لوگوی کیان خودرو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
قرعه کشی خودرو

خودروهای خارج شده از قرعه کشی + اسامی خودروهای خارج شده ازقرعه کشی

خرید خودرو اقساطی با اقساط بلند مدت یکی از بهترین طرح های موجود برای کمک به خانواده های ایرانی است. متقاضیان عزیز خرید خودرو می توانند با مراجعه به وب سایت شرکت خودروسازی و یا شرکت لیزینگ ماشین مورد نظر، وسیله نقلیه دلخواه خود را خریداری نمایند.

اما فرایند خرید اقساطی خودرو به همین مسئله ختم نمی شود بلکه ثبت نام در طرح خرید خودرو از شرکت های خودروسازی نیازمند دارا بودن یک سری شرایط خاص می باشد که البته یک سری از خودرو ها از قرعه کشی خارج شده ایند که لیت خودروهای خارج شده از قرعه کشی را در این مطلب میتوانید مطالعه کنید.

در صورتی که شما واجد شرایط باشید و تمام مراحل را به درستی پشت سر بگذارید، در گام بعدی وارد چرخه قرعه کشی می شوید. از آنجا که تعداد متقاضیان در برخی از طرح ها بسیار بیشتر از تعداد خودروهای موجود است، شرکت مربوطه ناگزیر به انجام قرعه کشی می شود. امری که می تواند بسیاری را از خرید خودرو مورد علاقه شان دور کند.

اما خبر نوید بخش این است که برخی از شرکت های خودروسازی، تعدادی از محصولات خود را از این لیست قرعه کشی حذف کرده اند. بنابراین شما می توانید بدون هیچ نگرانی از نتیجه قرعه کشی، برای ثبت نام ماشین دلخواه خود اقدام کرده و پس از زمان تعیین شده، آن را تحویل بگیرید. بنابراین اگر شما هم می خواهید بدانید که کدام خودروها از قرعه کشی خارج شدند؟ پس توصیه می کنیم تا انتها با ما همراه بمانید.

آنچه در این مطلب می‌خوانید... نمایش

خودروهای خارج شده از قرعه کشی سایپا

سایپا یکی از نام آشناترین و شناخته شده ترین شرکت های خودروسازی داخلی است که همه ایرانیان با محصولات آن از جمله پراید آشنایی دارند. در سال های اخیر این مجموعه به تولید خودروهای داخلی بیشتری پرداخته است به این صورت که اکنون می توانیم به خودروهای پراید، تیبا، تیبا 2، ساینا، ساینا s، کوییک معمولی، کوییک R، کوییک S، کوییک اتومات، شاهین و … اشاره کنیم.

اگر شما عزیزان هم متقاضی خرید محصولات سایپا هستید، باید بدانید که بجز کوییک اس و ساینا اس، دیگر محصولات این برند در لیست خودروهای خارج شده از قرعه کشی سایپا قرار دارند و خرید آن ها به صورت پیش فروش می باشد.

همچنین لازم به ذکر است که اگر پول کافی برای پیش خرید ماشین دلخواه خود را ندارید، کیان خودرو با فراهم آوردن امکان خرید اقساطی سایپا با اقساط مناسب یاری رسان شما عزیزان است.

خودروهای خارج شده از قرعه کشی سایپا

خودروهای خارج از قرعه کشی ایران خودرو

ایران خودرو با بیش ترین سابقه، محبوب ترین شرکت خودروسازی داخلی است و طرفداران زیادی در سراسر کشور دارد. این کارخانه پس از همکاری با شرکت پژو روز به روز بر قدرت و توانایی خود افزوده به طوری که امروزه شاهد چندین ماشین ملی تولید شده توسط این مجموعه می باشیم.

تنها برخی از محصولات شرکت ایران خودرو عبارت هستند از پژو 405، پژو 206، پژو 206 صندوقدار، پژو 207، 207 پانوراما، پژو پارس، رانا، رانا پلاس، دنا، دنا پلاس، سمند، سمند سورن، تارا و … .

از آنجا که خودروهای جدید این شرکت با استقبال بسیار گسترده ای روبرو شده اند و خرید اقساطی برخی از آن ها در حال رقابت با خرید اقساطی خودرو های خارجی می باشند، ایران خودرو نام تعدادی از این محصولات را از لیست قرعه کشی حذف کرده است.

پیشنهاد ما به شما:  سیستم تعلیق خودرو چیست؟ + اجزاء و انواع سیستم تعلیق

بنابراین باید گفت که بجز تارا معمولی، تارای اتوماتیک، دنا پلاس توربو شارژ و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک، دیگر محصولات این شرکت در لیست خودروهای خارج از قرعه کشی ایران خودرو قرار دارند. بنابراین اگر شما هم مشتاق سواری با ماشین های ایران خودرو هستید، پس فرصت خرید خودرو اقساطی ایران خودرو را از دست ندهید.

همچنین شایان ذکر است که هایما S5 و هایما S7 دو خودروی خارجی هستند که ایران خودرو علاوه بر خرید اقساطی خودرو های داخلی با تحویل فوری، امکان فروش آن ها را بدون قرعه کشی فراهم آورده است.

خودروهای خارج شده از قرعه کشی ایران خودرو

ماشین های خارج شده از قرعه کشی بهمن موتور

علاوه بر شرکت های خودروسازی سایپا و ایران خودرو، گروه بهمن هم اقدام به فروش محصولات خود کرده است. این مجموعه با خارج کردن ماشین های فیدلیتی 5 نفره و 7 نفره، دیگنیتی، وانت کارا تک کابین و دو کابین و کاپرا از لیست قرعه کشی، خدمت بزرگی به متقاضیان این خودروها کرده است.

خودروهای خارج شده از قرعه کشی بهمن موتور

خودروی دلخواه خود را از کارخانه بخریم یا از بازار؟

اکنون تاکنون تجربه خرید خودرو را نداشته اید، ممکن است سردرگم باشید که خرید از کارخانه بهتر است یا از بازار فروش؟

باید بگوییم که خرید از کارخانه متقاضیان بیشتری دارد. دلیل این امر را هم می توان اختلاف قیمت چشمگیر کارخانه و بازار دانست. از آنجا که نمایشگاه داران خودرو برای فروش محصول خود، قیمت بیشتری را از خریدار دریافت می کنند، متقاضیان بیشتر تمایل دارند ماشین صفر کیلومتر را از خود شرکت خودروسازی تهیه نمایند.

اما متاسفانه افزایش تقاضا، فروشندگان را مجبور به انجام قرعه کشی کرده است. بنابراین همانطور که مطالعه کردید، ما در این محتوا سعی کردیم به معرفی لیست خودروهای خارج شده از قرعه کشی بپردازیم. از این رو امیدواریم شما عزیزان بتوانید با انتخابی درست و ثبت نام به موقع، خودروی دلخواه خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

پیشنهاد ما به شما:  درباره سقف پانوراما چه می دانید؟

سوالات متداول

خرید اقساطی خودرو بهتر است یا دریافت وام برای خرید خودرو؟

پاسخ این سوال وابسته به شرایط شما است. خرید قسطی بهترین انتخاب است در صورتی که نخواهید تا پایان پرداخت اقساط، ماشین خود را بفروشید در حالی که دریافت وام، محدودیتی در فروش خودرو برای شما ایجاد نمی کند. از طرفی ممکن است مبلغ دریافتی وام، راهگشای مشکل شما برای خرید نباشد، در این صورت خرید اقساطی بهترین راه حل ممکن است.

مدیران خودرو چه ماشین هایی را بدون قرعه کشی به مشتریان عرضه می کند؟

این برند پر طرفدار خودروهایی چون MVM X22، MVM X22 PRO، MVM X33، MVM X55، آریزو 5 توربو، تیگو 7 و تیگو 8 را بدون قرعه کشی در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

آیا متقاضیان خرید خودرو می توانند به طور همزمان در طرح های فروش سایپا و ایران خودرو ثبت نام کنند؟

خیر. متقاضیان تنها می توانند در یکی از طرح های شرکت سایپا و یا ایران خودرو ثبت نام کنند. چنانچه فردی اقدام به شرکت در هر دو طرح نماید، سامانه به طور خودکار نام او را از لیست ایران خودرو حذف کرده و تنها او را مجاز به خرید محصولات سایپا می کند.

افرادی که تاریخ اعتبار گواهینامه آن ها گذشته باشد، می توانند برای ثبت نام در طرح خرید خودرو اقدام کنند؟

بله. در شرایط ثبت نام در طرح های خرید خودرو می بینیم که خریدار باید حداقل 18 سال سن و دارای گواهینامه باشد. بنابراین با توجه به این نکته، صرف داشتن گواهینامه کفایت می کند و تاریخ اعتبار آن اهمیتی ندارد.

آیا کسانی که یک پلاک ثبت شده به نام خود داشته باشند، می توانند در طرح خرید خودرو شرکت نمایند؟

خیر تنها افرادی که هیچ پلاک ثبت شده ای به نام خود نداشته باشند، می توانند برای ثبت نام در طرح های خرید خودرو از شرکت های خودروسازی مختلف اقدام نمایند. البته این موضوع شامل دارندگان خودروهای سنگین، مینی بوس، کامیونت و … نمی باشد.

3/5 - (2 امتیاز)

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عرضه فروش اقساطی

فروش اقساطی شاهین پلاس

فروش اقساطی سهند

کیان خودرو برگه وقشته ماشینتو عوض کنی با ارائه ی انواع تسهیلات کوتاه مدت و

فروش اقساطی از هر برند