، فروش اقساطی محصولات هایما با شرایط ویژه می باشد. بنابراین در صورتی که شما عزیزان متقاضی ثبت نام در طرح فروش اقساطی هایما هستید، می توانید با مراجعه به وب سایت این هلدینگ، بازه زمانی بازپرداخت اقساط را از 12 ماه تا 36 ماه خودتان تعیین کرده و با شرایط ویژه فروش اقساطی هایما s7 آشنا شوید.

 

 

سوالات متداول

رقبای هایما S5 در بازار چه خودروهایی هستند؟

اگر قصد خرید خودروی هایما  S5 را دارید، باید بدانید که این ماشین قادر است با محصولاتی چون جک S5، جک S3، ام وی ام X33 و چری تیگو 5 رقابت کند.

هایما S7 توربو چه تفاوتی با مدل معمولی دارد؟

مدل معمولی خودروی هایما اس 7 از حداکثر توان موتور 148 اسب بخار و حداکثر گشتاور 180 نیوتن متر برخوردار می باشد. این در حالی است که مدل توربو این خودرو می تواند به حداکثر قدرت موتور 170 اسب بخار و حداکثر گشتاور 230 نیوتن متر دست یابد. بنابراین با توجه به این نکته می توان به اختلاف قدرت 22 اسب بخاری و تفاوت 50 نیوتن متر گشتاور پی برد.

مزایا و معایب خودروی هایما S7 توربو چیست؟

خودروی اس 7 هایما از نقاط مثبتی برخوردار است که توانسته متقاضیان زیادی را به سمت این مدل جذب کند. طراحی داخلی و ظاهری زیبا و جوان پسند، فضای بزرگ و جادار کابین، سواری نرم و راحت، خدمات خوب پس از فروش و پیشرانه قابل قبول از جمله این مزایا هستند. البته این در حالی است که هایما اس 7 مصرف سوخت بالایی داشته و موتور توربوشارژ آن نسبت به بنزین معمولی حساسیت بالایی دارد. بنابراین نیاز به مراقبت های ویژه ای دارد. قیمت نسبتا بالا نیز به عنوان دیگر ایراد این مدل شناخته می شود.

آیا خودروی هایما S5 ایمن است؟

هایما اس 5 با کسب پنج ستاره ایمنی تحول بزرگی در بین خودروی های چینی به وجود آورده است. این خودروی خارجی از آپشن هایی چون 6 ایربگ جلو، جانبی و پرده ای، سیستم ترمز ABS، EBD و BAS، سیستم پایداری الکترونیکی ESP و همینطور قابلیت کنترل کشش TCS از جمله امکانات ایمنی این خودرو هستند.

هایما S7 بخریم یا جک مدل S5؟

انتخاب نهایی خرید خودرو به نظر شما بستگی دارد اما از آنجا که خودروی جک شعب ارائه دهنده خدمات بیشتری در سراسر کشور داشته و به نسبت از قابلیت های بهتری برخوردار است و همینطور با توجه به قیمت این دو خودرو، می توان گفت که خرید جک S5 گزینه بهتری است

4/5 - (58 امتیاز)

3 پاسخ

  1. اینقدر دروغ نوشتید الان بگید روزه مردم باورشان نمی شه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *