لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش اقساطی پژو 206 صندوقدار

وقتشه ماشینتو عوض کنی

با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با سود بانکی به شما کمک میکنیم که با هر شرایطی بتوانید خودروی مورد نظرتان را خریداری کنید

206 صندوقدار اقساطی

ماشینتون رو همون روز در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

شما میتونید مدت زمان اقساط خودتون رو از 1 تا 3 سال تعیین کنید

بعد از تحویل خودرو پرداخت کنید

جهت اطلاع از شرایط اقساط با 02158402 تماس بگیرید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از 9.30 تا 17.30 پنج شنبه ها 9.30 الی 13.30

محاسبه آنلاین اقساط خودرو

پژو 206 صندوقدار SD

با طرح فروش اقساطی پژو 206 صندوقدار آشنا شوید

در شرایط اقتصادی فعلی که خرید خودرو برای بسیاری دشوار شده است، فراهم آوردن امکان خرید خودرو به صورت اقساطی می تواند طرح فوق العاده ای برای بسیاری از خریداران باشد. کیان خودرو هلدینگی فعال در این حوزه است که با فراهم کردن زمینه فروش اقساطی پژو 206 صندوقدار با اقساط بلند مدت و یا دیگر خودروهای داخلی و خارجی، یاری رسان شما عزیزان است. 

بنابراین در صورتی که شما هم متقاضی خرید و سواری با خودروی پژو 206SD هستید، طرح فروش اقساطی پژو 206 صندوقدار صفر می تواند شما را به خواسته تان برساند. تنها کافیست تا انتهای این محتوا با ما همراه باشید تا شما را به تمام ویژگی ها و مشخصات این ماشین چالاک و دوست داشتنی آشنا نماییم.

رونمایی از پژو 206 صندوقدار

همانطور که همه می دانیم، پژو 206 یکی از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین خودروهای موجود در بازار است که عده زیادی به خصوص جوانان مشتاق سواری با آن هستند. اما در کنار تمام ویژگی های مثبت این ماشین، فضای کم صندوق عقب مشکل بزرگی به شمار می آمد. از این رو سازندگان بیکار ننشستند و با تولید پژو 206 صندوقدار، این مشکل را حل کردند. 

پژو 206 صندوقدار که با نام های پژو آریان و یا پژو 206 SD نیز شناخته می شود، تولید شده سال 2006 میلادی است و با عرضه در تیپ های مختلف توانسته موفقیت بزرگی را برای شرکت فرانسوی پژو و البته شرکت خودروسازی داخلی ایران خودرو به ارمغان آورد. ناگفته نماند که شرایط فروش اقساطی پژو 206 صندوقدار در داخل کشور نیز بر این امر بی تاثیر نبوده است. از این رو تنها کافیست برای خرید این ماشین مصمم شده و به بخش فروش خودرو اقساطی کیان خودرو مراجعه نمایید.

پژو 206 صندوقدار سفید رنگ از نمای عقب

نمای ظاهری پژو 206 صندوقدار

از نظر نمای روبرو، پژو 206 صندوقدار هیچ تفاوتی با مدل هاچ بک این خودرو ندارد. اصلی ترین تفاوت مربوط به قسمت عقب ماشین است که تعبیه یک صندوق عقب جادار 400 لیتری، ظاهری متفاوت به آن بخشیده است. این تغییر ظاهر سبب شده تا پژو 206 اس دی محبوبیت زیادی در بین خانواده ها کسب کند. از این رو اگر شما هم متقاضی خرید اقساطی خودروهای داخلی هستید، پژو 206 صندوقدار می تواند گزینه مناسبی باشد. 

همچنین اشاره به ابعاد این ماشین هم خالی از لطف نیست. سازندگان پژو 206 صندوقدار را در طول 4188 میلیمتر، عرض 1655 میلیمتر و ارتفاع 1456 میلیمتر طراحی کرده اند. همچنین فاصله بین محورها 2443 میلیمتر و وزن ماشین 1086 کیلوگرم عنوان شده است. در نهایت باید گفت که ظاهر جذاب و زیبا یکی از مهم ترین عوامل رونق فروش خودرو با قیمت مناسب مذکور می باشد.

پژو 206 صندوقدار با رنگ دلفینی

مشخصات فنی پژو 206 صندوقدار

مشخصات فنی ماشین اصلی ترین نکته ای هستند که پیش از خرید باید به آن توجه داشته باشید. پژو 206 صندوقدار به یک موتور 1587 سی سی TU5 مجهز می باشد. این پیشرانه قادر است حداکثر توان 105 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 142 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه را فراهم آورد. پژو 206 صندوقدار با 4 سیلندر و 16 سوپاپ طراحی شده و سیستم انتقال قدرت آن، 5 سرعته دستی است. 

سواری با پژو 206 SD به شما این اجازه را می دهد که با حداکثر سرعت 193 کیلومتر بر ساعت پیش رفته و شتاب صفر تا صد را تنها در 11.4 ثانیه تجربه کنید. برای خرید این خودرو تنها کافیست در طرح خرید اقساطی ایران خودرو با اقساط مناسب ثبت نام نمایید. دیگر نکته حائز اهمیت در رابطه با مصرف سوخت این ماشین است. 

پژو 206 صندوقدار برای طی کردن مسافت 100 کیلومتر در داخل شهر، 8.94 لیتر سوخت مصرف می کند. این در حالی است که برای پیمودن همین مسافت در جاده، تنها به 5.25 لیتر بنزین نیاز دارد. در نهایت باید بگوییم که میزان سوخت مصرفی این خودرو به طور کلی 6.61 لیتر عنوان شده و استاندارد آلایندگی آن یورو 4 است. با توجه به تمام نکاتی که تاکنون گفتیم می توان ادعا کرد که خرید این خودرو یک گزینه عالی برای دوستداران ماشین های داخلی است.

مدل خودروپژو 206 صندوقدار
پیشرانهتیوفایو TU5
حجم موتور1587cc
قدرت105 اسب بخار
گشتاور142 نیوتن متر
جعبه دنده5 سرعته دستی
مصرف سوخت ترکیبی6.61 لیتر
شتاب صفر تا صد11.4 ثانیه
حداکثر سرعت190 کیلومتر بر ساعت

امکانات و آپشن های پژو 206 صندوقدار

پیش از اقدام به خرید خودرو، شما باید هدف خود را مشخص کنید. بر این اساس می توانید تشخیص دهید که آیا فروش اقساطی پژو 207 صندوقدار خواسته های شما را برآورده می سازد و یا خرید یک مدل از شرکت ایران خودرو بهتر است؟ شاید هم تصمیم گرفتید به سراغ مدل های خارجی بروید! 

اما اگر انتخاب شما ثبت نام در طرح فروش اقساطی پژو 206 اس دی است، باید بدانید که با خرید این خودرو از قابلیت هایی چون ترمز ABS، EBD و EBA، ترمز جلوی دیسکی با قابلیت سیستم خنک کننده، فرمان هیدرولیکی، سیستم تهویه اتوماتیک، دو ایربگ برای راننده و سرنشین جلو، چراغ مه شکن جلو و عقب، آینه های جانبی برقی، شیشه بالابرهای برقی عقب و جلو، سنسور دنده عقب، قابلیت ایموبلایزر، دماسنج روی داشبورد، کنترل سیستم صوتی پشت فرمان، صندلی راننده با امکان تنظیم 6 حالته دستی و صندلی سرنشینان با قابلیت تنظیم 4 حالته دستی و … بهره مند خواهید شد.

بنابراین اگر به دنبال یک ماشین خوب داخلی با امکانات کاربردی و قابل قبول هستید، پیشنهاد می کنیم ثبت نام در طرح فروش اقساطی پژو 206 صندوق دار ایران خودرو را در وب سایت کیان خودرو فراموش نکنید.

سیستم هشدار دهنده‌سنسور عقب 
سیستم‌های ترمزتوزیع نیرو ترمز – ترمز ضدقفل – ترمز کمکی – ترمز عقب دیسکی(سفارشی)
سیستم‌ روشناییچراغ مه‌شکن جلو – چراغ مه‌شکن عقب – چراغ بدرقه
فرمانفرمان هیدرولیکی
ایمنی کابین2 ایربگ: ایربگ راننده – ایربگ سرنشین جلو
رفاهی کابینسیستم تهویه اتومات – دماسنج داشبورد – صندلی‌ راننده 6 حالته دستی – صندلی سرنشین جلو 4 حالته دستی – روکش صندلی پارچه ای –  تریم خاکستری

شرایط فروش اقساطی پژو 206 تیپ 5 صندوقدار از کیان خودرو

اگر شما هم متقاضی خرید ۲۰۶ صندوقدار اقساطی هستید، احتمالا تاکنون نام مجموعه کیان خودرو را شنیده اید. این شرکت، مجموعه ای فعال در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودروهای داخلی و خارجی است که با فراهم آوردن بهترین شرایط خرید، سعی بر خدمت رسانی هرچه تمام تر به هموطنان عزیز دارد. شما می توانید به وب سایت کیان خودرو مراجعه کرده و با مشاهده جدول فروش اقساطی پژو 206 صندوقدار، تعیین کنید که خودرو را با چه اقساطی خریداری خواهید کرد. 

فروش اقساطی پژو 206 صندوقدار با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و یا 12 ماهه از جمله این شرایط هستند. علاوه بر این، شما عزیزان می توانید با معرفی ضامن و پرداخت مبلغی بسیار کمتر از هزینه اصلی خودرو به عنوان پیش پرداخت، فروش اقساطی پژو 206 صندوقدار تحویل فوری را تجربه کنید. در نهایت اگر باز هم برای خرید مردد هستید، می توانید قیمت 206 صندوقدار صفر را با مدل دست دوم این خودرو مقایسه کرده و با قطعیت اقدام به خرید کنید.

 

 

سوالات متداول

پژو 206 صندوقدار شامل چه تیپ هایی می شود؟

با تولید پژو 206 صندوقدار، شاهد عرضه این ماشین در تیپ های مختلفی بوده ایم که عبارتند از V1، V2، V6، V8، V9، V10، V19 و V20.

تفاوت تیپ های مختلف پژو 206 صندوقدار در چیست؟

به جز سه تیپ V6، V19 و V20 که مجهز به پیشرانه 1.4 لیتری TU3 بودند، دیگر مدل های این خودرو با پیشرانه 1.6 لیتری TU5 عرضه شدند. همچنین تیپ V9، تنها مدل پژو 206 صندوقدار است که برای آن گیربکس اتوماتیک در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که تیپ های V2 و V10 تنها عضوهای این خانواده به صورت دوگانه سوز هستند. در آخر هم باید اشاره کرد که تیپ های مذکور در برخی از امکانات رفاهی با یکدیگر تفاوت هایی دارند.

مزایا و معایب پژو 206 صندوقدار شامل چه مواردی می شود؟

نقاط مثبت این خودرو عبارتند از صندوق جادار، مصرف سوخت پایین، بازار خرید و فروش پر رونق و فراوانی قطعات و لوازم یدکی. این در حالی است که مواردی چون فضای کم کابین به خصوص برای سرنشینان عقب، سیستم تعلیق خشک، عملکرد ضعیف ترمز، مشکلات برق کشی خودرو و لرزش دنده از اصلی ترین نقاط ضعف این ماشین به شمار می آیند.

آیا پژو 206 صندوقدار ارزش خرید دارد؟

پژو 206 صندوقدار یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت ایران خودرو است. در بررسی کلی در میابیم که این ماشین در مقایسه با دیگر خودروهای این شرکت از جمله پژو 405 و سمند از مزایای بیشتری برخوردار می باشد. هر چند که فضای محدود آن نسبت به این خودروها از معایب پژو 206 به شمار می رود. اما در نهایت باید گفت که با توجه به نقاط مثبت فراوان، قیمت مناسب و البته بازار پر رونق خرید و فروش این ماشین، پژو 206 صندوقدار یک گزینه خوب برای دوستداران خودروهای داخلی می باشد.

چه خودرویی جایگزین پژو 206 صندوقدار شده است؟

از میان 8 تیپ مختلف پژو 206 صندوقدار، تیپ V8 به عنوان آخرین بازمانده این خانواده شناخته می شود که با ورود رانا پلاس به بازار فروش، این مدل هم کم کم از میدان رقابت خارج شد. قابلیت های جدید و جذابی چون سقف شیشه ای پانورامیک، فرمان الکتریکی، گیربکس 6 سرعته اتوماتیک و … سبب محبوبیت بیشتر رانا پلاس شده اند. 

 

3.5/5 - (8 امتیاز)

یک پاسخ

  1. سلام به نظر شما خرید قسطی 206 صندقدار گزینه ی بهتریه یا رانا؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *