لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی کوییک معمولی

وقشته ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

اقساطی کوییک

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

خودرو کوییک با رنگ سفید

فروش اقساطی کويیک، فروش اقساطی کويیک دنده ای و فروش اقساطی کويیک معمولی با کیان خودرو

در این مقاله قصد داریم به بحث درباره فروش اقساطی کويیک، فروش اقساطی کويیک دنده ای و فروش اقساطی کويیک معمولی بپردازیم. از این رو اگر شما نیز تمایل به خرید اقساطی کويیک دارید، پس تا انتها با ما همراه باشید.

رونمایی سایپا از کوییک

یکی از روش های محبوب بدست اوردن ماشین، فروش خودرو تحویل آنی آن هم به صورت اقساطی است. شرکت کیان خودرو با فروش اقساطی خودروهای داخلی و نیز خودروهای خارجی یاری رسان خانواده های ایرانی می باشد. بنابراین اگر شما هم قصد خرید اقساطی خودرو را دارید، پیشنهاد می کنیم حتما سری به وب سایت اکیان خودرو بزنید. سایپا یکی از شناخته شده ترین شرکت های خودرو سازی ایرانی، نخستین بار در اسفند ماه 1395 از دیگر محصول خود با عنوان کوییک رونمایی کرد. خودرویی چابک با فرم بدنه هاچ بک که همچنان روی خط تولید این کارخانه قرار دارد و طرح خرید اقساطی محصولات سایپا برای آن موجود است.

 با گذشت زمان و استقبال مردم، سایپا مدل های دیگری از کوییک را تحت عنوان کوییک معمولی، کوییک r، کوییک s و کوییک اتومات را به بازار عرضه کرد. خودروی قابل قبولی که طرح فروش اقساطی کويیک 1401 تحویل فوری روز به روز بر طرفداران آن افزوده است.

معرفی کويیک R

کوییک R را می توان حاصل تحریم های ایران دانست. خودرویی که سایپا آن را پس از برجام و توقف خط تولید سیتروئن c3 روانه بازار کرد. نام کوییک R برگرفته از کلمه Rainbow می باشد که به رنگ بندی متفاوت این مدل اشاره دارد. این ترکیب رنگ ها شامل سفید مشکی، سفید قرمز و مشکی قرمز هستند. رنگ متفاوت بخش هایی چون سقف، سپر، رینگ ها و آینه ها تنها وجه تمایز کوییک R  با کوییک معمولی است. این روزها با توجه به فروش کويیک اقساطی در مدل R، شاهد خرید و فروش پر رونق این خودرو هستیم.

 امری که به عنوان یکی از نقاط مثبت این اتومبیل به شمار می رود. همچنین شایان ذکر است که خرید کويیک قسطی شما را از آپشن های دیگری چون ایربگ راننده و سرنشین جلو، بالابر برقی شیشه های عقب، باز شدن صندوق عقب با ریموت، برف پاک کن و گرمکن شیشه عقب و … در کنار ظاهر جذاب و استهلاک پایین این خودرو بهره مند می سازد. البته باید توجه کرد که کیفیت پایین بدنه و ایمنی نه چندان خوب کوییک R از بزرگ ترین معایب آن به شمار می روند. از جمله مشخصات فنی این ماشین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حداکثر توان موتور 87 اسب بخار در 5200 دور در دقيقه
  • حداکثر گشتاور 128 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه
  • حداکثر سرعت 160 کیلومتر بر ساعت
  • شتاب صفر تا صد 13 ثانیه
  • مصرف سوخت 7.14 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر
  • 41 لیتر گنجایش مخزن سوخت
  • ابعاد خودرو به صورت طول 3989 میلی متر، عرض 1678 میلی متر و ارتفاع 1532 میلی متر

انواع کوییک در رنگ های مختلف

معرفی کويیک  s

کوییک s دیگر اتومبیل سایپا می باشد که طرح فروش اقساطی کويیک 1401 برای آن موجود است. این خودرو به عنوان جدیدترین عضو خانواده کوییک شناخته می شود. اتومبیلی که در سال 1400 روانه بازار شد تا نقص های مدل های پیشین کوییک را برطرف کند.

اگر چه تفاوت مشهودی را نمی توان میان کوییک s با سایر مدل های این خانواده مشاهده کرد اما کاهش آلایندگی و دریافت استاندارد آلایندگی یورو 5 از مهم ترین این تغییرات هستند. فروش اقساطی کويیک صفر کیلومتر مدل s در کنار آپشن های این خودرو از جمله سنسور پارک دنده عقب، تهویه الکتریکی، سیستم ضد سرقت، روف رگ، ایربگ راننده و سرنشین جلو، مه شکن جلو و عقب، بالابر و آینه های برقی، سیستم هشدار دهنده امنیتی و … سبب افزایش طرفداران این اتومبیل شده اند. سایر مشخصات فنی کوییک اس به شرح زیر می باشند:

  • حداکثر توان موتور 87 اسب بخار در 5300 دور در دقيقه
  • حداکثر گشتاور 128 نیوتن متر در 4300 دور در دقیقه
  • حداکثر سرعت 160 کیلومتر بر ساعت
  • شتاب صفر تا صد 13 ثانیه
  • مصرف سوخت 7.14 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر
  • 41 لیتر گنجایش مخزن سوخت
  • ابعاد خودرو به صورت طول 4005 میلی متر، عرض 1678 میلی متر و ارتفاع 1532 میلی متر

خودرو کوییک s

معرفی کويیک اتومات

کوییک اتومات، دیگر مدل از این خانواده است که با گیربکس CVT از سال 1397 به بازار آمد. در ابتدا این خودرو در دو مدل فول و فول پلاس تولید می شد که در حال حاضر تنها شاهد مدل فول پلاس آن هستیم. استفاده از دنده اتوماتیک، فرمان برقی، نمایشگر لمسی، صندلی برقی، دریچه گاز برقی، بهره مندی از سیستم ترمز کمکی، سیستم اتولاک، کروز کنترل و … از آپشن های کوییک اتومات هستند که شما را از خرید کويیک اقساطی پشیمان نخواهند کرد.

 اما لازم به ذکر است که تجهیزات بیشتر سبب افزایش قیمت این مدل در مقایسه با تیپ معمولی این خودرو شده اما فروش کويیک قسطی مشکل بالاتر بودن هزینه را برای بسیاری حل کرده است. از جمله مشخصات فنی این خودرو عبارتند از:

  • حداکثر توان موتور 87 اسب بخار در 5300 دور در دقيقه
  • حداکثر گشتاور 128 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه
  • حداکثر سرعت 160 کیلومتر بر ساعت
  • شتاب صفر تا صد 13.6 ثانیه
  • مصرف سوخت 7 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر
  • 41 لیتر گنجایش مخزن سوخت
  • ابعاد خودرو به صورت طول 3989 میلی متر، عرض 1688 میلی متر و ارتفاع 1524 میلی متر

کوییک با رنگ قرمز

شرایط فروش کوییک

برای خرید این خودروی ایرانی می توان از طریق وب سایت سایپا اقدام کرد. همچنین نمایشگاه های ماشین، دیگر راهکار برای خرید خودرو هستند که نیازمند پرداخت نقدی می باشند. کیان خودرو با فروش اقساطی کويیک سال 1401 امکان تحویل فوری این خودرو را برای تمام عزیزان در سراسر کشور فراهم آورده است.

شرایط فروش اقساطی کويیک توسط این مرکز می تواند هر فرد متقاضی را صاحب خودرو کند. شما می توانید با پرداخت مبلغی بسیار کم تر از قیمت اصلی یک خودرو، تعداد اقساط را در بازه زمانی بین 12 ماه تا 60 ماه تعیین کرده و پس از این مدت مالک اصلی اتومبیل ایرانی خود شوید. لازم به ذکر است که شما برای خرید کوییک از کیان خودرو ملزم به معرفی ضامن می باشید. از طرفی بدیهی است که در ازای دریافت مهلت بیشتر برای بازپرداخت اقساط، مبلغ بیشتری نیز پرداخت خواهید کرد.

سخن پایانی

همانطور که مطالعه کردید، خودروی کوییک در تیپ های مختلفی در بازار عرضه می شود از همین رو فروش قسطی کويیک برای انواع مدل های آن موجود می باشد. البته باید توجه کرد که پیدا کردن مرکزی معتبر برای فروش اقساطی کويیک در تهران شاید کمی مشکل باشد. فروش اقساطی کويیک R ،فروش اقساطی کويیک ساده، ، فروش اقساطی کويیک s و نیز فروش اقساطی کويیک اتومات خدمتی دیگر از کیان خودرو است. شرکت قابل اعتمادی که شما متقاضیان محترم می توانید با مراجعه به وب سایت آن، ضمن خرید قسطی کويیک، مهلت پرداخت اقساط را از 1 سال تا 3 سال تعیین کرده و جدول فروش اقساطی کويیک را مشاهده نمایید.

سوالات متداول

چه تفاوتی میان خودروهای کوییک معمولی، کوییک r، کوییک s و کوییک اتومات وجود دارد؟

بیشترین تفاوت را می توان در مورد کوییک اتومات قائل شد زیرا همانطور که از نامش پیدا است، مجهز به گیربکس اتوماتیک می باشد. اما درباره دیگر مدل های کوییک بیشتر می توان به تغییر در ظاهر خودرو اشاره کرد. تغییراتی که در ابعاد و رنگ مشهود است زیرا اختلاف آشکاری را نمی توان در مشخصات فنی مدل های مختلف این اتومبیل مشاهده کرد.

محبوب ترین ترکیب رنگ خودروی کوییک R کدام است؟

کوییک آر در چهار ترکیب رنگ مختلف شامل بدنه سفید و سقف قرمز، بدنه سفید و سقف مشکی، بدنه مشکی و سقف قرمز و نیز بدنه قرمز و سقف مشکی تولید می شود. با توجه به تعداد مدل های تولید شده و افزایش تقاضا، می توان ترکیب رنگ سفید قرمز را محبوب ترین رنگ این خودرو به ویژه در میان جوانان دانست.

تفاوت موتور خودروی کوییک با تیبا و ساینا چیست؟

به طور کلی می توان موتور این سه اتومبیل را یکسان دانست زیرا هر سه مجهز به موتور 1503 سی سی M15 خطی بنزینی با پیشرانه 4 سیلندری هستند. این امر سبب شده تا حداکثر توان موتور 87 اسب بخار در 5300 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 128 نیوتن متر در 4000 دقیقه باشد که در هر سه خودرو یکسان است.

معایب خودروی کوییک چیست؟

استفاده از موتور قدیمی، گیربکس ضعیف، صدای زیاد موتور، بدنه بی کیفیت و ایمنی پایین، اصلی ترین نقاط ضعف کوییک هستند که عده ای را از خرید این خودرو منصرف می کند. البته توجه داشته باشید که قیمت کوییک در کنار جنبه های مثبت آن قابل چشم پوشی نیست.

آیا خرید کوییک دنده ای مقرون به صرفه است؟

با توجه به نکات گفته شده، کوییک را می توان خودرویی قابل قبول دانست که از امکانات و قابلیت های مناسبی بهره مند است. وجود این آپشن ها در کنار قیمت کوییک سبب شده تا این اتومبیل از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تلقی شود.

3.7/5 - (48 امتیاز)

4 پاسخ

    1. سلام یک خودرو پراید مدل 90دارم از اول دست خودم است 195هزار کارکرده کارمند هستم یک خودرو کوییک معمولی می خواستم اقساطی بلند مدت 60ماهه اگر ممکن است چک هم دارم کارمندی صییاد ماشین من را تعویضی معامله شود را راهنمایی واعلان فرمایید

  1. سلام ایاامکان خریدکوییک دنده ای با۴۰ملیون پیش وماهی ۵ملیون ازشماهست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *